Gå til innhold

noen som vil være med meg 15 kg ned?! :)


Anbefalte innlegg

Gjest doubleoseven

joda, det gikk som det måtte gå..opp 0,7kg men jeg hadde ikke forventet noe annet.

 

Men denne uken er det ingenting spesielt som skjer, så jeg gleder meg til å få rutine på ting igjen. Merker at så lenge jeg har rutine på ting så går det nesten av seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar
jeg er med mie 88;)

 

bra, da er det bare å kjøre på til 1. august ;) jeg har 1,8 trimpoeng nå før jeg stikker på jobb...

 

10 min styrketrening

10 min intensivsykling med gjennomsnitt på 29 km/t på ergomentersykkel

10 min hard aerobic, og 10 min moderat

 

tror ikke jeg har svetta så mye på lenge jeg.. men det sier vel noe om at det var på tide også!! nå skal jeg på jobb.. og det blir mye gåing i raskt temoo der så da blir det vel litt mere til kvelden :D

 

Håper dere har en fin dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilie5

Er også med på ca 3 kg ned før 1 aug!

Hjelper litt på motivasjonen og ha ett slikt delmål, merker jeg allerede nå i hode, hehe!

 

I går ble det 1 times gåtur i godt tempo, dro med meg mamma på tur:)

 

I dag ble det 30 min på tredemølle i raskt tempo, også 1 time styrketrening etterpå:D

 

Så jeg er igang:D

 

Har veiedag på mandag, litt spent egentlig.. for har endret kostholdet nå, begynt å spise mer, slik at jeg kommer opp på ca 1600 kalorier om dagen.

Så litt redd for at jeg vil gå opp litt di første ukene, men alt i alt så vil jo forbrenningen bli bedre over tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klarforalt

steike! Fikk 5,4 trimpoeng idag:) Vært ute i finværet å gått på turorientering med sambo og minstejenta. Myyyye oppoverbakker. Passer finfint siden det er veiedag imorgen og jeg ikke har fått trent denne uken. Skal være glad om jeg holder meg på samme tall som forrige uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klarforalt

hurra! 800gram ned, nå viser vekten 86 blank og jeg har gått ned 8,5 kg siden 15.mai:) Hadde ALDRI trodd at det skulle bli så mye. Fylla i helgen, 2 ganger ute å spiste og lite trening. Så jeg er strrrrrååååålende fornøyd. Fryktet at jeg skulle få en liten smell, men den kom ikke,,, ennå;)

 

Nå har jeg 2,3 igjen til 1.august Mie88;)

 

Ha en super helg alle sammen!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doubleoseven

Så bra Klarforalt! Bra jobba! Utskeielser av og til tror jeg vi må ha for å holde denne slankingen gående! Jeg hadde mine sist uke, men skjerpings igjen denne uken, og det har gått greit..litt ostekake med jordbærene ble det i dag, men kanskje ikke så mye som det hadde blitt hvis vi ikke hadde hatt jordbær på siden av.

 

I morgen blir det en god og lang treningsøkt, for denne helgen skal jeg ha den berømte ostepopen som jeg lever og ånder for. Har ikke spist ostepop på mangen uker nå ;)

 

+ i går klarte jeg for første gang i mitt liv, helt sant, ekte armhevinger. Ingen knær, men skikkelige armhevinger. Klarte til og med fire ganger. Har aldri, ALDRI, klart en eneste før. Kom meg alltid ned, men aldri opp igjen. Så denne styrketreningen gir underverker for kropp :D

 

God helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klarforalt

åhhhhh,ostepop,min favoritt! Ble nekta å spise det da jeg fikk samboer, han tåler ikke lukten:p Å jeg som har egen ostepopgaffel å alt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra! 800gram ned' date=' nå viser vekten 86 blank og jeg har gått ned 8,5 kg siden 15.mai:) Hadde ALDRI trodd at det skulle bli så mye. Fylla i helgen, 2 ganger ute å spiste og lite trening. Så jeg er strrrrrååååålende fornøyd. Fryktet at jeg skulle få en liten smell, men den kom ikke,,, ennå;)

 

Nå har jeg 2,3 igjen til 1.august Mie88;)

 

Ha en super helg alle sammen!:D[/quote']

 

 

Hei Hei! Har ikke vært borte noen dager uten nett, men her er jeg! Så bra!!! 800gram er jo veldig bra! Jeg har veiedag imårra, så det blir spennende... Har blitt 23,5 trimpoeng denne uka... Jeg burde mye ofter gjøre styrkeøvelser jeg også... nå som jeg skal bo i campingvogn noen uker, SKAL jeg gå noen turer iallefall!

igår var det 50årslag her på gården, så da ble det en pils, gryterett og kaker... jeg holdt meg unna mer alkohol da, så det var da noe... men ble restekake idag og da, men, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden såg ut som ein veldig triveleg tråd, så eg fekk lyst til å henge meg på dere. :D

Eg er 24 år gammal, 1.65 cm og vegde 77.8 kg ved 5.juli. Har som mål å nå 60 kg, veit ikkje heilt når, men innan jul hadde vore perfekt. På mitt største vegde eg 89 kg, men har låge på rundt 72-77 kg det siste året. No vil eg forbi det stadiet og sjå 60- tallet snarast mogleg ;)

 

Av trening syklar og joggar eg ein god del. Gjer også styrkeøvelsar annakvar dag. Har planar om å byrje med aerobic og handball når sesongen startar att i kommunen min. Idag har eg faktisk spelt golf i tre timar (for første gong i mitt liv), noko som merkast etter å ha gått mykje.

