Gå til innhold

Den gyldne middelveg


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Hei og hå!

 

Jeg har fulgt med på alle innleggene, men ikke kjent meg helt igjen i problemstillingene for min egen del, og derfor ikke skrevet så mye. Jeg har gjort suksess til tross for varierene vekt gjennom tidene og fått så mye positiv tilbakemeldinger gjennom jobb og privat (på andre forhold enn utseendet) at jeg kan knappast bli tatt for verken å være beskjeden eller ha dårlig selvbilde.

Men, så har jeg også tenkt i mellomtiden - er alt så rosenrødt? Henger det ikke noen tråder igjen i meg fra en tid der jeg enda ikke hadde vist noen hva jeg var god for?

 

Jeg har lett for å snakke med fremmede, og er utadvent og inkluderende på jobb. Men, egentlig trives jeg veldig godt i eget selskap og blir gal hvis jeg ikke har nok alenetid innimellom. Mannen er verdens snilleste, men det er deilig at han går skift noe som igjen gir meg alenetid. Hvor vil jeg med dette? Jo, hvis jeg tenker riktig langt nok tilbake så var superdeilig å være alene hjemme for da kunne jeg kose meg med alt som ikke sømmet seg å putte i munnen i andres selskap.... Og det kunne bli riktig mye :o

Nå er jeg mentalt avhengig av alenetid, men må la være få fylle den med mat og snop.

 

Jeg var aldri blant de mest populære i klassen, og jeg forholdt meg til det på en grei måte tror jeg: jeg var ikke interessert i å være i klikken og fant meg tilrette utenfor. Ikke alene, men i vennskap med andre som ikke var søtest eller tynnest. Dette er vel også en spore som har utviklet seg til det selvstendige mennesket jeg er nå. Men det å være tilpasningsdyktig og tåle mye kan ha en bakside. Jeg vet at jeg har en personlighetstype som tåler og tåler og tåler... helt til en bagatell gjør at det ESKPLODERER! Om det har påvirket mitt forhold til mat aner jeg ikke, men det skulle ikke forbause meg.

Sist jeg slanket meg mye fikk jeg en uhyre trang til å markere meg og bli sett. Det har jeg skrevet noe om tidligere, og jeg tror det var i et stadium i livet som jeg ikke får tilbake selv om skulle komme ned igjen i samme vekt-nivå som da. Det å gjennomføre endringer litt saktere tror jeg er sundt i så måte, så får hodene våre en sjanse til å henge med :)

 

Det ble et langt innlegg! Vil avslutte med å si at jeg har lagt en plan for uka når det gjelder trening og mat, og håper det vil gjøre susen og sette en piff på fokusen min!! :D

 

Syns innlegget ditt var så fint lenapena. Du virker som om du har så god selvtillit og er fornøyd med livet akkurat som det er. Du drømmer ikke om å være en annen enn deg selv. :) Akkurat sånn er det jeg alltid har ønsket å ha det. Og egentlig er jeg nok nærmere å bli den personen enn noensinne. Og noe av det er nok dere her inne sin fortjeneste. :) Jeg har tort å sette ord på vonde minner fra fortiden og begynt å bearbeide dem. Minner jeg hadde gjort mitt beste for å begrave dypt inn i en krok i hodet og minner jeg aldri trodde jeg skulle tørre å fortelle om til en levende sjel. Men det gjorde godt å få det ut og nå vet jeg at jeg ikke lenger er den venneløse jenta fra ungdomsskolen. Nå har jeg en snill mann, tre herlige barn, gode og ekte venner, mange trivelige kolleger som anerkjenner mitt arbeide og forteller meg at jeg er dyktig i jobben min. Jeg har faktisk alt jeg har drømt om og endelig har jeg begynt å innse dette og glede meg over livet akkurat som det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine tilbakemeldinger på innlegget mitt. :)

Jeg er litt frustrert for tida pga manglende resultater. Synes, spesielt denne uka, at jeg konsentrer meg for å unngå snoping og forsaker en del som jeg ser andre gafler i seg. Har trent ganske mye og helt etter planen jeg la.

Allikevel blir det 0,0 ned både i vekt og cm, grrrr :angry:

 

Prøver å bruke denne frustrasjonsenergien til å konsentrere meg enda mer nå i helga. Var invitert på en fest i kveld, men det gidder jeg ikke for da blir det kostholdssprekk både i kveld og i morgen.

