Gå til innhold

Vil i mål i 2010!!


Gjest Maya85

Anbefalte innlegg

Tusen takk for tilbakemelding Maya85. Det er inspirerende å givende for meg å lese det du skriver.

 

Jeg har den samme utfordringen som deg: ta opp kampen med de kaloriene ingen ser at jeg spiser. Det er nok mange av de på min kropp. Tenk at jeg kan sitte sammen med andre å drikke te og spise bare et bitte lite kakestykke eller lefsestykke.

Når de besøkende går og jeg skal rydde av bordet så kan jeg spise masse uten at jeg har tenkt på det engang. Greier ikke å stoppe meg selv på en måte.

Noen ganger har det også vært slik at når mannen min forteller at han går en tur ut, så er det første jeg tenker på hva jeg skal spise mens han er borte ??!! Det er jo helt sykt..... Her må det masse mental trening til. Det siste er det faktisk første gangen jeg "sier" høyt slik at andre kan høre. Det er jo rimelig flaut og jeg skjønner at det er noe som er feil når det er slik. Det må gjøres noe med den saken rett og slett.

 

Ang kamskjellene: de hadde tredd dem på et grillspyd sammen med sopp. De ble så grillet/stekt på en kleberstein over bålet. Hadde en litt fast konsistens, litt som fast fiskepudding, men mye bedre på smak. Skjellene trengte ikke lange stunda på varmen (rundt ca 5 min tror jeg). Det var egentlig en utfordring at soppen trengte lengre tid så kanskje de skulle vært på hvert sitt spyd. Vi spiste salat til. Var litt slik mat en kan sitte å småplukke og spise lenge. Kosemat.

 

Vi satt i grillhytta fra kl 20 til kl 4 i natt. Masse fliring, og noen verdensproblemer ble løst. Utrolig godt. Jeg tenker den natta også er god mental trening, det var ikke noe slankeprat. De vet jeg jobber med vekta og hadde nok lagt opp maten etter det, men det ble ikke snakket om og ikke gjort noe stort vesen av. Jeg fikk være "normal".

 

Jeg har i perioder brukt frimerkene mine til 11 nonstopp pr dag, noen dager i uken (11 nonstopp er akkurat 50 kcal). Det er helt utrolig hvor lenge jeg kan kose meg med 11 nonstopp. Jeg synes det er godt med gotterier av og til, men det passer meg best å ikke spise hver dag. Synes det da er lettere å falle ut og spise for mye.

 

Lykke til med uka som kommer.

:-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Hei..

 

Synes det er flotte innlegg du skriver. Tror også det er viktig å reflektere over hvorfor man gjør som man gjør. Tidligere når jeg hadde mine "orgier" på matfronten så var det ofte helt ubevisst. Fikk jeg en lei opplevelse bar det rett mot matskapet uten noen som helst tankegang om hvorfor det liksom skulle hjelpe. Etter mye bearbeding av meg selv så har jeg kommet så langt at jeg hverken trøste- eller kjedespiser lenger, eller hvertfall i SVÆRT sjeldne tilfeller).

 

Det jeg derimot har dårligere "koll" på er helgesabotasje. Spesielt når jeg nærmer meg en lavere vekt enn det jeg har hatt. Nå har jeg veldig lyst å komme inn på 81-kg et-eller-annet, men hver gang jeg nærmer meg så får jeg en sånn "saboteringsdag" og så må jeg begynne på nytt igjen. Forferdelig irriterende. Denne gangen så var det gårsdagen (søndag) som stod for æren av å være saboterende. Hadde bare lyst på junk, og endte med at jeg spiste en svær porsjon med pasta i tillegg til en haug med chips og dipp.. BLÆ.. Var ute fredag og lørdag, men det var forsåvidt greit.. Veide 82, 5 kg på søndag morgen, 84,4 kg mandag morgen. NOE SOM FEILER.. Er så sint på meg selv at det er helt fælt.. ARGH.. skjerpings...

 

Ahhh.. godt å blåse ut litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til både Muligheten, Irene og alle andre som kikker innom.

