Gå til innhold

"ny" her


Gjest janita

Anbefalte innlegg

så går det stille og rolig den riktige vej igjen.....har gått ned 1,8 kg av de 3,8 kg jeg la på meg igjen så det er jo deilig. Mangler "KUN" 2 kg for å være der jeg var innen den kaotiske tid hvor jeg la på meg igjen. Og deilig er jo det. Så jeg venter med å skriveinn vekt igjen til jeg er nede på den vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Har hatt en dårlig dag i dag hvor jeg har drukket ca 5 dl cola og spist 100 gram smågodt. Og i tillegg så har jeg nesten ingenting spist. Dette er en megadårlig kombinasjon for meg fordi jeg vet at vekta raser ned når jeg passer på å spise med 2-3 timers mellomrom og passer på å spise sundt. Så nå veier jeg 100,5 igjen. Men i morgen er det en ny dag med nye muligheter og nye og bedre og mer riktige valg for min kropp. må si jeg gleder meg til å være 100 % oppe på hesten igjen. Fordi de siste ukene har jeg inntatt alt for mange unødvendige kalorier. Og det gir jo smekk over fingrene til mor det......men det er jo kun min egen feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

Dagen er fortsatt ikke over den. Selv om man har gjort noen dumme ,valg kan man jo legge inn litt ekstra trening på tampen av dagen.Kan få brukt opp en del av de kcl ,så kanskje du får litt bedre ssmvittighet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at ein liten sprekk eller utskeielse er kun det om du raskt klarer å kome inn på rett spor igjen. Det er når den eine sprekken fører med seg den andre og den tredje osv at det vert vanskeleg å kome inn på rett spor igjen... Lukke til uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

etter lang tids fravær (ca 2-3 mnd tror jeg) så er jeg her igjen. Har gått opp de kiloer jeg tok av sist jeg var her inne, men nå er jeg klar til ny dyst og atter gå ned i vekt igjen. I dag er siste dag med det usunde liv igjen. Har nå oppdatert min profil med cm og har totalt 628 cm og det er MANGE cm som skal vekk, MEN DET HAR KLARER jeg og den 20. januar skal jeg ned i det lokale fitness senter å tilmelde meg for å begynne å trene igjen. Og så er det kun begrenset godteri og brus til fredag kveld etter spisetid (altså etter kl 18.00), men siden X factor blir sendt på søndager kl 20.00 her i danmark og det er jo litt hyggetid der så er planen å ha frukt/grønsakshygge der i stede for med godteri og brus hygge. Min veie dag vil være fredager, med mindre jeg finner en annen løsning som passer meg bedre. Tror jeg må føle meg litt fram om hva som passer meg best med hensyn til veiedager.

Men i morge så skal jeg gå til innkjøp av en vekt så jeg kan veie min mat så jeg lærer meg litt bedre hvor mye jeg kan spise til hvert måltid.

Men tidligere har jeg nevnt at jeg vil gå ned x antall kilo til neste Metallica konsert jeg skal på og nå har jeg en dato for neste konsert så jeg har 5-6 mnd på meg til å gå ned 25 kilo. Det er et højt tall, men jeg skal klare det på den måte at jeg sier til meg selv at 20 kilo SKAL jeg klare og 25 kilo eller mer er et stort pluss. Men min første hinder er nå å "avsukkre" meg selv hvis man kan si det på den måte. Kroppen min skriker etter sukker og da især colaen, men min kropp trenger virkelig ikke all den sukker som brus og godteri inneholder. Burde se hva mine barn gjør...de elsker alt av grønsaker...har vi en agurk så blir den delt i 3 og så er den vekk på ingen tid, samme er det med blomkål, brokoli og diverse andre grønsaker....

 

men nå vil jeg lage en ny vekt plan selv om min vektreduksjons mål er de samme som tidlere

 

START 3.januar 2012

startvekt 102

mål 55 kg

 

vekt fredag den. 6 januar

 

vekt fredag den 13 januar

 

vekt fredag den 20 januar

 

vekt fredag den 27 januar

 

vekt fredag den 3 februar

 

vekt fredag den 10 februar

 

vekt fredag den 17 februar

 

vekt fredag den 24 februar

 

TOTALT VEKTREDUKSJON I JANUAR OG FEBRUAR: 102,00 KG - , KG = , KG

 

vekt fredag den 2 mars

 

vekt fredag den 9 mars

 

vekt fredag den 16 mars

 

vekt fredag den 23 mars

 

vekt fredag den 30 mars

 

vekt fredag den 6 april

 

vekt fredag den 13 april

 

vekt fredag den 20 april

 

vekt fredag den 27 april

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR MARS OG APRIL :

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS OG APRIL

 

vekt fredag den 4 mai

 

vekt fredag den 11 mai

 

vekt fredag den 18 mai

 

vekt fredag den 25 mai

 

vekt fredag den 1 juni

 

vekt fredag den 8 juni

 

vekt fredag den 15 juni

 

vekt fredag den 22 juni

 

vekt fredag den 29 juni

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR MAI OG JUNI

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI OG JUNI

 

vekt fredag den 6 juli

 

vekt fredag den 13 juli

 

vekt fredag den 20 juli

 

vekt fredag den 27 juli

 

vekt fredag den 3 august

 

vekt fredag den 10 august

 

vekt fredag den 17 august

 

vekt fredag den 24 august

 

vekt fredag den 31 august

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JULI OG AUGUST

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI, JUNI, JULI OG AUGUST

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

 

VEKTTAP FOR SEPTEMBER OG OKTOBER

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI, JUNI, JULI, AUGUST, SEPTEMBER OG OKTOBER

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

 

VEKTTAP FOR NOVEMBER OG DESEMBER

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR HELE 2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg vært på innkjøp av en vekt for å veie den mat jeg inntar. Skal bli digg å se presis de kcal jeg inntar. Senere i eftermiddag skal jeg på innkjøp av frukt tenkte jeg. Bananer er en hit her i huset hos barna. Meg selv foretrekker også bananer, men er også glad for appelsiner, epler og kiwi også. Men er også glad for brokkoli, blomkål, og gulrøtter. Man ut over det kan jeg godt spiser porrer, erter, diverse salater som icebergsalat, rucola osv + agurker, paprika ++++

Det er jo så godt men det er jo mer vanskelig å bryte en gammel vane som å spise alt det usunde, for det er jo det man ofte forbinder med hygge. Men man kan jo også hygge seg med frukt og grønt. Men det kommer vel alt ann på hvilket syn man har på det. Det syns jeg har på det med at brus og godteri som hygge skal jeg ha vekk og lage et nytt syn på det hvor frukt og grønt er hyggen om kvelden i stede for....