 

Har gått tur i sola i dag (den er tilbake!), bedrevet litt egenpleie og tatt sol. Skal begynne på middagen straks, blir biff med tilbehør.

 

god helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, alle dere flotte damer! Dere er fantastiske. Alt som har vært skrevet her den siste tiden... jeg bøyer meg i støvet!

 

Jeg har knapt vært innom etter jul, jeg. Først var jeg borte i forbindelse med jobb, og i tiden etterpå har jeg brukt tiden på andre forum. Å prøve å bli gravid stjeler jammen all oppmerksomhet!! I alle fall nå denne første tiden. Vi fikk det ikke til på første forsøk (og det var ikke forventet heller), men fortsetter med godt mot.

 

Jeg er jo ikke helt ung, og har snust litt på dette med prøverør og hva som kreves for å få det - sånn bare for å vite litt om det, liksom. Har vel skjønt at jeg er farlig nær aldersgrensen, og det kan jeg dessverre ikke gjøre så mye med. MEN jeg er også farlig nær (eller rettere sagt på!) BMI-grensen, og det kan jeg faktisk forandre på. Det ville vært for dumt å finne ut at vi trenger og kan få hjelp innenfor tidsfristen, og likevel ikke få det pga vekta! Så da ble motivasjonen en litt annen, gitt. :)

 

Har kommet bedre i gang med treninga (uff, det var forferdelig å komme i gang, men nå er det gjort), og hverdagskosten er i grunnen på plass. Det som ikke er helt ok er sukker-suget som resulterer i smug-spising og fråtsing. Og det er vel akkurat der mitt problem har ligget hele tiden. Jeg tror og håper at mitt nye klarsyn vil hjelpe meg til å komme ut av det!

 

Stor søndagsklem til dere alle. :)

 

Frøken - for ei nyyydelig lita tulle. Det bildet hjalp ikke akkurat på bansjuka... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosastrompe

Så godt å se deg tilbake, Kveita! :) Praten har vært god her i det siste. Vet du også har mye godt å komme med :)

 

Så spennende tider du er inne i. Det høres jo også ut som en fantastisk god motivasjon. Man må finne motivasjon der man kan finne den :) Blir spennende å følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Kveita, husker godt hvor spennende det der var hver måned :)

Vet at det å gå ned noen kilo i vekt også skal gjøre underverker for fruktbarheten, så nå har du enda en motivasjonsfaktor ;)

Et eksempel er ei venninne av meg som prøvde i mange år å bli gravid uten og lykkes, og til slutt regnet hun med at det ikke ble noe på dem (prøverør ønsket hun ikke å prøve). Fordi denne dama var svært barmfager skulle hun få foretatt en brystreduksjon, og for å få best mulig resultat gikk hun ned 20 kg. Vips så var dama gravid. En kollega av meg ble også gravid etter en slankekur etter å ha strevd lenge. Så nå er det bare å trene i vei og spise fornuftig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så spennende, Kveita - lykke til med prøvingen :-)

 

Nå vet jeg jo ikke om det blir lett eller vanskelig for dere å bli gravide. Vi har fått det til veldig lett - 2. forsøk på størstejenta, og 1. forsøk på minstemann. Men mye av det tror jeg skyldes at jeg brukte eggløsningstester, for å være sikker på å "treffe" rett :-) Jeg har ikke tålmodighet til å prøve litt og "se hvordan det går", jeg lager meg "prosjekt baby" og følger det opp med stor entusiasme ;-)

 

Uansett: Lykke til!! Håper det går fort :-)

 

Jeg sitter her og gnafser knekkebrød med ost og tomat, og planlegger å gå ut og gå tur i finværet. Må bare kle meg godt - det er -9 grader i dag. Brrrrr! Jeg er arbeidsledig, og har god tid til å få lagt inn noen trimpoeng før Roede-kurset i kveld. I dag venter jeg telefon fra kommunen, med avgjørelse på en jobb jeg var til intervju for. Jeg har sååååå lyst til å komme meg i arbeid - den her lediggangen går på selvtilliten løs.

