Gå til innhold

Slankekrigen - 2. sesong! (Regler og påmelding)


Meline

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

13 kg er drømmemålet, og det skal jeg klare ;) Men jeg begynte det nye og bedre livet i dag, så er det mulig å få walkover denne uken? veide meg i dag, så da blir det to dager til neste veiing, så tviler på at det gir mye prosentvisvektnedgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bliny2017

Jeg vil gjerne bli med om jeg får lov? Har lagt på meg noen sure kilo i jula, og vekten i dag er 88,6. Målet er 70 kg omtrent, men i første omgang 10 kg til påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vil gjerne være med! Målet er laaangt frem i tid, og kilomessig vet jeg ikke, men vekten i dag er 115.3 kg, og den skal reduseres med rubdt 30 kilo.

 

Håper jeg får bli med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det enda mulig å få være med?

Startet nå på nyåret og nå SKAL fettet bort!!

 

Kommer fra 20-30.

Startvekt: 109,8 kg

Vekt nå: 107 kg

 

Håper jeg får bli med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting jeg' date=' er det 24. februar eller mars finalen er? :)

Fikk ikke 12 uker til å gå opp med at vi er ferdig i mars :)[/quote']

 

Du har helt rett, finalen er 24. februar! Tror jeg må ha bladd forbi februar i kalenderen da jeg telte uker.

 

Looser og babyfat er lagt til i gruppe 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei jenta92! Jeg har dessverre ikke sett innlegget ditt før nå. Dersom du fortsatt ønsker å være med kan du melde vekt i gruppe 2 i morgen.

 

___________________

 

Når rapporteringen i morgen er ferdig er det bare 4 uker igjen til finalen! Jeg setter derfor stopp for nye påmeldinger nå. Kanskje blir det en ny sesong som dere kan melde dere på etter finalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) er det mulig å henge seg på selv om det er siste innspurt? Jeg veier 63 kg etter fødsel og vil ned til 58. Men har ikke nok motivasjon. jeg begynner, men knekker med en gang. tror jeg hadde klart det bedre hvis jeg MÅ registrere vekten hver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...