Gå til innhold

hei er ny her og trenger en motivasjons partner :D


Gjest tingelinge

Anbefalte innlegg

Ja, da var det tid for veiedag, og klart for den første skuffelsen.... Jeg har ikke gått ned et eneste gram, og vekta viste 74,8kg fortsatt.... :( Jeg var vel egentlig litt forberedt ettersom jeg ikke har fått tid til trening denne uka, men jeg blir skuffet likevel. Da er det vel bare og brette opp ermene og trå til i uka som kommer! Kan jo alltids begynne med å måke litt snø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Kjipagreier det der, men det er jo så mye som spiller inn. Om du spiste salt mat dagen før og den slags. Bare hold fram på den smale sti, så skal du se det går nedover!

 

Er spent på veiedag i morgen. Skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 700 gram denne uka! Har gått ned 2,1 kilo på fire uker. Og jeg har en veldig god følelse i kroppen. Har beregnet mer nøyaktig hvor mye jeg skal spise. Jeg skal ligge mellom 1470 og 1770, og har tenkt å ligge i den nedre delen med mindre jeg trener hardt eller det er noe spesielt (som for eksempel å være veldig sulten).

 

Resultatene til Veronica greier jeg dessverre ikke å matche (du er bra flink!), men jeg er nok også endel eldre. Men jeg er fornøyd, for det var en halvkilo i uka jeg hadde planlagt.

 

Venter på rapport fra deg, Jake! Kjøtt- og fleskekontrollen venter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fleskekontrollen ja:)

Gikk ned 700 g jeg også:( Har drevet å snikmålt meg med d målebåndet hele tiden i d siste, så har ikke helt oversikten over hvor mye d var denne uka. Men har alt i alt gått ned 2.3 kg og 5.5 cm rundt hofte, 5 cm rundt mage, 3 cm rundt lår, siden 11/1.

Så flinke dere er alle sammen:)

Syns vi skal klappe for oss selv nå! KLAPP KLAPP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D er bra du klapper:)

Jeg skal forsøke å fokusere på å skrive alt helt nøyaktig hva jeg spiser, har nok ikke vært helt flink nok til d. Kanskje jeg går ned enda mer, hvis ting blir heelt riktig. Synes d tar for lang tid, når man ikke helt finner den riktige matvaren å må legge inn egen matvare å sånn... kjøpte noe sånn scampi med hvitløkssaus på butikken en dag, og der står d faktisk ikke kacl en gang, så d blir iallefall ikke riktig registrert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt omtrentlig til meg og. Jeg veier jo ikke den kokte spaghettien før jeg legger den på fatet. Kanskje jeg burde gjort det en gang.. Og mat på restaurant. Nei, det blir litt på slump, men jeg prøver. Og det er vel en liiiten tendens til at matvarer det er endel kalorier i kan komme til å bli notert med noen gram for lite... Prøver å veie så ofte som mulig. Og skriver opp alt jeg spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er alllesammen!! :P

Slenger meg på her siden det var så mye positivitet her inne. Vært på slankern en stund nå, men er inne i siste runde:) Startet på 74 kg i forrige uke, og vekta målte 72,7 i dag. LYKKE :P

Er 178 cm og målet er under 70 før påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med pangstart yoho! Det går bra med meg. Wok til middag idag. Det er litt mer arbeid med maten, når vi ikke kan ha ferdigpizza flere ganger i uka. Men det føles bra å kunne servere skikkelig mat. Jeg greide 11,1 trimpoeng sist uke, og håper å greie det samme denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det veiedag igjen for meg, og heldigvis Back on Track! Det ble en lykkelig morgen når vekta viste 73,7kg, ned 1,1kg fra forrige uke!!! :P Og jammen ble det en centimeter mindre rundt puddingen også! :P Jeg er kjempefornøyd og skikkelig motivert for å se 72-tallet om en ukes tid. Tenkte å feire med å gå en laaaang tur i det nydelige været. Lykke til til alle dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer giggs! Det er litt av en fart du har. Jeg er superimponert! Jeg var på rødvinsfylla fredag, og var umettelig i går, så dette ble min første helg der ting skar ut. Forventer ikke rare greiene i morgen, men vi får nå se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å skeie ut innimellom, ellers tror jeg det blir veldig vanskelig! Jeg bare MÅ ha sjokolade til tider, men prøver å begrense det til helgene. PRØVER! :P Har ikke vært på fest enda, og det hjelper veldig. Gidder nok ikke telle kalorier når jeg skal på fest for å si det sånn.... Det som er viktigst for meg, er å spise jevnlig. Det har jeg ikke vært flink til tidligere, så jeg tror nok det er veldig effektivt for min del. Lykke til med veiing! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller kanskje d er 5 uker.... jaja samma d, like glad uansett:)

