Gå til innhold

noen som vil være med meg 15 kg ned?! :)


Anbefalte innlegg

uff, har ikkje vore inne her på nokre dagar pga. utruleg dårleg samvit pga. skikkeleg utskeielse i helga. Har ikkje ete noko godteri, bortsett frå to nevar potetgull og 1 pæreis, men ufatteleg mykje mat frå ende til anna! Laurdagen klarte eg f.eks. å stappe i meg frokostblanding, 2 knekkebrød, 2 posjoner med kylling,ris og salat, potetgull og isen, ein halv heimelaga pizza (OMG, ja eg eig ikkje "matmål"!) Søndagen var omtrent like gale, og med lite trening. Følar meg 13 kg tyngre, så tvilar sterkt på at eg klarar å sjå 73 -tallet. Men no er det ei ny veke, med sunn mat og zumba & styrketrening. Har skrivd meir i bloggen min, som ligg i signaturen min.

 

Mie, så flink du er som nådde omtrentlig 20 trimpoeng!!! *klapp på skuldra* :( Eg klarte berre 17,2 poeng denne veka, men eg kjem sterkare tilbake..hihi

Høyrtes ut som du hadde ei fin helg på fjellet iallefall.

 

Cecilie, du er verkeleg på god veg no, er bra at du har hatt eit vekttap sjølv utan å trene. Og ein mjuk start med trening er lurt ja, både for kropp og motivasjon :)

vi har forresten samme mål til neste sommar også..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Hei!

 

Har hatt ei herlig helg med masse bevegelse og lite usunn mat. Ble litt firkløver på lørdagen, ca 50 gram. Litt kjipt at det inneholder like mye kalorier som jeg forbrant på den korte fjellturen jeg hadde før på dagen! Lett å undervurdere hvor mye kalorier det er i mat, og overvurdere hvor mye man forbrenner på å trene! :) I går var jeg på spinning, herlig! Skal være flink å trene fremover, neste mål er 60,0 kg. :)

 

Så bra med nedgang når du ikke forventa det, Cecilie! :) Det er en herlig overraskelse. Jeg har også samme hovedmål som deg. Vil være og se sunn og sprek ut. Jeg har jo gått ned noen kilo før sommeren, og synest det var helt herlig å være stolt av magen min. Neste sommer skal jeg være stolt av rompa også! :(

 

Huff, Isma, sånne etehelger gjør ikke godt for psyken! Har det sånn av og til jeg også! Men det går over, du får prøve huske på den ekle følelsen du fikk etter helga neste gang du får lyst å fråtse. Og så er det jo bare kalorier! De blir ikke sittende på kroppen hvis du bruker dem opp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende kommentarer Susanne og Mie, det hjelper mykje :) Idag har det vore tilbake i rett spor att, med sunn mat og aerobic time. Kjem til å ha i minne denne etehelga mi, så kanskje den hjelp på motivasjonen :( Bra at nokon hadde ei bra helg iallefall av oss.

 

Imorgon blir det forhåpentlegvis sykkeltur om veret held seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok ein dag på arbeid er unnagjort, middagen er fortært og treninga er utført! :( Sykla 2 mil på 1.5 time idag, for veret er kjempebra med knallsol, lite vind og ca. 16 varmegradar.

 

Matinntaket for idag er;

Frukost: ei brødskive med makrell i tomat og ei med appelsinsylte.

Lunsj: 1 gulrot, to knekkebrød med kalkunpålegg, epleskiver og paprika.

Middag: 2.5 stk. linseburger med brødskive, sylteagurk, tomat, ketchup og sennep.

Kvelds: eitt eple så langt.

 

Imorgon trur eg ikkje det blir trening, sidan eg skal arbeide til 3 og kjøyre heim til foreldra mine etterpå som tek nokre timar. Er nok ikkje framme før i 8-9 tida. Så får sjå det litt an. :)

 

Trur heller ikkje eg vil vege meg denne veka og heller vente til neste veke for å sjå nedgang. Trur ikkje psyken min taklar å sjå oppgang akkurat no, for veit kva som forårsaka det. Kva har dere gjort på idag da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. hva skal man si... sykla til og fra jobb mandag og tirsdag :(

idag ble det t-bane til jobb, og sykling hjem (stort sett nedover), og t-bane til volleyballtrening, så spilte vi volleyball i en time, deretter sykla/trilla jeg hjem... så ble bare trening av volleyballen idag!!

 

og altfor mye mat... jeg er så sliten om dagen, trøtt!! prøver å ikke sove på ettermiddagen, men igår klarte jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ein time med volleyball er jo bra trening det også ;)

Håpar at helga hjelpar på med å fylle opp ny energi hos deg, så du ikkje er så trøytt lengjer.

 

Idag har eg sykla 4 mil, besøkt min demente bestemor (som for øvrig trur eg heitar Bjørg på nesten 70 år og nesten blind), laga middag til familien og snart blir det hyttetur! Gledar meg! har tatt med treningskle for ein aktiv helg.

 

Håpar dere får ein fin helg også, så snakkast vi på måndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så denne uka ble det utrolig nok 11 trimpoeng, noe som ikke er så mye for andre, men til tross for at jeg ikke har gjort noe spesielt for å anstrenge meg til å trene denne uka, så er det et pluss... venter fortsatt på svar fra Bislet... sykla til jobb bare 3 ganger denne uka.. også en times volleyball...samt en liten tur med søster'n og niesa i barnevogna idag...

 

mat har vært helt på utur denne uka... og som sagt trening... følt meg sliten på grunn av dårlig søvn igjen, oppblåst og fæl i utseende...

