Gå til innhold

SLANKEKRIGEN 4 - Siste veiing!


Samba

Anbefalte innlegg

Da er vi kommet til finalen i slankekrigen!

 

Legg inn vekt her i morgen, så kommer resultatene på onsdag.

Lykke til i innspurten alle sammen! :)

 

(Dersom noen av dere som røk ut denne gangen har bedt om walkover, gi beskjed så fikser jeg det! Har nemlig ikke fått innposten i det nye forumet enda, så kan være jeg har oversett noen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens vekt (og Slankekrigen4s siste....oioioi, spennende!): 81,8kg

 

Takk for moroa, Samba! Det har vært ekstra gøy med veiing på tirsdagene (vel, innimellom litt for spennende) og hvert fall ekstra motivasjon for meg (alltid en liten tilleggsinnsats på mandagene)!

 

Lykke til, alle sammen - og GOD JUL&GODT NYTT ÅR 2012!! :D

 

(Sammenlagtvinneren er vel allerede åpenbar, men det var ekstra moro å havne på toppen forrige uke, wohoo!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest littslankere36

Hei, det har gått skikkelig dårlig denne uka, har vært mange utskeielser, og ikke fått regnet kalorier i vektklubben. Vekta viste 104,6, nesten 3 kilo opp. Skikkelig skjerpings denne lille uka mot jul. Vanskelig tid..

Takk for følget alle som har vært med. Håper på fortsettelse etter jul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "hopper" av på siste veing. Har vært litt sløv i de siste ukene, litt for sliten etter en lang og tøff høst med avslutning av 4 års studie på topp :D

 

Takk til deg Samba som har vært så dyktig å administrere denne slankekrigen, det var moro så lenge jeg var med. Nå tar jeg juleferie, skal på fjellet å kose meg og kommer veldig sterkt tilbake etter jul. Nye mål og nye utfordringer :P

 

Ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nytt sundt år 2012 :D

 

Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagens vekt stoppet på 63,5.

Ikke det beste resultatet.

Har ikke skjedd så mye med min vekt men jeg har takk vare dette kommet meg igang med trening og føler meg veldig fornøyd med dette. Håper på at min vekt skal gå sakte men sikkert litt nedover over tid.

Tusen takk for følge alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...