Gå til innhold

Her skal jeg være!


Gjest Kikkelione

Anbefalte innlegg

Gjest Kikkelione

Her skal jeg være! Stabil! Jeg er 170 cm, har passert 40 år, og har gjort en innsats for å kvitte meg med noen få kilo av rent jålete årsaker. Motivasjonen sviktet for å komme ytterligere ned, og jeg er kommet til at jeg er fornøyd så lenge jeg aldri veier mer enn 62 kg og noen hekto.

 

Nå skal jeg rapportere her ca den 1. og den 15. hver måned for å holde fokus

 

Hvis jeg kommer over på 63 kg, må jeg legge inn en "strafferunde" med ekstra fokus på mat og trim og ekstra rapportering. Jeg må ta det med en gang, aldri gi det sjansen til å utvikle seg!

 

Det er fint hvis noen vil gi meg selskap!

 

Jeg kommer ikke til å veie maten fast, men kontrollveie det jeg er usikker på.

Her er min utvikling:

 

19.10.2009: 65,4 kg, 73 cm i midjen

26.10.2009: 64,7 kg, 72 cm i midjen

02.11.2009: 64,5 kg, 71,5 cm i midjen

09.11.2009: 64,2 kg, 71 cm i midjen

16.11.2009: 64,2 kg, 71 cm i midjen

23.11.2009: 63,5 kg, 70 cm i midjen

01.12.2009: 62,9 kg, 70 cm i midjen

08.12.2009: 62,7 kg, 69 cm i midjen

16.12.2009: 62,4 kg, 69 cm i midjen

23.12.2009: 61,5 kg, 68 cm i midjen

*****************************

Fase 2: Etter en pause: prøve å gå ned litt til

26.01.2010: 62,7 kg, 70 cm i midjen

03.02.2010: 62,9 kg, 70 cm i midjen

13.02.2010: 62,9 kg, 70 cm i midjen

24.02.2010: 62,5 kg, 70 cm i midjen

06.03.2010: 62,4 kg, 69 cm i midjen

12.03.2010: 62,0 kg, 69 cm i midjen

*****************************

Fase 3: Stabilisering: alt under 63 er godkjent

01.04.2010: 62,7 kg, 69,5 cm i midjen

15.04.2010: 63,0 kg, 70 cm i midjen

22.04.2010: 62,2 kg, 69 cm i midjen

02.05.2010: 62,7 kg, 69 cm i midjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar
Gjest josefin

Tror jeg har truffet deg inne på andre tråder her og på tråden min josefines vei til 59 - ellerhvadennåheter.

 

Har strevd med 5 kilo siden i høst, med mer eller mindre motivasjon. Nå har jeg satt opp turbofart før sommeren og er veldig motivert for den siste kicken mot den lille magen som er igjen.

 

Det er for tidlig for meg å flytte inn her. Mangler to kilo til målet enda. Ett kilo til jeg ser 59-tallet.

 

Du har holdt deg stabil lenge ser jeg. Flink du er! Går bra detta, du har kursen og vet hvordan det skal gjøres.

 

Jeg har funnet ut at fokus må holdes HELE TIDA for å holde vekten, slumrer jeg noen uker og tenker at dette-kan-jeg, sniker fettet seg på igjen. Sist gang kostet det 5 kilo, som ikke er borte enda. Så: ikke slipp kontrollen!

 

Lykke til Kikkelione:) jeg kommer etter inn her, fort og snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione
Tror jeg har truffet deg inne på andre tråder her og på tråden min josefines vei til 59 - ellerhvadennåheter.

 

Har strevd med 5 kilo siden i høst' date=' med mer eller mindre motivasjon. Nå har jeg satt opp turbofart før sommeren og er veldig motivert for den siste kicken mot den lille magen som er igjen.

 

Det er for tidlig for meg å flytte inn her. Mangler to kilo til målet enda. Ett kilo til jeg ser 59-tallet.

 

Du har holdt deg stabil lenge ser jeg. Flink du er! Går bra detta, du har kursen og vet hvordan det skal gjøres.

 

Jeg har funnet ut at fokus må holdes HELE TIDA for å holde vekten, slumrer jeg noen uker og tenker at dette-kan-jeg, sniker fettet seg på igjen. Sist gang kostet det 5 kilo, som ikke er borte enda. Så: ikke slipp kontrollen!

