Gå til innhold

Flott ny nettside men.................................


Gjest Pearl75

Anbefalte innlegg

Kjempefin ny nettside men inne på mine registreringer er jo ALT borte!!!!!!!!!!! Vektkurve, retter jeg har lagret - ALT... Fryktelig irriterende eller kommer kanskje resten etterhvert??? Andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Kjempefin ny nettside men inne på mine registreringer er jo ALT borte!!!!!!!!!!! Vektkurve, retter jeg har lagret - ALT... Fryktelig irriterende eller kommer kanskje resten etterhvert??? Andre som har opplevd dette?

 

Det står på forsiden at alt det gamle kommer etter hvert - så vi får nok bare smøre oss med litt tålmodighet, tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, savner det her også. Men krysser fingrene for at det snart er på plass igjen!

 

Og en annen ting: har ført inn de siste dagers mat og trim nå. Maten går greit, men trimmen vil ikke med. Den lagres, men gjør ikke noe utslag på trimpoeng-summen min, så den står fortsatt i 0.

 

Håper utviklerne ser på dette også.

 

Edit: Fikk det opp nå. Ved å slette tallene jeg la inn i går og legge de inn på nytt! Da kom de med på totalsummen. Men savner fortsatt alle tallene fra mandag og bakover, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke opp alternativer når jeg registrerer mat...?? Skriver jeg bringebærsyltetøy, får jeg bare opp Heistad, prøver jeg å skrive Naturlig lett, så må jeg lagre som egen matvare... Irriterende, og stopper meg fra å skrive ned....dumt nå rett før jul!!! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

ser at det er noen problemer her;

hvis du registrerer trening og får null trimpoeng; sjekk at du har en registrert vekt. Det trengs, fordi systemet eller ikke kan beregne trimpoeng.

 

Når det gjelder valgene i matvaretabellem, så virker det å funke for de aller fleste.

Men - for de som ikke finner valg-listen: prøv å holde nede shift-knappen og trykke oppdater siden.

 

Hvis ikke det virker - fortell oss hvilken nettleser du bruker! Og veldig gjerne hvilken versjon.

Vi jobber så fort vi kan for å rette feil, og setter pris på tips.

 

Som dere vel også har sett, vil gamle data bli importert litt om litt - det er veldig store databaser.

God helg og lykke til!

Hilsen ina, Grete Roede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke det virker - fortell oss hvilken nettleser du bruker! Og veldig gjerne hvilken versjon.

Vi jobber så fort vi kan for å rette feil, og setter pris på tips.

 

 

Hei Ina,

rent generelt er layout utrolig rotete når man bruker Mozilla Firefox 8.0. Skrift og kolonner overlapper, og det er temmelig uoversiktlig.

I Internet Explorer 7.0. ser alt veldig bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ina,

rent generelt er layout utrolig rotete når man bruker Mozilla Firefox 8.0. Skrift og kolonner overlapper, og det er temmelig uoversiktlig.

I Internet Explorer 7.0. ser alt veldig bra ut!

 

Jeg bruker Safari på iPad, det funket alltid fint med den gamle siden, så håper dere kan få det til med den nye også!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Safari på iPad, det funket alltid fint med den gamle siden, så håper dere kan få det til med den nye også!! :)

 

 

det meste skla funke på Ipad, men jeg vet at igår ble matvare-dropdowns "flyttet på" av tastaturet på ipaden... vi er løsning på sporet og det skal snart være på plass.

God helg!

 

ina, Grete Roede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte bedre den gamle, men det skal vel gå seg til etter kvart. Lurer berre kor log ut knappen har forsvunne henn.

 

Hos meg er den plassert rett under navnet mitt, til høyre ganske langt oppe på siden. Rød knapp med tekst "Logg ut".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin ny nettside men inne på mine registreringer er jo ALT borte!!!!!!!!!!! Vektkurve, retter jeg har lagret - ALT... Fryktelig irriterende eller kommer kanskje resten etterhvert??? Andre som har opplevd dette?

