Gå til innhold

Kan jeg klare 23 kg i 2012 ?


Gjest madeleinerenate

Anbefalte innlegg

Gjest tullsjura

Hei igjen!

Huff, i går spiste vi lasagne til svigermor... :blink:

Aaaaner ikke hvor mange kcal jeg spiste i går, men tror det ble en del for mye! Har vært en tung helg, uten aktivitet, så langt :huh:

 

Men i dag har vi ikke noen planer hjemme, så da tror jeg det skal gå bra ang. kostholdet.

Eller, vi skal ha nakkekotteletter til middag, er dette NEI??

får spise masse salat til :P

også skal jeg ut å gå i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar
Gjest engeljenta28

Jeg hadde gått ned 0,5 på veiingen på onsdag, trodde jeg hadde gått opp pga mensen, jeg har 3,3 kg jeg SKAL gå ned til 29 februar som er siste kurskveld, tror dere det er mulig?

Jeg reiser til london fra 1-4 mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullsjura

Jeg hadde gått ned 0,5 på veiingen på onsdag, trodde jeg hadde gått opp pga mensen, jeg har 3,3 kg jeg SKAL gå ned til 29 februar som er siste kurskveld, tror dere det er mulig?

Jeg reiser til london fra 1-4 mars

 

Ja, hvis du jobber knallhardt! å kanksje kutter enda litt på kcal? spis en del suppe etc :)

 

Huff, denne helga har jeg virkelig skeia ut!! Spiste nachos i går kveld, og til frokost i dag.. har vært på cafe i dag og på Torsdag, spiste sjokolade (70%) i går og i dag, føler meg kvalm!! Håper ikke jeg går så alt for mye opp!

I dag skal vi spise kylling til middag :)

Ressten av uka skal jeg jobbe knallhardt! knekkebrød og rett i koppensuppe + masse salat!! BAH!! Vil ned NO!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullsjura

Skal absolutt ikke kutte på kalorier nei, ligger mellom 14-1500 kalorier nå, det er en livsstilsendring, supper er ikke mat synes jeg

 

okei, ikker mer, trodde du lå på 1700 :blink: Men da må du ikke kutte ut nei :P

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...