 

Lykke til Kikkelione:) jeg kommer etter inn her, fort og snart..[/quote']

 

Stå på! Og så kommer du hit og holder meg med selskap! Det er hardt arbeid å holde seg. Særlig fordi jeg ligger i egen øvre grense for hva som er akseptabel vekt. Sånn sett skulle jeg ha gått ned litt til, men som du ser av utviklingen min, så har jeg holdt meg stabil siden nyttår. Jeg er ikke motivert for mer nedgang mer enn noen dager av gangen. Andre ganger bare noen timer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

Ja, da er det bare noen dager til rapportering igjen. Jeg ser at jeg må holde fokus hele tida. Det kan lett skli ut. Jeg vurderer å gå tilbake til ukentlige rapporteringer i stedet for annen hver uke, det kan da ikke skade. Har lest en del tråder, og synes det er mange som veier seg daglig. Jeg tror ikke det er så lurt. Det blir et voldsomt fokus på vekt. Prøv ukentlige veiinger, og hvis man ikke liker vekta på veiedagen, så ta en kontrollveiing dagen deretter, da.

 

Er det noen flere som har funnet at dette er en plass de vil være? Velkommen hit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

Å, det er vel deilig med alle disse fridagene i mai. Heldig med 2010!

 

Jeg har bestemt meg for å veie måltidene noen dager nå. Jeg trenger å stramme inn litt, for jeg ligger som sagt veldig på grensen til hva som er akseptabel vekt.

Skal forsøke noen dager med litt reduksjon i forhold til daglig energibehov, rett og slett fordi jeg tror at kroppen ikke er helt klar for å innta det jeg trenger for å gå i balanse. Jeg tror at jeg øker for fort. Når jeg ikke skriver opp inntaket er jeg heller ikke sikker på hva jeg ender med. Jeg trenger dessverre bare ca 1870 kcal om dagen, og nå vil jeg legge meg på ca 1400. Kanskje jeg klarer å komme i en litt tryggere sone. Alt under 63 kg er bra. Jeg skal rapportere den 15. mai.

 

Nå har jeg skrevet inn alt jeg planlegger å spise i dag. Det ser bra ut. Ha en fin torsdags-søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ser vi har samme høyde og ca samme vekt, så vil gjerne slå følge med deg. Jeg ønsker å ligge på rundt 61 kg, og holde meg under 62. Nå for tiden er jeg 62.5, det er et par kilo for mye.. Vil gjerne holde meg stabil på rundt 60,5-61,5 nå som sommeren nærmer seg. Jeg tenker å legge inn vektrapport hver tirsdag. Er forøvrig 33 år,mamma til to på 1 & 3 år. På mitt meste var jeg 67 kg, våren 2004 bestemte jeg meg for å gjøre noe med det og gikk ned til 61. Har stort sett holdt meg der siden, men må vere fokusert for å ikke gå opp. Det har vel kanskje med alderen å gjøre? :D før føler jeg at jeg kunne spise nesten det jeg ville, slik er det ikke lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione
Ser vi har samme høyde og ca samme vekt' date=' så vil gjerne slå følge med deg. Jeg ønsker å ligge på rundt 61 kg, og holde meg under 62. Nå for tiden er jeg 62.5, det er et par kilo for mye.. Vil gjerne holde meg stabil på rundt 60,5-61,5 nå som sommeren nærmer seg. Jeg tenker å legge inn vektrapport hver tirsdag. Er forøvrig 33 år,mamma til to på 1 & 3 år. På mitt meste var jeg 67 kg, våren 2004 bestemte jeg meg for å gjøre noe med det og gikk ned til 61. Har stort sett holdt meg der siden, men må vere fokusert for å ikke gå opp. Det har vel kanskje med alderen å gjøre? :D før føler jeg at jeg kunne spise nesten det jeg ville, slik er det ikke lenger...[/quote']

 

Hei!

 

Velkommen! Det betyr veldig mye å ha flere aktive i tråden! Jeg er overbevist om at alderen ikke taler til min fordel, det har blitt vanskeligere å holde seg. Vent bare du til du kommer opp i min alder! :-D

 

Sist jeg var innom fikk jeg det for meg at jeg skulle veie maten. Men gjør jeg det? Nei. Jeg er veldig avslappet. Joda, jeg er innenfor, men jeg kan fort bikke over. Så det hadde vært så fint å komme seg i en litt sikrere del av skalaen. Det er (snart) sommer og lettere plagg, jeg vil være på mitt beste! Skjerpings!

