Gå til innhold

Ned i vekt etter fødsel


Gjest SkinnyMinnie

Anbefalte innlegg

Gjest SkinnyMinnie

Ja må vel regne med det står litt stille noen uker...

Så bra du har hatt 2 gode dager nå! Så sunn du er, med fisk og grønnsaker og greier. Er så deilig den følelsen når man lykkes med det en ønsker og har flere gode dager bak seg. Da blir det bare lettere for hver dag som går. Jeg har også vært godtefri idag, så det er bra! Var veldig nær å kjøpe noe, men tenkte at det er jo mye bedre å kunne skrive her at jeg har vært godtefri da! Ellers har jeg også holdt meg til matplanen og trillet tur på ca 1.5 time idag. Det er bra!

Nå har snuppa sovnet! Juhuu! Da slipper jeg å sitte oppe med vugging til etter 0100 slik som igår. Litt variabel dagsformen hennes kan man si. Heldigvis sover hun lenge på morran da!

Jess, vi satser på en like bra dag imorgen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Her sover ogsaa snuppa! Sitte oppe til 1 ja...huff...nei det er heldigvis lenge siden jeg har maatet!!

 

1.5 time trilletur er jo bra! Vi fikk bare til 50min i dag! Men er fornoyd med det! Vaert paa svomming! Deilig!

 

3. dag godtefri! "Bare" 41 dager igjen!!! hahaha dette gaar jo bra! SPist alt bra idag, var som deg, i butikken og fristet veldig med mye rart men kjopte KUN det som stod paa lista! haha STOLT!!

 

Skal prove aa faa til litt styrke naa tenkte jeg men maatte bare innom for aa se hvordan det har gaatt med deg forst!!

 

VI ER I SIGET!!!! Det er saa utroolig godt assaa!!! Kjenner allerede jeg at magen er lettere aa trekke inn!! haha! Nei dette blir bra! Jeg skal virkelig klare meg gjennom hele helgen! Er sugen paa aa se bra resultat neste uke!!

 

Og en annen ting!! Spiser ingenting mellom maaltidene lenger! Det har jeg vaert heeelt kriminell paa!!!

 

Gleder meg til aa hoere fra deg igjen!! Jeg er saa full av motivasjon naa!!! HERLIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Kjenner meg også veldig motivert nå! Vi er ganske like igrunnen, jeg har også vært en rev på å spise mellom måltidene og hatt en slags holdning om at "Litt nå betyr ingenting", men "litt" flere ganger daglig blir jo en del kalorier det. Så i det siste har jeg også lagt av meg småspisingen. Jeg tar et eple mellom måltidene eller 2 mandariner og det er det. Veldig bra av oss da!

Jeg anser ikke nøtter som godteri, selv om de er saltet egentlig. Men det er fort mange kalorier da, så det er lurt å være litt obs på. Tørket frukt anser jeg heller ikke som godteri, hehe.. Det er et bedre valg enn godteri da, men det er ofte mye sukker på de da, så de er jo ikke bare sunne liksom. Jeg syns du kan kose deg med nøttemiks, bare ikke de største mengdene liksom. Syns det er så skummelt hvor lite som er flere hundre kalorier når det kommer til nøtter. Jeg har fått litt dilla på mandler for tiden, det er godt! Men spiser bare ca 5 stk til en kopp te på kvelden da. :D

Deilig vi gjør det så bra denne uka! Veldig motiverende vi er i samme situasjon! Svømmer du alene, eller er det babysvømming? Bra trening med svømming. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Hei, hvordan var svømminga idag? Fikk du gitt snuppa litt mat? hehe..

Dagen her har ikke gått så bra, men med vilje da. Gutten var hjemme idag, så vi tok en tur på kafè og da ble det en bolle. Og så ble det litt sjokolade da vi kom hjem. :D Men er tilbake imorgen! Føler meg litt lettere egentlig, så tror ikke så stor skade har skjedd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svomming var bra vettu! Var i gaar da...alltid veldig moro! Virker som ho elsker det :) Jada fikk gitt ho mat til slutt, stakar ho ar naa veldig taalmodig og da! Kom hjem seint i dag, samboeren fikk noe i oyet paa jobben saa vi maatte paa sykehuset her. De fikk det ikke ut saa han maa tilbake til spesialisten i morra! Herlig, han kommer til aa faa skjorover lapp paa oyet! Perfekt naar han er selvstendig naeringsdrivende aa ikke kunne jobbe! stakar!!!! Syns naa ille synd paa han!