Det er nå gått 4 dager inn i det nye år og hvis det fortsetter som de første dager så lover det jo godt. Håper på at motivasjonen min holder seg der hvor den skal holde seg.

 

START 3.januar 2012

startvekt 102

mål 55 kg

 

vekt fredag den. 6 januar

 

vekt fredag den 13 januar

 

vekt fredag den 20 januar

 

vekt fredag den 27 januar

 

vekt fredag den 3 februar

 

vekt fredag den 10 februar

 

vekt fredag den 17 februar

 

vekt fredag den 24 februar

 

TOTALT VEKTREDUKSJON I JANUAR OG FEBRUAR: 102,00 KG - , KG = , KG

 

vekt fredag den 2 mars

 

vekt fredag den 9 mars

 

vekt fredag den 16 mars

 

vekt fredag den 23 mars

 

vekt fredag den 30 mars

 

vekt fredag den 6 april

 

vekt fredag den 13 april

 

vekt fredag den 20 april

 

vekt fredag den 27 april

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR MARS OG APRIL :

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS OG APRIL

 

vekt fredag den 4 mai

 

vekt fredag den 11 mai

 

vekt fredag den 18 mai

 

vekt fredag den 25 mai

 

vekt fredag den 1 juni

 

vekt fredag den 8 juni

 

vekt fredag den 15 juni

 

vekt fredag den 22 juni

 

vekt fredag den 29 juni

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR MAI OG JUNI

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI OG JUNI

 

vekt fredag den 6 juli

 

vekt fredag den 13 juli

 

vekt fredag den 20 juli

 

vekt fredag den 27 juli

 

vekt fredag den 3 august

 

vekt fredag den 10 august

 

vekt fredag den 17 august

 

vekt fredag den 24 august

 

vekt fredag den 31 august

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JULI OG AUGUST

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI, JUNI, JULI OG AUGUST

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

 

VEKTTAP FOR SEPTEMBER OG OKTOBER

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI, JUNI, JULI, AUGUST, SEPTEMBER OG OKTOBER

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

 

VEKTTAP FOR NOVEMBER OG DESEMBER

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR HELE 2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem i går med 3 poser potetgull, en liten pose godteri til lillejenta mi på 19 mnd og en hver til hennes far og en til meg....men de to eldste jente vår fikk hver for 20 kr. Men endte også opp med å kjøpe smågodt for 55 kr på deling på oss 5. Så det ble begrenset inntak av søtsaker i går og coca colaen er byttet ut med pepsi max...noe barna var glad for....for den var uten sukker og da fikk de noe mer brus en vanlig.....

 

men ellers så fikk vi taco til middag og det var snadder.

 

har hatt en vektreduksjon på 1,1 kg siden jeg startet den 3 januar. så det går stille og rolig framover. "KUN" 1 kg igjen til at jeg er under 100 kg igjen så det ser jeg fram til. Fikk ny fin bukse av mamma til jul men den passet forsåvidt, men den var en litt trang om magen så jeg ser virkelig fram til at jeg kan passe den litt bedre enn hva jeg gjør nå. Men mitt neste delemål er 90 kg så jeg håper ikke det varer så alt for lenge til jeg når det delemål. Men skal bli digg å ha klart å gå ned en masse kilo til min far kommer på besøk til sommeren for så å se hans ansiktsuttrykk når jeg har smidd en hel masse kiloer....Det skal bli en sann fornøyelse.

 

 

START 3.januar 2012

startvekt 102

mål 55 kg

 

vekt fredag den. 6 januar 100,9 (102,0 - 100,9 = 1,1 kg som er vekk)

 

vekt fredag den 13 januar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 20 januar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 27 januar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 3 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 10 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 17 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 24 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

 

TOTALT VEKTREDUKSJON I JANUAR OG FEBRUAR: 102,00 KG - , KG = , KG

 

vekt fredag den 2 mars

 

vekt fredag den 9 mars

 

vekt fredag den 16 mars

 

vekt fredag den 23 mars

 

vekt fredag den 30 mars

 

vekt fredag den 6 april

 

vekt fredag den 13 april

 

vekt fredag den 20 april

 

vekt fredag den 27 april

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR MARS OG APRIL :

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS OG APRIL

 

vekt fredag den 4 mai

 

vekt fredag den 11 mai

 

vekt fredag den 18 mai

 

vekt fredag den 25 mai

 

vekt fredag den 1 juni

 

vekt fredag den 8 juni

 

vekt fredag den 15 juni

 

vekt fredag den 22 juni

 

vekt fredag den 29 juni

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR MAI OG JUNI

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI OG JUNI

 

vekt fredag den 6 juli

 

vekt fredag den 13 juli

 

vekt fredag den 20 juli

 

vekt fredag den 27 juli

 

vekt fredag den 3 august

 

vekt fredag den 10 august

 

vekt fredag den 17 august

 

vekt fredag den 24 august

 

vekt fredag den 31 august

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JULI OG AUGUST

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI, JUNI, JULI OG AUGUST

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

 

VEKTTAP FOR SEPTEMBER OG OKTOBER

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI, JUNI, JULI, AUGUST, SEPTEMBER OG OKTOBER

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

 

VEKTTAP FOR NOVEMBER OG DESEMBER

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR HELE 2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar som hjelper veldig på motivasjonen. Det hjelper at noen "står på sidelinjen" og heier på en....setter stor pris på det.