 

På slutten av permisjonen med lillemann, følte jeg meg helt "oppspist" og frustrert. Ungene krevde og krevde, og samboeren min skulle skrive oppgave for studiene sine (han tar videreutdanning). Og jeg la til rette for alle sammen, og bortprioriterte meg selv noe fryktelig. Resultetet ble at jeg var trøtt, amper, utålmodig, småspiste godteri hele tiden og slet noe fryktelig med elveblest.

 

Men så plutselig fikk jeg nok! Jeg meldte meg på Roede-kurs, ble innkalt til jobbintervjuer, fikk lillemann til dagmamma, og tok grep på flere områder av livet mitt samtidig. Nå har jeg vært en strålende blid og tålmodig mamma hele helga, til tross for at Storjenta hadde falsk krupp og Lillemann sliter med tennene. Jeg har gått ned ca 3,5 kilo på tre uker, og har nesten ikke utslett mere. Nå mangler bare den der jobben...

 

Jeg får holde meg i aktivitet, så ikke nervene får meg til å raide matskapet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tusen takk, alle sammen. Så koselig å være tilbake her. :)

 

Roskva, jeg er lik deg når det kommer til prøving. Overlater ingenting til tilfeldighetene, i alle fall ikke disse to første prøveperiodene. Temping og eggløsningstester, så vet jeg i alle fall at systemet fungerer. Så får vi se om det blir resultater...

 

I dag fikk sambo tilbud om jobb i byen!!! Fantastisk! Så nå ordner alt seg. :) Nå må han "bare" gjøre ferdig doktorgraden sin i løpet av halvannen måned, og så får vi to lønninger igjen! (Vi har levd på min lønn siden oktober. Det har gått fint, men føles ergerlig siden det er egenkapitalen til huskjøp som går rett ut vinduet...) Så, en liten er er høyst velkommen her nå. :)

 

I morgen skal jeg på SATS og trene. Gleeeder meg!!

 

Roskva, så utrolig bra å ta tak, helt selv! Respekt! :D

 

Stor klem til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hei alle sammen! Så koselig det var å sette seg ned med PCen nå og lese hvordan dere har det. OG Kveita, velkommen "hjem" :) Vi har savna deg! Det er spennende tiden i Kveithjemmet om dagen forstår jeg. Gratulerer med jobb til gubben og bra jobba med trim og kosthold til deg! Kom til å tenke på det med å "ta seg lettere" (godt trøndersk uttrykk for å la seg befrukte ;) når man går ned i vekt. Vi ble jo overraskelsesgravide etter en liten spontan barnefrihelg (knotete forklaring på et godt gammeldags ligg ;) ognår jeg tenker på det, så hadde jeg da tatt av 15 kg. Også med nr 1 ble jeg gravid etter vektnedgang. Om det har noen sammenheng vet jeg ikke, men god motivasjon for å gåned i vekt skjønner jeg det må være.

 

Roskva, den jobben krysser vi fingrene for! Det er så viktig å være ute blandt andre voksne og gjøre sine ting. Det kjenner jeg på etter å ha satt tre barn til verden på 5 år. JEg har ikke vært mye på jobb nei, og jeg savner det.

 

Lenapena, du er virkelig inne i god stim ser det ut til. Er du der at du klarer å nyte det å leve sunt, eller trenger du resultatene for å holde på motivasjonen? Kjenner du på kroppen at den blir mindre, fastere, freskere? Det er tøffe tider å slanke seg i, for det er så mye å være med på og alltid (føler jeg ihvertfall) er det mat involvert, vanligvis ikke helsekost...

JEg heier på deg. Dette klarer du, bestem deg og gjennomfør, og du er tydeligvis god til å prioritere når du klarer å avstå fra fest :)

 