 

Foler jeg har vaert flink i dag! Ble litt sein middag da, men spiste sundt saa gaar vel det og. Gaatt en tur paa 1t og 5min og en tur til paa 20min saa til sammen 1t og 25min i dag og det er jeg veldig fornoyd med! Gjort noen styrke ovelser og men skal gjore resten naa i kveld!

 

Litt sjokolade og bolle gjoer vel ikke store skaden hvis det er det eneste du har skeiet ut denne uka! :D Jeg liker egentlig aa tro at LITT bare er bra for kroppen!! Jeg har "KUN" 40 godtefrie dager igjen og forelopig gaar det veldig bra!

 

Har kjopt inn usaltede notter og rosiner - blanding til helgen saa det skulle gaa bra! :)

 

Naa har snuppa sovnet og jeg skal hive meg paa gulvet for litt styrke foer jeg gaar og legger meg! Vi snakkes plutselig!!!

 

Takk for at du gir meg motivasjon og inspirasjon!!! Hjelper virkelig MYE!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Vel, kan vel ikke annet enn å innrømme at helgen ikke gikk særlig bra. Trenger ikke gå inn på detaljer her, men har blitt litt forvirret over meg selv. Hvordan kan jeg spise dette, når det jeg ønsker mest er å bli så slank at jeg passer i de gamle klærne mine igjen? Skal prøve å bruke dette som motivasjon, og prøve å tenke litt mer på hvorfor jeg slanker meg i hverdagen når jeg står overfor fristelser. Uggh.. er jo ganske tungt å være så stor, så jeg må virkelig skjerpe meg. Har 1 bukse som passer nå, og vil ikke kjøpe flere før jeg er mindre- og har så lyst til å ikke gå i kjoler hver bidige dag at nå må jeg ta meg selv i nakken.

Gruer meg til vekta på tirsdag... UGGH!

 

Håper det går bedre med deg Knerte! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff, jeg vet hvordan det foeles! "Glemmer" liksom det en driver med og hiver innpaa! Jeg maa si meg VELDIG fornoyd med helgen. Var paa sminke home party fredag med kaker og div, jeg drakk et glass vann og en kopp kaffe INGENTING MER! I gaar spsite jeg ok litt fo rmye notter MEN de var usaltede og vi spiste fisk, reker og kamskjell til middag! ETT glass rodvin! :D

 

I dag har vi vaert ute paa og spist lunch ute, jeg valgte SALAT med laks, og cola light, seinere paa dagen dro vi innom coffee shop hvor de har de mest fantastiske latte og hot chocolate og KAKER, MEN jeg valgte pepsi max og INGENTING mer! JEG ER I SLAGET!!!!

 

Er veeldig spent paa veiing i morra, men kan ikke skjonne annet enn at det MAA gaa ned!

 

HUSK du har dagen i morra til aa vaere KJEMPEFLINK paa!!!!!!

 

Kommer med vektrapport i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Hvordan gikk veiinga idag Knerte? Du har jo bare vært så flink den siste uken da! Skikkelig imponert over deg!Og så bra helg du hadde også! Gjort de riktige valgene til enhver tid! Alt smaker og føles så mye bedre når man gjør det riktig.

 

Idag merker jeg at jeg greier å hente tilbake litt av motivasjonen igjen. Har ikke lyst til å veie meg imorgen, men det er nok lurt. Tror også at jeg må tilbake til 2 veiinger i uka, en offisiell på tirsdager og en snikveiing på fredager. Det gjør meg litt mer fokusert når helgen starter å vite akkurat hva jeg veier, og ikke føle at jeg allerede har vært flink tidligere i uka osv. Har ikke gitt opp målet om under 73 kg 21. Desember!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du gjoer det lurt i aa gaa paa vekten i morgen selv om det ikke blir resultatet du onsker for da kan det gi deg et ekstra kikk til aa gjoere det SAA mye bedre til neste uke!!!

 

Jeg er veldig fornoyd med min forste uke i gang igjen, foeler jeg har tatt de riktie valgene og foeler faktisk for forste gang paa LENGE at jeg har kontroll over det jeg gjoer (les: spiser) haha!! Og det ble jammen meg belonnet med en nedgang paa 1.9kg!!!! :D:) :) :)

 

Saa fra 115.4 til 113.5kg paa en uke! Det betyr at jeg bare har 3.5kg igjen til maalet mitt foer jul som jeg naa virkelig foler jeg kommer til aa naa! Og kanskje jeg til og med klarer enda mer!!