 

19.10.2009: 65,4 kg, 73 cm i midjen

26.10.2009: 64,7 kg, 72 cm i midjen

02.11.2009: 64,5 kg, 71,5 cm i midjen

09.11.2009: 64,2 kg, 71 cm i midjen

16.11.2009: 64,2 kg, 71 cm i midjen

23.11.2009: 63,5 kg, 70 cm i midjen

01.12.2009: 62,9 kg, 70 cm i midjen

08.12.2009: 62,7 kg, 69 cm i midjen

16.12.2009: 62,4 kg, 69 cm i midjen

23.12.2009: 61,5 kg, 68 cm i midjen

*****************************

Fase 2: Etter en pause: prøve å gå ned litt til

26.01.2010: 62,7 kg, 70 cm i midjen

03.02.2010: 62,9 kg, 70 cm i midjen

13.02.2010: 62,9 kg, 70 cm i midjen

24.02.2010: 62,5 kg, 70 cm i midjen

06.03.2010: 62,4 kg, 69 cm i midjen

12.03.2010: 62,0 kg, 69 cm i midjen

*****************************

Fase 3: Stabilisering: alt under 63 er godkjent

01.04.2010: 62,7 kg, 69,5 cm i midjen

15.04.2010: 63,0 kg, 70 cm i midjen

22.04.2010: 62,2 kg, 69 cm i midjen

02.05.2010: 62,7 kg, 69 cm i midjen

16.05.2010: 62,9 kg, 69,5 cm i midjen

 

Jeg klarer meg, men FARLIG, FARLIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

Her er det ikke snakk om å satse på å være på tallet under ved neste veiing. Det går dårlig! Jeg får stjele en formulering fra en annen tråd, om at jeg håper nesten at jeg har gått opp, sånn at jeg kan forstå at jeg ikke kan holde på sånn her! Eller, holde på og holde på, jeg slurver bare. Jeg spiser for mye, rett og slett. Når jeg i tillegg trimmer mindre enn vanlig, så blir regnestykket på pluss, verken på strek eller minus i forhold til behov. Veiing på tirsdag. Jeg ser og kjenner at det går dårlig. Kroppen min er veldig vár for svingninger.

 

Det er dritvanskelig å holde vekta med årene, det er helt sikkert! Og jeg har aldri holdt på sånn at jeg har ødelagt noen forbrenning. Jeg er alt for glad i mat til å kunne forsøke å sulte meg.

 

Skjerpings? JA! Jeg makter bare ikke å telle kalorier hver dag. Jeg må likevel forsøke å holde bedre regnskap. I tillegg skal jeg trimme OG registrere poengene. Det pleier å motivere. Jeg er ingen stortrimmer, så jeg er sjelden på tosifret tall, derfor smeller jeg til når jeg sier at jeg skal ha 10 i uka som kommer!

 

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

Jammen klarte jeg meg denne gangen også. Jeg ble faktisk inspirert til å ta meg litt sammen. Phu ...

 

