Gå til innhold

Vil ned 8 kg innen sommeren 2011. :-).


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Herlig kommentar fra samboeren, Minni! Sånt liker vi damer :-) Mannen min sier at jeg er blitt sååå slank, må ikke bli tynnere nå... Ha, ha, mest smisk, men jeg liker det... :-)

 

Veiedag i dag og jeg har gått ned 0,9 kg! Er superfornøyd med det. OG jeg har gått ned nesten en cm i midjemål... Fantastisk kjekt, og super start på vinterferien. Synes jeg har vært veldig flink å trene etter jul, og det gir nå resultater.

 

Ha en strålende dag!

 

Ps. Vi våknet altså til snø her på vestlandet i dag... Uææææ! Trodde det skulle komme regn jeg.... Men, snart blir det sol på meg :-)

___________________

 

06.01: 76,6 kg

13.01: 75,6 kg midjemål: 83 cm

20.01: 74,8 kg, midjemål 82 cm

27.01: 75,4 kg, midje 82 cm

03.02: 75,4 kg

10.02: 75,8 kg

17.02: 75,3 kg midje 81 cm

24.02: 74,4 kg, midje 80 cm (midjemålet er jo ikke lett å måle nøyaktig..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 891
  • Created
  • Siste svar

Opp 0,6 i dag...men det tror jeg egentlig ikke særlig mye på, er forferdelig støl i alle muskler, vannet er nok godt bundet fast. Må utnytte skiføret mens det varer :-)

Satser på større nedgang neste uke.

 

Flinke mannfolk, Kaika og Minni, sånne vil vi ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0/1: 80.8kg

17/1:80kg ned 800gram.

24/1:79.9

31/1:79.1kg ned 800 gram

7/2:79.4 opp 300 gram. pga mensen.

14/2:78.9kg ned500 gram.

18/2: 78.9kg stillstand

25/2:79 opp 100 gram:/

4/3:

11/3:

 

Ikke helt fornøyd men siden det ikke er så mye opp så skal jeg ikke klage. 100 gram går jeg ned igjen neste uke. :) har begynt på internettkurs (igår) så håper å gå ned 4-5 kg på dette kurset,da er jeg snart i mål!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredag og helg:) ikke den aller beste veiedagen,hadde håpet på noen gram ned,men bretter opp armene og fortsetter.

 

Idag skal vi på besøk,og det blir koselig.

 

Frigg De grammene går du nedover ,det er jeg sikker på.Ikke gi deg!!

 

Kaika: Gratulerer med 0.9 kg ned,det er kjempebra. Du er så flink atte.herig kommentar fra mannen din også.

 

mmm,slurp,får nesten lyst på pizza ,når wenche lager,men ikke med klippfisk..hehe:)

 

kos dere masse i helgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei!!

 

Vekt: 64,8... Opp 1.1 kg siden hm.. 1.februar eller noe? Lenge siden jeg har vært her! Motivasjonen på bunn, har vært mye syk og på ferie... og ferien ble forlenget med tanke på spising så... Har nesten ikke trent noe heller! :/

 

De 60 kg jeg skulle ha til 2.mars kan jeg se langt etter he he. Skal sette opp nye mål igjen idag, og jeg SKAL SKAL SKAL gjennomføre det.

 

Talas!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Snegla, på tide at du kommer hjem igjen og ikke tuller deg bort:) Litt over kiloet er ikke så mye,men jeg vet- irriterende nok.

 

Mine stikkbort turer ender ofte med noen kilo ekstra i bagasjen,så Snegla vi stikker oss ikke bort denne våren,flott at noen kommer tilbake og minner oss på hvorfor vi er her.

 

Jeg er så sugen i dag men en ny type bixit bar med peanøtter 130 kca,l har fått gjennomgå.Spist litt og litt,kontrollert mengde brukt en time på den men fortsatt bare 130 kcal.Det blir mitt melommåltid.