 

kjekt å høre at vennene dine lot deg være "normal" Muligheten. og ikke gjøre noe big deal ut av at de vet du slanker deg. fint at de likevel viser hensyn, slik at alle kan kose seg. det å løse verdensproblemer i sene nattetiomer er også super mental avkobling hehe. :P hvis noen hadde gitt meg 11 nonstop så haddde jeg toppen klart meg en halvtime før jeg og lommeboka hadde vært på vei til butikken! har veldig lyst å lære meg måtehold og det å kunne kose meg på samme måte som andre uten å hive innpå med snop. har prøvd å innbille meg at jeg var komt dit, spesielt var jeg flink når jeg gikk på GR-kurs. men nå når jeg prøver meg på egenhånd så virker det som om det bare er totalforbud som funker. og likevel lurer engstelsen i meg for når jeg nestegang gir etter og har en spiseorgie... *flaut!!*

 

Helt i orden med en liten utblåsning Irene, og jeg kjenner meg igjen i det du skriver. bortsett fra at jeg ikke bare har helgesabotasje, men også mandagssabotasje og onsdagssabotasje, hehe.

til tider er det faktisk et helsikes strev å skulle prøve å komme seg nedover i vekt. og jeg kjenner at jeg kunne skutt på den som kommer og forteller meg at det BARE er å spise mindre og trimme mer!! for veldig mange er det rett og slett ikke BARE så enkelt.

 

jeg har lest mange bøker i det siste om hvordan mentale teknikker kan hjelpe å komme seg ned i vekt og å beholde vekten over tid. hvordan "tenke som en slank person", hvordan si i mot saboterende tanker, endre vaner og fastlåste rutiner og tanker....osv.

noe av det viktigste jeg sitter igjen med etterpå er vissheten om at overvekten min, selve fettkiloene, er ikke problemet. slik jeg har innbilt meg maaaange år. "bare jeg blir slank så skal jeg..... og .... og ....!" jeg setter mye av livet mitt på "vent" fordi jeg bare skal bli slank først for da får jeg bedre selvtillit, flottere kropp og ALT ordner seg rett og slett. jeg har innsett (om enn noe motvillig) at ekstrakiloene ikke er selve problemet, de er symptomene, og dersom man bare behandler symptomene så går jo ikke årsakene bort av seg selv.

 

så selv om jeg fortsatt prøver å spise sunnere og trimme mer fordi det er viktig for vektnedgangen, så prøver jeg også å jobbe med årsakene til at jeg er overvektig. jeg har blant annet trodd at min dårlige selvtillit var pga vekten, men nå tror jeg det er noe av grunnen til at jeg er overvektig. jeg trodde også at jeg ble deprimert av overvekten, og det er jo også sant, men var det kanskje depresjon etter mange års utfrysing og mobbing som førte til trøstespising...?

 

dette er jammen vanskelig!! men hver gang jeg kommer hit inn eller på VK så ser jeg flinke folk som går ned etter en flott innsats, som er kjempeglade, passer en gammel bukse eller prøver nye klær. og det er kjempemotiverende å lese. for det er mulig å kvitte seg med de dumme kiloene. :P jeg vil, jeg vil, jeg vil, og jeg SKAL FÅ DET TIL!! :D

 

Ønsker alle en flott uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare helt stum over ærligheten og refleksjonene dine. Og så er jeg så lykkelig for at du har innsett så mye nå i din alder. Jeg føler at jeg også går igjennom en prosess og ser mer og mer av hele bildet. Men så kommer sorgen over at jeg ikke har innsett og gjort noe med dette før. Hva som kom først er vel vanskelig å fastslå. MEN at det å være overvektig gjør noe med oss som mennesker er jeg ikke i tvil om. Her om dagen møtte jeg en slektning av min mann. En mann på min alder som desv er enkemann. Jeg gikk bort og snakket med han, men han var ikke så lett å snakke noe lenger med. Det fortalte jeg til min mann da jeg kom hjem. Og det gikk jo frem at jeg lurte på hvorfor han ikke var så snakkevillig. Da sier mann min. "Han har alltid vær sjenert for søte jenter". HÆ? Sjenert for meg? Jeg kan bare ikke tro det? Er sikkert ikke det som var årsken, men poenget er jo at det er ikke i mine tanker at noen tenker på meg som søt! Jeg tenker at de tenker: hu er feit, era like feit enda, hu har blitt feitere, jøss hu har blitt gammal..... Ikke i mine villeste fantasier tenker jeg at noen blir flaue av å snakke med MEG. Vi må nok bare belage oss på at det å bygge opp selvbildet igjen tar tid. Og som du sier: vi gir ikke opp. En dag er vi i mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som du sier så er jeg glad for at jeg tar tak i vektproblemene nå fremfor å "våkne" i 40 åra og angre på så mye jeg ikke har gjort.

