Gå til innhold

Ned i vekt - det er målet...


Gjest lykke71

Anbefalte innlegg

jeg henger meg gjerne på her:) 160 høy, begynte på 65 kilo, veier nå 62,6. målet er 55!

 

jeg har veiedag mandagen, men kan poste det her inne tirsdagen, hvis det er som er vanlig her inne

 

jeg trenger virkelig å ha den motivasjonen at jeg skal poste vekten min, for da MÅ jeg liksom gjøre en innsats hver uke!

 

artig at vi ligger omtrent likt og har samme mål!:o (jeg hadde egentlig 58, men endret til 55 da jeg så deres mål. for er egentlig det jeg vil. jeg har bare ikke turt å satse på et så lavt tall) men jeg ammer da, så jeg må passe på at jeg ikke går ned FOR fort. så dere når nok sikkert målet før meg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Lykke til med veiingen din, håper det går nedover.

 

Kjempeflink du er som jogget 7 km. Kondisen min er ikke så god, er fortsatt på gåtur stadiet. Men er fornøyd med det, kjenner at kondisen er blitt bedre. Har som mål å begynne å jogge litt innimellom. Går tur i raskt tempo ca 5 dager i uka i 1 til 1,5 timer. Er vel ikke så verst det da. Ellers så trener jeg litt styrke som situps og vekter.

 

Ja dette skal vi klare. Er så utrolig fornøyd med meg selv. Kjenner at dongeribuksa er blitt slakkere. Og "handtakene" over bukselinningen har krympet kraftig inn.

 

Hurra, kanskje jeg kan bruke bunaden min til 17 mai og konfirmasjon i år, uten å holde pusten hele dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg henger meg gjerne på her:) 160 høy' date=' begynte på 65 kilo, veier nå 62,6. målet er 55!

 

jeg har veiedag mandagen, men kan poste det her inne tirsdagen, hvis det er som er vanlig her inne

 

jeg trenger virkelig å ha den motivasjonen at jeg skal poste vekten min, for da MÅ jeg liksom gjøre en innsats hver uke!

 

artig at vi ligger omtrent likt og har samme mål!:o (jeg hadde egentlig 58, men endret til 55 da jeg så deres mål. for er egentlig det jeg vil. jeg har bare ikke turt å satse på et så lavt tall) men jeg ammer da, så jeg må passe på at jeg ikke går ned FOR fort. så dere når nok sikkert målet før meg:p[/quote']

 

Du har jo vært kjempeflink. Morsomt at vi har samme mål, jenter. Stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har gått veldig raskt ned i vekt du.....

jeg har tatt fra en kilo til en halv i uken. Går sakte men sikkert. målet er jo at det skal bli en livsstil å leve med.

jeg startet også med 58 som mål, men forandret den etter at jeg ble med her. Var mitt egentlige mål også. men turde kanskje heller ikke å satse på at jeg skulle klare det.

 

MEN sammen bare SKAL vi klare det.

 

hadde en god jogge tur i går også. Deilig.....

er i gang igjen nå altså.

 

start vekt 67

mål 55

 

Veie dag i dag...... viste 63. ned kun 0,5 kg siste uken. merkelig med tanke på så lite inntak egentlig. Men kanskje det som er feilen. også sies det at muskler veier 4 ganger mer enn fett. Så oppstart med jogging får vel noe konsekvens. men men... springe skal jeg ....

 

så flink du er lykke.... å spasere så mye er jo knall bra....

 

Stå på begge to....

sammen når vi målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke gått så veldig raskt ned. de to kiloene jeg gikk ned i begynnelsen var på 4 uker. jeg ble ikke medlem her før etter 4 uker, derfor har jeg bare skrevet opp startvekten, og det jeg veide når jeg begynte her. men folk ser vel kanskje ikke så nøye på datoene som står, og regner vel med at det er ukentlig vekt. jeg kan fikse det så det blir bedre oversiktelig.

 

jeg har klart å gå ned 0,5 kg i uken. som jeg tror er det jeg maks kan gå ned pågrunn av ammingen. så det går litt treigt her og, men går nå nedover ihvertfall :o

 

men sammen SKAL vi klare det ja!