 

Dagen i dag har gått helt ok...startet dagen med å få barna avlevert og ryddet litt her hjemme....er ikke helt komfertabel med å starte dagen med å spise helt enda, men det kommer. Men min frokost bestod av 4 rug sprø med mager ost og litt jorbærsylte på. Det er snadder og så "fyller" det veldig i magen og holder meg lenge mett. Pga gjester fikke jeg ikke spist lunsj og mellommåltid så jeg direkte til middagen nå ca 17.30 så det var veldig mange timer mellom måltidene, noe som ikke er ok. Men jeg føler jeg ikke kan tillate meg å sette meg ned å spise uten å servere det helt store og de jeg hadde gjester hadde ikke lyst til noe så da syns jeg ikke at jeg skulle sette meg til å spise heller.

 

Men håper på at morgendagen blir bedre. og får spist litt oftere, men jeg har slettes ikke vært sulten i dag mellom måltidene. Og rug sprø tar også noe av søttrangen og det e jo deilig.

 

Noen vil nok syns jeg har høje delemål på kort tid, altså å gå ned 1 kg i uken. Men vet godt det blir hardt, men jeg skal klare det og må klare for min egen del og for min helses skyld.

 

Har desverre fått gikt i ankelen min så har små få hindringer i treningen, men får finne en trening som fungerer for min ankel og ikke gjør det værre en hva det er. Men hadde håpt på å kunne trene 30 days shred. Men forsøker level 1 i 10 dager og så får jeg ta en evaluering om hva jeg syns med hensyn til ankelen. Men jeg må virkelig si jeg gleder meg til å komme ned i "normale" størrelser. Fikk den fine jakka av mamma i julegave, men det var en størrelse 48/50. Det er bare helt utrolig...før i tiden kunne jeg ikke få små nok levis bukser, men det var jo før jeg hadde født 3 vakre barn. Men så lenge jeg blir tynn igjen så er jeg fornøyd. Mest av alt så vil jeg av med den store magen jeg har. Med den magen jeg har nå så ser jeg ut som om jeg er gravid i 7 mnd....det er helt forfærdelig å se slik ut. Men det blir bedre tider for den som venter på noe godt, og gjør noe for å få det bedre selvfølgelig. Håper på å kunne stå i en singlet til konsert der i slutten av mai uten å være flau over min mage, men når jeg de 80 kg til konserten så er jeg å finne i singlett på konsert på valle hovin da. Men det beste hadde egentlig vært å ha nådd 75 kg. Kjenner litt på det følelsesmessig og føler da at jeg ikke er helt fornøyd med min innsats hvis jeg ikke når de 75 kg til i slutten av mai. Stiller høje krav til meg selv som jeg ikke vet 110 % sikkert om at jeg klarer å gjennomføre med 3 barn i hus + jobb og husarbeid. Men JEG VIL OG SKAL klare det. med eller uten dårlig ankel. Motiavsjonen er bare på topp nå kjenner jeg. og det føles bare godt, men jeg tror ikke at min kropp syns det føles topp å skulle begynne å trene, men det driter jeg i akkuratt nå for JEG VIL BLI TYNN igjen fordi det FORTJENER jeg rett og slett. Det her liv som fet/tjukk/smellfet eller hva nå man skal kalle det har jeg selv påført, men jeg syns ikke jeg fortjener det selvom.

Men nå tror jeg at jeg vil legge mine søte små piger og komme meg i gang med en treningsplan og tider for hvornår og hvor lenge jeg skal trene. men tipper på det blir ca 30 minutter om dagen.

 

 

START 3.januar 2012

startvekt 102

1.delemål: 90 kg (16.mars)

2.delemål: 80 kg (25.mai)

3.delemål: 70 kg (03.august)

4.delemål: 60 kg

5.delemål: 55 kg

mål 55 kg

 

vekt fredag den. 6 januar 100,9 (102,0 - 100,9 = 1,1 kg som er vekk)

 

vekt fredag den 13 januar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 20 januar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 27 januar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 3 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 10 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 17 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 24 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

 

TOTALT VEKTREDUKSJON I JANUAR OG FEBRUAR: 102,00 KG - , KG = , KG

 

vekt fredag den 2 mars

 

vekt fredag den 9 mars

 

vekt fredag den 16 mars

 

vekt fredag den 23 mars

 

vekt fredag den 30 mars

 

vekt fredag den 6 april

 

vekt fredag den 13 april

 

vekt fredag den 20 april

 

vekt fredag den 27 april

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR MARS OG APRIL :

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS OG APRIL

 

vekt fredag den 4 mai

 

vekt fredag den 11 mai

 

vekt fredag den 18 mai

 

vekt fredag den 25 mai

 

vekt fredag den 1 juni

 

vekt fredag den 8 juni

 

vekt fredag den 15 juni

 

vekt fredag den 22 juni

 

vekt fredag den 29 juni

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR MAI OG JUNI

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI OG JUNI

 

vekt fredag den 6 juli

 

vekt fredag den 13 juli

 

vekt fredag den 20 juli

 

vekt fredag den 27 juli

 

vekt fredag den 3 august

 

vekt fredag den 10 august

 

vekt fredag den 17 august

 

vekt fredag den 24 august

 

vekt fredag den 31 august

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JULI OG AUGUST

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI, JUNI, JULI OG AUGUST

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

 

VEKTTAP FOR SEPTEMBER OG OKTOBER

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI, JUNI, JULI, AUGUST, SEPTEMBER OG OKTOBER

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

 

VEKTTAP FOR NOVEMBER OG DESEMBER

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR HELE 2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar som hjelper veldig på motivasjonen. Det hjelper at noen "står på sidelinjen" og heier på en....setter stor pris på det.

 

Dagen i dag har gått helt ok...startet dagen med å få barna avlevert og ryddet litt her hjemme....er ikke helt komfertabel med å starte dagen med å spise helt enda, men det kommer. Men min frokost bestod av 4 rug sprø med mager ost og litt jorbærsylte på. Det er snadder og så "fyller" det veldig i magen og holder meg lenge mett. Pga gjester fikke jeg ikke spist lunsj og mellommåltid så jeg direkte til middagen nå ca 17.30 så det var veldig mange timer mellom måltidene, noe som ikke er ok. Men jeg føler jeg ikke kan tillate meg å sette meg ned å spise uten å servere det helt store og de jeg hadde gjester hadde ikke lyst til noe så da syns jeg ikke at jeg skulle sette meg til å spise heller.

