Gå til innhold

Nytt år! Nye muligheter!!


Gjest Trixi2
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja, denne uken ble vekten 93,4, det vil si ned bare 200 gram. Egentlig som forventet, da det ble mye ekstra utskeielser (kafebesøk og vennetreff) denne uken. Men ned er ned, og så er det bare å gå neste uke friskt (og sunt) i møte.

 

God helg til dere alle! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 763
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei på dere!

Er så glad for å se at dere har vært her, selv om det begynner å bli noen dager siden! Håper dere snart kommer innom igjen!!

Stå på videre!

 

Jeg har falt helt ut... Spiser sjokolade innimellom når lysta blir kasta over meg... Så teit, men klarer ikke å la være...

Vekta i går viste 102,1 så er ikke så ille sånn sett.. Men om jeg hadde latt vær hadde jeg jo gått ned!! Dumme meg..

 

Ha en fin helg folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det veiedag igjen:

 

93.2 NED!!!! Det er en kilo NED.

 

Det jeg har gjort annerledes denne uken er å kutte ut det som er vanskeligst for meg:

COLA ZERO.

 

Normalt kan jeg drikke mellom 1-2 liter daglig. Helt avhengig.

 

Et glass forrige helg ellers ingenting i 2 uker.

 

Vet ikke om det stemmer, men det har alltid gått bedre uten Cola Zero.

Klarer dessverre ikke å slutte............Eller???

 

PS: Uansett hvor sakte du løper, så knuser du alle som ligger på sofaen

 

 

God helg, L1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten står stille, og det er jeg glad for. Eller riktigere sagt er jeg glad den ikke er gått opp. Livet er noe slitsomt for tiden, det skjer ting som gjerne kunne vært annerledes, og det er lite å gjøre med. Og jeg reagerer på gammelt vis, med alt for mye spising. Selv om jeg vet, og sier til meg selv at ting ikke blir bedre av det, så hjelper det ikke.

 

Skjønt det skjer da positive ting også, i dag var det dåp av det yngste barnebarnet. Jeg nøt finværet, samværet, og god mat og gode kaker. Og reflekterte litt over det at når det skjer noe hyggelig har jeg ingen problemer med å passe spisingen. Når pendelen slår andre veien derimot, da raser kaloriene inn og kiloene på.

 

Jeg gir likevel ikke opp kampen mot kiloene. Men kanskje bør jeg realitetsorientere meg selv og heller si 5 kilo ned til jul i stedet for 10. Da blir ikke skuffelsen så stor, og blir det mer enn 5 er det ren bonus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten står stille, og det er jeg glad for. Eller riktigere sagt er jeg glad den ikke er gått opp. Livet er noe slitsomt for tiden, det skjer ting som gjerne kunne vært annerledes, og det er lite å gjøre med. Og jeg reagerer på gammelt vis, med alt for mye spising. Selv om jeg vet, og sier til meg selv at ting ikke blir bedre av det, så hjelper det ikke.

 

Skjønt det skjer da positive ting også, i dag var det dåp av det yngste barnebarnet. Jeg nøt finværet, samværet, og god mat og gode kaker. Og reflekterte litt over det at når det skjer noe hyggelig har jeg ingen problemer med å passe spisingen. Når pendelen slår andre veien derimot, da raser kaloriene inn og kiloene på.

 

Jeg gir likevel ikke opp kampen mot kiloene. Men kanskje bør jeg realitetsorientere meg selv og heller si 5 kilo ned til jul i stedet for 10. Da blir ikke skuffelsen så stor, og blir det mer enn 5 er det ren bonus. :)/>

 

Jeg blir med på den jeg også.

Kommer nok ikke ned 10 kg før jul. Jobber med saken.

Realistisk har jeg ikke gått ned noe på et år.

 

Bare litt opp og litt ned igjen - og sånn går noe dagan.

 

Hyggelig å følge dere og ønsker dere alle vell og gode endringer.

Husk at alle monner drar og sammen er vi sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vekten i dag, og i dag LO den ikke av meg. I ren takknemlighet for å ha fått nytt batteri kvitterte den med å fortelle meg at jeg har gått ned 300 gram, så i dag er vekten 93,1. Da var det jeg som lo. :D Jo da, det går sent, men ned er tross alt ned. Så det går da rett vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L1, så flott at du går ned. :D Og vedsjauing er fin mosjon, det blir både løfting og bøy og strekk med det. :)

 

Som du sa: det går sakte opp og ned. Har i det siste ligget litt i overkant av det jeg burde spise, så vekten har nok gått litt opp igjen, til 93,4. :( Blæh!, men spist er spist, og jeg skjønte det jo egentlig.

 

Nå reiser jeg til varmere breddegrader, og blir borte i to uker. Har ikke nettilgang på mobilen, og gidder ikke stresse med internettkafeer, så det kommer ingen oppdateringer. Har heller ikke tilgang til vekt. (Hurra ;) ) Men vet av erfaring at det blir mye gåing, og skal ha vekt og kalorier ikke bare i bakhodet, men med full skjerping. Vet jo at det går an å kose seg allikevel. :D

 

Skal lese og oppdatere meg når jeg er tilbake.

 

Stå på folkens! Dette greier vi. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tilbake etter to uker i varmere strøk. Fikk ikke rørt meg så mye som jeg håpet, fordi jeg forstuet ankelen ganske kraftig tidlig i oppholdet. Det ble mye buss og metro, og mange mellomlandinger på fortauskafeer når jeg måtte gå et stykke. Det ga dessverre negative konsekvenser, så vekten i morges viste 94,8 kg. :angry:

 

Men jeg slutter meg til utsagnet ditt L1: "For meg er dette ikke en diet med sluttdato. Jeg bare fortsetter videre." :)

 

Så vi fortsetter! Ha en toppers uke, alle sammen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvor har alle blitt av?

 

Glemt en fredag - 93,5 forrige fredag.

Står på med mitt. Trener faste ukedager, løper litt i helgen. Går meg gjerne en tur utenom og holder kaloriene man- fredag ....... Det er bare det at jeg koser meg VELDIG i helgene!

 

Torsdag allerede i morgen. Sees plutselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her, L1. Får håpe de andre dukker opp etterhvert igjen, de også. :)

 

Nedgang gir opptur. :D Her var det 800 gram ned. Så nå er vekten 92,8.

 

Det hjelper å gå en tur hver dag, og ha fokus på hva man putter i munnen. Det positive er jo også at når jeg sprekker så er det en liten stemme i bakhodet som bremser meg, slik at utskeielsen ikke blir så voldsom som den ville ha blitt før GR. :)

 

Så fortsetter vi videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...