men likevel så kjenner jeg på litt bitterhet jeg også. over at både tenårene og 20-årene går med til å ha dårlig selvbilde og "gjemme" meg unna, og nesten hate min egen kropp.

 

jeg er helt sikker på at både den mannen og mannen din har helt rett i at du er en søt dame :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt. Og, det er vel faktisk sånn for meg også at jeg har ikke følt så mye på problematikken overvektig på mer enn noen få punkter de siste femten åra. Men det er ikke sikkert vi hadde vært lykkeligere om vi var sylfider og gikk fra mann til mann. Har da enda sett endel av de etter en del år. Du sier at du ikke vil leve livet på vent. Og det er kansje den største forskjellen i mitt liv. Jeg bestemte meg for å gå i trange klær, friske farger osv. og å gjøre alt som andre gjør. Det har hjulpet meg masse. Så OM (nei det skjer ikke) du skulle falle av igjen så LEV! Men mamma og søstera mi driver enda å forteller meg at jeg burde gå i store flak av noen klær osv.Byrden over skammen må vi også bære. Er det noe rart at vi er tunge? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner å ligne på et hold-vekten kurs på Internett for min del.

Tenk at idag hadde jeg gått opp igjen den kg jeg gikk ned sist uke. Jeg må bare le og skjønner ingenting. :-/

Skeia riktignok ut med 2 glass vin for mye, men ellers har jeg vært flink jente.

 

Heldigvis har jeg ikke vett til å deppe over det denne gangen. Jeg må bare fortsette. Prøve å gjøre det bedre neste uke.

Kanskje det har noe å gjøre med at jeg fikk mensen idag.

Nå har jeg bestilt ny vekt som veier på 100g. Har hatt bare ei som veier på halve og hele kg og det blir litt for unøyaktig for meg som ikke går fort ned :-)

 

Ho ho ho ønske om ei flott uke for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har ren samvittighet så får du ikke lov å deppe over vekten muligheten! da fortsetter du som før og kiloene vil stikke av etter hvert. kroppen er en innviklet mekanisme, og desverre vises ikke all innsatsen vår med en gang, og av og til går vi ned når vi ikke har gjort oss fortjent til det. eneste vi kan gjøre er å gjøre vårt beste. og da mener jeg ikke at alt skal være 100% perfekt, men at man finner den livsstilen som man kan leve med på lang sikt.

 

som du sier så kan både mensen og litt alkohol fort vippe vekten i feil retning selv om du ikke fortjener det. så ikke depp! fortsett på den gode stien så vil du få uttelling. smil og vær glad. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er skikkelig søtsugen i dag og har vært på vei ut døren til butikken flere ganger nå. men snikveiing i dag viste laveste tall hittil i år (110,5 kg) og det vil jeg ikke ødelegge!

så nå foregår det en intens kamp mellom mine to halvdeler, den ene vil ha snop NÅ! og den andre vil ikke gå opp...så derfor må godteriet droppes.

 

skulle ønske jeg var allergisk mot sukker eller noe sånt så jeg ikke hadde noe valg.. dette kommer til å bli en lang dag. så viss noen har en liten peptalk til meg og gode grunner til at "jegviltilbutikken-halvdelen" ikke bør vinne, så er det i dag jeg trenger det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleia: det går greit! er hjemme hos samboer og det går i oppussing hele dagene.. og tiden går fort når man holder på med sånne ting. prøver å være forsiktig med maten og begrenset meg i helgen når vi var på morsdagsbesøk. kommer nok til å være lite her inne resten av måneden, men den 1 mars er jeg tilbake i elverum og hos badevekten min. ;)

 

går det bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidt å høre at ting går greit.