JEg har slitt forferdelig med å finne motivasjonen til å legge om livsstilen NOK EN GANG. Med 15 kg pluss siden sommeren som var har jeg få klær som passer, og enda færre som jeg ser bra ut i. Det føles ikke godt. I tillegg har jeg ikke vært hos frisøren på evigheter (det passer liksom aldri) så håret er grått og jævlig og pistrete. Dvs det var det til i dag. I dag klarte jeg å skvise inn to frisørrunder mellom legetimer og håret gjør meg ikke 20 år eldre lengre. da jeg satt hos frisøren så jeg meg selv i en annen vinkel i et speil. Ansiktet dratt og pløsete, kroppen så oppblåst ut og tøt ut til alle kanter. Det var ikke et vakkert syn, og det er det synet mannen min møter hver dag. Hmmm. han er god ;) Men jeg kjente motivasjonen kom der og da. Dette går bare ikke lengre. Har vært flink med maten i hele to dager nå, og skal fortsette med det til helga. Da skal vi ha helg slik vi pleier, men ikke fredag-søndag slik tendensen har vært i det siste (etterfulgt av mandag-torsdag med samme kalorimengder for min del.) Det er også motiverende å se at gubben endelig har tatt seg på tak og lagt om kosthold og kommet skikkelig i gang med treninga. Han har selvdisiplin når det gjelder. Det som slår meg etter å ha vært sammen såpass lenge er at han og jeg har aldri den selvdisiplinen samtidig. Det er alltid en av oss som trener, spiser godt og går ned i vekt, mens den andre gjør det motsatte. Det er en trend jeg vil bryte nå. Vil at vi skal være sunne og friske sammen, vi og barna.

 

Tok div prøver hos legen i dag og håper vi finner ut av at jegber så sliten og slapp mye av tida. det kan selvsagt være et resultat av både kost og psyke, men greit å vite uansett, nå som jeg begynner på jobb...

 

i kveld 8og lørdag) har jeg vært på trening, og støl som jeg enn er så er det godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er til å skrive, et skikkelig høydepunkt å komme inn i tråden her for tiden :)

 

Lykke til med jobbsøking Roskva, håper det gikk rette veien med telefonen fra kommunen :) Så godt å høre at du har fått prioritert deg selv den siste tiden, vi damer er vel litt flinke til å glemme det...

 

Gratulerer med jobb til mannen kveita, så flott at alt ordner seg :) Håper det snart er en liten en på gang også ;)

 

Tipper du ble riktig flott etter frisørtimen jeg frøken frue. ;) For å føle deg enda bedre selv om vekta ikke er optimal kan du for eksempel: - ta et par sol timer (leste i et blad en gang at brunfargen får deg til å se mye slankere ut. Vet ikke om det stemmer, men en ser iallefall friskere ut....)

-unn deg en time på spa, evt hjemme spa, det er avslappende og avstressende (føler du deg bedre ser du bedre ut)

- Kjøp deg noen pene klær, som passer deg perfekt akkurat nå (selv om det ikke er gøy å handle klær når størrelsen ikke er som en ønsker, så trenger man å føle seg fin av og til)

- senk skuldrene og gå deg en tur i frisk luft

 

Tror forresten det med sunn livsstil gjelder meg og mannen min også. Kan ikke huske vi har vært særlig flinke på samme tid noen gang. Og når den ene er usunn er det så mye lettere at den andre faller av også. Synd det ikke har motsatt effekt, slik at når en er flink så blir den andre inspirert :unsure: Nå er det vel egentlig fryktelig lenge siden min mann har "tatt tak" i det hele tatt da.... Vet jeg har klaget over dette før også, men må jo si jeg er litt bekymra for at plutselig skal få et hjerteinfarkt en dag...

 

Ønsker alle dere flotte damer en super dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om alle er i en fin steam for tida, deilig å høre :)

Jeg er nok litt der at trenger noen resultater snart for å toppe motivasjonen, men jeg er også sånn at jeg skjerper meg når jeg klarer å ta inn over meg et dårlig resultat også...

Har godt håp til noen litt bedre resultater i morra, kryss fingrene :)

 

Mannen min er også en som skulle ha tatt tak i egen situasjon, men det blir bare med praten. Jeg vet godt at hvis jeg maser så blir det slett ikke noe av, han er nødt til å finne det ut selv... Han kan gå hele dagen uten å spise og uten å merke at han er sulten. Deretter spiser han som en ulv til middag - ingen god oppskrift det der.

 

Deilig med frisørtime frøkenfrue! Jeg støtter alle rådene til Snupsipups for videre velvære. Tok sol selv her om dagen og det var kjempelenge siden sist - hadde glemt hvor godt det var etterpå! (Er ofte litt utålmodig underveis).

