Gå til innhold

hei er ny her og trenger en motivasjons partner :D


Gjest tingelinge

Anbefalte innlegg

avk: He-he. .. Champagnekonkurranse!! Det høres fint ut! :) Får satse på en ny 1,1kgs uke, ja. Jeg liker dem! Jeg er i allefall glad bare det går nedover, men jeg må si det blir stort å se 69-tallet! Det er over 5 år siden sist! Har heller ikke planer om å presse meg under 65kg, men skulle nåla tippe under så griner jeg vel ikke for det.... Det viktigste er å finne trivselsvekta. Og så har jeg et par olabukser i skapet som jeg har VELDIG lyst til å ha på meg igjen! For å sitere Miranda i Sex and the city så har jeg et par "skinny-jeans" som jeg vil ha på meg igjen! ;) Lykke til med veiing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Jeg gikk ned 1,3 denne uka! Og jeg føler meg så bra! Dansehåndtakene holder på å forsvinne! Jeg må kjøpe meg ny badedrakt! Det ser ut som jeg skal greie 65 kilo til 17.mai! Glad! Dette var altså litt av en start på uka.

 

Og god mandag til dere andre!

 

040110: 75,1 kg, 92 cm midje

110110: 75,1 kg, 90 cm midje

180110: 74,1 kg, 88 cm midje

250110: 73,7 kg, 87 cm midje

080210: 71,9 kg, 86 cm midje

150209: 70,6 kg, 85 cm midje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis avk:) Du er kjempeflink:) Selv tar jeg veiinga i morgen denne uka, fordi jeg glemte d, utrolig nok, da jeg sto opp i dag! Blir liksom ikke riktig å veie meg nå på kvelden... Stå på videre, så ser du 60-tallet neste uke ja, d er jeg helt sikker på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

72,9kg!!! Endelig kunne jeg se et tall på vekta som det er veeeldig lenge siden jeg har sett! :) Har gått ned 400g den siste uka. Ikke allverden, men det kryper nedover. :) Har jobbet mye denne uka, og det går dessverre utover energinivå og trening. Har litt å jobbe med der den kommende uken. MEN jeg er veldig fornøyd med fortsatt å gå ned i vekt selv om treningsinnsatsen er laber. Da gjør jeg i allefall noe riktig!

 

Lykke til til alle dere som har veiing i morgen! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende, Giggs! Begynner du å se forskjell? Eller kjenne det på klærne? Det gjør jeg, og det er så deilig! Har også begynt å få kommentarer nå, men selvfølgelig ser samboeren min ingen ting.

 

Denne uka ble forvandlet til tøys og tull fra onsdag av. Jeg var på hotell og så var det bursdag og så var jeg bare sløv, men nå har jeg begynt å skrive ned det jeg spiser igjen, og jeg har vært i svømmehallen i en og en halv time i dag. Har tro på nedgang også i morgen, selv om jeg ikke har fortjent det:-)

 

Hvordan gikk veiinga di, Jake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 4,5kg totalt, så jeg merker det på buksene! Og det er deilig! Hadde en (ny!) som satt som et pølseskinn for 2-3 uker siden, og nå er det ingen sak og ta knebøy i den! :) Merker det faktisk også på et par støvletter som har vært trange i leggen. Nå glir de rett på uten problemer. Ellers så føler jeg ikke at det er så synlig, men jeg har jo minsket 4cm rundt puddingen, da! :o

 

Lykke til med veiing, avk! Du har jo vært kanonflink, så man må kunne "slækken" litt innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