 

Staa paa i dag! Vaer flink jente saa kan det hende det ikke blir SAA ille i morgen! hihi...

 

Jeg og lille snuppa har akkurat kommet tilbake fra en times gaatur! Viktig aa starte uka bra! hihi jeg er super klar for denne uka og enda mer klar for en nedgang neste uke ogsaa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

1,9 kg på en uke! Det står det respekt av! Kjempebra jobba! Du er virkelig i siget, så supert!

 

Jeg derimot er ikke i siget. Hehe... Hadde en god dag igår da, men etter helgas mange utskeielser så var ikke akkurat tallet på vekta så pent idag. 78,4 kg! Altså gått opp 400 gram.

Jeg anser herved idag som ny start, og skal gjøre det mye bedre i tiden fremover. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

400g er jo ikke saa mye da! Kom igjen naa opp med hodet, gjort er gjort! Naa er det en ny uke :D og neste uke vil du ikke se oppgang igjen saa da maa en tenke paa hva en gjorde feil denne uka og rette opp det neste uke! hihi...hoeres saa lett ut naar en skriver det saann!

 

men tingen er at det faktisk ogsaa kan vaere saa lett! en maa bare gjore det :)

 

hvordan gaar det i dag? jeg er nesten ikke hjemme i dag, men skal prove aa faa skviset inn en gaatur etterpaa! :) alt er bedre enn ingenting! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mat og trening? Her ble det 2 timer gaatur til sammen i ggar, men i dag ser det ikke ut til at det blir noe!

Tror det er ok a ha et par dager i uka hvor en ikke trener og jeg (trener styrke paa kvelden).

 

I dag er det skikkelig guffent ute og frister aa lage seg en stor kopp kakao, MEN den gang ei! (vanskelig aa motstaa for samboeren har saan kakaomaskin paa jobben og her sitter jeg for oyeblikket rett ved siden av den). Men tenker at jeg vil se nedgang paa vekta til mandag og og siden jeg gikk ned saa mye denne uka, tror jeg at det skal mer til for aa klare aa gaa ned neste uke saa prover aa vaere litt ekstra streng! haha...

 

Foler meg bra da! Etter bare (nesten) 2 uker med den "nye" livsstilen foler kroppen seg mye bedre, for ikke aa snakke om ho som bor inni den!

Jeg har mer energi, bedre humor og gaar ikke konstant rundt med daarlig samvittighet fordi jeg har spist feil el trent for lite! Saa i seg selv lofter det en veldig stor byde av skuldrene mine. For tenker jo HELE tiden paa at jeg MAA SLANKE MEG! Naa boer jeg ikke bekymre meg over det, for det er jo akkurat det jeg gjor. (Snikveide meg onsdag og var 800g mindre enn mandag, litt redd for at det ikke var saa lurt for kan jo liksom ikke ha gaatt ned saa mye pa et par dager)

 

Hold motet oppe! Haape aa faa skikkelig go' rapport fra deg en dag om hvor flink du er! Ingenting er bedre enn aa ha gjort det bra og kunne gaa inn her og fortelle om det! Ikke fullt like moro aa fortelle naar ting ikke gaar saa bra.

 

Men det er jo derfor vi har hverandre! I motgang og medgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Hei, jo her går det igrunnen greit. Holder meg til matplanen, og har bevegd meg en del, dog ingen trening. Har hatt så mye å gjøre denne uken, og prøver også å få skviset inn litt jobb, så da blir det litt mangel på trening. Til uken skal jeg spinne igjen! Har også planer om å være flink nå i helgen, så satser på jeg får til det. :)

Ja det er så deilig å kunne skrive at alt går fint her, så må virkelig huske på det i alt sammen i hverdagen. Har jo så lyst til å bli slank igjen så er jo igrunnen bare å henge i. :) Du er veldig inspirerende da! Motstår den ene fristelsen etter den andre, så bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Jippi! Endelig litt nedgang igjen! Veier 77, 6 kg idag. Veldig motiverende at jeg begynner å bevege meg litt nedover fra 78 kg. Ikke store nedgangen ennå, men det er så motiverende! Skal være veldig flink i helgen, og håpe på et enda bedre tall på tirsdag. :)

 