 

Har kuttet ut potetgull etter at jeg sist helg liksom skulle kjøpe en pose til de som er "ferdig slanket" dvs at de er tynne.Men var det en unnskyldning??? Ja for hvem spiste mest???? Denne helga er det kun en pose snack and jack.

 

De i "slankekrigen" serien besøkte han som hadde gått opp alle kiloene.Hvordan levde han etterpå? Jo han kjøpte gobiter til resten av fam,tro hvorfor det var han selv som ble fet?? Hvor mye er det mulig å narre seg selv?

Taco i kveld kyllingfilet og grønt.Pizza er ikke ofte på menyen her lenger.

 

Ha en super helg (der vi planlegger og gjennomfører planen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Ser dere har veiedag på fredag og skal ned 8 kg, slik som meg.. Kan jeg joine?

Har vært medlem i 4 uker snart og vekten og cm står helt i ro. Men jeg tror jeg har trengt disse ukene på å sette meg inn i kostholdsendringer og ikke minst komme igang med trening for fullt. Denne uken har jeg vært kjempe flink og trent spinning på tirsdag, onsdag og torsdag. Idag skal jeg ta styrke på overkropp, mens imorgen prøver jeg pilates for første gang. Har dere noen erfaringer med det?

 

Litt om meg; student, 24 år, 165cm, 57,6 kg, 80cm rundt magen (ikke midjen).

 

Ikveld skal jeg og samboer spise hjemmelaget pizza hos en kamerat, og jeg kjente at jeg fikk litt "panikk". Første gang jeg skal spise hos noen der jeg ikke har kontroll over hva maten inneholder... Føler ikke at jeg kan spørre om ingrendienser :) Det skal jo ikke være stress for noen å invitere meg på mat. Ellers så skal jeg unne meg en mars sjokolade idag. Leste en test at den fikk terningkast 5, under troika som fikk 6.

 

Er dere flinke på å holde frimerkene?

 

Har dere erfaringer med stillestående vekt på tross av gode matvaner og trening i perioden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag:-) sov så godt inatt, over 8 timer!.. idag blir det litt trim og shopping på programmet.

 

Har bare 2.6 trimpoeng denne uken men skal nå prøve å få et trimpoeng til,og satser på 7 trimpoeng neste uke.

 

 

kalma:hei på deg,velkommen til oss,er sikker på at du vil gå nedover ivekt:)

 

snegla: hei ,så koselig å se deg igjen.kjedelig at du har gått opp i vekt da,men den kg greier du å gå ned,stå på!!

 

nikkoline: huffja,potetgull er farlig..sukk...jeg kan ikke ta opp en pose,før jeg har spist opp halve..hehe. er nok mye lurere med en snack a jack,gode er dem å..liker best den med ost jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag startet jeg dagen med 1 time pilates. Det var tungt, da jeg bare bruker kroppen min. Svettet ikke særlig, noe som jeg gjør på spinning, og da føler jeg at jeg ikke har tatt like hardt i. Men, etter denne uken har jeg oppnådd 14 tp og har kommet frem til at jeg i løpet av en uke skal på 3 spinningtimer (3 timer kondisjon) og 2 dager med styrke. Enten i form av apparater på treningsenteret, eller i form av pilates. Imorgen skal kroppen min få hvile seg.

 

Jeg har nettopp fyllt inn pizzaen jeg spiste igår og kom frem til at mine to stykker kom på ca 550 kcal. Jeg klarte å begrense sjokoladeinntaket til 50g og en pose snack a jack. JEg er veldig fornøyd! Men nå er alle frimerkene brukt, og i kveld skal jeg i bursdagsfest. Noe som betyr vin, litt kake og eventuelt noe fingermat. Hmm. Hvor mye tenker dere at en flaske med hvit vin inneholder av kcal?

