Gå til innhold

Hurra! Har Bestemt Meg !!!!!vil Du Være Med :heng På!!


Gjest suppenes dronning

Anbefalte innlegg

  • Svar 351
  • Created
  • Siste svar

Ned 1,4 kg. Men jeg tørr desverre ikke å ta gleden på forskudd, da jeg vanligvis pendler 2 - 3 kg opp og ned. Men jeg har gjort jobben min den første uken. Har veid og lagt inn alt jeg spiser og trener, ingen sprekker, og 12 tp. Går på med krum hals igjen denne uka også.

 

Har vært på styrketrening og samlet 1,8 tp i dag.

 

Vi fortsetter med å stå på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,4 kilo er kjempebra ST69. Fortsett å gjøre jobben like bra, så skal du se at resultatene blir slik du ønsker!

 

0,6 kg er jo flott det Luciano. Helt etter boka. Bra med moderat nedgang hver uke, men jeg skjønner jo at du hadde håpet på mer med så mange TP. Hovedsaken er jo at det går nedover, og målene dine sier jo også sitt ;)

 

Stå på damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det vimseberta. Nedgang er nedgang som du sier, bare tenkte litt inni mitt hode at jeg ikke hadde trengt all den treninga for å gå ned de hundre grammene :confused: , men da hadde vel ikke cm gått så mye inn tenker jeg. Dessuten begynner jo formen å bli veldig bra så alt blir liksom lettere og energien blomstrer. får satse på like mye neste uke :) Lykke til alle sammen med trim og mat, helse og motivasjon (for det trengs ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med meg 2,6 TP idag, været ble ikke så aller værst, så da kom jeg meg ut på sykkelen.. en time går jo så fort. Dørterskelen er litt for høy enkelte ganger, men du verden så godt det er når en først er kommet seg ut. Så her er min oppfordring til dere KOM DERE UT, høsten er også en fantastisk årstid. Trim og masse av frisk luft, hæææærlig. Stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest suppenes dronning

Og ned 0.3 til 61.7 ! Er jammen fornøyd med det , for pga. at jeg har vært syk, har jeg ikke innkassert ett eneste trimpoeng denne uka!

Velkommen til alle dere nye; dette skal vi klare!!

 

Luciano- har selv opplevd at jeg kan ha trent kjempemye en uke for så å se på vekta at den ikke er redusert med så mye jeg skulle ha trodd i forhold til antall trimpoeng. Men det viser seg på målene som du sier, pluss at det er en viss "treghet" i systemet, uka etter har vekta gått mere ned. Og så er det jo så deilig å trene! Så stå på du, du er sprek og flink!!

 

ST69-flott nedgang!:-)

 

Vimseberta- du viser flott viljestyrke i "løvens hule"!:-)

 

Janine- du beskriver en kjent problemstilling, he he , men problemer er til for å overvinnes, så dette klarer du!:-)

 

Ha en trivelig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte litt på det jeg også, at det ville vises uken etter. Vel jeg unte meg en fridag mandag, og trente bare litt igår. Fikk trent litt styrke for det er jeg veldig dårlig på. Får vel prøve å få 3 * 15 min ihvertfall :confused:

 

Idag har jeg fri, så nå skal jeg ta en sykkeltur i det fine høstværet. Håper alle er friske igjen så de får seg en tur ut :) Stå på damer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest suppenes dronning

Endelig! Deilig trimtur idag og innkasserte 3,2 trimpoeng! Det gjorde godt for kroppen....:-)

 

Og så er helga her snart igjen- ukene flyr avgårde!! Ser ut for at helgeværet blir ganske bra her jeg bor, skal utnytte det og være ute så mye som mulig. Har en del jobb i hagen pluss rydding i en ørlite rotete utebod som venter. Skal også hente inn flere trimpoeng-motiverende å se at trimpoengtreet fylles av gyldne epler!:-)

 

Skal prøve å få trent styrke framover. Er det noen av dere som har vektstang med vekter hjemme? Tenkte jeg skulle innvestere i det; kanskje jeg får til regelmessig vekttrening. Skjønner jo det at jeg trenger muskler....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest suppenes dronning

Har innkassert 3,2 trimpoeng idag pluss samme på fredagen.Blir så innmari fornøyd med meg selv... he he.

Når det er sagt, så har det blitt LITT sjokolade, LITT popcorn og LITT vin i helga, men det får gå. Dette er jo livet mitt, kan jo ikke kutte ut alt av snop heller....Synes selv jeg er skikkelig standhaftig midt i uka, så da koser jeg meg med litt godteri i helgene. Fanatisme er ikke min greie, blir helt unaturlig hvis jeg ikke kan unne meg noe snop. Men alt med måte, selvsagt.