19.10.2009: 65,4 kg, 73 cm i midjen

26.10.2009: 64,7 kg, 72 cm i midjen

02.11.2009: 64,5 kg, 71,5 cm i midjen

09.11.2009: 64,2 kg, 71 cm i midjen

16.11.2009: 64,2 kg, 71 cm i midjen

23.11.2009: 63,5 kg, 70 cm i midjen

01.12.2009: 62,9 kg, 70 cm i midjen

08.12.2009: 62,7 kg, 69 cm i midjen

16.12.2009: 62,4 kg, 69 cm i midjen

23.12.2009: 61,5 kg, 68 cm i midjen

*****************************

Fase 2: Etter en pause: prøve å gå ned litt til

26.01.2010: 62,7 kg, 70 cm i midjen

03.02.2010: 62,9 kg, 70 cm i midjen

13.02.2010: 62,9 kg, 70 cm i midjen

24.02.2010: 62,5 kg, 70 cm i midjen

06.03.2010: 62,4 kg, 69 cm i midjen

12.03.2010: 62,0 kg, 69 cm i midjen

*****************************

Fase 3: Stabilisering: alt under 63 er godkjent

01.04.2010: 62,7 kg, 69,5 cm i midjen

15.04.2010: 63,0 kg, 70 cm i midjen

22.04.2010: 62,2 kg, 69 cm i midjen

02.05.2010: 62,7 kg, 69 cm i midjen

16.05.2010: 62,9 kg, 69,5 cm i midjen

01.06.2010: 62,7 kg, 69,5 cm i midjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag forsinket med rapportering, men gikk på vekta i går og er et halvt kilo fra å se 61-tallet.. Ingen overraskelse akkurat.. Altfor mye mat:( siden sist har jeg både hatt besøk og vært i bursdag + kakelag etter konf., så fristelsene står i kø og d blir til at jeg forsyner meg mer enn jeg burde. I helga venter jeg også besøk,så nå må jeg bare ta meg sammen i stedet for å tenke at jeg koser meg under besøket og skjerper meg mandag. Det fungerer dessverre ikke... Så nå prøver jeg å kose meg moderat til helgen og satser på nedgang til neste tirsdag. Og målet mitt innen juni er å komme ned der jeg vil vere og forbli stabil, ca 61 kg, helst litt under så jeg har noe å gå på..:( lykke til kommende uke til deg også, Kikkelione!kjempebra ar du holder deg under din magiske grense,selv om du har følt at du skeiet ut.. Godt du har fått nytt påfyll av motivasjon;) stå på!!!

 

25.mai 62,1 kg

1.juni 62,4 kg (+ 0,3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione
En dag forsinket med rapportering' date=' men gikk på vekta i går og er et halvt kilo fra å se 61-tallet.. Ingen overraskelse akkurat.. Altfor mye mat:( siden sist har jeg både hatt besøk og vært i bursdag + kakelag etter konf., så fristelsene står i kø og d blir til at jeg forsyner meg mer enn jeg burde. I helga venter jeg også besøk,så nå må jeg bare ta meg sammen i stedet for å tenke at jeg koser meg under besøket og skjerper meg mandag. Det fungerer dessverre ikke... Så nå prøver jeg å kose meg moderat til helgen og satser på nedgang til neste tirsdag. Og målet mitt innen juni er å komme ned der jeg vil vere og forbli stabil, ca 61 kg, helst litt under så jeg har noe å gå på..:( [/quote']

 

Takk for det! Jeg tror vi har litt av samme utfordring og ønske: klare å kose seg moderat (jeg spiser gjerne for mye både til hverdags og fest), og komme til et vektnivå der vi har litt å gå på. Men du, det er dette som er livet. Det kommer besøk, bursdager, kakelag, konfirmasjoner hele tida. Og så har vi St. Hans-feiring, jul, påske, jobbsammenkomster, jubileum, bryllup og begravelser. Med mat! Kunsten er å kose seg med mindre enn det øynene mine har lyst på. Ikke som skippertak, men som vane! Det sitter i hodet... (og litt på hoftene ... ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

Så fort tiden går! Andre uken i juni er i gang.

 

Jeg har ryddet i skapet. Det er utrolig for en forskjell to kilo gjør på et par bukser. Skulle nesten ikke tro det er mulig. Jeg har lagt bort de som er for store, for de skal jeg aldri mer inn i. Så har jeg lagt bort de minste/trangeste jeg ikke kommer inn i eller ser fin ut i. Men de som er bittelitt for små har jeg beholdt, i og med at svingninger er normalt, og jeg vil svinge nedover!

 

Det går tålig bra med mat og trim, men jeg må jobbe med meg selv hele tiden. Jeg ligger nok på grensen for hva jeg skal være. Det er litt slitsomt! En uke til rapportering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25.mai 62,1

1.juni 62,4 (+0,3)

8.juni 61,9 (- 0,5)

 

Gir meg selv godkjent, ser 61 tallet så vidt og er akkurat under 62 som er min magiske grense..:D

 

Enig med deg,kikkelione - det er helt villt hvor godt 2 kg ekstra merkes på klærne og da spesielt buksene!!! Sikkert greitt å ta en opprydning slik du har gjort i klesskapet. Lurt å ha noe liggende som man har som mål å komme seg inni.. Jeg har også et par slike;) Når jeg klager over 2 ekstra kg til min kjære,sier han at han ikke ser det! Når jeg sier det merkes med en gang på buksene,sier han at dette er fordi jeg jo allerede er en slank dame!! Så det får vere dagens ord til oppmuntring: et positivt tegn at 2 kg merkes godt. Hadde vi veiet for mye,hadde vi ikke merket de 2 ekstra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25.mai 62,1