 

Med meg går det strålende om dagen. Vekta har sluppet opp igjen, og i dag veide jeg 76,5 kg. Håper, håper, håper at det fortsetter sånn.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering fra meg.

 

Sist uke gikk jeg ikke på hold vekten kurs; gikk faktisk ned 1,5 kg og e kjempefornøyd med det. Denne uka trodde jeg faktisk at det ville gå rett vest, siden jeg hadde vært borte i 4 døgn. Jeg takket pent nei til fastelavensboller, hvetekringle, morsdagskake, baconcrisp + + + det viste seg å være nyttig.

 

Denne uka prøver jeg å gå ned til meny 2 for å få fart på forbrenningen. Fikk det som råd fra min kursleder. Prøver det og håper at det hjelper.

 

Idag har jeg også prøvd styrketrenings DVD en til Jillian fra slankekrigen. Det så ikke så hardt ut, men jammen tok det godt synes jeg. Er spent på hvor jeg kjenner det i morra. Tror jeg får trøbbel med å gjennomføre treningen hver dag, men har som mål å greie 4 ganger i uka. I tillegg har snøen kommet her. Igår hadde jeg en flott skitur på 50 min.

 

Kjenner at jeg er ganske fornøyd her jeg sitter.

Godt å være på tur mot et lettere liv.

 

Ønsker alle en flott uke. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Maya85

Håper det fortsatt går bra med Muligheten og Soleia! :) (?)

 

jeg er nå tilbake på studenthybelen etter 2 uker hjemme med samboer og oppussing. fikk også møtt noen veninner :)

 

vekten i dag viste det jeg fryktet, oppgang IGJEN! 115,2 kg.... :D

 

OK, hva nå? jeg nekter jo å gi opp og har større lyst enn noen gang til å komme ned på 80-tallet..

 

flysetet var ikke akkurat romslig i går og snart er det bare joggebuksene mine som passer, for ikke å snakke om hvor mye jeg skammer meg og fortvilet jeg er!

 

det kan hende jeg går ned noen mikrogram dersom jeg legger med ned og griner, men det er jo ikke noen løsning på sikt så jeg må finne ut hva som skal forandres på.

 

1. jeg må begynne å trene igjen!

2. jeg må drikke mye vann

3. jeg vil prøve å unngå raske karbohydrater

4. tør jeg prøve meg på full godtestopp?? for det med måtehold det funker ikke for meg...

5. vil prøve noen måneders alkoholfri...

6. tenke positivt og visualisere mål og delmål.

 

siden de forrige delmålene mine ikke lenger er helt i sikte så er det like greit å sette meg noen nye:

- delmål 1: 22 mars reiser jeg hjem på påskeferie og da vil jeg veie 111,9 kg

- delmål 2: 12 april er jeg tilbake etter påske og da vil jeg veie 109,9 kg

- delmål 3: 17 mai er jeg ferdig utdannet og vil veie 105 kg

 

tror dette er realistiske mål dersom jeg tar meg sammen. matskap og kjøleskap er rimelig tomme nå så jeg skal gå meg en tur på CCmat eller Meny senere i dag og handle inn sunn mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soleia

Kjedelig å høre om oppgangen din. Opp 5 kg på to uker er ganske mye....? Har du sjekket stoffskiftet ditt noen gang? Bare en tanke som slo meg, siden det det virker som om kiloene baller veldig lett på seg hos deg.... :D

 

Vel, her er det bare å reise kjerringa, søta! Klart du skal ned i 80 kg. Følger deg i kampen jeg vet du.

 

Med meg går det bra. Har meldt meg på en treningsutfordring på trim-og-treningsforumet her inne; 15 økter skal gjøres unna i mars! Weeee!!

 

Masse lykke til videre fremover. Du kverker noen kilo før påske??!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maya85

artig at du skal være med på en sånn utfordring, det takler du på strak arm!

 

har egentlig legetime på torsdag og tenkte å nevne det da. for jeg legger veeeeldig fort på meg, samler mye vann og har et unormalt stort søvnbehov pluss generell tretthet... men timen må utsettes pga den kræsjer med praksisen. håper å få time tidlig i neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Flott at du er tilbake. Har savnet dine refleksjoner.

