Gå til innhold

Slankekrigen 20. januar - Gruppe 1


Meline

Anbefalte innlegg

Da er det tid for ny rapportering! De som ikke skriver inn vekt i løpet av torsdag er ute av konkurransen.

 

Velkommen til Tjorven45 som er ny i gruppe 1!

 

 

De som skal rapportere vekt her er:

 

Jomi:.............76,5

Kokosbolla:....72,8

Mai01:...........61,4

myggen07:....85,9

rags:.............81,9

SMM87:........69,0

Springer:.......80,7

Tjorven45:....74,0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen her ute har gått ned 25 kg. Det er jo helt utrolig. Hvordan holder dere motivasjonen oppe og hvor lang tid har dere brukt??

Jeg skal ned tilsammen 22 kg og skal klare det på 9-10 måneder.

 

Men dere er flinke alle her.

 

Den som kommer sist i dag, får ikke den være med lengre eller hvordan er dette opplegget??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som kommer sist i dag' date=' får ikke den være med lengre eller hvordan er dette opplegget??[/quote'] Den som har lavest prosentvis nedgang (eller høyest prosentvis oppgang) ryker ut av konkurransen. De som ryker ut kan fortsette med å melde vekt på PM for meg, for da har de mulighet til å komme inn i finalen med wildcard. De to som har best resultat av de som melder på PM blir med i finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ryker ut kan fortsette med å melde vekt på PM for meg' date=' for da har de mulighet til å komme inn i finalen med wildcard. De to som har best resultat av de som melder på PM blir med i finalen.[/quote']

 

FInnes det et sted jeg kan lese mer om dette?? PM står for. HVor lenge pågår denne slankekrigen da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar
FInnes det et sted jeg kan lese mer om dette?? PM står for. HVor lenge pågår denne slankekrigen da??

 

Det er en egen tråd litt lenger ned på lista som heter "Slankekrigen - 2. sesong! (Regler og påmelding) ", der kan du finne ut av reglene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...