 

fra imårra starter jeg på GO123, og skal kjøre disse måltidene 3 av 5 ganger om dagen første uka... Noen som har noe erfaring med dette?

 

imårra må jeg ta t-banen til jobb fordi vi skal på et annet sted... men håper å få beveget meg litt på kvelden...

 

på tirsdag skal jeg og en kamerat forhåpentligvis begynne på Lindy Hop Swingkurs som skal gå over 12 uker, så det er jo supertrening 1,5 time hver tirsdag...

 

onsdager er det volleyball i 2 timer.. og dit SKAL jeg sykle på onsdag...

 

Også skal jeg selvfølgelig de andre dagene sykle til og fra jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også sliter, Mie! Ingenting er verre enn å være skikkelig sliten og uopplagt! Kanskje å være skikkelig sliten og stappmett etter å ha trøstespist...? Jeg har ikke hatt tid, lyst eller motivasjon til å trene i uka som var. Ble for mye kalorier også..:/ Jeg har ikke prøvd GO123, men prøvde meg på Nutrilett for noen år siden. Vet ikke om jeg gikk noe ned av det, siden jeg ikke hadde badevekt da. Men ble i hvert fall mett av shake'ene. :) Swingkurs høres kjempebra ut!! Dansing er artig!

 

Ble helga di aktiv, Isma? Ser i alle fall ut som om du har hatt ei god uke med sykling og sunn mat. :) Fikk du PM'en min forresten?

 

I kveld blir det hjemmetrening til Jillian! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det opp til 72,7 kg igjen denne uka... og 92 cm rundt midjen... dette var ikke bra... tilbake på sist ukes målinger...

 

Resten av uka blir det sykling til jobb, Lindy Hop Swing på tirsdag, sykling til volleyball og volleyballtrening på onsdag:) torsdag skal jeg dra med meg noen å gå en tur! ;) fredag kveld blir det festmiddag, og drikking, men forhåpentligvis en del swing-dansing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med oppgang, Mie! Men neste uke, da blir det nedgang! Du er jo flink og trener mye. Hvordan fungerer GO123 for deg?

 

Jeg er så slapp og umotivert for tiden, har veldig hovne lymfeknuter på halsen, så det er nok en eller annen infeksjon kroppen driver og jobber med. Jeg har rett og slett ikke ork til å trene når kroppen er slik. Så da må jeg være ekstra flink med maten!

 

Hva er problemområdene deres..? Jeg har faktisk fått en ganske slank overkropp, og den liker jeg! Men jeg sliter med store lår og brei rompe. ;) Har så lyst å bli "jevnt slank" om dere skjønner. Er vanskelig å finne bukser som passer når jeg har store lår og smal midje. Ellers så har jeg ganske tjukke legger, men det er ikke pga fett. Her er det kraftig beinbygning og muskler som er problemet. :) Men klarte likevel å finne meg noen knallfine høye støvletter på Din Sko i går! Hurra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til nå denne uka har jeg 12,2 trimpoeng, og det er bare onsdag!! ;)

swing på tirsdag og sykling 50 minutter til volleyball i 2 timer på onsdag har gjort susen så langt :) resten av uka er veldig fullbooket... blir festmiddag på fredag (med alkohol), og forhåpentligvis litt swing-dansing! også blir det forhåpentligvis volleyball på volleyballturneringa på lørdag (skal vel mest hjelpe til, men...) søndag skal jeg ta med meg en venninne å gå en tur om det er fint vær :)

 

Ikke vært så flink med det go 123 egentlig... jeg har spist det litt innimellom, men suppa er det like før jeg brekker meg av, og det andre blir man også veldig fort lei!

 

Jeg er også veldig umotivert til å trene, for volleyball og swing ser jeg på bare som et pluss at er veldig god trening... For dette er aktiviteter jeg synes er veldig gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hei hei!

 

jeg er tilbake! vært veldig dårlig med trening og matveien over ei tid nå, så har ikke orka å stikke innom her... men på mandag meldte jeg meg inn på oxigeno treningssenter oppi gata her...

 

Så på mandag hadde jeg første treningsøkt med løping på mølle og sykling..

 

tirsdag var jeg der og fikk eget treningsprogram på apparater (trente ikke den gangen fordi jeg skulle på swingkurs, og dermed dansa i 1,5 time :)

 

onsdag, altså idag trente jeg før jobb med programmet mitt for første gang, og jeg kjenner jeg begynner å bli støl, så det er vel et godt tegn :)

 

imorgen, torsdag skal jeg på raggea fusion (tror det er en slags dansetime), og deretter trene styrke

 

fredag skal jeg trene styrke før jobb igjen :)

 

søndag er det barnedåp hjemme, men skal prøve å ikke stappe i meg alle kakene, men må jo smake litt :)

 

så nå er jeg virkelig igang med treninga, men sliter i matveien... spiser bare mer enn før... og helt feil mat, så her må jeg også skjerpe meg hvis jeg skal se noen resultater til mandagen igjen,,

 

 

veide btw 73,4 kg på mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Så flink du er "klar for alt" :D Det må du virkelig være stolt over!

 

Her for tiden er det bare nedtur igrunn.. Mye som skjer og med kulda som setter inn så vil man heller krølle sæ under pleddet på sofaen me en kopp kakao enn å tenke på trening og kosthold ;)

Har hvertfall holdt vekta mi da, heldigvis ikke gått opp noe.. men på onsdag har jeg fri, så da ska jeg få startet treningen :) Tar ikke sats på å trene supermye i starten, men skal hvertfall få starten..

 

Ellers så virker det som om tråden her er ganske død?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...