 

Jeg skrev at jeg ikke merker noe på vekten og cm, men jeg merker at huden på bena mine er blitt strammere. Og det føles fantastisk! :)

 

God helg til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

 

Har vært litt fraværende denne uken.. pcen min har gått dukken, så jeg får ikke registrert eller skrevet noe særlig mens den er på rep. Jeg hadde en skikkelig drittveiedag i går! Jeg har trent som en GUD i det siste, og tenkt på hva jeg har spist hele tiden, men jeg har gått opp en hel kilo siden forrige uke!!!

 

Likevel er alle klærme mine fremdeles løse og midlemålet er akkurat det samme. Tror kanskje det er mensen som nærmer seg. Så jeg velger å jukse denne uken, og IKKE skrive inn den nye vekten min på vekt-og-mål-skjemaet.. Det MÅ være en glipp.

 

Trener mye styrke om dagen (3 dager denne uken), og hard styrke. Vet fra tidligere at jeg bygger muskler ganske fort når jeg først kjører hardt, så jeg liker å tro at den ekstra vekten denne uken er enten vann i kroppen, eller musker. Hvis det er muskler, får jeg jo bare være fornøyd. Viktigste er jo at klærne passer og at man føler seg fresh, og det gjør jeg jo forsåvidt fremdeles....

 

 

ha en flott helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mist ikke motet omvekta går opp.Et kilo betyr sikkert væske.Jeg har mensen og buksa jeg kjøpte før jul er god og vid på meg,men ikke rundt magen,der strammer den.Vent til neste uke med konklusjonen:)

 

Kalma kos deg,vi skal kunne dra i selskap uten dårlig samvittighet.

 

 

Her blir det kyllingburger til middag,den sørger Marit Bjørgen for.Statoil selger på halv pris når det blir gull i VM.Regnet ut at det blir rundt 500 kcal så har spart magen.har på egen lavkalori dressing.

 

Desverre ingen trim,har fått urinveisinfeksjon er ikke form og går på medisin.Aldri hatt så lite trimpoeng ugg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og go søndag

 

 

Jeg har visstnok god tid til å skrive her inne nå:) Hjemme med guttene 3 stk.

 

Dagens trim og hvor registrerer jeg det? Slossing om sokker med den ene gutten.

 

Han skulle ta på bomullssokker under skitrening jeg mente han skulle bruke ullsokker så jeg stjal bumullssokkene og løp,fikk han etter meg.Måtte spørre om han ikke syntes at jeg var sterk.Kunne jo ikke ta så hardt i å skade deg,flott sagt og gjort av den ene gullet mitt.Godt at de ser sin begrensning.

 

Sto opp kl 0600 og satte på maskin med klær,vasket opp og ryddet huset var lat i går kveld.Nå gleder vi oss til Northug og de andre gutta skal ut i løypa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten hilsen fra Grand Canaria! Her her vi det herlig - ca 25 grader og straalende sol. Vi gaar ganske mye for her det mange trapper og bakker, saa det blir en del trim. Men, aller mest solslikkking og god mat og vin. Har ikke litt daarlig samvittighet for alt det deilig jeg spiser, men ligger unna desserter og sjokolade.

 

Ha det fint, alle :-) Ser ar dere er flinke og staar paa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kaika Fint å høre at du storkoser deg. :) kos deg masse.Her er det mest skyet idag men har sett solen,mildt idag,så håper snøen forsvinner!

 

fint at det har vært liv på tråden i helgen,kjempebra!

 

Har ikke blitt mange trimpoeng på meg denne uken men er fornøyd med 4 poeng,ergosykling igår. Ikke mye lyst å gå tur når det er snø/slaps ute.:/

 

ser på hopprenn,heia norge!

 

satser på 500 gram ned og 7-8 trimpoeng neste uke.:) veiedag fredag.

 

krivi kjedelig at du har gått opp da,men er sikker på at du går nedover igjen neste uke..stå på:)

 

kalma: 14 trimpoeng på en uke er jo supert!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svar: fra minni:så tidlig du var oppe idag da nikkoline:)kan tenke meg at det er livlig hos deg nå ja..

