Gå til innhold

Maxi-kurs


Gjest sol61

Anbefalte innlegg

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar
Gjest prillarodden

Gratulerer til dere som har gått ned.

Helgen har vært superbra matmessig.

Koste meg med lett is i går.

Var faktisk ganske god, men ble rumlete i magen så det er nok en del søtstoff i den.

Tur har jeg gått både lørdag og søndag i mitt tempo.

Alle går forbi meg, men jeg går så fort jeg kan.

Lykke til med veiingen deres ladies :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har levd veldig sundt de siste tre ukene.. Trenet tre ganger i uka på senter pluss tur med hunden hver dag....

 

Resultat... OPP 3 KG???!!!???!!!???

 

Mulig du har fått muskler av all treningen din? Muskler veier mer enn fett.. gi det lit tid, så går du sikkert ned igjen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er det veiing igjen, og jeg må innrømme at nå er jeg fryktelig spent...

 

Forrige uke hadde jeg gått opp 0,3 kg..

 

Denne uken har jeg vært flink.. 12 TP og riktige måltider, bortsett fra fredag - da var det en skikkelig rotbløyte - med tapas inkludert og hamburger til nattmat.. Satser på at jeg danset bort de ekstra kaloriene denne kvelden....

 

Håper virkelig det synes litt på vekten igjen nå.. Trenger det for å styrke motivasjonen...

 

Fortsatt lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg fornøyd :-))) Ned 1' date='2 kg , yes yes.

Nå er det bare å brette opp ermene og gå løs på ny uke.[/quote']

 

Grattis!! Herlig når vekten går nedover.. jeg hadde gått ned 1,1 kg, dvs totalt har jeg mistet 8,5 halvkilospakker med smør på 4 uker...

 

Fantastisk!! Lykke til videre alle sammen..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prillarodden

Stearinlysene er tent og Taco `n snart klar. Deilig med lørdagskveld og mann & datter hjemme. Datter er 21 år og sjelden hjemme lørdagskvelder, så jeg storkoser meg når hun er hjemme. Sjokolade og snacks til de andre, lett is til meg.

God lørdagskveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært til veiing på lang tid, har hatt to uker hvor jeg ikke har fått det til pga kurs og samlinger med jobben...

 

Har dessverre blitt mye godt både å spise og drikke.... 5 sosiale samlinger på to uker, dette er nødt til å gå galt....

 

Ønsk meg lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prillarodden

Håper vekten er snill med deg "kulerund". Vanskelig med kurs o.l. Kanskje du nå går inn i en litt roligere periode og da er det letterer vet du å være flink. Stå på videre - ikke gi deg .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prillarodden

Det ble dårlig vekt nedgang denne uken- bare 200 gr. Velger å se det på den måten at det er nesten en kvart kg.

Nå står jeg foran en utfordrende helg. Skal på hotell tur i Sverige og har bestemt meg for å ta det helt ut denne helgen. Min første "sprekk" på 2 måneder og skal spise og drikke det jeg har lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble dårlig vekt nedgang denne uken- bare 200 gr. Velger å se det på den måten at det er nesten en kvart kg.

Nå står jeg foran en utfordrende helg. Skal på hotell tur i Sverige og har bestemt meg for å ta det helt ut denne helgen. Min første "sprekk" på 2 måneder og skal spise og drikke det jeg har lyst på.

 

Kos deg masse i helgen, så lenge du starter med ny frisk på mandag - så er det ingen fare vettu:-) Dette er tross alt en livstils endring og ikke en rask slankekur:-)

 

Jeg hadde gått ned 1.5 kg på to uker til tross for endel utskeielser......, veldig fornøyd med det.. Klarer jeg en kg til denne uken, så er jeg under 100 kg - Hurra..

 

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prillarodden

Så bra "kulerund" og håper du klarer under hundre grensen.

Det er 6 kg til jeg kan se fram til det og det er mitt delmål nå.

Ja da var min syndige hotell helg over med det resultat +1,1 kg.

Mye god mat og mye godt drikke.

Nå er det full sjerpings og med mål om å komme under 100 til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurslederen sa at det kunne være fint for oss selv at vi kanskje hadde små belønninger på veien.. Og jeg nærmer meg et belønningsmål snart.. Men jeg er tom for ideer, hehe !

 

Klær kjøper man jo uansett, og stæsj til hjemmet går jo nesten også på autopilot ;P

 

Noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest inspirert91

Jeg har også tenkt endel på disse belønningene, og jeg har noen tips:)

 

* Kjøpe litt nytt til scrapbooking kassa mi

* Evt. nye vintersko/joggesko

* Kjøp en ny film, som du kan se med en god venn, og en kopp te/lett kakao

* Nytt deilig sengetøy

* Kinotur

* Nye gåstaver

* Ny sminke

* Frisørtime

* Relax kveld med ansiktsmaske osv..

* Masasjetime på ett senter

* abbonement på et blad du liker godt (deilig å lese i høstens mørke timer med ullteppe og en god tekopp)

* No nytt til service du samler på (for de som gjør det)

 

Dette er bare noe som datt ned i hode mitt akkurat nå, men dere må seff finne ut hva som passer best for dere..er ikke sikkert noe høres interessant ut en gang ;)

 

 

Ned 1,1kg på meg sist uke, målet er -6kg før jul=)

 

Lykke til flinke damer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra "kulerund" og håper du klarer under hundre grensen.

Det er 6 kg til jeg kan se fram til det og det er mitt delmål nå.

Ja da var min syndige hotell helg over med det resultat +1' date='1 kg.

Mye god mat og mye godt drikke.

Nå er det full sjerpings og med mål om å komme under 100 til jul.[/quote']

 

Det ble 1.2 kg ned siste uken, og totalt 6.7 kg ned på første kurset:-) Er fornøyd med det!! Er under 100 for første gang på flere år, og det føles som en seier!!

 

Går direkte over på et nytt kurs, så målet er 5 kg ned + trene annenhver dag før jul... Da kan vi backe hverandre frem mot jul så klarer vi det:-)

 

Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurslederen sa at det kunne være fint for oss selv at vi kanskje hadde små belønninger på veien.. Og jeg nærmer meg et belønningsmål snart.. Men jeg er tom for ideer' date=' hehe !

 

Klær kjøper man jo uansett, og stæsj til hjemmet går jo nesten også på autopilot ;P

 

Noen ideer?[/quote']

 

Nytt undertøy kjøpte jeg - tok tilogmed sjangsen på noe litt mer sexy en det dagligdagse.. Det ble godt tatt imot, og det var fler enn meg som satte pris på dette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...