 

Men håper på at morgendagen blir bedre. og får spist litt oftere, men jeg har slettes ikke vært sulten i dag mellom måltidene. Og rug sprø tar også noe av søttrangen og det e jo deilig.

 

Noen vil nok syns jeg har høje delemål på kort tid, altså å gå ned 1 kg i uken. Men vet godt det blir hardt, men jeg skal klare det og må klare for min egen del og for min helses skyld.

 

Har desverre fått gikt i ankelen min så har små få hindringer i treningen, men får finne en trening som fungerer for min ankel og ikke gjør det værre en hva det er. Men hadde håpt på å kunne trene 30 days shred. Men forsøker level 1 i 10 dager og så får jeg ta en evaluering om hva jeg syns med hensyn til ankelen. Men jeg må virkelig si jeg gleder meg til å komme ned i "normale" størrelser. Fikk den fine jakka av mamma i julegave, men det var en størrelse 48/50. Det er bare helt utrolig...før i tiden kunne jeg ikke få små nok levis bukser, men det var jo før jeg hadde født 3 vakre barn. Men så lenge jeg blir tynn igjen så er jeg fornøyd. Mest av alt så vil jeg av med den store magen jeg har. Med den magen jeg har nå så ser jeg ut som om jeg er gravid i 7 mnd....det er helt forfærdelig å se slik ut. Men det blir bedre tider for den som venter på noe godt, og gjør noe for å få det bedre selvfølgelig. Håper på å kunne stå i en singlet til konsert der i slutten av mai uten å være flau over min mage, men når jeg de 80 kg til konserten så er jeg å finne i singlett på konsert på valle hovin da. Men det beste hadde egentlig vært å ha nådd 75 kg. Kjenner litt på det følelsesmessig og føler da at jeg ikke er helt fornøyd med min innsats hvis jeg ikke når de 75 kg til i slutten av mai. Stiller høje krav til meg selv som jeg ikke vet 110 % sikkert om at jeg klarer å gjennomføre med 3 barn i hus + jobb og husarbeid. Men JEG VIL OG SKAL klare det. med eller uten dårlig ankel. Motiavsjonen er bare på topp nå kjenner jeg. og det føles bare godt, men jeg tror ikke at min kropp syns det føles topp å skulle begynne å trene, men det driter jeg i akkuratt nå for JEG VIL BLI TYNN igjen fordi det FORTJENER jeg rett og slett. Det her liv som fet/tjukk/smellfet eller hva nå man skal kalle det har jeg selv påført, men jeg syns ikke jeg fortjener det selvom.

Men nå tror jeg at jeg vil legge mine søte små piger og komme meg i gang med en treningsplan og tider for hvornår og hvor lenge jeg skal trene. men tipper på det blir ca 30 minutter om dagen.

 

 

START 3.januar 2012

startvekt 102

1.delemål: 90 kg (16.mars)

2.delemål: 80 kg (25.mai)

3.delemål: 70 kg (03.august)

4.delemål: 60 kg

5.delemål: 55 kg

mål 55 kg

 

vekt fredag den. 6 januar 100,9 (102,0 - 100,9 = 1,1 kg som er vekk)

 

vekt fredag den 13 januar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 20 januar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 27 januar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 3 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 10 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 17 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 24 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

 

TOTALT VEKTREDUKSJON I JANUAR OG FEBRUAR: 102,00 KG - , KG = , KG

 

vekt fredag den 2 mars

 

vekt fredag den 9 mars

 

vekt fredag den 16 mars

 

vekt fredag den 23 mars

 

vekt fredag den 30 mars

 

vekt fredag den 6 april

 

vekt fredag den 13 april

 

vekt fredag den 20 april

 

vekt fredag den 27 april

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR MARS OG APRIL :

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS OG APRIL

 

vekt fredag den 4 mai

 

vekt fredag den 11 mai

 

vekt fredag den 18 mai

 

vekt fredag den 25 mai

 

vekt fredag den 1 juni

 

vekt fredag den 8 juni

 

vekt fredag den 15 juni

 

vekt fredag den 22 juni

 

vekt fredag den 29 juni

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR MAI OG JUNI

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI OG JUNI

 

vekt fredag den 6 juli

 

vekt fredag den 13 juli

 

vekt fredag den 20 juli

 

vekt fredag den 27 juli

 

vekt fredag den 3 august

 

vekt fredag den 10 august

 

vekt fredag den 17 august

 

vekt fredag den 24 august

 

vekt fredag den 31 august

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JULI OG AUGUST

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI, JUNI, JULI OG AUGUST

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

 

VEKTTAP FOR SEPTEMBER OG OKTOBER

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI, JUNI, JULI, AUGUST, SEPTEMBER OG OKTOBER

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

 

VEKTTAP FOR NOVEMBER OG DESEMBER

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR HELE 2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært her på et par dager nå, men er startet på jobb igjen etter juleferien. Fy fasan det var ikke noe særlig, men samtidig så var det jo litt godt å komme i gang igjen da. Men unsett så har jeg nå klart å skvise inne et par måltider mer i løpet av dagen. Men det er jo godt. Så planen er å starte med å spise rugsprø med mager ost og lett sylte når jeg står opp, 2 måltider på jobben, 1 måltid i 2-3 tiden når jeg kommer fra jobb med rugsprø, middag og 1 kveldsmat med rugsprø. Dvs at jeg vil ha 6 måltider i løpet av dagen. Håper det hjelper på mitt blodsukker og sukkertrang. Og når jeg skal spise 6 stk rugsprø hver dag så krever det sin mengde vann. Tror det står på pakken at det er anbefalt å drikke 2 glass med vann til rugsprø så det hjelper jo også. Så da er jo også 6 ut av 10 glass vann dekt inn der! Håper virkelig at jeg klarer det her for jeg trenger virkelig å gå ned i vekt nå! Mine 100,9 kg som jeg veier nå er jo alt for mye når jeg kun er 170 cm som gir meg en bmi på 34,9 og fedme klasse 1. Har vært i fedme klasse 2 så det var i klasse ned i riktig rettning. Og det er kjempedeilig

 

Har i de siste dager hatt veldig lyst på citronmuffins....og jeg som fikk muffinsstker i julegaver gikk i gang med å lage muffins...men den ene etter den annen deig ga mislykkede å muffins, så nå har jeg gitt opp og lagt muffins stekingen på hyllen for en stund, men det passer min vekt utmerket, da jeg ikke har gått ned den kilo jeg skulle den siste uke. Men har jo heller ikke passet på den siste uke så det er kun min egen skyld. Men jeg skal nå det jeg vil uansett.

