Gå til innhold

SLANKEKRIGEN 4 - 1. veiing


Samba

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar
Min startvekt er 75' date='3 kg. Det har gått litt treigt siden forrige krig, så håper det går radigere nå. :D[/quote']

 

anci, du har hvertfall gått nedover siden slankekrigen 3!! :) Som du ser på min startvekt, så ligger jeg omtrent der jeg var på både begynnelsen og slutten av forrige slankekrig... :) Så her må det skjerpings til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anci' date=' du har hvertfall gått nedover siden slankekrigen 3!! :) Som du ser på min startvekt, så ligger jeg omtrent der jeg var på både begynnelsen og slutten av forrige slankekrig... :) Så her må det skjerpings til![/quote']

 

La oss skjerpe oss sammen! :D Er klar for skjerpings nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenke meg å være med i slankekrigen. Er motivert , men vet ikke om jeg klarer det alene. Har lang fartstid hva gjelder "slanking" Vet hva som skal til. Riktig mat til riktige tider og mosjon. Men så var det dette med å gjennomføre det da :-)

Ønsker å gå ned 10- 15 kg.

 

Vekt:

10. okt: 84,4 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58,8 - skal ned under 10 kg.

Må få sjekket vekten min, tror den begynner å tulle seg. passer dårlig nå :)

Men ønsker å i alle fall komme ned til 52, så får vi se derifra :)

Lykke til alle.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ny i vektklubben men på forum. NÅ tenkt jeg at jeg sku prøv å få ting å skje, og da treng jeg litt hjelp. Prøver å hive meg på her så får vi se om det hjelper.

Har ikke lest nok om matinntak i forhold til aktivitet så jeg må vel finn litt info om det så jeg får noen resultat på vekten min.

 

Vekt idag 11 Okt. 65.4 kg

Kategori: < 10 kg.

Har notert 57 kg som trivselsvekten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...