 

så flink du er å jogge! ja du har rett i at muskler veier mer enn fett. så sånn sett kan det være litt kjedelig å se på vekten når man begynner å få litt muskler. du kan også risikere å gå opp en uke, uten at du har lagt på deg i fett. men så plutselig går det nedover igjen.

 

i går gikk jeg tur med barnevogn i halvannen time, og nå e jeg og minsten på vei på treningssenteret:)

 

stå på jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har gått veldig raskt ned i vekt du.....

jeg har tatt fra en kilo til en halv i uken. Går sakte men sikkert. målet er jo at det skal bli en livsstil å leve med.

jeg startet også med 58 som mål' date=' men forandret den etter at jeg ble med her. Var mitt egentlige mål også. men turde kanskje heller ikke å satse på at jeg skulle klare det.

 

MEN sammen bare SKAL vi klare det.

 

hadde en god jogge tur i går også. Deilig.....

er i gang igjen nå altså.

 

start vekt 67

mål 55

 

Veie dag i dag...... viste 63. ned kun 0,5 kg siste uken. merkelig med tanke på så lite inntak egentlig. Men kanskje det som er feilen. også sies det at muskler veier 4 ganger mer enn fett. Så oppstart med jogging får vel noe konsekvens. men men... springe skal jeg ....

 

så flink du er lykke.... å spasere så mye er jo knall bra....

 

Stå på begge to....

sammen når vi målet.[/quote']

Kjempeflott "happyme" det ble nedgang denne uka også. Synes vi skal være fornøyd så lenge det går nedover med vekta. Tror det er viktig å ikke gå for fort ned. Det ville nok vært et tegn på for lite inntak. Husk vi skal trives i hverdagen i tillegg til at vi skal gå ned i vekt. Jeg har tidligere prøvd slike "hurtigkurer" da har jeg rast ned i vekt, humøret har vært på bunn. Og etter endt kur har vekta hoppet i været. Gjerne med noen kilo ekstra enn utgangspunktet var. Nei, stå på trim, spis sunn, god mat og vær glad for alle minuser.

 

Jeg er ikke sulten om dagene, spiser normal mat, men har kuttet ut småspising, søtsaker og tenker litt mer på hva jeg stikker i munnen. Og jeg trimmer litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånne "hurtigkurer" holder ikke i det lange løp. jeg har også gått ned masse på slike kurer før. men er umulig å holde seg der nede når man begynner å innta ordentlig mat igjen.

 

men nå føler jeg meg sunn, frisk og fornøyd!:( selv om jeg selvfølgelig er litt utålmodig på å komme ned til trivselsvekten!

 

så bra at du har klart å kutte ut småspisingen og søtsakene!:o det er der de fleste ekstra kaloriene ligger. Jeg har ikke helt klart å kutte det ut enda. men jeg har klart å korte ned søtsakene til to-tre dager i uken. før spiste jeg HVER dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Ny uke og nye muligheter.

 

Har hatt en flott helg, har vært masse ute og gått tur og måket snø. Så trim har jeg fått.

 

Er litt bekymret for veiinga i morgen, mulig min første "skuffelse" på vekta vil komme. Sukk. I helga har det vært morsdag og jeg må bare innrømme at jeg har skeiet ut med kake og dessert. Kunne jo ikke si nei når ungene kom med marsipankake på senga. Har også spist kake i to morsdager til. Sukk, det ble nok 4 kakestykker denne helga. Men, men jeg klarte faktisk å styre meg. Er veldig glad i kake, hadde dette vært fjordårets morsdag hadde jeg nok spist det dobbelte. Nå spiste jeg små stykker.

 

Spennende er det i allefall å vente på veiedagen i morgen.

 

Har dere hatt en fin helg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt en veldig fin helg. Jogging har det blitt og kake spising... ja....

Jeg tror også jeg vil ha gått opp igjen når jeg veier meg onsdag...gruer meg til det ja.