 

Men nu kjenner jeg at jeg er noget trætt og vil legge meg under min dyne å se tv. Skal jo opp i 6 tiden i morgen så det er jo bare å passe sin søvn nå.

Men er egentlig litt glad for at mine muffins blev misslykkede så jeg ikke fikk de ekstra kcal inn i dag.

 

START 3.januar 2012

startvekt 102

1.delemål: 90 kg (16.mars)

2.delemål: 80 kg (25.mai)

3.delemål: 70 kg (03.august)

4.delemål: 60 kg

5.delemål: 55 kg

mål 55 kg

 

vekt fredag den. 6 januar 100,9 (102,0 - 100,9 = 1,1 kg som er vekk)

 

vekt fredag den 13 januar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 20 januar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 27 januar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 3 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 10 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 17 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 24 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

 

TOTALT VEKTREDUKSJON I JANUAR OG FEBRUAR: 102,00 KG - , KG = , KG

 

vekt fredag den 2 mars

 

vekt fredag den 9 mars

 

vekt fredag den 16 mars

 

vekt fredag den 23 mars

 

vekt fredag den 30 mars

 

vekt fredag den 6 april

 

vekt fredag den 13 april

 

vekt fredag den 20 april

 

vekt fredag den 27 april

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR MARS OG APRIL :

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS OG APRIL

 

vekt fredag den 4 mai

 

vekt fredag den 11 mai

 

vekt fredag den 18 mai

 

vekt fredag den 25 mai

 

vekt fredag den 1 juni

 

vekt fredag den 8 juni

 

vekt fredag den 15 juni

 

vekt fredag den 22 juni

 

vekt fredag den 29 juni

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR MAI OG JUNI

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI OG JUNI

 

vekt fredag den 6 juli

 

vekt fredag den 13 juli

 

vekt fredag den 20 juli

 

vekt fredag den 27 juli

 

vekt fredag den 3 august

 

vekt fredag den 10 august

 

vekt fredag den 17 august

 

vekt fredag den 24 august

 

vekt fredag den 31 august

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JULI OG AUGUST

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI, JUNI, JULI OG AUGUST

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

 

VEKTTAP FOR SEPTEMBER OG OKTOBER

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI, JUNI, JULI, AUGUST, SEPTEMBER OG OKTOBER

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

 

VEKTTAP FOR NOVEMBER OG DESEMBER

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR HELE 2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er målene og vekten tastet inn. KUN - 0,3 kg så er misfornøyd med at det ikke var - 1 kg som jeg gjerne ville ja gått ned pr uke, men jeg har gått ned HELE 29 cm rundt om på hele kroppen....og det må jeg si at jeg er kjempefornøyd med å gå ned så mange cm på 1 uke. HOLD DA HELT FERIE hvor er jeg egentlig litt stolt av meg selv. Hadde egentlig ikke forventet å ha endret i cm overhode. Hadde regnet med at cm de forskjellige plasser var mer eller mindre det samme. Men det går jo stadig ned i den riktige rettning når cm går ned og vekten sakte går ned....Håper på å ha klart 1 kg til fredag. Blir spennende å se. Nå er det slutt på alt julegodtet og julebrusen her i hus så nå må der kjøpes søtsaker hvis det skal bli noe på meg og det er det heldigvis ikke penge til nå den her uka. Litt deilig i grunn.

 

Men i kveld skal det bli godt med svinekoteletter, med poteter, grønsaker og brun saus.

Nå skal jeg fortsette med å sortere i kassene som er kommet ned fra loftet og merke de som er mine og de som er x kæresten sitt så vi kan finne ut av hva som er hvems og bli ferdig og klar til å flytte fra hverandre. Litt deilig å gjøre det egentlig. Det føles litt befriende samtidig som det er trist siden vi har vært sammen i 7 år. Men sånn er livet. Tror ikke det har lagt i korta at det skulle være oss to resten av livet. Men nå til Jul så får jeg ønske meg en høy, mørk, søt, snill og kjekk barnevenlig handyman og så håpe på at julenissen er god ved meg. (smiler litt for meg selv her jeg sitter)

 

Nå stopper jeg for denne gang og så håper jeg på å kanskje stikke innom her igjen før middagsmaten så kanskje jeg kan få noen gode idèer til en annen måte å lage de svinekoteletter på enn slik jeg har tenkt. Men tror kanskje det kan bli en travel dag her hjemme med mye som skal gjøres og 3 vakre barn som vil sitt....

 

 

START 3.januar 2012

startvekt 102

1.delemål: 90 kg (16.mars)

2.delemål: 80 kg (25.mai)

3.delemål: 70 kg (03.august)

4.delemål: 60 kg

5.delemål: 55 kg

mål 55 kg

 

vekt fredag den. 6 januar 100,9 (102,0 kg - 100,9 kg = 1,1 kg som er vekk)

 

vekt fredag den 13 januar (102,0 kg - 100,6 kg = 1,4 kg som er vekk)

 

vekt fredag den 20 januar (102,0 kg - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 27 januar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 3 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 10 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 17 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 24 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

 

TOTALT VEKTREDUKSJON I JANUAR OG FEBRUAR: 102,00 KG - , KG = , KG

 

vekt fredag den 2 mars

 

vekt fredag den 9 mars

 

vekt fredag den 16 mars

 

vekt fredag den 23 mars

 

vekt fredag den 30 mars

 

vekt fredag den 6 april

 

vekt fredag den 13 april

 

vekt fredag den 20 april

 

vekt fredag den 27 april

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR MARS OG APRIL :