 

 

[Hei og go søndag

 

 

så tidlig du var oppe idag da nikkoline.kan tenke meg at det er livlig hos deg nå ja:)

 

Jeg har visstnok god tid til å skrive her inne nå:) Hjemme med guttene 3 stk.

 

Dagens trim og hvor registrerer jeg det? Slossing om sokker med den ene gutten.

 

Han skulle ta på bomullssokker under skitrening jeg mente han skulle bruke ullsokker så jeg stjal bumullssokkene og løp,fikk han etter meg.Måtte spørre om han ikke syntes at jeg var sterk.Kunne jo ikke ta så hardt i å skade deg,flott sagt og gjort av den ene gullet mitt.Godt at de ser sin begrensning.

 

Sto opp kl 0600 og satte på maskin med klær,vasket opp og ryddet huset var lat i går kveld.Nå gleder vi oss til Northug og de andre gutta skal ut i løypa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er til å bruke søndagen!

Jeg var i bursdagsfest i går og sov alt for lenge... Sliter med dagenderpå...

 

Skulle gitt mye for 25grader nå! Paraplydrinker og brunfarge på vinteren :) Føler en litt tannet kropp motiverer mer enn den bleke vinterkroppen jeg har nå. Kanskje jeg skal ta litt solarium?

 

Men, utenom å drømme meg bort til varmere strøk mens jeg ligger sliten og strak på sofaen så har jeg satt opp delmål på min vei ned til målet mitt. Hva synes dere? Jeg har tatt hensyn til at jeg har en kjempetreg start og at kroppen min sikkert bygger litt muskler nå, som gir utslag på vekten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagstur som skal ha gitt over 10TP...tru'kke det, gitt. Om kalkulatoren aldri så mye påstår det. Fint den kan gi litt ekstra andre veien også :-) Og det var en laang fin utesøndag med de ikke lenger så små barna.

 

Ferien er deg vel unt, Kaika!

 

Hei til Kalma :-) Viktig med litt ujevnt inntak, tror jeg. Man trenger en liten fest i ny og ne.

 

Trodde jeg var ekstrem, jeg, Nikkoline, husvask kl 06 er hakket vassere... Har også en følelse av at uenigheter med ungene fører til størr kaloritap og høyere puls enn mange treninger gjør... Hehe.

 

Og så er det veldig hyggelig å stadig lese nye innlegg her fra alle sammen. Ha en tipp topp uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men Frigg,min gode innsats i huset ble belønnet av den eldste med kjeft.Han våknet kl 6 søndag morgen og fikk ikke sove mer.Kanskje vente til kl 7 neste gang:)

 

Skulle gjerne hatt meg en pulsklokke,da hadde jeg fått riktige tall,tror og at trimberegningen ikke blir helt riktig med beregningskalkulatoren her,men cirka er bedre enn ingenting og gratis.

 

Nå begynner jeg å bli frisk,har hatt over en time med spreke minutter.Ute og gikk,jogget og styrke med manualer.

 

Denne uka ble det lite trim så når nok ikke målet, 75 kilo.Det ser ut som at når vekta går ned må vi trene mer og hardere og spise enda mindre for å gå ned,egentlig logisk.:) men det skal jo gjøres.

 

Jeg skal brette opp ermene og fortsette med min gode innsats,har nå kuttet ut det meste av usunnheter til og med pizza og kjøttdeig,nå må jeg jobbe med mengden.

Veiedag i kveld. Ha en super mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en merkelig vekt. Den viser 200gram+/- alt etter hvor på gulvet den plasseres. Tror gulvet er så hellende at jeg skal ta vekten med ut på gangen fra nå :)

 

Jeg reiser hjem til foreldrene mine en uke, nå som det er vinterferie for meg (studieuke..) Da tar jeg med meg kokeboken av Jeanette Roede og skal stå for mesteparten av matlagingen, på foreldres budsjett. Det føles bra :)

 

Men å reise hjem betyr også at jeg reiser vekk fra treningssenteret mitt... Heldigvis fikk jeg videoen "30 days shred" i posten idag, så den pakkes ned i kofferten. Har dere noen erfaringer med den treningen? Jeg har testet det en dag, og det merket jeg godt i musklene dagen etterpå :) Et veldig godt alternativ når treningssenteret ikke er tilgjengelig!

