Gå til innhold

Ned 10 -12 kilo til sommer 2012


Gjest Menda

Anbefalte innlegg

Gjest Movistar

Er det da jeg skal komme trampende inn her og rapportere om at det eneste negative jeg har å rapportere om helgen er at jeg ikke klarte 1300 kcal på fredag, men stoppet på 1100?

 

Dere er så flinke atte! Selvfølgelig skal vi unne oss noe ekstra kos en dag i uken. Dette er tross alt, i det store bildet, en livsstilsendring. Vi skal i første fase bevisstgjøre oss selv om tingene vi putter i munnen! Får vi noen sånne "pizza-opplevelser", som Ellinrep snakker om, rett i fleisen noen ganger - så husker vi det! Vi LÆRER etterhvert hva ting inneholder, hva som er nok for oss, vi lærer å spise med magan og ikke med øynene.

 

Jeg må bare lære meg litt selvdisiplin først, og da ryker helgekosen noen uker fremover. Men den skal inn igjen, youbetcha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 327
  • Created
  • Siste svar

Jeg er også imponert over oss...som movistar sier, dette er en livsendring og den skjer ikke på en to tre.

Noen smeller må til og vi lærer, og vi har enda god tid på målet vårt, det trøster jeg meg med.

 

Jeg har nok aldri klart en slanking så bra som jeg gjør, ingen sprekker til nå, bare nyter å være i bedre form og kjenner at klærne ikke strammer så mye lenger.

 

Stå på jenter, dette skal vi klare!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mosjonista

Ikke det enkleste å skrive innlegg pr mobil. Men nå er jeg ut på en todagers tur. Hær vasket og klargjort huset for salg. Vi holder på å bygge nytt hus. Hær jobbet som nå gale i helga. Hær ikke telt kalorier og ikke spist sunt nok. Har prøvd å spise hver 3-4 time for å time arbeidstempet oppe i 13-14 timer. Og når jeg i tillegg måkte snø og bar ved i 3 timer på torsdag. Skal bli.godt m 2 dager på hotell nå. Snakkes onsdag flinke dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mosjonista

Ikke det enkleste å skrive innlegg pr mobil. Men nå er jeg ut på en todagers tur. Hær vasket og klargjort huset for salg. Vi holder på å bygge nytt hus. Hær jobbet som nå gale i helga. Hær ikke telt kalorier og ikke spist sunt nok. Har prøvd å spise hver 3-4 time for å time arbeidstempet oppe i 13-14 timer. Og når jeg i tillegg måkte snø og bar ved i 3 timer på torsdag. Skal bli.godt m 2 dager på hotell nå. Snakkes onsdag flinke dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hjemme med sykt barn siden torsdag som ikke er bra ennå. Det har gått litt utover treningen i helga. Maten har gått greit, drakk litt vin på lørdag men det ble ført opp. Jeg prøver å holde meg på 1400 kal, men kjenner at de dagene jeg trener er det vanskelig, da dupper jeg ofte opp ¨på 1500 kal... Har gjennom høsten prøvd å lære meg at det ikke er farlig å være litt sulten. Det går mye bedre nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såå spent på morradagens veiing, tok på meg en topp idag og den var blitt så romslig i forhold til det den var i jula, dette er så moro altså.

At man får lønn for strevet, det føles godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i hvertfall fått trent i går og litt i dag. Maten har gått greit. Kjenner at det er godt å trene, sånn var det ikke for ett og et halvt år siden! Det er godt å kjenne at enkelte vaner er snudd og begynner å bli godt inprentet. Spent på veiing i morgen, har ikke snikveid meg gjennom uka heller, pleier ofte det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempespent på veiing i mårra.. :P

Jeg tror sånn ca at det går bra med maten. Har ikke veid og målt. Og det blei bittelitt ekstra i helga, da jeg var bedt bort..