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS OG APRIL

 

vekt fredag den 4 mai

 

vekt fredag den 11 mai

 

vekt fredag den 18 mai

 

vekt fredag den 25 mai

 

vekt fredag den 1 juni

 

vekt fredag den 8 juni

 

vekt fredag den 15 juni

 

vekt fredag den 22 juni

 

vekt fredag den 29 juni

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR MAI OG JUNI

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI OG JUNI

 

vekt fredag den 6 juli

 

vekt fredag den 13 juli

 

vekt fredag den 20 juli

 

vekt fredag den 27 juli

 

vekt fredag den 3 august

 

vekt fredag den 10 august

 

vekt fredag den 17 august

 

vekt fredag den 24 august

 

vekt fredag den 31 august

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JULI OG AUGUST

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI, JUNI, JULI OG AUGUST

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

 

VEKTTAP FOR SEPTEMBER OG OKTOBER

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI, JUNI, JULI, AUGUST, SEPTEMBER OG OKTOBER

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

 

VEKTTAP FOR NOVEMBER OG DESEMBER

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR HELE 2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 cm! Så bra :rolleyes: Det har ikke jeg klart selvom vekta nå viser -6 kilo. Syns det er rart jeg ikke har mistet flere cm enn det jeg har.

Det er stadig fristelser! Jeg er veldig glad i kaker... Fikk forresten en oppskrift på oste og skinkemuffins av kurslederen min, de var veldig gode. Kanskje du kan prøve den :rolleyes:

 

Stå på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 cm! Så bra :rolleyes: Det har ikke jeg klart selvom vekta nå viser -6 kilo. Syns det er rart jeg ikke har mistet flere cm enn det jeg har.

Det er stadig fristelser! Jeg er veldig glad i kaker... Fikk forresten en oppskrift på oste og skinkemuffins av kurslederen min, de var veldig gode. Kanskje du kan prøve den :rolleyes:

 

Stå på !

 

nå er jeg ikke så veldig glad i kaker. Har noen få jeg er veldig glad i. Men det kan jo kanskje være en hitt for barna. Vi pleier heldigvis ikke å ha kaker så voldsomt ofte

Men vil gjerne ha oppskriften

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 cm! Så bra :rolleyes: Det har ikke jeg klart selvom vekta nå viser -6 kilo. Syns det er rart jeg ikke har mistet flere cm enn det jeg har.

Det er stadig fristelser! Jeg er veldig glad i kaker... Fikk forresten en oppskrift på oste og skinkemuffins av kurslederen min, de var veldig gode. Kanskje du kan prøve den :rolleyes:

 

Stå på !

 

nå er jeg ikke så veldig glad i kaker. Har noen få jeg er veldig glad i. Men det kan jo kanskje være en hitt for barna. Vi pleier heldigvis ikke å ha kaker så voldsomt ofte

Men vil gjerne ha oppskriften

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei janita!

Her er oppskriften jeg snakket om. Det som er fint er at når du registrer hvor mange gram du spiser, blir grønnsaker osv automatisk registrert i kolonnen til høyre!

 

Ost- og skinkemuffins

Per 100 g:

Grønnsaker 5 g Andelen grønnsaker registreres automatisk i arbeidsboken under mengde grønnsaker per dag.

Kcalorier 160 kcal

1 oppskrift = 8 muffins

Fyll til ost- og skinkemuffins

100 g Magert kjøttpålegg

1 stk Vårløk

100 gram revet Lettere gulost

30 g Soltørkede tomater

2 ss finhakket Bladpersille

Skjær kjøttpålegget, vårløk, lettere gulost og soltørkede tomater i små biter, og finhakk bladpersille.

Ost- og skinkemuffins

2 dl Fin sammalt hvete

2 dl Hvetemel

1 ss Olje

2 ts Bakepulver

4 dl Skummet kulturmelk

Bland sammen mel, olje, bakepulver og kulturmelk, og tilsett fyllet.

Fordel røren i 8 store muffinsformer, og stek dem midt i ovnen på 200 grader i 25-30 minutter.

Avkjøl muffinsene på rist.

Tips:

Ta med grønnsaker som minigulrøtter, sukkererter, cherrytomater og tykke skiver av agurk i en egen boks, og spis ved siden av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke om det "kun" er "startvansker" eller hva som er problemet den her uka. Men under alle omstendigheter så har jeg gått opp nesten 1 kg den siste uka. Ikke noe jeg er stolt av, enda jeg har vært flink å redusert godteriet. Før har jeg jo spist noe godterier hver dag. den her uka er det veldig begrenset de dager det har blitt spist noe, men det har også vært 2,5 dag hvor der ikke er spist godteri overhode. Og jeg har drukket Fanta free som er et JA produkt her inne. Var godt nok på Sunset boulevard å spiste lunjs i dag. Den menyen jeg vaglgte var op 470 kcal, men jeg reduserte så middagens kcal til nesten det halve. Så jeg spiste altså ca 250 kcal til middag i stede for ca de 400 kcal. Og fredagsgodteriet det var egentlig også ganske begrenset hvor mye jeg spiste. Men har fortsatt motivasjonen på å fortsette min vei til et sundere liv, så jeg skal nok klare det. Håper jeg blir kvitt disse "startvanskene" mine hvis jeg kan kalle det det.

 

START 3.januar 2012

startvekt 102

1.delemål: 90 kg (16.mars)

2.delemål: 80 kg (25.mai)

3.delemål: 70 kg (03.august)

4.delemål: 60 kg

5.delemål: 55 kg

mål 55 kg

 

vekt fredag den. 6 januar 100,9 (102,0 kg - 100,9 kg = 1,1 kg som er vekk)

 

vekt fredag den 13 januar (102,0 kg - 100,6 kg = 1,4 kg som er vekk)

 

vekt fredag den 20 januar (102,0 kg - 101,4 = - 0,6 kg som er vekk)

 

vekt fredag den 27 januar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 3 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 10 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 17 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 24 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

 

TOTALT VEKTREDUKSJON I JANUAR OG FEBRUAR: 102,00 KG - , KG = , KG

 

vekt fredag den 2 mars

 

vekt fredag den 9 mars

 

vekt fredag den 16 mars

 

vekt fredag den 23 mars

 

vekt fredag den 30 mars

 

vekt fredag den 6 april

 

vekt fredag den 13 april

 

vekt fredag den 20 april

 

vekt fredag den 27 april

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR MARS OG APRIL :

