Gå til innhold

Flott ny nettside men.................................


Gjest Pearl75

Anbefalte innlegg

Veldig trege nettsider igjen! <_<

 

Fikk kun registrert frokosten i går, resten av dagen var matregistreringen og forumet utilgjengelig. Sidene hang i det uendelige!

 

Idag kommer jeg inn på forumet, men fortsatt ikke på matregistreringen. Innmari kjedelig...

 

Nå må dere vel snart få løst opp i flokene vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Veldig trege nettsider igjen! <_<

 

Fikk kun registrert frokosten i går, resten av dagen var matregistreringen og forumet utilgjengelig. Sidene hang i det uendelige!

 

Idag kommer jeg inn på forumet, men fortsatt ikke på matregistreringen. Innmari kjedelig...

 

Nå må dere vel snart få løst opp i flokene vel?

 

Jeg fikk ødelagt hele middagsregistreringen med e gedigen feilmelding som ikke vil forsvinne, sendte til support, men fikk ingen svar. I dag får jeg ikke registrert egne matvarer - der kommer bare ingen boks. Jeg vet ikke om jeg gidder å rapportere dette til support, da denne ser ut til å ha gått i dvale.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Og jeg vil gjerne at uka skal gå fra mandag t.o.m. søndag slik at trimpoeng, matscore o.l. nullstilles mandag,

 

Hva hvis du setter veiedag til mandag (eller søndag..) - bør det ikke virke da, mon tro? Dette kan man endre under Min Profil --> Innstillinger

 

Jeg har valgt veiedag fredag, og ser at min uke nå nullstilles fra og med lørdag. Jeg for min del skulle ønske at uken ble nullstilt den dagen man har veiedag; ikke dagen etter. Jeg veier meg om morgenen og vil ha med fredagens innsats på trening og mat på den kommende uken.

Noen som vet hvordan jeg kan få til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Det står på forsiden "etterhvert vil noen funksjoner fra siden bli borte for de som ikke går på kurs".

Er det mulig å spesifisere disse allerede nå, slik at jeg da ikke bruker verken tid eller krefter på å skrive opp ting som uansett vil bli slettet av dere.

 

På forhånd takk

 

Jeg vil anta at de funksjonene som tidligere ikke var tilgjengelig for oss som ikke går kurs, er blant de som blir borte om en stund. For eksempel alle mål utenom vekt og midjemål, og fordeling av proteiner, fett og karbohydrater.

 

Men når det gjelder kostholdsscore, oppsummering av inntak melk, grønnsaker og frukt, så lurer jeg også.

 

Jeg har forresten hørt rykter om at det kommer en betal-pakke utover våren som inkluderer tilgang til all funksjonalitet selv om man ikke går/har gått kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...