Føler d er år og dag siden jeg skrev noe her. Vært skikkelig sløv me å skrive inn mat og ellers lese og skrive her inne i d siste. Meen imorgen er d ny veiing. Har vel heller ikke skrevet hvordan d gikk med meg forrige uke... Gikk ned 0.3, men fortjente ikke noe mer heller. Har tro på mer i morgen faktisk, så d blir spennende. Har begynt å kjenne på klærne at jeg har gått ned litt, selv om d ikke er sååå mange kilo egentli. Men d er godt, fantastisk, morsomt:) Tenker at jeg ALDRI skal gå opp noe igjen. hehe, ikke til der jeg var i allefall... Har slitt litt med motivasjonen de siste to ukene, men har trent 3 ganger i uka uansett. Men har bare hatt sånne tanker om at dette går ALDRI bra. dette kan jeg ikke klare osv.... hufff. men nå kjenner jeg at jeg SKAL greie d denne gangen. Vet ikke hva d er, men har iløpet av helga bare fått d inn i hodet at dette kommer til å gå bra:) Selv om jeg IKKE har vært noe flink me maten i helga. Men får da se i morgen...

Snakkes da!

Nå er d senga og boka mi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videre nedgang her! 1,1 også denne uken, og nå veier jeg, hold dere fast,.. 69,5 kilo! Igjen; fin, fin mandag. Og dette er kurva mi:

 

040110: 75,1 kg, 92 cm midje

110110: 75,1 kg, 90 cm midje

180110: 74,1 kg, 88 cm midje

250110: 73,7 kg, 87 cm midje

010210: 73,0 kg, 87 cm midje

080210: 71,9 kg, 86 cm midje

150210: 70,6 kg, 85 cm midje

220210: 69,5 kg, 84 cm midje

 

Jeg må ganske enkelt gjøre noe riktig, og kroppen min er samarbeidsvillig.

 

Lykke til dere andre! Og særlig med motivasjonen, jake. Du når målet også med 0,3 ned i uka. Jeg jobber selv med å huske hvorfor jeg har lyst til å bli helt slank, og 65 kilo. Blir lett litt for fornøyd med meg selv, og synes jo at jeg er ganske slank nå og. Ingen flink pike-syndromer på meg. Så jeg gjentar for meg selv; jeg vil ikke ha dansehåndtak i hele tatt, og jeg vil ikke at magen skal ligge over lårene. Alt fettet samles på midten hos meg, og jeg trenger å være slank.

 

For øvrig; puppene har ikke krympet. Hva nå det skal være godt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink, avk:) Gratulerer igjen!

Kan du fortelle hemmeligheten? Hehe, hva spiser du egentlig? Trener du mye?

Jeg gikk bare ned 0.6, trodde d skulle være mer, men... Får vente i spenning til neste uke da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker, er absolutt mottakelig for skryt! Men jeg føler meg lite forbilledlig. Mine venner har den holdningen at når jeg klarer noe, så kan de iallfall klare det. Så da jeg slutta å røyke fulgte det flere etter...

 

Jeg trener ikke veldig mye. Jeg skal ligge på 10 trimpoeng i uka (men havner iblandt under), da tar jeg en drøy halvtime styrketrening to ganger i uken, og ellers litt spinning, ellipse, svømming, rask gange og hva som måtte passe.

 

Jeg justererer for øvrig matinntaket etter om jeg trener eller ikke. Akkurat det har jeg litt tro på. Jeg er egentlig litt overrasket over at det har gått så bra (etter en treg start), men prøver å være forberedt på at de siste kiloene kan bli tyngre å få av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er:)

MÅ bli flinkere til å få i meg det jeg skal, og litt mere på treningsdagene. Men d er så vanskelig... Skal jo ha 1900 kacl hver dag, og da lå jeg vel egentlig i grenseland til menyen over, men d føler jeg er uaktuelt. Men jeg prøver:) Får nesten kutte ned på litt trening, så jeg slipper å spise så mye.. haha. hadde ikke trodd slanking skulle være slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg litt på her jeg. Er viktig å dele erfaringer, og få motivasjon og støtte fra andre i samme situasjon.

 

Jeg er ei jente på 26år som har holdt på en stund. Har gått fra 96,5 til 80,4...og har som mål å se 69 på vekta ;)

 

Dere er knall flinke alle sammen og det er gøy å lese hva dere oppnår.