1.juni 62,4

8.juni 61,9

15.juni 61,6 (-0,3)

 

Sier meg fornøyd m dagens veiing. Vil ligge mellom 60,5-61,5, som tidligere nevnt. Så er nesten innenfor nå, men vil iallfall ned mot nedre grense før sommerferien. Det er en kamp, men er samtidig mer fornøyd når jeg klarer å spise fornuftig;) Og den ene buksa jeg ville inn i, passer fint nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione
25.mai 62' date='1

1.juni 62,4

8.juni 61,9

15.juni 61,6 (-0,3)

 

Sier meg fornøyd m dagens veiing. Vil ligge mellom 60,5-61,5, som tidligere nevnt. Så er nesten innenfor nå, men vil iallfall ned mot nedre grense før sommerferien. Det er en kamp, men er samtidig mer fornøyd når jeg klarer å spise fornuftig;) Og den ene buksa jeg ville inn i, passer fint nå:)[/quote']

 

Så flink du er! Klarer du litt til?

Jeg er uflink. Ufokusert. Jeg prøver å leve et normalt liv, men jeg må holde meg i ørene hele tida. Gir plutselig f... en hel dag, spiser for mye og feil, tar meg inn igjen, gir f... dagen etter. Er sulten. Fysen på sjokolade. Mat. Mat. Mat. Helt vanlig mat. Vi ha tre skiver og ikke bare en og en halv. Det er en sann gåte at folk ikke klarer å komme opp i den mengden mat de skal ha.

 

Skal rapportere en gang i måneden, slik på GR Hold vekten-opplegget er. Så veier jeg meg selvfølgelig minst en gang i uka, og akkurat nå er jeg glad det ikke er meldeplikt. Men det er det 1. juli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en uke m 2 bursdager og sommeravslutning m jobben,kunne det ikke fortsette å gå nedover...:) steig på vekta i går, den viste 62,0 - så føler det er akseptabelt mtp alt jeg har koset meg med. Men sommeren er en skummel tid,så jeg må bare prøve å holde fokus. Vil så gjerne vere 61,eller litt under. Men alt under 62 er godkjent,så sånn sett holder jeg meg stabil og bør vere fornøyd. Blir bortreist noen dager,legger inn ny rapport om en drøy uke,muligens ons el tors.

Lykke til frem mot neste veiing,kikkelione:) jeg heier på deg !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har vært bortreist en uke, det har blitt altfor mye søtt og lite trim:( Dette er standard meg om sommeren!! Reiser på ferie om en uke. Kommende uke noterer jeg hva jeg spiser, jeg mååå bare skjerpe meg!!! Og dersom jeg spiser noe ekstra søtt,salt e.l. skal jeg rapportere dette nøyaktig inn på sida her neste fredag. Håper dette skal hjelpe meg å holde fokus fram mot ferien! Jeg vil ned på 61-tallet!!!! Da blir det ny rapport m vekt og ev utskeielser fredag kveld i neste uke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

Hallo, folk! I alle fall 2010, som melder innom her!

 

Jeg skadet foten, tok plutselig ferie, og etter det har jeg ikke vært på vekta. Jeg kjenner på meg at jeg ikke vil heller, hohoho. Nå har jeg tenkt å prøve en ny variant, nemlig at jeg følger med på midjemålet fremfor vekta ei stund. Jeg holdt på å melde meg ut herfra, for jeg syntes det ble vel mye fokus, men jeg trenger tydeligvis en stram linje.

 

SÅ, hva veier jeg? Aner ikke. Sikkert mer enn 62,9. Det er greit å skeie ut på ferie når man er i en fase at man ikke skal ned, men bare holde seg. Det hadde bare vært så deilig om jeg hadde noe å gå på, sånn at jeg likevel ville holde meg innenfor grensen. Motivasjonen vinger dessverre så veldig.

 

Er det ikke paradoksalt at det er så vanskelig å holde seg den tida av året da sunnhetene roper mot deg i butikken? Masse deilige grønnsaker, frukt og bær.

