Gå til innhold

SLANKEKRIGEN 4 - 1. veiing


Samba

Anbefalte innlegg

Da er gruppeinndelingen klar!

 

Gruppe 1:

 

AK79

AnneK78

Fjellpia

littslankere36

nessie87

pav

Regniesil

sissa86

SKB

sol76

stopp

Svirre

trultemamma

 

Gruppe 2:

 

adelia

caissa

google

Hemulen

Juni72

Monica27

Monken

mumm

myggen07

Sivalur

Snopet

Sovetroll56

Tronderpia

 

Gruppe 3:

 

Anci

blomst1

kurvy

Mai01

mia123

Nickii

Olivias

PeCaSo

Samba

SmalaSussi

Soleie68

Titti69

Virrus

 

Den med lavest prosentvis nedgang i hver gruppe ryker ut. Dersom noen ikke rapporterer vekt en uke er det de som ryker. Er det flere enn en blir det ledige plasser i den aktuelle gruppen. Første som melder seg kan da bli med. Det er ellers IKKE mulig for nye å melde seg på nå (gjelder også de som var påmeldt men ikke har lagt inn startvekt).

De fire beste i hver gruppe går videre til FINALEN i uke 51.

 

GOOD LUCK EVERYONE!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar
Heisann AK79

 

Lagde en egen prate-tråd til oss' date=' jeg.....:-)[/quote']

 

Heia. Hvor finner jeg den. Er ny på dette forumet her :-S, skjønner ikke helt hvor jeg skal gå hen.

Litt blond jeg, hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et regelspørsmål: Blir nedgangen pr. uke regnet fra startvekt eller fra forrige ukes vekt. Jeg var jo så "uheldig" at jeg gikk opp mellom første og andre veiing. Må jeg da gå ned både økningen og mer for å gå i minus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et regelspørsmål: Blir nedgangen pr. uke regnet fra startvekt eller fra forrige ukes vekt. Jeg var jo så "uheldig" at jeg gikk opp mellom første og andre veiing. Må jeg da gå ned både økningen og mer for å gå i minus?

 

Nedgangen pr uke blir regnet fra forrige ukes vekt, men i finalen er det startvekt som gjelder. Siste uken blir det altså i tillegg til ukevinneren kåret en vinner av hele krigen, som er den med størst prosentvis vekttap siden start. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedgangen pr uke blir regnet fra forrige ukes vekt' date=' men i finalen er det startvekt som gjelder. Siste uken blir det altså i tillegg til ukevinneren kåret en vinner av hele krigen, som er den med størst prosentvis vekttap siden start. ;)[/quote']

 

Ok, takk for svar. Da er det mulig å henge med videre, tross for en uheldig oppgang forrige uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...