Føler med deg i oppgangen, de oppigjenkiloene er tunge kg.

 

Syntes det hørtes spennende ut det som Soleia skrev om; blodprøve for å sjekke stoffskifte. Det har jeg heller aldri sjekket. Er det lurt? Det har gått veldig seint ned med meg også så jeg har så smått begynt å lure på om jeg må finne på noe lurt. Det er tungt for motivasjoen når det går tregt. Vet du endel om det Soleia så er det flott om du kan ta en liten brifing her.

 

MEN å gi opp er ikke noe alternativ!!!!!

 

Flott du setter deg nye mål Maya85 og går på igjen.

 

Jeg tror jeg ville brukt litt tid på å analysere hva som ikke gikk slik det burde gå mens jeg var borte/ hjemme hos sambo. Kanskje det er noe å lære der til påskeferien.

 

Det går ikke veldig fort med meg, men jeg jobber med livsstilsendringene. Har meldt meg på nytt Internettkurs som starter 15.4. Det blir et opphold på noen uker mellom kursene da vi skal bort og jeg tenker at jeg ikke får veid meg så da kan det være greit med litt opphold. Målet mitt er likevel å gå ned i disse ukene. Vi skal til varmen så der er det mye god frukt, store muligheter for turer, svømming, vanngym, jogging osv.

Jeg hadde som mål at jeg skulle inn i et skjørt og ei bukse som passet fint i høst, men som har blitt litt små, før vi dro til varmen. Det går nok ikke så bra er jeg redd. Så da må jeg også sette meg nye mål.

 

Lykke til med uka Maya85 og husk å legg merke til alle de gode tingene du gjør også, ikke bare det du ikke får til.

 

Denne uka har jeg vært litt struts (stukket hodet i sanden, da jeg oppdaget at å komme inn i skjørt og bukse ble litt hardt) så det straffer seg nok på veiing i morra. Da vet jeg hvorfor og skal IKKE være struts neste uke.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå ble jeg halt satt ut. Fem kg på to uker. Ja, ja, jeg klarer egentlig også det. Det er vel første jul jeg ikke gikk opp fire kg på en uke. Klart mye er vann, MEn det mer enn det, jeg plerier å slte med de helt til påske:(

Men før du går til legen, prøv fem dager uten frukt og gjær søte maya. Det har hjulpet meg så mye. Lykke til, og toppers at du ikke gir deg. Ståpåklem fra Steg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maya85

fra både soleia, muligheten og steg!

 

nå har jeg fåttny legetime, men ikke før den 18...:D menmen, det går nok bra. liker ikke blodprøver men er nok på tide å få sjekket diverse.

 

merker på både kropp og psyke at det å sprette opp og ned i vekt hele tiden er utrolig slitsomt! merker at det er så mye annet jeg heller vil konsentrere meg om. å kunne sitte sammen med andre og lytte til det de har å si i stedet for å plage meg selv med tanker som "ser de ikke den gigantiske magevalken min?usj..." "ser de ikke hvor feit og ekkel jeg er..?"... dette er både triste og teite tanker og stjeler mye energi og livsglede.

 

det verste er egentlig ikke å være stor i antall kilo, men det å "føle" meg feit i alle situasjoner, spesielt når jeg må iføre meg noe annet enn joggebukse og collegegenser.

 

hvorfor jeg gikk så mye opp hjemme? ja det har jeg også grublet litt på... for vi drev med oppussing nesten hver dag og jeg var i mye aktivitet selv om jeg ikke direkte trente. det ble heller ikke så mange måltidene for dag og jeg var flink å drikke vann. grunnen er nok at vi laget mange gode middager, hadde besøk/var på besøk alle tre helgene jeg var hjemme. og det innebærer jo kaker, annen god mat og en del alkohol. så i påsken har jeg bestemt meg for å ikke drikke alkohol, ikke spise snop, bare unne meg litt god mat som jeg kan tygge lenge og sette pris på i godt lag. vi skal stå for to selskap i forbindelse med sambo sin bursdag og da styrer jo jeg maten så da er det lett å smyge inn salat og frukt! vi har også kommet så langt i oppussingen at trimsykkel og ellipse er litt lettere tilgjengelig, så det finnes bare dårlige unnskyldninger...