Ha en god helg! og takk for all motivasjon! :)

 

 

man 26.09.11 81.6 kg

man 03.10.11 80.2 kg

man 10.10.11 79.0 kg

tirs 18.10.11 79.3 kg

tirs 25.10.11 78.9 kg

tirs 01.11.11 78.0 kg

tirs 08.11.11 78.0 kg

tirs 15.11.11 78.4 kg

fre 18.11.11 77.6 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saa typisk at du skriver at jeg er inspirerende og motstaar fristelser naa i dag AKKURAT naa som jeg har hevet i meg to STORE rundstykker med kokt skinke og primula rekeost + TO STEKTE EGG! Har vaert ute og gjort ukeshandelen og foler meg litt sliten i dag, smaavondt i hodet osv...saa kjopte 2 rundstykker paa butikken (hadde holdt LENGE med ett) og kom hjem og ryddet unna, snuppa sov og jeg var sulten saa lagde meg lunsj! Naa angrer jeg ille!!! Ikke fordi det var saa veldig usundt, bare alt for mye! FOler meg skikkelig mett liksom og det er ikke bra!!

 

Sukk...snik veide meg til morran i dag (JA JEG MAA SLUTTE MED DET) og naa var vekten akkurat den samme som forrige uke saa mistet saa utrolig mye motivasjon av det (JA AKKURAT DERFOR EN IKKE SKAL SNIKVEIE SEG) saa lurer paa om det er noe av grunnen til at jeg er litt "deppa" i dag. Dette burde jo ikke gjoere at jeg mister motivasjon, men motsatt, faar mer motivasjon og jobbe enda hardere over helgen!! Jeg har fortsatt ikke spist NOE godis el. hmmm la meg tenke og vaere 100% aerlig, det ble en porsjert paere forrige sondag hos svigers med EN kule vaniljeis...hmmm...den faar jeg ikke sneket unna!

 

Huff...men det hjelper aa komme inn her og faa lettet litt paa hjertet! Snuppa sitter og sover i bilsetet, vet det ikke er saa bra over lengre tid, men sovnet paa vei hjem fra butikken og trenger virkelig en skikkelig lur. Tenkte aa prove aa flytte ho over i vogna saa ho ligger flatt men er saa ille redd for aa vekke ho! haha....ja de dagligdagse problemene naar en har barn! :)

 

Godt aa hoere det gaar bra med deg! Syns du er flink som holder fokus, og enda bedre at du setter deg treningsmaal for neste uke! :)

Naar jeg foler jeg ikke har tid el energi til trening, gaar jeg bare en liten tur (30min) og det hjelper saa veldig paa humoret og alt er jo bedre enn ingenting! Noen ganger hender det da faktisk at jeg tenker, naa er jeg jo allerede ute saa hvorfor ikke gaa litt lenger. Og da blir jeg VELDIG fornoyd! :)

 

Mulig jeg titter innom etterpaa igjen. Ser du er paalogget samtidig som meg saa lurer ille paa om du skriver :)

 

Hvis ikke, faar du ha masse lykke til i helgen!!! Jeg skal tenke paa deg og holde meg unna godis og gjoere de samme rette valgene som forrige uke! Husker bare hvor UTROLIG fornoyd jeg var naar mandagen kom og vekten var saa fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Endelig litt nedgang igjen! Veier 77' date=' 6 kg idag. Veldig motiverende at jeg begynner å bevege meg litt nedover fra 78 kg. Ikke store nedgangen ennå, men det er så motiverende! Skal være veldig flink i helgen, og håpe på et enda bedre tall på tirsdag. :)

 

Ha en god helg! og takk for all motivasjon! :)

 

 

man 26.09.11 81.6 kg

man 03.10.11 80.2 kg

man 10.10.11 79.0 kg

tirs 18.10.11 79.3 kg

tirs 25.10.11 78.9 kg

tirs 01.11.11 78.0 kg

tirs 08.11.11 78.0 kg

tirs 15.11.11 78.4 kg

fre 18.11.11 77.6 kg[/quote']

 

Saa deilig med fint tall paa vekten foer helgen! Det kan hende at det kan hjelpe til at du holder deg bedre i helgen :)

Saa lurt aa legge ut vekten og datoen saann som du har gjort!!