 

En liten ting til Jake: Du har sikkert hørt det før, men hvis du sliter med å få i deg nok mat kan du ta nøtter. Der er det mye kalorier, men det er sunt :)

 

Nå skal jeg igang med rockeringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæggern Wyrd, det var litt av en nedgang! Jeg er imponert! Hvor lenge har du holdt på? Jeg henger meg på det der med nøtter. I fornuftige mengder nekter jeg å ta det (+ solsikkefrø og gresskarkjerner og den slags) på kosemerker. Hiver du en neve i brødet er det jo helt greit. Men: jeg tror at mye av årsaken til at jeg har lagt på meg sånn er et helt vanvittig inntak av nøtter. Hvis du spiser trehundre gram på vei hjem fra jobb annenhver dag så legger du på deg...

 

Lykke til med rokkingen! Jeg har hatt rockering i en uke, har fått en blå hofte, og må ta det litt rolig.

 

Stas at du liker tråden, Karamella! Heng deg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..men ikke så rart når man overdriver alkoholen i helgene....Står bom fast på 72,3 kg...heldigvis ingen oppgang da :)

 

Er det slik at dere spiser mer de dagene dere trener? Jeg spiser (prøver i alle fall å spise) samme mengde hver dag, selv om jeg trener eller ikke. Er det feil?

 

Bra dere andre går ned, så kan jeg leve litt gjennom dere når jeg står på stedet hvil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk...jeg er veldig fornøyd og stolt av meg selv (digg følelse).

Jeg begynte for to år siden, men hadde nesten et års opphold pga sykdom. Noe som heldigvis ikke gikk altformye utover vekttapet mitt før det.

Jeg har stått mye stille, til og med gått opp litt noen ganger pga sykdom, men det gjeler å ikke gi opp. En vet jo at det funker, og det er en utrolig følelse når det går rette veien. Også tenker jeg litt, når det går litt seint ned er det lettere å holde seg der etterpå og. Tror ikke det er sunt å ta av 5kg i uka som de gjør på slankekrigen. Ser for meg at det kan være lettere å legge på seg når en kommer hjem til hverdagen etter noe sånt. GR er noe en faktisk kan leve med. :)

Søstra mi er GR-konsulent og hun sier at nøtter er veldig greit å ta hvis en sliter med å få i seg all maten. Kanskje noen som er uenige, men... så lenge det ikke er peanøtter o.l. De har nok vært grunnen til noen av mine kg og ;)

 

Rockingen går som smurt nå, men har noen bilder av SVARTmerker jeg fikk i begynnelsen.

 

Yoho: Jeg prøver ihvertfall å få i meg ganske likt med mat uansett om jeg trener eller ikke. Men da klarer jeg alle trimpoengene jeg har sett som mål i uka. Menyen er jo regnet ut utfra trimpoengene du har satt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har nok hørt om de nøttene:) Men trenger tydeligvis å bli minnet på d, for nøtter har jeg ikke spist på lenge. Er egentlig ikke noe glad i nøtter, men kan nok spise noen uansett, bar efor å få i meg nok. Skal nok greie d:) Elsker alle typer nøtter med salt og pepper og chili, men vet jo godt at d ikke er slike dere mener:P

Trenger noen nøttetips da, liker ikke valnøtter:( Mandler er godt da, men er d noen flere som er sunne, som de selger på vanlige butikker?

Ellers så er d flott å se at flere henger seg på tråden:) Jo flere, jo bedre.

 

Huff, har ikke trent hele uka pga jeg har vært litt småsyk og dårlig form. Har skikkelig dårlig samvittighet for d, mne kroppen må vel få lov å bruke energien sin på å bli frisk! Er en skikkelig slækk sofasliter denne uka. huff... MEN, kommer nok sterkere tilbake neste uke.

Blir foresten kanskje litt spennende å se vekta på mandag, siden d er første uka siden jul, da jeg ikke har trent.

 

Godt å se at dere andre er flinke, og i fullt firsprang mot målet deres. Stå på, dere er flinke som bare rakkern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er greit å bli minnet på ting av og til jake :)

Fant en side som kanskje kan være til hjelp: http://nrk.no/programmer/tv/puls/1.1315076

Og du får kjøpt mange av de i vanlige butikker. Men de må være uten salt og andre GODE ting...hehe

 

Jeg har aldri vært aktiv her inne, men jeg synes det er utrolig motiverende å høre andres erfaringer og dele mine.