 

Håper det går bra med dere andre, og at motivasjonen er sterk og god!!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og litt godt er det... Mange flere fristelser som lurer enn midt i uka. Men enig med deg Sweetpeah, dette er jo livet vårt, så noe godt må man kunne unne seg. Litt hvitvin har det blitt i dag til god middag, og litt snop og popcorn også her. Men det har også blitt lang gåtur i det fine høstværet i dag, og sykkeltur nå i kveld, så dårlig samvittighet har jeg ikke :D

 

I morgen er det veiing, og jeg håper selvfølgelig på nedgang. Motivasjonen er der uansett til å fortsette. Føler ikke jeg forsaker noe med det kostholdet jeg har nå, heller at jeg invisterer i god helse :)

 

Ha en fin uke alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken 2011

Sorry....jeg var så optimist, men nå følger jeg ikke målene min. Har ikke spist sjokolade enda...men derimot chips, kjeks og sjokolade. Jeg har heller ikke turd meg på vekten. MEN må si at jeg merker litt på magen etter rockeringen, for den har jeg vært flink men, 10 min nesten hver dag! Konklusjonen min er at jeg må ta en pause og heller komme tilbake når eg kommer i den riktige bølgen. Stå på jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest suppenes dronning

Og opp 1,1 kilo til 62,8! Kjedelig, men sånn er det. Kjenner jo at jeg har mye vann i kroppen- venter mensen om en stund. Blir veldig oppblåst da.

Men jeg har faktisk på tross av oppgangen gått inn 2cm! En cm over puppene og en cm over hoftene!:-) Så noen lyspunkter er det da. Det ble 9 trimpoeng denne perioden,ganske fornøyd med det.

 

Nå er det jo bare å fortsette, og ikke la denne nedturen knekke pågangsmotet. Vet av erfaring at vekta kan være ganske så "ustabil" i perioder...

 

Så jeg bretter opp ermene og går på med friskt mot!!:-)

 

Vimseberta: grattis med flott nedgang!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, som jeg fryktet gikk jeg opp 0,6 siste veiedag. Tross at jeg har veid all mat og notert alt, slik at jeg har fulgt plana til punkt og prikke. Ligger rundt 1600 kcal, ikke over. Men nå er det lagt bak, og vi ser framover.

Kom igjen jenter, vi gir oss ikke med en nedtur el to...

Nå er jeg veldig fornøyd, har vært på ketlebells, dritbra trening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest suppenes dronning

Skal på festligheter ikveld-men har planene klare! Forsyne meg kun en gang av hovedretten, vær forsiktig med saus, drikke mye vann ,så blir det ikke så mye vin. Vet det blir kake til dessert, kun ett lite , tynt stykke av den. Hvis jeg følger planen og det gjør jeg jo , så blir jeg akkurat passe mett .... og det er jo greit.

Er fantastisk vær her idag, har fått trimmet litt , skulle gjerne vært ute lengre, men har en del å ordne innendørs idag.

God helg!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men ingen krisestemning her altså!

 

Føler vel ikke at jeg har vært sååå veldig flink denne uka heller, så det kom ikke som noen overrraskelse, mensen har jeg også hatt, så da har jeg noe å skylde på :)

 

Denne uka skal jeg være strengere med meg selv, og få til trening ikke minst. Forrige uke ble det faktisk ingen effektiv trening (jeg regner ikke følging av barn til og fra skolen som trening, selv om jeg faktisk drar inne 1 trimpoeng per dag bare der).

 

Målet mitt denne uka er at jeg skal drikke mye mer vann (synder veldig der, ikke flink i det hele tatt til å få i meg nok vann) + at jeg skal spise masse grønnsaker. Blir nok en stor salat til lunsj i dag!

 

Ha en fin uke alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest suppenes dronning

...vinglete for tiden! Har ikke vært flink i helga; en god del snop og unødvendige saker....sukk. Men kan jo ikke skylde på andre enn meg selv....

Og i morgen er det veiedag. Jaja, sannhetens time kommer jo hver eneste uke, uansett....

Skal reise bort førstkommende helg. Bo på hotell og greier. Koselig det,MEN vanskelig. Skal forsøke å gjøre mitt beste, da.

Ellers har det blitt altfor lite trening i det siste. Har følt meg småsyk og slapp, da blir jeg heller ikke så motivert matmessig. Ingen unnskyldning men....

Skal prøve å få motivasjonen opp igjen i løpet av helga. NÅ mine venner: NÅ trenger jeg virkelig noen reale spark bak!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...