Føler jeg må være ekstra flink denne uka, siden jeg vet jeg skal på fest på lørdag! Da tipper jeg d blir noen kalorier for mye på denne uka. Skal iallefall drikke vin, og IKKE øl! Å prøve å la være å spise kebab til nattmat:P Hjelp trenger tips til hvordag jeg skal greie meg. Skal jo sikkert på vors i flere timer før vi drar ut, skal jeg liksom da ha meg meg matpakke på vors? Haha:) Eller går alkoholen som mat den kvelden? Hvis ikke blir d jo enda flere kalorier... Hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Jake! Det går da strålende. Du er superflink!

 

Jeg tror du må spise skikkelig, jeg. Hvis du tar alkoholen istedet for mat blir du bare så innhul dagen etter, og så bare må du ha bacon. Og kanskje kebab ikke er den verste nattmaten? Hvis du kutter den dressingen med majones, og bare tar sånn sterk saus? Det er jo kjøtt og salat og sånt. Kebab må da være bedre enn potetgull. Jeg foreslår skikkelig middag. Og banan i veska.

 

Poenget er vel egentlig: det er bedre å skli ut en dag enn å spare noen kalorier den dagen som allerede har sklidd ut, og så være så sulten dagen etter at det er umulig å bli mett på annet enn skikkelig dryppende feite ting. Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Jake! Skal si vi har vært flinke her nå, gitt! :D Tror jeg må si meg enig med avk angående festen på lørdag. Tror det er viktig at du spiser godt (magert men slik at du blir skikkelig mett!) før du drikker. Da orker du sannsynligvis mindre alkohol også! Og muligens blir suget etter den feite maten mindre?

 

Jeg er en skikkelig kebabgris selv når jeg er på fylla, så jeg ser problemet ditt veldig godt! :( Ikke noe er så deilig som å hive innpå litt junk på vei hjem fra byen. Så tror jeg det er viktig at du bestemmer deg på forhånd om det er greit eller ikke. Da slipper du konflikter med deg selv og ikke minst dårlig samvittighet etterpå. Hvis du sier at "i dag kjører jeg full pakke", så gjør det. Kos deg og ikke tenk mer på det. Da får du heller komme sterkere tilbake på søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp nå har vi vært flinke:)

Tror jeg fortjener en fest på lørdag! Men tusen takk for tips dere:)

D værste er at jeg egentlig ikke er noe fan av kebab, men blir d ofte på fylla, så angrer alltid på den kebaben enten jeg er på slankeren eller ikke. Skjønner bare ikke hvorfor jeg spiser den! Men syns jo d er litt godt i øyeblikket:) Å den kyllingkebaben er jo egentlig best, og sikkert sunnest også. Tror jeg tar en sånn en! Får kjøpe noe ordenlig mat som jeg kan spise til frokost på søndag. Hvis jeg har bare knekkebrød og smøreost i huset, så skal jeg vedde på at d blir middag til frokost også:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det veiedag og vekta viser -400g. Ikke allverden, men jeg er tross alt fornøyd så lenge det går nedover. Hadde helsprekk med sjokolade, potetgull og dip i helga, så jeg forventet ikke så mye. Fikk dessverre ikke se 72-tallet denne uka, men krysser fingrene for neste søndag! ;) 400g på en uke er overkommelig. Lykke til med veiing alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert, giggs! Hvis det er sånn at du går ned 400 annenhver uke, og 1,1 annenhver uke, er neste uke en 1,1 kilosuke! Før du vet ordet av det er du (og jeg!) 69 kilo. Jeg sto på 71,9 sist, og jeg tipper du tar meg igjen før det har gått en måned. Veiing i morgen. Vi kan ka en konkurranse hvis du vil! Når du tar meg igjen skal du få ei flaske dårlig champagne av meg. (Skjønt jeg skal ikke under 65 kilo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...