Gå til innhold

Ned i vekt etter fødsel


Gjest SkinnyMinnie

Anbefalte innlegg

Gjest SkinnyMinnie

Forresten, angående brød: jeg og elsker brød, men føler jeg må unngå det. Jeg blir liksom ikke så mett av det, og kan spise masse til ett måltid for så å bli fysen igjen etter bare 1 time. Har erstattet det en del med havregrøt med mandler, rosiner, eple og kanel og det holder meg mett mye lenger! Og så fungerer cottage cheese og yoghurt også bra for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

jada jeg prover naa aa holde ut! "Bare" 26 dager igjen av godtefri og! haha :)

 

Endte opp emd 2 timers gatur i gaar for aa faa meg selv til aa fole meg litt bedre! og jammen gikk det! Men gikk paa vekten til morran i dag og var naa det samme som om mandagen! Jg LOVER at det var siste snikveiing, maatte bare se om jeg var paa rett kjor igjen! Har enda 3 dager aa gjore det paa! :)

 

GOD HELG!

 

Cottage cheese og yoghurt hoeres ut som bra ideer! Det skal jeg prove!!!

 

(er bare kort innom, snuppa ruller rundt hele her naa saa blir ikke mye tid til annet, blir aa kjope lekegrind i helga!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Så bra med 2 timers gåtur! Er så imponert over godtestoppet ditt! 26 dager igjen går nok fort det. Tenk så god jula smaker da! Her går det fint. Jeg føler jeg har blitt litt lettere, men vet ikke helt om det stemmer. Har funnet ut at mandler er et supert mellommåltid, bare man begrenser mengden da. Er mettende og sunt! :) I helgen skal jeg spise som normalt på dagen, og heller unna meg litt popcorn på kvelden til film. Er så vanskelig å venne seg av med snacks til film i helgene, så da får det heller bare bli litt mindre mengder og litt sunnere alternativer. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popcorn er veldig bra alternativ!!!! Veldig godt!!!! Og saa utrolig mye bedre enn potetgull og annet godis! :)

 

Ha hodet med deg gjennom helgen!! Saa gaar dette bra!

I kvled kommer "svigers" paa middag og da blir det dessert! Hmm...skal jeg vaere saa gal at jeg bare tar litt frukt? Eller skal jeg unne meg et stykke ostekake? Hmmm...Faar se hva det blir til!

 

Ble bare 30min sakte gaatur i gaar! Men det var nydelig vaer saa bestemte eg for aa nyte turen, ikke bare gaa for aa trimme! Blir nok det samme i dag! Rolig tur! Bedre enn ingenting! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag glemte jeg rett og slett veiedag, kom ikke paa det foer etter frokost og da lot jeg rett og slett vaere! Saa jeg prover igjen i morra og hopper paa vekten igjen! Har veldig daarlig folelse etter en helg med dessert begge dager og en kakao! Pluss at jeg foler vel ikke at maten jeg spiste forrige uke var helt paa topp! Saa vi faar naa se hvordan det gaar!

 

Jeg tror jeg skal si meg fornoyd hvis jeg staar stille! :D

 

Karysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag igjen: -500g!!! Naa veier jeg 112kg (for 3 uker siden veide jeg 115.5) saa naa er jeg veldig glad!!! Har 3 uker til paa aa faa av 2kg for aa naa maalet mitt foer jul! MAA klare det!!! :)

 

Hvordan gaar det med deg???

Kom gjerne inn paa traaden til "puppola" der er "Min" gamle gjeng paa vei tilbake igjen og de er en knakende fin gjeng! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Hei, huff nå har jeg vært dårlig til å logge meg på her. Grunnen er vel egentlig den at jeg jobber hardt for å finne den indre motivasjonen til å gå ned i vekt. Jeg vet at sålenge jeg tenker at dette er en livsstil "spis som en slank pike" opplegg, så må jeg hente inspirasjonen innenfra. Noen ganger når jeg føler meg forpliktet pga f.eks. denne profilen så begynner jeg liksom å gjøre opprør mot meg selv, og det er jo det siste jeg vil. Hehe.... Men nå er jeg på vei igjen, og tror jeg har funnet så mye motivasjon som jeg kan finne!

 

Så bra du har gått ned i vekt! Du er virkelig flink må jeg si! Er ganske sikker på at du kommer til å greie å nå målet ditt til jul!

 

Jeg skal titte innom den tråden du nevner, så kanskje jeg joiner den tråden også etterhvert. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der var du jo!! Noen ganger er motivasjonen LANGT inne! Men DEN ER DER!!!

FINN DEN! For naa er det snart jul...og DA er den i hvertfall vanskelig aa finne! hahaha...jeg kommer til aa slite i jula, derfor prover jeg aa faa unnagjort saa mye som mulig foer jul!!

 

Har skikkelig daarlig folelse for veiining denne uke, gikk paa snikvekta i dag igjen og var EN kg mer enn mandag! Virker som det er saann hver uke...rart, men blir ille nervos for aa ha gaatt opp saa full skjerpings gjennom helgen naa! (Kan bli vanskelig for vi skal ut med en kunde av samboeren i morra kveld). Men skal gjore mitt beste!!!

 

19 dager igjen av godtestopp!!! (som jeg har skeiet litt ut av innimellom...haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...