MEN: Jeg var 3 ganger på spinning i forrige uke, og det er 3 ganger meir enn jeg hadde de siste mnd. før jul... Har gått noen lengre turer med hunden og, så totalt har det blitt 9 trimpoeng. Føler at jeg er på gang igjen :blink:

Spent, spent på i mårra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treklovermamma73

Er ikke særlig spent ift morgendagens veiing :mellow: Har ikke trimma annet enn 1 gåtur + rockeringen noen dager, så jeg håper bare ikke jeg har gått opp igjen. Føler at det går greit med maten og inntaket, også ift godteri...jaja foruten på helgas hyttetur :P .Men med treninga går det tregt!!! Men, men ny uke og nye muligheter. Kun 1 uke til jeg starter på jobb etter permisjonen blandet følelse ift det :unsure:

Vel, nok surk fra meg :P "ses" på veiinga i morgen! Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

:( Nå går det i forkjølelse her i huset,susete i hodet,men heldigvis uten feber.barnebarna har delt dette med mormor og morfar. :unsure:

 

Sist uke var jeg sååå flink å trimme,nå orker jeg ikke. :D

 

Snikveiing i morges viser ihvertfall noe ned.

 

Host og snufs fra meg :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treklovermamma73

Hei alle!

 

:( Nå går det i forkjølelse her i huset,susete i hodet,men heldigvis uten feber.barnebarna har delt dette med mormor og morfar. :unsure:

 

Sist uke var jeg sååå flink å trimme,nå orker jeg ikke. :D

 

Snikveiing i morges viser ihvertfall noe ned.

 

Host og snufs fra meg :blink:

God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Ny her jeg, og håper at jeg kan få bli med dere på ferden til en ny kropp. Jeg er 32 år og mamma til to barn på 5,5år og 3,5år. Hovedgrunnen til min overvekt er vel i bunn og grunn hva jeg døtter i munn, samt to svangerskap og hormonspiral. Jeg la veldig mye på meg da jeg gikk hjemme i fødselspermisjon, da jeg hadde en lei tendens til å kjedespise...samtidig som jeg alltid har vært litt overvektig/kraftig. Jeg veier pr idag 95,3 kilo og er 169 høy. (drømmen er foreløpig 80kg)

 

Jeg har gjort flere ting for å prøve å gå ned i vekt...bl.a. lavkarbokosthold...noe som har fungert supert. Gikk ned 14 kilo før jul, men slapp opp i jula og BAAAMMMM 3 kilo pluss...ikke mye, mne kjipt lell, for de kiloene har satt seg og jeg har rota til hele matopplegget mitt. Drømmen er å gå ned minst 15 kg til. Vil nå prøve et karboredusert greteroede kosthold (har gått på grete roede før), dvs, at jeg ikke kommer til å gå tilbake til brød og poteter og pasta osv, men heller spise grove knekkebrød, masse grønt og mest mulig rene kjøttprodukter som jeg er vant til i lavkarbokosten, men selvsagt kutte ned på fettet. På denne måten vil jeg få mulighet til å spise mer frukt som jeg elsker, og samtidig kunne drikke melk :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei kjempeglad idag. Vekta viste 83,6 og ned 1,5 kg :D

 

Den største endringen jeg har gjort, er å komme igang med trimmen igjen, og tatt inn igjen mellommåltidet... Det er enklere og ikke snokle i skapet, når jeg klarer å få til jevne måltid og det ikke går for lenge mellom hver gang jeg skal spise....

 

God veiing og lykke til i uka som kommer... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nedgang på 0,6 kilo :) Veier nå 76,4. Kjennes godt.

Døgner skulle tatt flere timer så jeg også fik trent litt... men men... min dag kommer vel den også.. (også må jeg skjrpe meg i helgene også har jeg skjønt.... ;))

 

Ha en strålende onsdag, noen gram, kilo og cm mindre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest moratelars

Hei og god morgen!