I dag har jeg hatt en god time spasertur i godt tempo. Deilig. Vind styre 20 så det kjennes i kinnene nå ja.... Men så deilig. Mandag og joggedag også i dag. Må prøve meg hvertfall en liten tur. Så blir kanskje litt trimpoeng i dag.

 

Har bestilt meg en rumba dvd. tenkte å spe på med litt annen form for trim. noe jeg kan gjøre de dagene jeg har fri og alle andre er på skole jobb og barnehage..

Blir kjempe spennende. En venninnde som har tipset meg. Og hun skryter veldig av det....

Rapport om det kommer etter hvert!!!

 

Skal vel noe til å stå over kake på selveste morsdag....!! Ikke hver dag det da. Men helt enig. Hadde dette vært tidligere hadde jeg også spist mye mer. Jeg klarte meg med ett sykke.

Men lørdag kveld med mann ble det biff og fløtepoteter og peppersaus... deilig!!!

Pluss litt chips og sjokolade etterpå. med ett stooort glass kald coca cola... hjelpe meg. Men lørdag er lørdag. Alle frimerker på en dag. pluss litt til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at flere har problemer å motstå fristelser, men tror ikke det er så farlig hvis vi nå klarer å begrense mengden av godsaker. Man må jo få lov til å kose seg iblandt.

 

He, he ser at du skal spe på med annen form for trim. Det har jeg gjort i helgen. Ønsket meg rockering 1,5 kg i morsdagsgave og det fikk jeg. Å rocke var kjempemorsomt og jeg overså advarslene om å trene lite de første gangene. Resultatet er store blå/lilla blåflekker og ømme hofter og mage. Ja, ja men gøy er det.

 

Lykke til med veiingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere:)

 

kjekt å høre at dere har hatt en fin helg!:) jeg må si at det ble litt kakespising her også i helgen. På lørdag hadde en venninne bursdag. så der ble det kake og alkohol, og i går var det min aller første morsdag, så da klarte jeg ikke motstå. men vekten viste 61,9 i dag. så har gått ned 0,5 likevel! :) så er fornøyd jeg.

 

men i dag blir det tilbake på treningssenteret etter babysvømmingen! Jeg har også tenkt på å kjøpe meg en sånn rockering, men er det vanskelig? jeg vet ikke om jeg kan rocke lenger. er blitt noen år siden sist :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere:)

 

kjekt å høre at dere har hatt en fin helg!:) jeg må si at det ble litt kakespising her også i helgen. På lørdag hadde en venninne bursdag. så der ble det kake og alkohol' date=' og i går var det min aller første morsdag, så da klarte jeg ikke motstå. men vekten viste 61,9 i dag. så har gått ned 0,5 likevel! :) så er fornøyd jeg.

 

men i dag blir det tilbake på treningssenteret etter babysvømmingen! Jeg har også tenkt på å kjøpe meg en sånn rockering, men er det vanskelig? jeg vet ikke om jeg kan rocke lenger. er blitt noen år siden sist :D[/quote']

 

Heldige du som gikk ned selvom du har feiret morsdag, ja, ja jeg får se om jeg er like heldig. Veiedagen min er tirsdag. Er utrolig spent.

 

Rockering var kjempemorsomt og mye lettere enn jeg hadde trodd. Jeg var aldri så flink med rockering som unge. Men disse nye rockeringene med vekter er mye lettere å bruke. Sleit litt i begynnelsen til jeg fikk inn rette bevegelser så gikk det bra. Du må ha god plass rundt deg når du holder på med dette. Rockeringen var stor den. Men ikke overdriv treninga. Har noen sikkelige blåmerker idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag...

 

I går kledde jeg meg godt og gikk en timers tur tiltross for at graderstokken viste -14 og det var vind.

Rockeringen måtte jeg la ligge, prøvde såvidt, men med mange blåmerker og støle magemuskler var det ikke fristende å vrikke på hoftene nei.

 

Vel tilbake til veiingen, jeg var veldig spent da jeg entret vekten i dag, og tenk den viste 61,2 kg, en nedgang på 0,6. Og det tiltross for helgas utskeielser. Er så glad at jeg jublet høyt.

 

Lykke til med veiingen til dere andre også.