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS OG APRIL

 

vekt fredag den 4 mai

 

vekt fredag den 11 mai

 

vekt fredag den 18 mai

 

vekt fredag den 25 mai

 

vekt fredag den 1 juni

 

vekt fredag den 8 juni

 

vekt fredag den 15 juni

 

vekt fredag den 22 juni

 

vekt fredag den 29 juni

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR MAI OG JUNI

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI OG JUNI

 

vekt fredag den 6 juli

 

vekt fredag den 13 juli

 

vekt fredag den 20 juli

 

vekt fredag den 27 juli

 

vekt fredag den 3 august

 

vekt fredag den 10 august

 

vekt fredag den 17 august

 

vekt fredag den 24 august

 

vekt fredag den 31 august

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JULI OG AUGUST

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI, JUNI, JULI OG AUGUST

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

 

VEKTTAP FOR SEPTEMBER OG OKTOBER

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI, JUNI, JULI, AUGUST, SEPTEMBER OG OKTOBER

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

 

VEKTTAP FOR NOVEMBER OG DESEMBER

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR HELE 2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Så kjedelig at du har gått opp når du har vært så flink og kuttet ut mye av goddisspisingen. Kanskje er du heldig slik at det vises på neste uke i steden? noen ganger har det hvertfall skjedd meg :)

 

Lykke til videre, godt du har motet oppe. Det er viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Så kjedelig at du har gått opp når du har vært så flink og kuttet ut mye av goddisspisingen. Kanskje er du heldig slik at det vises på neste uke i steden? noen ganger har det hvertfall skjedd meg :)

 

Lykke til videre, godt du har motet oppe. Det er viktig!

 

Håper du har rett for jeg står bombstil. Vet ikke helt hva jeg gjør feil heller. Finner nok ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lite eller ingen overskudd til å være her inne om dagene. Passer dog på hva jeg spiser og mengde mat jeg får i meg. GIkk litt på en vegg da det viste seg at jeg har gått opp i fredags....hele 1,5 kg enda jeg har kuttet ut godteri i uka og kun ha det fredag til dels på lørdag hvor lørdagen så er en restespise da på godteriet. Ellers i uka har jeg drukket Fanta Free som er et ja produkt. Men at den skulle utløse at jeg har gått opp tror jeg ikke. Men har nå alikavel valgt å kutte den ut for å sjekke om jeg så går ned. Blir moro å se om jeg går ned.

Men kunne godt ha brukt noe overskudd til å kunne være mer her inne og til å komme i gang med treningen for det er der ikke overskudd til overhode. Vet ikke helt hva mer jeg kan skrive annet enn at det er ganske tomt invendig om dagene. Syns det var veldig slemt å gå opp den 1,5 kg sist uke. Men det må jeg jo leve med. Livet går jo videre uansett...

 

START 3.januar 2012

startvekt 102

1.delemål: 90 kg (16.mars)

2.delemål: 80 kg (25.mai)

3.delemål: 70 kg (03.august)

4.delemål: 60 kg

5.delemål: 55 kg

mål 55 kg

 

vekt fredag den. 6 januar 100,9 (102,0 - 100,9 = 1,1 kg som er vekk)

 

vekt fredag den 13 januar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 20 januar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 27 januar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 3 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 10 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 17 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

vekt fredag den 24 februar (102,0 - = kg som er vekk)

 

 

TOTALT VEKTREDUKSJON I JANUAR OG FEBRUAR: 102,00 KG - , KG = , KG

 

vekt fredag den 2 mars

 

vekt fredag den 9 mars

 

vekt fredag den 16 mars

 

vekt fredag den 23 mars

 

vekt fredag den 30 mars

 

vekt fredag den 6 april

 

vekt fredag den 13 april

 

vekt fredag den 20 april

 

vekt fredag den 27 april

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR MARS OG APRIL :

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS OG APRIL

 

vekt fredag den 4 mai

 

vekt fredag den 11 mai

 

vekt fredag den 18 mai

 

vekt fredag den 25 mai

 

vekt fredag den 1 juni

 

vekt fredag den 8 juni

 

vekt fredag den 15 juni

 

vekt fredag den 22 juni

 

vekt fredag den 29 juni

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR MAI OG JUNI

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI OG JUNI

 

vekt fredag den 6 juli

 

vekt fredag den 13 juli

 

vekt fredag den 20 juli

 

vekt fredag den 27 juli

 

vekt fredag den 3 august

 

vekt fredag den 10 august

 

vekt fredag den 17 august

 

vekt fredag den 24 august

 

vekt fredag den 31 august

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JULI OG AUGUST

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI, JUNI, JULI OG AUGUST

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

 

VEKTTAP FOR SEPTEMBER OG OKTOBER

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR JANUAR, FEBRUAR, MARS, APRIL, MAI, JUNI, JULI, AUGUST, SEPTEMBER OG OKTOBER

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

vekt fredag den

 

 

VEKTTAP FOR NOVEMBER OG DESEMBER

 

TOTALT VEKTREDUKSJON FOR HELE 2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nå er det krise i hjemmet med min vekt. Den er nå oppe på 104 kg igjen. Men motivasjonen holder i kort tid og så forsvinner den igjen. Irriterende....

Har desverre ingen forklaring på hvorfor det skjer. men mens jeg venter på å komme hjem til norge og få styr på mitt liv så må jeg finne en måte jeg kan få ting til å fungere med å gå likså stille og rolig ned i vekt. Når ikke de mål jeg hadde i starten på året, men jeg når målet når jeg har knekt koden på hvordan ting fungerer for meg. Men iallefall så skal jeg ned 49 kg nå så det er et par kilo mer enn tidligere, men sådan er det jo. Livet stopper jo ikke av den grunn.

Men kunne tenkt meg å skrevet mer, men har 3 trasige sure unger som gjerne vil sove så må vel ta igjen skrivingen senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det krise i hjemmet med min vekt. Den er nå oppe på 104 kg igjen. Men motivasjonen holder i kort tid og så forsvinner den igjen. Irriterende....