 

Lykke til til alle med vekt-, barn-, manne- og jobbeprosjekt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hei alle sammen. Dag tre med normalkost og uten utskeielser. Har gått tur en drøy time på glatta i iskaldt vær. I knallsol! Det var digg. Nå er jeg umåtelig støl i muskler som fikk kjørt seg i går på trening. I morgen er d squash m fattern og møte m nydelige elever. Gleder meg til å komme i gang:;-)

 

Ha en nydelig februardag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Ferdig m januar for denne gang og det føles goooodt. Nok en dag uten utskeileser og med trening. Deilig! Okromen virker som den skal...

 

I morgen er det trening m min kjære:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba frua!!

 

Vil bare melde om en deilig forfriskende joggetur ute i går kveld. Ble i så godt humør av å mestre noen oppoverbakker og kjenne på kaldlufta :)

 

I dag vurderte jeg seriøst å skippe step'en, men tok en alvorsprat med meg selv og gikk og skiftet. Når jeg først har skiftet til treningstøy ombestemmer jeg meg aldri. Kom ut av step-timen med dobbelt så mye energi som jeg gikk inn med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg ikke har vært inne her på et par uker. Har satt vektnedgang litt på vent, ikke spesielt inspirert for tida. Blir lite fysisk aktivitet utenom trening - vi kjører bil til og fra jobb og sitter ellers inne i varmen på kveldstid. Dessuten er januar/februar tida for solboller (berlinerboller), kakao med krem, møljekalas (skrei, lever og rogn, med mye god drikke til)og andre sosiale tilstelninger. Men i kveld skal jeg på corepuls, og har sagt fra til ei venninne som også pleier å gå dit, så da har vi forpliktet oss litt begge to. Jeg lar ikke spisinga ta helt av, men gjør ikke noe for å gå ned i vekt heller. Målet er å ikke gå opp igjen i hvert fall. Har bestemt meg for at det er greit akkurat nå, så får vi se hvordan det går når jeg begynner med daglige sykkelturer igjen. Måtte bare skrive et lite innlegg nå, så jeg ikke har følelsen av ha ramlet helt av.

 

Ha ei fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hei Solvane! Så godt å se deg her inne. Var redd jeg hadde blitt oppfattet som krass ettet mine lange utsvevende refleksjoner her inne ( ja som dere ser dreier jo alt i verden seg om meg) og det håper jeg jo ikke :-)

 

Synes det er en god plan du har jeg, og det finnes en tid for alt. Det er ikke destod mindre viktig å være her inne og skravle, for det er jo en viktig del av middelvegen, det å ta seg en pause :-)

 

Lykke til!

 

Lenapena, du imponerer støtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk ja, det svinger med oss alle :blink:

Lykke til inn på treningsstien igjen Solvane. Jeg er ikke så oppesen selv i dag... Det ble ingen trim på fredag, men en del "shoppinggange".

Lørdag og søndag satt vi i bilen i hhv 16 og 8 timer, kjørte en ny bil hjem i to etapper. Null trim, desto mer bensinstasjonmat. Konsentrerte meg så hardt om å være en smule fornuftig på lørdag at jeg gikk på en potetgull-smell i går...

Idag har det vært husrydding og skreispising, altså ingen trening i dag heller - det er dårlige greier! :mellow:

Nå har jeg pakket treningsbagen slik at jeg får gjort unna treningen før jeg kommer hjem - drar jeg hjemom først er ikke selvdisiplinen til å stole på viser det seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosastrompe

Vil bare innom å si hei, jeg følger med og lusker i mørket... Har bare ikke energien. Gutter med astma og kulde passer dårlig sammen og krever all min energi for tiden. Jeg er her, og kommer sterkere tilbake! Er fortsatt i siget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Så flinke dere er til å trene for tiden frøken frue og lenapena, bra jobba :)

Trener som bare det for tiden jeg også, men vekten rikker seg ikke (ikke rett vei iallefall). Begynner virkelig å bli frustrert nå :(

Har ikke vært sånn superflink med maten hver dag, men ut ifra gjennomsnittlig kaloriinntak burde jeg iallefall gått litt ned i vekt, men nei da....(1 kg opp denne uken). Jeg gikk ned 15 kg på dette opplegget for 2 år siden, så vet det kan fungere, skjønner bare ikke hvorfor det ikke gjør det nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Hei alle sammen :)

 

Så flinke dere er til å trene for tiden frøken frue og lenapena, bra jobba :)

Trener som bare det for tiden jeg også, men vekten rikker seg ikke (ikke rett vei iallefall). Begynner virkelig å bli frustrert nå :(

Har ikke vært sånn superflink med maten hver dag, men ut ifra gjennomsnittlig kaloriinntak burde jeg iallefall gått litt ned i vekt, men nei da....(1 kg opp denne uken). Jeg gikk ned 15 kg på dette opplegget for 2 år siden, så vet det kan fungere, skjønner bare ikke hvorfor det ikke gjør det nå....

