Gå til innhold

Slankekrigen - 2. sesong! (Regler og påmelding)


Meline

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar
Gjest haaland110

Har nettop idag meldt meg på grete roede kurs, og er kjempespent !https://www.vektklubben.no/forum/images/icons/icon10.gif

 

Vil også melle meg på til ¨slankekrigen¨ ;)

 

startvekt idag er 110 kg, er 18 år og 156 høy, så det er en del.

 

mål vekta har jeg ikke satt meg, målet er å vær stolt og fornøyd av kroppen min :D

 

men hører til gruppa som vil ned over 40 kg. https://www.vektklubben.no/forum/images/icons/icon12.gif

 

gleder meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg vil gjerne være med på krigen.... Vil ned mellom 20 og 30 kg, har gått ned 10 kg i løpet av det siste halvannet året. Men nå hadde det gjort seg med litt fart i sakene. Dette blir bra! Jeg har ikke fulgt sesong 1 her på forumet, men jeg skjønner vel systemet etterhvert....

 

Karicita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ført alle opp på lista og nå er vi hele 31 påmeldte!

 

I morgen er det torsdag og vi skal rapportere startvekt. Jeg har nå delt oss inn i to grupper og lagt ut tråden hvor dere skal rapportere vekten deres.

 

Det er 16 påmeldte i gruppe 1 og 15 påmeldte i gruppe 2.

 

Her er en oversikt over hvem som er med i de to gruppene:

 

Gruppe 1

 

brca

ElinPelin

firsttime

kokko

Kokosbola

Meline

Monken

myggen07

Ninjastar

ontherocks

pav

SMM87

sovetroll56

springer

Synøve

Vonka

 

Gruppe 2

 

Angel88

Chænky

FruFleksnes

haaland110

kaling

Karicita

kikk

kveita

Lyderhorn

Lykke82

Piggen

SofaQueen

stopp

Svirre

tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en diskusjon gående i gruppe 2 nå. Jeg har ikke digital vekt (men ønsker meg til jul), og klarer derfor ikke komme nærmere enn hel og halv kilo. Er dette så unøyaktig at jeg ikke kan være med i denne konkurransen?

 

Jeg beklager at jeg ikke tenkte gjennom problemstillingen før jeg meldte meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nå er jeg veldig usikker her. For en uke siden veide jeg 110,0 kg på min ikke-digitale vekt. Til jul fikk jeg ei digital vekt, og nå er den innviet. Denne viste 116,0 kg. Jeg er mer enn hundre prosent sikker på at jeg ikke har lagt på meg 6 kg. den siste uka, noe som jo ville gitt såpass store utslag på for eksempel belter og lignende at jeg ville merket det. Den mest sannsynlige forklaringen er at den gamle analoge vekta er litt unøyaktig og at alle mine innrapporteringer - helt fra startvekt av, er feil.

 

Jeg regner med at dette betyr at jeg bør trekke meg fra konkurransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Svirre! Gratulerer med ny vekt! :D Så leit at den viste så mye høyere vekt enn den forrige vekta. Kan du veie deg på både den gamle og den nye vekta samtidig, så ser du hvor stor forskjellen er? Dersom forskjellen er f.eks. 5 kg så kan jeg legge til det på de forrige resultatene dine og endre til riktig prosentvis nedgang. Da kan du bare melde videre som vanlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Svirre! Gratulerer med ny vekt! :D Så leit at den viste så mye høyere vekt enn den forrige vekta. Kan du veie deg på både den gamle og den nye vekta samtidig' date=' så ser du hvor stor forskjellen er? Dersom forskjellen er f.eks. 5 kg så kan jeg legge til det på de forrige resultatene dine og endre til riktig prosentvis nedgang. Da kan du bare melde videre som vanlig. :)[/quote']

 

Det var lurt!

Jeg veier meg i morgen tidlig på tom mage på begge vektene.

 

Må innrømme at jeg er litt skuffa, men dobbeltsjekka med vekta på treningssenteret og det det kan nok se ut som om den nye vekta er riktigst. Desto større grunn til å holde fokus, her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget nå at det manglet informasjon om muligheten for walkover. Jeg har lagt til dette i oversikten over reglene:

- Dersom man ikke har mulighet til å veie seg eller rapportere vekt den aktuelle datoen' date=' kan man enten melde fra om vekt på forhånd (for eksempel dagen før), eller man kan be om walkover. Man kan ha walkover maks to ganger i løpet av konkurransen, og man må gi beskjed senest dagen før den aktuelle veiedagen. Har man hatt walkover er man med som vanlig den neste uken.[/quote']Dette kan jo være aktuelt for mange, spesielt nå i jula. :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...