Naar jeg sitter og ser paa vekten din blir jeg bare saa utrooolig misunnelig! Herlighet du veier jo 12.4 kg mindre enn MAALET mitt! (i forste omgang) mitt aller siste maal er 80kg! Jeg er 176cm hoey, hvor hoey er du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Da er helgen overstått, og den motivasjonen jeg hadde forsvant litt - he he.. men men gikk ok for det da. De neste dagene får jeg ikke mulighet til å veie meg så neste gang vil være tirsdag om en uke. Da håper jeg å se under 77 kg. Hadde vært topp!

 

Jeg er 168 cm høy. Har ikke så kraftig beinbygning og heller ikke store muskler, så har nok av fett å ta av! vet at jeg trives best under 60 kg, og at jeg gradvis føler meg mer uvel og tjukk for hver eneste kilo over 60. Har ligget på 58 en god stund, men gikk opp til 66 rett før graviditet og så nå på ca 78 etter graviditet. :) Tidligere har jeg faktisk veid over 82 kg uten å være gravid og da gikk jeg ned til 54 kg (men da ammet jeg ikke og var veldig streng med kosten!). Så jeg vet iallefall at jeg skal greie det, må bare være litt tålmodig. Etter første graviditet gikk jeg ned til 57 så har egentlig kvittet meg med denne mengden fett 2 ganger tidligere. Men nå prøver jeg å ikke fokusere så mye på vekta, men heller på et kosthold som en slank jente ville hatt, og prøver å visualisere denne jentens kosthold ved hvert måltid og følge denne planen. Da er det lettere å anse dietten som en kostholdsomlegging noe det egentlig også er da.

 

Hvordan går godtefrien? og hvordan gikk helgen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du vet jo hvordna dette skal gjoeres!!! Herlighet saa flink du har vaert!!!

Nei dette kommer ikke til aa bli noe problem denne gangen!!! Saa lenge en tar tiden til hjelp kommer vi begge to i maal! Jeg har en skikkelig god folelse denne gangen!! Vet ikke om jeg har sagt, men foer jeg traff samboeren min (snart 4 aar siden) veide jeg 135kg og ante INGENTING om hvor stor jeg var!! Til en natt hvor jeg og en venninne algde oss taco 2.30 paa nattan og vi laa begge to aa gulpa dette resten av natten! DA var det nok! Jeg gikk jeg 16kg fra januar til juni det aaret. Var forresten da jeg traff mannen i mitt liv og, og ingenting foltes som noe problem og jeg raste ned i vekt! Trente 4-6 ganger i uka pluss var VELDIG streng med kosten! Men til slutt ble det jo bare en vane og var ikke lenger noe problem! Saa sakte med sikkert siden den gang har jeg gaatt ned til 104kg (foer graviditeten) og folte meg bedre enn noen gang!

 

Saa vi vet da begge hvordan dette skal gjores! Er bare aa bli kvitt de gravidkg naa! haha...saa kan jeg begynne aa ta skikkelig fatt paa resten!

 

Godefri ja...skal sies at jeg hadde igjen i gaar kveld hos svigers EN kule vaniljeis! haha...med frisk ananas til dessert! Deilig! Saa ser ut til at jeg skeier ut med en kule is i uka! Men det syns jeg i grunn er helt greit! :)

 

Ellers har den siste uka vaert fryktielig vanskelig!!! Har folt meg veldig deppa, ingen energi, lengter veldig hjem osv...og alle disse faktorene har tidligere fort til at jeg har spist! Noe jeg IKKE HAR GJORT denne uka og det gjorde det o enda hardere! Har vaert en del taarer, MYE frustrasjon, og enda daarligere samvittighet ovenfor min vakre lille snuppa som dette da gaar litt ut over!

Saa naa er det ny uke, og jeg skal holde hodet hoyt og vaere positiv!

 

Men det skal sies at det har belonnet seg vektmessig aa vaere streng og heller ha det litt vanskelig! haha...gikk ned 900g denne uken og sier meg VELDIG fornoyd med det!! Egentlig SUPERGLAD for det!! Saa naa har jeg gaatt ned 2.8kg paa to uker!!! :) Maa bare klare aa fortsette saann!!! Foles saa utrolig godt!