Ja, samme her. Håper å få registreringene mine tilbake, for det var jo hele vitsen for min del... Forlanger faktisk pengene mine tilbake dersom dette er slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samme her. Håper å få registreringene mine tilbake, for det var jo hele vitsen for min del... Forlanger faktisk pengene mine tilbake dersom dette er slettet.

 

 

 

Hei, det er ikke slettet.

Vi er underveis med å importere alle gamle data – og det er mye!

Og vi vil heller ta det litt om litt, for ikke å risikere at sidene blir overbelastet.

 

Tidligere kurs, gamle måltider og tidligere trening foreløpig ikke er å finne, vil komme i løpet av de nærmeste dagene.

Hilsen ina, Grete Roede

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir menyvalget oppdatert etterhvert? Jeg har tidligere registrert meny 3, men nå står det bare 1600 kcal på menyen min... Lurer også på om dere har gjort om på frukt og melk? Står 300 gram på hver nå, i stedet for 200 kcal?? Og må de føres opp på hvert måltid istedet for for seg selv?

Jeg får fremdeles ikke opp alternativer når jeg registrerer mat, blir bedt om å legge inn egen matvare selv for ting som kyllingfilet etc...

Håpløst å bruke når det ikke funker... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin ny nettside men inne på mine registreringer er jo ALT borte!!!!!!!!!!! Vektkurve, retter jeg har lagret - ALT... Fryktelig irriterende eller kommer kanskje resten etterhvert??? Andre som har opplevd dette?

 

Hei! Leste på forsiden at det ville komme tilbake om noen dager - HELDIGVIS :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir menyvalget oppdatert etterhvert? Jeg har tidligere registrert meny 3, men nå står det bare 1600 kcal på menyen min... Lurer også på om dere har gjort om på frukt og melk? Står 300 gram på hver nå, i stedet for 200 kcal?? Og må de føres opp på hvert måltid istedet for for seg selv?

Jeg får fremdeles ikke opp alternativer når jeg registrerer mat, blir bedt om å legge inn egen matvare selv for ting som kyllingfilet etc...

Håpløst å bruke når det ikke funker... :(

 

 

Hei,

frukt og melk blir registrert riktig uten at du må legge det inn under egen overskrift, så du kan bare skrive det opp på det måltidet du registrerer.

Men kanskje du kan hjelpe meg litt? Hvis du ikke får frem mengdefelt; hvilekn nettleser bruker du? Og hvilken versjon? Vi har forstått at det er noen som har dette problemet, men vi klarer ikke å gjenskape det. Supert om vi får vite!

Hilsen in, Grete Roede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

frukt og melk blir registrert riktig uten at du må legge det inn under egen overskrift, så du kan bare skrive det opp på det måltidet du registrerer.

Men kanskje du kan hjelpe meg litt? Hvis du ikke får frem mengdefelt; hvilekn nettleser bruker du? Og hvilken versjon? Vi har forstått at det er noen som har dette problemet, men vi klarer ikke å gjenskape det. Supert om vi får vite!

Hilsen in, Grete Roede

 

Jeg bruker safari på iPad. Dette funket helt fint med den gamle siden, hadde aldri noe problem...

Men skal vi nå altså tenke 300 gram frukt i stedet for 200kcal???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vektkurven og treet med gullblader tilbake? Jeg savner å se det med en gang jeg logget inn, det var så utrolig motiverende! Forsiden nå er jo bare trist og full av tekst, og har ingenting med min bruker å gjøre.

 

Dessuten er det ganske rart at forumtrådene fortsatt går "feil vei" etter en så omfattende omlegging av siden. Det logiske ville jo vært om det første innlegget ble stående som det første innlegget på den første siden, slik det er på alle de andre forumene jeg har vært innom... Det er mye mer ryddig og enklere å navigere gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...