 

SÅ, hva gjør jeg? Gi opp? Nei. Jeg aksepterer at jeg ikke har vært så fokusert som jeg er nødt til hvis jeg skal holde vekta. Jeg ser framover. Nå snur jeg. Spiser riktigere og trimmer mer. Og så melder jeg vekt når jeg kjenner at jeg har lyst til å se tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre fra deg,kikkelione! Høres ut som en smart strategi du har lagt opp til nå, med mindre vektfokus og heller mål av midje. Håper du føler dette blir mer lystbetont. Håper også du blir bra i foten og får trimme som du ønsker.

Jeg reiser på ferie i morgen,blir borte over 2uker. Målet mitt er å holde vekta,som viste 62,0 idag. Har jo som mål å være under 62, men må akseptere at d virker vanskelig. Siden det er lettere å holde seg stabil på 62,må jeg kanskje bare tenke at dette er målet mitt. Men gir ikke helt opp 61-tallet;) vi får se etter endt sommerferie. Denne uka skulle jeg melde utskeielser,og det har hjulpet. Jeg har ikke falt for fristelsen mer enn et par dager: i bursdag på tirsdag og når vi hadde gjester i går. Så jeg sier meg fornøyd med at jeg har klart å kutte litt ned på godsakene,så får vi se hvordan det går i ferien. Viktig å kose seg også - men med måte..:D god sommer!!!:) er tilbake m rapport tirsdag,27.juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione
Jeg reiser på ferie i morgen' date='blir borte over 2uker. Målet mitt er å holde vekta,som viste 62,0 idag. Har jo som mål å være under 62, men må akseptere at d virker vanskelig. Siden det er lettere å holde seg stabil på 62,må jeg kanskje bare tenke at dette er målet mitt. Men gir ikke helt opp 61-tallet;) vi får se etter endt sommerferie. Denne uka skulle jeg melde utskeielser,og det har hjulpet. Jeg har ikke falt for fristelsen mer enn et par dager: i bursdag på tirsdag og når vi hadde gjester i går. Så jeg sier meg fornøyd med at jeg har klart å kutte litt ned på godsakene,så får vi se hvordan det går i ferien. Viktig å kose seg også - men med måte..:D god sommer!!!:) er tilbake m rapport tirsdag,27.juli.[/quote']

 

Gratulerer med ferie! Det føles som en premie! (og litt straff da jeg kom tilbake til de vanlig klærne mine ... )

 

Hva er det med 61-tallet som er så forlokkende? Jeg vil også dit!

 

Ja, jeg har altså ikke veid meg ennå, men tok både midjemål, samt hofte og bakende i morges. Så får vi se om det blir noen forandring. Jeg er der at jeg er ganske fornøyd med figur og form, og kanskje ganske fornøyd er godt nok? Det sitter nok i hodet. Det er snakk om kosmetiske forandringer, det har ingenting med helse å gjøre her i gården. Jåleri, er det. Samtidig vet jeg at det fort kan bære galt avsted, så et fokus på stabilitet kan jeg aldri slippe.

 

Håper du får en fin ferie! Det blir fint å få deg tilbake. Er det ingen fler her? Noen ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Kikkelione

Jeg har ikke veid meg på noen uker, jeg har prøvd målbåndet og rynket litt på nesen, men det føles helt greit! Jeg er tilfreds med meg selv! :-) Kanskje er det tights og løse overdeler som gjør det, luftige sommerkjoler, men jeg har det helt okei. Samtidig vet jeg at jeg ikke kan begynne å leke struts med hodet i sanden, jeg er nemlig sikker på at jeg er over min grense på 63, men akkurat nå får det bare være ...

 

Ha en fortsatt fin sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Flott å lese at du har en fin sommer og er fornøyd m den du er,kikkelione:) bra du ikke får panikk selv om du tror du har brutt din magiske grense, men at du hygger deg i sommer likevel:)

her er dagens vekt: 63,1 - opp 1,1 kg på de siste to ukene da jeg har vært på ferie. Jeg har kosa meg masse... Sikkert litt for mye! Men slik er det bare om sommeren.. Nå som jeg er kommet hjem,er jeg likevel motivert for sunn mat og trim de neste ukene. Målet mitt er å være ca 61 kg i men 3 uker. Det er mulig om jeg bare klarer å holde fokus. Ha en god sommeruke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...