 

18.01.11 63,9 (-1,5 kg)

25.01.11 63,0 (-0,9 kg)

01.02.11 62,3 (-0,7 kg)

08.02.11 61,8 (-0,5 kg)

15.02.11 61,2 (-0,6 kg) :D tilsammen ned -4,2 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri før greid å holde oppe motivasjonen så lenge i en slankeperiode før.

Tidligere har jeg prøvd pulverkurer osv. Rett og slett sult i hel kurer og pin deg selv kurer der ingen utskeielser er lov. Nedgangen er selvsagt en motivasjonsfaktor, men ikke bare den. Har tidligere gått mye mer ned i løpet av uka, men etter en måned har jeg vært så lei av nei, nei og fy, fy. At jeg har sprukket totalt og rast opp i vekt igjen.

 

Har i disse ukene lært at selvom jeg har noen små utskeielser, så går vekta nedover hvis jeg begrenser meg og ikke tar helt av i gotteriskåla eller på kakefatet. Det er også lurt å tenke fest er fest og hverdag er hverdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe bra at du fikk vektnedgang lykke! :D

 

ja jeg har heller aldri klart å holde en diett så lenge som nå. det går treigere nå enn før, men det er som du sier at det er en helt ny måte å tenke på og slanke seg på. en sunnere måte!

 

og ikke minst hjelper det at vi er flere i samme båt som kan peppe hverandre opp! dette klarer vi sammen jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei lykke og C88!

så flinke dere har vært. for meg var det skikkelig nedtur i dag på vekten.

Opp en kilo......

så forferdelig!!!!

 

jeg har også prøvd den rocke ringen veldig kjekt til å begynne med, men jeg hadde ikke tålmodighet i slutten til å stå der i en halv time å svaie.

 

nå ser jeg fram til rumba dvd en. får håpe den kan motivere til litt trim....

 

_________________________________________

Start 67

uke 1 66

uke 2 65

uke 3 64,5

uke 4 63,5

uke 5 63

uke 6 64

 

høyde 164

mål 55 kg

____________________________

 

hjelpe meg.....

ned 3 kg på 6 uker!!

hva om jeg ikke kommer på rett kjøl igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei lykke og C88!

så flinke dere har vært. for meg var det skikkelig nedtur i dag på vekten.

Opp en kilo......

så forferdelig!!!!

 

jeg har også prøvd den rocke ringen veldig kjekt til å begynne med' date=' men jeg hadde ikke tålmodighet i slutten til å stå der i en halv time å svaie.

 

nå ser jeg fram til rumba dvd en. får håpe den kan motivere til litt trim....

 

_________________________________________

Start 67

uke 1 66

uke 2 65

uke 3 64,5

uke 4 63,5

uke 5 63

uke 6 64

 

høyde 164

mål 55 kg

____________________________

 

hjelpe meg.....

ned 3 kg på 6 uker!!

hva om jeg ikke kommer på rett kjøl igjen....[/quote']

 

Synd at du gikk opp, men du må ikke gi deg av den grunn. Tenk på hvor flink du har vært. Du har jo gått ned alle de andre ukene. Kom igjen, stå på neste uke blir det minus på vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 kilo på 6 uker er ikke dårlig! det er sunt å gå ned sakte men sikkert. det at du har gått opp et kilo nå kan også ha med at du jogger og har begynt å bygge muskler å gjøre. pluss at kroppen av og til stopper opp i vektnedgang før det plutselig løsner igjen.

 

Så stå på! ikke gi deg. jeg vil tro at du ser nedgang på vekten igjen neste uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å du så godt å høre litt oppmuntring.... nei skal stå på videre. sikkert som du sier med muskler som bygges. satser på det hvertfall......

 

I dag har jeg hatt meg 50 min joggetur i meget sterk vind. du så det rev i kinnene. men du så godt det gjør.... deilig!!!!!! forbrent over 400 kcal på den turen. det er ett middagsmåltid det..... jippi... må se motivasjon i alt. he he....

 

blir litt tussete også. men du så kjekt når vi er flere sammen! helt topp!!

