Gå til innhold

"ny" her


Gjest janita

Anbefalte innlegg

Gjest kojen2012

steg på vegten i dag...den viste 105 kg! sikkelig nedtur må jeg si. Men det positive i det er at jeg har hatt første treningsøkt i dag med 30 day shred. FY FASAN hvor er det bare tung. klarte å gjennomføre 12 minutter + uttøyingen + 10 minutter på en crosstrainer så fikk trent små 25 minutter i dag. Men det blir forhåpentligvis letter for hver dag.

Godteriet denne helg er begrenset veldig. Brusdrikkingen er redusert fra å drikke 5 liter fra fredag kveld til søndag kveld til 1 liter på hele helga. Så det må jeg si jeg er fornøyd med å klare å gjennomføre. Men neste helg er det kun farris og frukt på bordet. Og det beste av det hele...er at barna også er med på den. De har fått litt potetgull på fredag og lørdag, men ellers så har det vært kun frukt og grønt...og de har slettes ikke spurt etter sitt fredagsgodteri.

Ser fram til at vi blir en sundere familie. Og til en slankere meg. Fikk faren til jentene til å ta bilde av meg med trangt tøy på. Fikk et sjokk da jeg så bilde. Men det skal bli en endring på. SKAL klare å bli tynn igjen jeg også. Andre har klart det så klarer jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar
Gjest kojen2012

så er det fredag og hygge dag i dag. I dag har jeg kjøpt en halv liter cola chips og smågodt som det skal hygges med. Har klart å overvunnet det med å måtte ha cola og søtsaker hverdag. og det er deilig å ha et tilnærmet normalt forhold til det usunne. Må selvfølgelig fortsatt jobbe veldig med det, men det blir bare lettere og lettere for hver dag i. Men jeg må holde meg i nakken hver dag selv om det på mange måter er "overvunnet". Men i kveld skal det hygges uten dårlig samvittighet. Har fått taco til middag i dag og det er godt som vanlig.

Vekten går nedover også. På 1,5 ukes tid har jeg gått ned 1,8 kg. Har trent 2 x 30 day shred og 10 minutter på crosstrainer. Så jeg har ikke trent det store. Men jeg har kun spist godteri og drukket en halv liter cola sist fredag og det er det på den 1,5 uke. Og så deilig at vekta nå sakte men sikkert nærmer seg de 100 kg. Men mest av alt gleder jeg meg til å være under de 60 kg. Men 1 skritt av gangen.

første skritt vil nok være å komme ned igjen på et 2 sifret tall. Men med så langt å ha gått ned 180 gram om dagen så går det den riktige vei. 180 gram om dagen gir de ca 1200 gram i uka. Og det er mer enn jeg kan forvente!!

 

Men nå må dere ha en fortsatt god påske og hygge dere en hel masse.

 

veiing!

 

06.04.2012: 103,3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...