 

Dataen er også med, så jeg kommer nok ofte innom tråden!

Ha en flott mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ukens første trim unnagjort,og det ble 30 min styrke,puh,blir så varm..så håper kcal renner bort..hihi:)

 

imorgen skal jeg gå en tur,må jo nyte finværet nå.snøen smelter og mars nærmer seg med stormskritt..imorgen jo.

 

Har funnet ut at jeg må spise ca 1500 kcal for å gå ned i vekt .

synes det er mye!:)

 

kalma: godt å høre at det er flere vekter som er slik,min er også sånn,bare jeg flytter vekten går den opp noen gram sukk får prøve ha den på et sted.

 

kos deg masse hos foreldrene dine denne uken.:)

 

 

nikkoline: høres ut som om du har en plan for hvordan du skal gjøre det denne uken. lykke til på veiingen ikveld.:)

 

frigg:ha en fin uke du også:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dere er ivrige! Mange nye innlegg siden jeg var her på fredag..!

 

Jeg bor hos kjæresten min for tiden, hvor det ikke finnes noen vekt til å veie maten, men jeg tar det litt på øyemål. Kan bli så demotivert av å veie maten hele tiden! Håper jeg går nedover likevel he he :)

 

Var på sats energy idag. Deilig og superhard time. Himmel. De har 15 års jubileum her i byen, og det var marsipankake, nøtter og muffins... Jeg stod med siklende blikk på kakene, men klarte faktisk å komme unna med en håndfull nøtter istedet. Spiste to skillingsboller tidligere idag, så veldig imponerende er det kanskje ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

God tirsdag...nå går vi mot vår...wee....håper det blir borte endel snø denne uken.Gleder meg til å ta fram joggeskoene igjen.:)

 

Gratulerer med nedgang,nikkoline,så gøy å se et nytt tall,også 76 tallet da..flink jente:)

 

Idag står gåtur og husarbeid på planen,tenkte gå en tur etterpå før lunsj,og ta husarbeidet etterpå. Litt overskyet nå,men satser på sol snart.

 

skal gå 40 min,og får dermed 1.1 poeng!

 

snegla:synes du var superflink som klarte å motstå marsipankaken,kjempebra.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Minni vi ser frem mot våren:)Lykke til med trening og husarbeid.

 

Alle som står i mot kaker,potetgull og andre fristelser (som egentlig er lite fristende),kort glede og mye ergelse)det er super bra.

 

Jeg har vært på en times klatretur i fjellet,masse snø så god trening.Hjemme tok jeg fram ballen og trente mage,manualene ga en omgang på ermene.Nedgangen på vekta ga kanskje motivasjon til økt innsats,og ikke minst flott temperatur og flott vær.

 

Må stå på for neste uke skal jeg se 75 tallet.

 

Nå er det kaffe og farris og litt seinere lunsj -fiskekaker med 60 prosent fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

heisan...god onsdag...lillelørdag..hehe:)

 

Ble gåtur igår, 40 min. 1.1 trimpoeng. sier trimfri idag jeg.trenger en fridag,får heller trimme imorgen

 

isj,vekten rikker seg ikke ned på 78 tallet,har holdt meg til rundt 1600 kcal .men nei...sukk,kanskje jeg går mer ned neste uke istedet,veiedag fredag.:)

 

nikkoline: mmm,høres godt ut med fisk til lunsj,sunt er det jo også.:) flink du var da som gikk tur i fjellet.

 

nei,nå litt mer kaffe,før...husarbeid.ikke så mye idag da,så hobbyer står for tur..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...