 

kjedelig at du ikke kommer deg inn i det plagget du ville før turen Muligheten, men snart er det jo sommer også så du SKAL jo klare å komme inn i det! ikke sant? :)

 

har myyyye vann i kroppen, har egentlig hatt det siden oktober, noen som har noen gode tips? har prøvd litt grønn te, men er grenser for hvor mye jeg vil drikke av det, ødelegger jo nattesøvnen... kanskje de har noe på helsekosten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soleia

Det kan være lurt å sjekke stoffskiftet for de som sliter med følgende symptomer:

 

-Tretthet

• psykomotorisk treghet

• depresjon

• vektøkning

• tørr hud

• hårtap

• hevelse rundt øynene

• heshet

• obstipasjon

• leddsmerter

• menstruasjonsforstyrrelser

• dyspné

• tendens til å fryse

• hukommelsessvikt

• stort behov for ro

• redusert stressmestring

- depresjon

 

Man kan jo ha noen eller mange av disse symptomene uten å ha hypothyreose ( lavt stoffskifte ). En enkel blodprøve hos legen vil avsløre om man har det.

Behandlingen er tabletter ( Levaxin ) og man går til jevnlige kontroller hos lege for å få den rette dosen til enhver tid. De fleste blir tilnærmet symptomfrie med tablettbehandling. Det rammer omtrent 5-6 % av kvinner i Norge.

 

Er jo greit å sjekke ut ihvertfall :D

 

Ellers ang væske i kroppen: jeg har brukt et preparat fra helsekosten som heter AquaMin ( turkis eske) som inneholder bla brennesle som virker vanndrivende. Den har funka bra for meg i perioder som jeg har hatt mye vann i kroppen.

 

Lykke til videre jenter- dere er supre som ikke gir dere!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maya85

jeg venter tante rød rett over helgen og bestemt meg derfor å loggføre vekten i dag i stedetfor mandag. så slipper jeg å bli unødvendig deppa pga noe som er helt naturlig.

 

vekten viste i dag morges 112,5 og selv om jeg har vært mye lavere og alt det der så er det likevel et tall å juble for. mitt delmål til påske er jo 111,9 kg og det er jeg nå 600 g i fra å klare, hehe.

 

jeg har handlet inn det jeg trenger for helgen, og det innebærer ikke noe snop eller alkohol og likevel skal jeg kose meg med OK mat. ble i så godt humør etter veiingen nå at jeg bare smiler av meg selv, hehe. og feirer med en kopp te.

 

det går i lesing om dagene og i neste uke er det full skrivings skal jeg bli ferdig med førsteutkastet til påske. så er bare å brette opp ermene og dytte bort alle snopetanker. for kroppen min har det best uten snop! basta.

 

ønsker alle sammen en flott helg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maya85

er noen av de tankene og øvelsene jeg prøver på for tiden som jeg ikke føler hører helt hjemme i dette forumet så jeg har laget meg en egen blogg for det temaet.

 

er bare å kikke innom for den som vil, og legg gjerne igjen en kommentar. :)

 

http://chubbygirls40kgprosjekt.blogspot.com/

 

kommer til å fortsette her også altså. for denne uken har jeg til og med planer om å føre dagbok! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

blir desverre ikke mange innleggene fra meg her inne for tiden. nesten all tid går med til å skrive og gruble over bacheloroppgaven...

 

men denne uken har jeg klart å komme i gang med trim igjen, og det er godt for både kropp og sjel!! :( så tror jeg er på god vei nå. ikke noe s'rlig nedgang enda men satser på det kommer. i påsken har jeg planer om å kjøpe ny og bedre kjøkkenvekt så da blir det mer nøyaktig dagbokføring...

 

nyter at det våres, men kjedelig at møre og romsdal har snøkaos nå, har jo planer om å komme meg hjem over helgen...satser på det kommer plussgrader og regn, og at ingen mennesker blir rammet av ras..

 

håper det går bra med dere alle, sunn klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...