 

For to uker siden var jeg 115.4kg i dag er jeg 112.6kg! Saa maalet om under 110 til jul er ikke saa langt unna lenger! Kanskje jeg kan klare mer!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Så flink du har vært de siste 2 ukene da! En iskule er jo ingenting! Og når man er på besøk syns jeg man kan takke ja til en liten smak. :) Ja det er ikke alltid lett å holde motet helt oppe. Jeg har vært ganske dårlig de siste dagene, og spist for mye. Har hatt besøk og det har ikke vært så fristende å være flink. Har også vært litt deppa og tror det lett fører til at jeg spiser litt for mye for å kose meg. Kjedelige greier! Men nå er det jo akkurat blitt ny uke så er bare å fortsette den sunne stien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i det du siser om aa spise litt mer naar en er deppa. Var saann jeg folte det forrige uke, og ble bare enda mer deppa fordi jeg ikke kunne spise det jeg ville! Men det vaerste er jo at hvis jeg spiser "ulovelig" mat saa blir jeg jo bare enda mer deppa fordi jeg ikke har klart aa vaere flink og enda verre er det naar en kommer til vekta paa mandag og den ikke har gaatt nedover. Da tenker jeg at det har vaert en bortkasta uke og det er jo fryktelig dumt aa ha saanne uker naar en har et maal aa strekke seg etter foer jul!

 

haha...mye rart en tenker! Jeg tenker ogsaa at fordi vi liksom ikke skal spise det og det saa faar vi abre enda mer lyst paa det! Tror du det kan vaere litt saann?

Men kom igjen!!! SOm du sier er det nye uke og nye muligheter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter naa jeg, MAATTE bare inn for aa faa ut litt frustrasjon!

Gikk IGJEN paa vekten for snikveiing og naa var jeg 1kg mer enn forrige uke, altsaa 1.9kg mer enn mandag!!!! HVORDAN er det mulig! Ikke har jeg skeiet ut med noe som helst heller! Naa ble jeg ordentlig deprimert og skuffet!

 

Har forresten en vanskelig dag i dag, jeg sliter ikke med aa spise godis el, men jeg spiser for mye mat! ELsker brod!!! Men skal liksom ikke spise saa mye av det, skal heller spise knekkebroed, men det frister IKKE! Spiser 4 knekkebrod til frokost og til lunsj da har jeg lyst paa alt annet enn knekkebrod! Jeg lurer paa om jeg maa begynne aa telle kcal jeg, selvom jeg virkelig IKKE vil!

 

Saa naa skal jeg snart ha mellom maaltid og har smurt to skiver med leverpostei og agurk! Det er aa skeie ut for meg!!! Jeg gaar tur hver dag og ammer 5 ganger om dagen! Hvorfor gaar jeg opp?????

 

Skal telle gjennom kcal jeg spiser (ca) i lopet av en dag bare for aa se! Vet at det ligger langt under 2000kcal!

 

Trenger motivasjon!! Neste uke er maalet mitt og IKKE snikveie meg!!! haha dette midt i uka gjoer ting saa frustrerende! Men igjen maa jeg se aa holde meg veldig bra gjennom helgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Hei du, det høres ikke så greit ut. Men du må huske at det er normalt at det går litt opp og ned da. Det kan nok uansett være veldig lurt for deg å telle kalorier noen dager så du ser svart på hvitt at du ikke spiser for mye. Det kan jo være noen skjulte kalorier innimellom som du ikke har tenkt over tidligere da. Snikveiing er nok også lurt å unngå. Du som er så flink, du må være snill med deg selv og tenke at du er jo på den rette veien, og får det jo til! Du må bare være tålmodig, du har jo god tid!

 

Jeg er også frustrert for tiden da jeg virkelig ikke har vært flink den siste uken. Jeg har jo gått ned sakte men sikkert - men føler at det burde vært mye raskere. Særlig med tanke på at jeg også faktisk ammer! Skjønner ikke helt at man skal bruke så mye energi på amming, merker det ikke! Jeg merker iallefall med meg selv at jeg går ned saktere i vekt enn det som er motiverende. Men det er supert at jeg går ned i vekt da! Men iallefall, tror jeg må rette fokuset litt vekk fra vekta en stund nå, og heller fokusere på å gjøre de rette valgene. Skal prøve å unngå å veie meg før jul nå, og ha neste veiedag torsdag 22. desember faktisk! Veide 77,6 kg sist jeg veide meg, og jeg skal ikke ha for stort mål før jul, men være fornøyd om jeg er under 75 kg. :)

Så får vi satse på at denne planen fungerer! Skal bli flinkere til å oppsummere dagene her inne igjen også, syns det er motiverende å kunne skrive gode ord om dagene som går, enn å bare "skamme meg" med stillheten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...