Synes dere er kjempe flinke alle sammen...også synes jeg at JEG er flink. Er det flere som er stolte av seg selv??? Sjelden( ikke sååå sjelden nå), men god følelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med nye motivatorer på tråden, gitt! :) Det er veldig fint å lese litt her når man sliter litt med motivasjonen, det hjelper! Selv har jeg vært syk siden søndag, med skikkelig vond hals og sårt bryst. Dvs. INGEN trening denne uka, noe jeg er skikkelig deppa for! Var så klar for en skikkelig svett uke nå, sånn at 71-tallet kanskje var oppnåelig... ;) Men det er ikke stort å gjøre med det nå. Har null energi og overskudd, så jeg får nøye meg med å SE på sport! Det er jeg flink til. :)

 

Jake: Prøv peanøtter med skall på! De er skikkelig gode!

 

Noen som har noen tips til hvordan jeg skal klare å holde meg i skinnet når jeg skal på tur i 6 dager til Manchester?? Er redd det blir endel pils, cider og annet godt i glasset stort sett hele uka.... Når det skal sies så har jeg jo ikke drukket noe alkohol siden før jul, så jeg har jo vært flink der i allefall...

 

Wyrd: Velkommen skal du være, og du har all grunn til å være fornøyd! Du har vært kjempeflink!! Morsomt å se at du også har som mål å komme ned på 60-tallet. Du er ikke alene om det! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker champagne for å feire at jeg har kommet under 70 kilo! Men jeg spiser ikke potetgull. (Men har veldig lyst på nøtter). Hard dag på jobb idag, og jeg ser frem til en helg med ren kos, men tror på resultater mandag.

 

God helg til alle dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Håper dere har hatt ei fin helg:)

 

Jeg sitter her studd med pizza...huff og huff... Men jeg rakk og komme meg på vekta før pizzaen ble satt på bordet og der så jeg 79 tallet....jippi. 1.4 ned denne uka. Så utrolig deilig å se et helt nytt tall på den skremmende vekta.

Men må nok stå på skikkelig denne uka og. Jeg er litt dum sånn...unner meg noe voldsomt med mat og gode ting rett etter veiinga...hehe.

 

giggs: Takk takk. Liker denne tråden her veldig godt. Kjipt å være syk, men det nytter ihvertfall ikke å presse kroppen sin til noe. Da kan det vel bare bli verre.

Når du skal til Man. burde du være flink til å drikke MYYYYE vann på dagen og gjerne innimellom all alkoholen. Også må du bare kose deg masse. De sier jo at det er ikke mellom jul og nyttår du legger på deg, det er mellon nyttår og jul :D Så en uke med masse kos trenger ikke være så ille. Og hvis det blir sånn at du går litt i + er nok ikke det veldig vanskelig å få de av igjen. Etter min erfaring.

 

avg: Ja sånt noe må feires. Gleder meg skikkelig til jeg ser 69 tallet :) Du har vært kjempe flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin nedgang, Wyrd! Det er så deilig å passere magiske terskler! Med den farten er du i mål til sommeren.

 

Håper du er frisk, giggs! Og at det at du har vært syk ikke spolerer noe av motivasjonen. Men det er jo kjedelig å ikke kunne trene når en er så motivert for det.

 

Jeg har veiedag i morgen, og avlegger rapport. Håper, håper på stadig nedgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny veiedag og 500g mindre fra forrige uke!!! 1cm mindre rundt puddingen også! Det er jeg kjempefornøyd med, tatt i betraktning av at jeg knapt nok har rørt på meg den siste uka. Sykdommen sitter fortsatt godt forankret i brystet, så jeg får ta det med ro enda noen dager.

 

Wyrd: 1,4kg er sinnsykt bra! Og takk for tipset!

 

Til alle dere andre: Lykke til med veiing og måling! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...