 

___________________________________

Startvekt 20.01.11 - 67

 

høyde 164 cm

 

Pr i dag 16.02.11 64 kg

 

nedgang på 3 kg

 

Mål 55 kg

________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=)

 

kan jeg få bli med i tråden? jeg har vært med i en tråd, men der har det vært stille ei stund, og jeg ser dere er ca på samme mål som meg. jeg er 163 cm og veier nå 66,8. gikk opp en del etter juleferien. hadde klart å kommet meg ned etter sommeren til jul til 64 kg, men så gikk det opp bare etter en uke i julen.. så etter julen fikk jeg en personlig trener time der jeg fikk en 6 ukers treningsplan. jeg er nå på uke 4. det er veldig hard styrketrening så en grunn til at jeg ikke har gått ned så mye i kilo har nok en sammenheng med det. men jeg har i alle fall gått ned til å være de samme målene i cm som før jul og har fått bemerkelser fra venninner at jeg ser så stram ut!=)

 

første målet er i alle fall å komme ned til 64 kilo og deretter 60 og hvis det går til slutt til 58, men der har jeg ikke vært på mange år og da måtte jeg streve for å holde meg der så det er kanskje litt uoppnåelig.. men så er jeg jo skeptisk til om jeg klarer det siden jeg trener mye styrke..

 

siden etter jul når jeg startet har jeg bare klart å gått ned 0,9 kg på 3 uker!:D men jeg trur jeg har spist for lite i forhold til den harde treningen. så denne uken prøver jeg å ligge på 1450 kcal dersom jeg ikke trener. og dersom jeg trener så spiser jeg like mye kcal som jeg har forbrent.

 

forresten så har jeg har veiedag på mandager. hvor tid har dere veiedag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=)

 

kan jeg få bli med i tråden? jeg har vært med i en tråd' date=' men der har det vært stille ei stund, og jeg ser dere er ca på samme mål som meg. jeg er 163 cm og veier nå 66,8. gikk opp en del etter juleferien. hadde klart å kommet meg ned etter sommeren til jul til 64 kg, men så gikk det opp bare etter en uke i julen.. så etter julen fikk jeg en personlig trener time der jeg fikk en 6 ukers treningsplan. jeg er nå på uke 4. det er veldig hard styrketrening så en grunn til at jeg ikke har gått ned så mye i kilo har nok en sammenheng med det. men jeg har i alle fall gått ned til å være de samme målene i cm som før jul og har fått bemerkelser fra venninner at jeg ser så stram ut!=)

 

første målet er i alle fall å komme ned til 64 kilo og deretter 60 og hvis det går til slutt til 58, men der har jeg ikke vært på mange år og da måtte jeg streve for å holde meg der så det er kanskje litt uoppnåelig.. men så er jeg jo skeptisk til om jeg klarer det siden jeg trener mye styrke..

 

siden etter jul når jeg startet har jeg bare klart å gått ned 0,9 kg på 3 uker!:D men jeg trur jeg har spist for lite i forhold til den harde treningen. så denne uken prøver jeg å ligge på 1450 kcal dersom jeg ikke trener. og dersom jeg trener så spiser jeg like mye kcal som jeg har forbrent.

 

forresten så har jeg har veiedag på mandager. hvor tid har dere veiedag?[/quote']

Velkommen med Ia23, her er det plass til alle som liker minus på vekta. Jeg har veiedag på tirsdager. Nå er det helg igjen, er ikke helt godvenn med helgene det er så mange fristelser. Men denne helga er det ikke morsdag og ingen bursdager, så jeg har mulighet til å styre unne de verste fristelsene. Har bestemt meg for at det ikke blir noe kaker denne helga. Men på lørdag skal jeg kose meg litt med ett eller annet som jeg liker. Har bare ikke klart å bestemme meg for hva det skal bli.

 

Synes dere er så flink til å trene, blir jo reint misunnelig. Dessverre er min situasjon slik at jeg ikke kommer meg på treningsstudio. Gikk på zumba tidligere og elsket det. Men med 3 barn og en mer eller mindre fraværende mann når det gjelder oppfølging av barna, er det ikke så enkelt å få til. Men jeg prøver å se positivt på det. Går tur når ungene er på trening, trener med rockering hjemme og litt situps og vekter hjemme.

