Gå til innhold

Slankedagbok anno 2011


Gjest spich
 Share

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har vært her nå....

Siden sist, så traff jeg mannen i mitt liv, og med det kom de berømte kjæreste-kiloene.

Nå stopper vekten på 110.... Er det mulig sier jeg bare. :angry: :angry:

 

Vi prøver også på å få barn nå, men kjenner jeg er litt i tvil om jeg tør med alle disse kiloene. Bør gå ned ca 35 kilo for å nå trivselsvekt og en normal BMI. Men det er så hardt.... Spesielt når gubben spiser like mye snop som meg, men ikke går opp...

 

Har ferie nå, og har bestemt meg for å nyte disse ukene for så å starte opp etter ferien. Da blir første målet å komme seg under 100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nok en gang, en liten stund siden sist.

 

Nå er jeg i gang, startet opp på nyåret.

Først og fremst har jeg godtestopp frem til påske, dvs. ikke noe godteri, kake eller kjeks. Det har gått greit hittil :)

Også har jeg kommet igang med en PT trener, som har lagt opp et lite opplegg for meg. Jeg trener ikke som før, nå skal jeg konsentrere meg om å gå mye, og trene styrke.

 

Har bestemt meg for at jeg fra idag og frem til påske skal klare 30 treningspass, det er ca. 3 i uken. Da er gåturer inkludert som trening. Dette skal jeg klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Æsj, jeg glemte jo helt at jeg skulle telle antall treningsdager jeg, så den tror jeg at jeg må droppe denne måneden.

Ellers går det trått, jeg er så ikke motivert om dagen.

Jeg klarer bare ikke å ta meg sammen, og spise riktig. Dvs. jeg spiser jo ikke godteri og sånt. Men jeg er ikke noe flink i matveien.

Skyver det framfor meg hver uke, "på mandag - da starter jeg". Også ble det ikke denne mandagen heller....

Jaja. Nå skal jeg ihvertfall trene idag da, selv om jeg har mest lyst til å dra hjem og legge meg på sofaen og spise sjokolade...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Så var påsken over. Godtestopp frem til påske resulterte i overspising av sjokolade i påsken..... Nå er det ny stopp, frem til 17. mai i første omgang.

 

Har lagt opp en liten plan, med 1. delmål fram til 17. mai.

Tenkte å oppdatere i dette innlegget, slik at jeg kan følge vekten uke for uke.

 

1. delmål - 5 kg ned innen 17. mai.

Start 7/4 - vekt 106,2.

 

13/4 - 104,6 kg - ned 1,6 kg :)

20/4 - 103,1 kg - ned 1,5 kg

27/4 - 101,6 kg - ned 1,5 kg

04/5 - 101,3 kg - ned 0,3 kg <_<

11/5 - 101,5 kg - opp 0,2 kg :(

15/5 - 101,2 kg - ned 0,3 kg - 1. delmål nådd :D

 

2. delmål - 5 kg ned innen 1. juli

Start 15/5 - vekt 101,2.

 

:rolleyes:/

Endret av spich
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...