 

Trur det vil verke mykje for motivasjonen min å sjå at det er fleire i samme båt her og at dere vil klare det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilie5

Åhh, jeg som gruet meg så til veie dag pga jeg har endret kostholdet mitt.. Spiser mye mer nå, lite men ofte:)

 

Men hadde gått ned ca 900 gr på mandag! Yeah:)

 

Så 2,1 kg innen 1 august burde gå bra, hehe!

 

I dag fikk jeg ræva i gir og kom meg på trening.

Fikk jogget 45 min og intensiv styrke i 45 min, ei god treningsøkt ;)

 

Har ei uka ferie fra fredag av, så ska fokusere på å opprettholde kostholdet og komme meg avgårde på trening selv om jeg har ferie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det "klarforalt" og "Mie88" :)

Blir artig å sjå at folk klarer å nærme seg og nå måla sine iallefall!

 

Så bra Cecilie5, det er jammen godt med slike positive overraskelser :)

 

Idag er det veiedag for meg, å eg hadde gått ned 1.8 kg!! Skikkeli pangstart etter 3 måneders fråtsing.. Håpar på at det fortsett, men er fornøgdt med ca. 0.5 kg nedgang også, sidan eg har lett for å setje meg fast. Men den tid, den sorg! :D

Trur egentlig det blir verre neste veke, då eg skal heim ein tur i helga, så får eg besøk frå mandagen av og til neste helg, då det også er festivalhelg... men skal prøve å halde meg i skinnet :)

 

Feira med fullkornspannekaker og ein times sykkeltur i finevèret idag då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klarforalt

så fantastisk bra Isma! gratulerer:) har egentlig veiedag i morgen,men må utsette det til lørdag. Skal på dagvakt,så må tidlig opp,får neppe gått skikkelig på do da:p Håper på nedgang,skal få gått meg en gooood tur i morgen og håper det hjelper på:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis gjekk det med veiinga idag, "klarforalt"? :D

 

Eg sprakk litt i går med å to store sjokoladekake stykker og ein lollipop igår. Så idag vart det tur på fjellet på ein sti eg har berre gått ein gong før (enkelte plasser måtte eg klarte i tau rett opp berget, iiik!!) Veldig godt å komme opp på toppen, men også å komme seg velberga ned. :)

 

Så no sit eg her i sofaen, med eit fat med sjokoladekake stykker attmed meg, utan at eg har ete eller har lyst på dei. *stolt over meg sjølv*

 

Og eg har bestilt meg kattunge idag!!!! hurra!! Gledar meg veldig til han skal flytte inn hjå meg om ein månads tid altså.

 

Håpar det går fint med dykk. Eg er litt spent på å høyre korleis det går.

 

Ha ein fin laurdag vidare! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilie5

Hadde veiedag i går, landet på 58,9 kg, så det vil si nøyaktig samme vekt som forrige mandag. Igrunn fornøyd for sist uke var en lat uke, trente kun en gang og i tillegg så ble det endel alkohol og snop:)

 

Så hoppet meg avgårde på trening sent i går kveld.

 

Ble 40 min jogging og 40 min hard styrketrening, godt for sjela :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra, Klarforalt! :) God tur til Sverige!

 

Lat veke er det her også, har besøk og dei har verkelig tatt ferie... Dei har kjøpt inn mykje godteri som eg har smakt på, samt at eg måtte prøve amerikagodteri i helga frå besøket eg hadde, så gruer meg egentlig til å gå på vekta om torsdagen. Har heller ikkje fått trent.. :D

 

Men det er no bra at du ikkje har gått opp då, Cecilie5. :) Vi får skjerpe oss til neste vekeveging :)

 

Ha ein fin fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter dagens veiing ble det opp igjen på det jeg lå på sist uke... så altså var det 73 idag.. og da tviler jeg på at jeg får kommet meg ned 3,1 kg til 1. august... blir drikking og festing med dårlig mat 3-5 dager fra lørdag så da spørs det om det hjelper på, men til gjengjeld blir det forhåpentligvis en del swing-dansing da! :D

 

idag skal jeg møte søstern min og den 5 uker gamle tantungen min, så det blir kos :) blir vel noe lunsj og greier med de, men skal prøve å velge noe sundt, eller av det sundere slaget iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...