God helg til dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=)

 

kan jeg få bli med i tråden? jeg har vært med i en tråd' date=' men der har det vært stille ei stund, og jeg ser dere er ca på samme mål som meg. jeg er 163 cm og veier nå 66,8. gikk opp en del etter juleferien. hadde klart å kommet meg ned etter sommeren til jul til 64 kg, men så gikk det opp bare etter en uke i julen.. så etter julen fikk jeg en personlig trener time der jeg fikk en 6 ukers treningsplan. jeg er nå på uke 4. det er veldig hard styrketrening så en grunn til at jeg ikke har gått ned så mye i kilo har nok en sammenheng med det. men jeg har i alle fall gått ned til å være de samme målene i cm som før jul og har fått bemerkelser fra venninner at jeg ser så stram ut!=)

 

første målet er i alle fall å komme ned til 64 kilo og deretter 60 og hvis det går til slutt til 58, men der har jeg ikke vært på mange år og da måtte jeg streve for å holde meg der så det er kanskje litt uoppnåelig.. men så er jeg jo skeptisk til om jeg klarer det siden jeg trener mye styrke..

 

siden etter jul når jeg startet har jeg bare klart å gått ned 0,9 kg på 3 uker!:D men jeg trur jeg har spist for lite i forhold til den harde treningen. så denne uken prøver jeg å ligge på 1450 kcal dersom jeg ikke trener. og dersom jeg trener så spiser jeg like mye kcal som jeg har forbrent.

 

forresten så har jeg har veiedag på mandager. hvor tid har dere veiedag?[/quote']

 

 

Hei og velkommen!:)

julen var ikke så snill mot mine kiloer heller. Men nå er jeg på vei i riktig retning!

0,9 kilo på tre uker er minus på vekta ihvertfall. Men jeg tror ikke du skal henge deg så mye opp i vekten jeg.

Jeg har satt meg et mål på 55, men er ikke vekten som er viktigst. Er jo hvordan du føler deg, og se stram og fit ut.

 

Du sier du har et hardt styrkeprogram, og når man bygger muskler kan man ikke forvente å se så veldig mye nedgang på vekten for muskler veier mer enn fett. Så det at folk ser at du ser strammere ut, må jo være det du vil oppnå! Tenk heller på det, og drit i vekten! Hvis jeg er fit, stram, tynn og trent ved 58 kilo, så kommer jeg ikke til å gjøre alt jeg kan for å nå 55;)

 

jeg veier meg forresten mandager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt med en ny dame i klubben!

jeg la også godt på meg ved jul. også med disse isbelagte veiene har det ikke vært å fått spinge heller. jeg liker veldig godt å jogge. Min treningsform det... har bestilt rumba dvd. en treningsform jeg tror jeg vil like! En venninne som tipset meg.

 

jeg veier meg onsdag. jeg holder på med nettkurs for tiden. motivernde når man må sende rapport på mål og vekt.

 

Sammen når vi våre mål.

 

_________________________

start vekt 67

 

uke 1 66

uke 2 65

uke 3 64,5

uke 4 63,5

uke 5 63

uke 6 64

 

Mål 55

_________________________

 

Så kjedelig med siste oppgang. men har nettop startet opp med jogging igjen etter flere mnd med pause. så er nok muskler. Får også kommentarer om at de ser resultater av nettkurset. Det er jo motiverende da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for hyggelig velkomst og oppmuntring!:D

 

det var virkelig hardt å få meg selv til å gå på trening i går, men heldigvis har eg denne treningsplanen og da må jeg jo gå!:) men det var godt å ha "fri" i dag. var på jobb så har jo stått og gått litt fordi om. i morgen er det siste treningsøkt i uke 4 av planen!

 

i dag ble det grandiosa til middag:/ men det var den med nøkkelhull på så ikke det verste forhåpentligvis:P orket bare ikke å stå å lage middag etter lang dag med både jobb og vasking av leiligheten.. har ikke hatt grandiosa på MAANGE måneder!

 

håper dere har en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...