 

Jeg har heldigvis gått ned litt;. er på 81,6 i dag, og er litt forøyd med det.. iallefall er jeg på gang nedover! blir inspirert av å lese innslagene på sida her, selv om jeg ikke skriver så mye selv :rolleyes: nå er det rockeringtid! det hjelper på midten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treklovermamma73

Godmorgen :)

God start på denne onsdagsmorgen. Vekta viste 86,5kg og det er 1,7 ned siden forrige veiing :rolleyes: kjempe glad!! Nå skal jeg lage en stor salat til barselgruppa som kommer kl.11. Ha en fin onsdag og lykke til med veiinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nystart��

Hopp og sprett!!

 

Litt blanda følelser rundt vekta i dag.. Eg føre logg, så

04/1 75,4 kg

11/1 76,1 kg

18/1 75,7 kg

 

Selv om eg har vært like flink gjennom alle de ukene, hadde håpet å kommet meg ned på 74 tallet. Har vært på 75 tallet siden 7/12, (fråtsa) i hele des. så regner fra 4/1....

Målte meg i dag, overarm, ende midje etc.. Så på 14 dager så har eg krympet med 10,5 cm :)

Så får se positivt på det, (vanskeligt) men ska prøve så godt eg kan.

Første gang eg e skuffa på ein vektdag, men det skjer jo, så i dag var det min tur!

Dere er så flinke alle sammen.

 

Har et spørsmål til dere!!

Har lagt min elsk å¨go ` morgen yoghurt, vanilje me nøtter.. Den er på 305 kcal. Spise stort sett 1 til dagen, etter trening eller som lunch. HAr problemer med å nå mine antall kcal til dagen, så normalt så forholde eg meg til 220 kcal, men har unt meg denne yoghurten da.. Er det for mye kanskje? Tar i mot svar med STOR takk :) Ha en fortryllende dag videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp og sprett!!

 

Litt blanda følelser rundt vekta i dag.. Eg føre logg, så

04/1 75,4 kg

11/1 76,1 kg

18/1 75,7 kg

 

Selv om eg har vært like flink gjennom alle de ukene, hadde håpet å kommet meg ned på 74 tallet. Har vært på 75 tallet siden 7/12, (fråtsa) i hele des. så regner fra 4/1....

Målte meg i dag, overarm, ende midje etc.. Så på 14 dager så har eg krympet med 10,5 cm :)

Så får se positivt på det, (vanskeligt) men ska prøve så godt eg kan.

Første gang eg e skuffa på ein vektdag, men det skjer jo, så i dag var det min tur!

Dere er så flinke alle sammen.

 

Har et spørsmål til dere!!

Har lagt min elsk å¨go ` morgen yoghurt, vanilje me nøtter.. Den er på 305 kcal. Spise stort sett 1 til dagen, etter trening eller som lunch. HAr problemer med å nå mine antall kcal til dagen, så normalt så forholde eg meg til 220 kcal, men har unt meg denne yoghurten da.. Er det for mye kanskje? Tar i mot svar med STOR takk :) Ha en fortryllende dag videre

 

Så lenge du har problemer med å nå antall kcal til dagen, så gjør det nok ikke noe at du tar den yogurten.. Det er jo viktig å spise nok kcal om dagen og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag! :)

 

Flinke dere er alle sammen, det er jammen tøffe tak og noen dager går bedre enn andre, men ikke mist håpet, dette skal vi klare :)

 

Jeg var spent på min vekt i dag, for jeg syns jeg trimmer hardt hver dag og spiser sunt. Og at jeg i tillegg har begynt å kjenne det så godt på klærne.

Og min vekt vist ned 1.5 kg fra forrige uke og totalt 3.8 kg siden start, jeg er veldig fornøyd altså :)

Jeg måler meg også, og fant ut at siden jeg startet så har jeg gått ned 14 cm på forskjellige steder tilsammen. Er stolt ja :)

 

Velkommen Vimpane!:)

 

Ha en flott veiedag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...