 

Huff, føler med deg !!!

Ikke noe kjekt når man gjør alt riktig, men vekten står bom stille.

Prøv å snu på noe, enten med sammensettingen av mat du spiser, spis litt mer kalorier, eller litt mindre kalorier, eller kanskje prøv å trene noe annet.

OG FOR ALL DEL IKKE STRESS MED DET; DA SITTER DET BLEGG FAST....

Eller så er det kanskje det velkjente platået ?

Håper i alle fall vekten rikker seg for deg, for det tar sååå mye energi når den ikke gjør det.. :huh:

Stå på videre i alle fall :)

 

Og det gjelder alle dere andre her inne også :D

Dere er super flinke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Så flinke dere er til å trene for tiden frøken frue og lenapena, bra jobba :)

Trener som bare det for tiden jeg også, men vekten rikker seg ikke (ikke rett vei iallefall). Begynner virkelig å bli frustrert nå :(

Har ikke vært sånn superflink med maten hver dag, men ut ifra gjennomsnittlig kaloriinntak burde jeg iallefall gått litt ned i vekt, men nei da....(1 kg opp denne uken). Jeg gikk ned 15 kg på dette opplegget for 2 år siden, så vet det kan fungere, skjønner bare ikke hvorfor det ikke gjør det nå....

 

 

Jeg kommer i grunnen ikke noen vei jeg heller for tida. Gikk opp igjen nesten det samme som jeg gikk ned forrige uke. Forsøker fremdeles å trene mye, og vet at selvfølelsen (følelsen av å lykkes) er helt proporsjonal med hvor mye jeg trener. Faktisk mer det enn om jeg går ned eller ikke. Men har følt en stund at det er et mye større ORK nå enn før å komme seg avgårde og gjøre en innsats. Kan ikke skylde på mørketida heller lengre nå...

Vel vel, har meldt meg på spinning i ettermiddag, så da må jeg avgårde! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte begge to, godt med en klapp på skuldra når alt ikke går som det skal :)

Jeg har iallefall ikke tenkt å gi opp enda, kjenner at ønsket om å bli slank bare blir sterkere for hver dag nå som dagene blir lysere og våren nærmer seg. Og selv om vekten ikke er på mitt lag for tiden så ser jeg allikevel forskjell på kroppen. Den har blitt mye strammere og mer velformet. Hvor lang tid tar det forresten å komme over et sånn platå hvis det er det jeg har kommet til? Syns forresten det kom vel tidlig, har jo nesten ikke gått ned noenting....

 

Håper alt gikk bra med treningen i går lenapena, er jo så innmari godt etterpå selv om det er et ork å komme seg avgårde. Selv skal jeg på zumba masterclass i dag med en gjeste instruktør fra Ungarn. Det blir spennende :) Håper trinnene ikke er så vanskelige, for noe talent er jeg slett ikke. Får prøve å stille meg opp på en plass der jeg ikke er så godt synlig ;)

 

Ha en flott morsdag alle mødre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en uke med fullt frislipp av kaloriinntaket, vin og god mat og ikke allverdens trening. Men vekta har holdt seg stabil, så da skal jeg vel være fornøyd. Prøver å være "hverdagsaktiv" selv om jeg ikke rekker mange tunge treningsøkter pr uke (klarer 1-2 pr uke, så jeg er egentlig ganske fornøyd med innsatsen) Leke med ungene, løpe opp og ned i trappene hjemme, ta en tur i bassenget i stedet for å ligge i sofaen - det hjelper det også. Og når jeg sier fullt frislipp av kaloriinntaket, så er det jo ikke helt sant. Jeg tenker mer på hva jeg putter i munnen nå enn hva jeg gjorde for et år siden. Er vel på rett vei :rolleyes:

 

Ha ei fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...