Har desverre ingen forklaring på hvorfor det skjer. men mens jeg venter på å komme hjem til norge og få styr på mitt liv så må jeg finne en måte jeg kan få ting til å fungere med å gå likså stille og rolig ned i vekt. Når ikke de mål jeg hadde i starten på året, men jeg når målet når jeg har knekt koden på hvordan ting fungerer for meg. Men iallefall så skal jeg ned 49 kg nå så det er et par kilo mer enn tidligere, men sådan er det jo. Livet stopper jo ikke av den grunn.

Men kunne tenkt meg å skrevet mer, men har 3 trasige sure unger som gjerne vil sove så må vel ta igjen skrivingen senere.

Hei Janita :-)

Leste litt på innleggene dine, og kjente meg veldig igjen i mye du skriver...

Jeg startet på min vei mot et lettere liv 1. januar i 2010.

Da viste vekten 138 kilo... I løpet av et halvt år gikk jeg ned til 124 kilo. Så brukte jeg et halvt år på å stabilisere vekten på 124 kilo.

1. januar i fjor startet jeg på ny kur for å fortsette vektnedgangen. Da gikk jeg ned til 110 kilo... Så kom sommeren, og da gikk vekten sakte men sikkert opp igjen... Nå var jeg tilbake på 124 kilo, og har startet på nytt...igjen...

Håper at min erfaring kan hjelpe meg til å unngå noen av fellene, og ikke stige i vekt igjen... Hvis jeg greier å gå ned... Har hatt en bra start siden lørdag... Holdt meg litt under det antall kalorier jeg skal ha, og regner med at mandagens veiing skal vise litt nedgang...

Var forresten veldig flink i dag, og greide å la vær å spise wienerbrød på jobben :D

Kanskje vi kan muntre hverandre opp litt underveis, og gi hverandre et lite puff i riktig retning.

Jeg skal veie meg på mandager tenkte jeg... Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janita

sitter å prøve å logge meg inn med mailadressen og med passordet jeg har her på roede klubben, men kan bare ikke logge meg inn. Kommer inn her på forumet uten å logge meg inn da. Men lurer litt på hvordan jeg kan komme til å logge meg inn igjen. Noen som vet? har prøvd å kontakte kundeservice, men da må jeg være innlogget for å kontakte dem så det er desverre ingen mulighet. det er simpelthen så irriterende å ikke kunne logge seg inn.....aaarrrrgggghhh ...

men iallefall da så har jeg gått ned 2 kilo siden sist jeg skrev. men har tatt 6 tabletter av XL ---> S MEDICAL DEN SISTE 1,5 UKA så det kan virke som om den hjelper litt. De tabletter skal tas rett etter hvert hovedmåltid (frokost, lunsj og middag) og maks 6 tabletter pr dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest kojen2012

har i lange tider vært fraværende her i fra...har hatt store problemer med innloging her. Og det er så irriterende. Har for en tid tilbake gått opp igjen til 104 kg. Men når tar jeg kampen opp. Føler meg følelsesmessig ovenpå og har ressurser til å starte på det her. Planen er å gå ned til 55 kg. Noe som så sier at jeg skal gå ned HELE 49 kg, men dette klarer jeg. VIL FÅ DET TIL.

 

Bryr meg ikke om de delemål jeg har skrevet tidligere. Nå starter jeg på en frisk og første delemål er 90 kg. Altså 1 delemål består av 14 kg som skal av. På hvor lang tid? ja det vet jeg ikke foreløbig, men håper på å klare å gå ned mellom 600-1000 gram i uka...noen uker mer andre mindre. I det lange løp er det det viktigste at jeg går ned og ikke blir stående på stedet hvil.

 

Det er en tøff kamp å gå det her. Jeg må si jeg føler meg alene om det her, men jeg syns det hjelper å være på et slikt forum som det her.

 

Men nå er jeg i gang igjen. og gir meg ikke før vekta viser 55 kg.

 

TIL ALLE DERE ANDRE SOM OGSÅ GÅR PÅ DENNE STI SOM MEG....MASSE LYKKE TIL OG SÅ HÅPER JEG AT VI KAN STØTTE HVERANDRE PÅ DENNE REISEN VI NÅ SAMMEN SKAL FØLGES SAMMEN PÅ.

 

MANGE KLEMMER HER I FRA.

 

(ps og så håper jeg at dere kan bruke min dagbok til hjelp for jeg prøver å være så åpen og så ærlig som mulig)

 

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

har i lange tider vært fraværende her i fra...har hatt store problemer med innloging her. Og det er så irriterende. Har for en tid tilbake gått opp igjen til 104 kg. Men når tar jeg kampen opp. Føler meg følelsesmessig ovenpå og har ressurser til å starte på det her. Planen er å gå ned til 55 kg. Noe som så sier at jeg skal gå ned HELE 49 kg, men dette klarer jeg. VIL FÅ DET TIL.

 

Bryr meg ikke om de delemål jeg har skrevet tidligere. Nå starter jeg på en frisk og første delemål er 90 kg. Altså 1 delemål består av 14 kg som skal av. På hvor lang tid? ja det vet jeg ikke foreløbig, men håper på å klare å gå ned mellom 600-1000 gram i uka...noen uker mer andre mindre. I det lange løp er det det viktigste at jeg går ned og ikke blir stående på stedet hvil.

 

Det er en tøff kamp å gå det her. Jeg må si jeg føler meg alene om det her, men jeg syns det hjelper å være på et slikt forum som det her.

 

Men nå er jeg i gang igjen. og gir meg ikke før vekta viser 55 kg.

 

TIL ALLE DERE ANDRE SOM OGSÅ GÅR PÅ DENNE STI SOM MEG....MASSE LYKKE TIL OG SÅ HÅPER JEG AT VI KAN STØTTE HVERANDRE PÅ DENNE REISEN VI NÅ SAMMEN SKAL FØLGES SAMMEN PÅ.

 

MANGE KLEMMER HER I FRA.

 

(ps og så håper jeg at dere kan bruke min dagbok til hjelp for jeg prøver å være så åpen og så ærlig som mulig)

 

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...