Gå til innhold

Noen som går på nett kurs ?


Gjest prillarodden

Anbefalte innlegg

Gjest prillarodden

Hadde skikkelig sprekk denne uken. Var på seminar i 2 dager. Mye god mat........så i helgen blir det ikke myr kos.

Ingen kos på meg heller resten av denne helgen.

Brukte opp alle frimerkene mine for hele uken i går og alle frimerkene for kommende uke også :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prillarodden

Håper det har gått greit med dere alle. Med eller uten rødvin :-D

Jeg har klart meg bra, med unntak av den store utskeielsen med panda lakris fredag.

Har offisiell veiedag mandag , men har snikveid meg i dag og det ser utrolig bra ut.

Erfaringsmessig går jeg ned fort første uken for deretter å gå veeeldig tregt. Så jeg er veldig spent på uke 2-3 osv.

Har jeg fortalt jeg følger litt lavkarbo ?

Spiser brød/knekkebrød til frokost og lunsj. Og holder meg unna poteter/ris og pasta til middag. Spiser da kokte grønnsaker i stedet.

Skal ut å spasere med mannen min. Nydelig vær her i Oslo med + 1 gr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prillarodden

Håper det har gått greit med dere alle. Med eller uten rødvin :-D

Jeg har klart meg bra, med unntak av den store utskeielsen med panda lakris fredag.

Har offisiell veiedag mandag , men har snikveid meg i dag og det ser utrolig bra ut.

Erfaringsmessig går jeg ned fort første uken for deretter å gå veeeldig tregt. Så jeg er veldig spent på uke 2-3 osv.

Har jeg fortalt jeg følger litt lavkarbo ?

Spiser brød/knekkebrød til frokost og lunsj. Og holder meg unna poteter/ris og pasta til middag. Spiser da kokte grønnsaker i stedet.

Skal ut å spasere med mannen min. Nydelig vær her i Oslo med + 1 gr.

Glemte en ting. Har sluttet helt med lettbrus, drikker nå kun vann.

Drakk tidligere lettbrus hver enste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Håper det har gått greit med dere alle. Med eller uten rødvin :-D

Jeg har klart meg bra, med unntak av den store utskeielsen med panda lakris fredag.

Har offisiell veiedag mandag , men har snikveid meg i dag og det ser utrolig bra ut.

Erfaringsmessig går jeg ned fort første uken for deretter å gå veeeldig tregt. Så jeg er veldig spent på uke 2-3 osv.

Har jeg fortalt jeg følger litt lavkarbo ?

Spiser brød/knekkebrød til frokost og lunsj. Og holder meg unna poteter/ris og pasta til middag. Spiser da kokte grønnsaker i stedet.

Skal ut å spasere med mannen min. Nydelig vær her i Oslo med + 1 gr.

 

Hei! Så flink du har vært! Jeg føler meg ganske flink selv også,- men hvordan det slår ut vet jeg ikke enda - skal ikke veie meg før i morgen eller tirsdag... Jeg er også litt forsiktig med raske karbohydrater og spiser bare poteter og ris når vi har gjester eller når det ellers er noe spesielt. Jeg spiser grovt brød som jeg fortrinnsvis baker selv, men frokosten er for tiden All Bran som ser ut som corn flakes men er grove flak. De er ganske gode med lett kulturmelk på. Det er en del karbo i dem, men ikke verre enn at det går greit. Det er uansett bare en periode, for erfaringsmessig må jeg variere frokosten etter en tid for ikke å gå lei.

Jeg er enig med deg at uke 2 og 3 er verre enn den første, men her er det bare å komme inni formene og vanene - så skal vi nok klare det!! :) :) :) Håper du har en fin tur ute i byen og koser deg masse !! Ha en fortsatt fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prillarodden

Ble en rolig spasertur på en drøy time i dag. Nydelig turområde der Fornebu flyplass tidlligere lå.

Det er nesten så jeg overgår meg selv.

Dype innhugg i smertestillende boksen har det blitt sist uke, men har klart å gå en liten tur onsdag, torsdag, lørdag og søndag .

Har inntatt mellom 1100 og 1300 klcal hver dag denne uken utenom fredag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en rolig spasertur på en drøy time i dag. Nydelig turområde der Fornebu flyplass tidlligere lå.

Det er nesten så jeg overgår meg selv.

Dype innhugg i smertestillende boksen har det blitt sist uke, men har klart å gå en liten tur onsdag, torsdag, lørdag og søndag .

Har inntatt mellom 1100 og 1300 klcal hver dag denne uken utenom fredag :-D

 

Jeg er imponert! :) Du er kjempeflink med både turer og matinntak!! :) :) Håper neste uke blir like bra!! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen

 

Synes dere har gjort en bra jobb alle sammen. Det gikk vel ikke slik jeg hadde helt planlagt lørdag. Skulle jo være så flink, men det var jeg ikke. Det ble litt mere rødvin enn det jeg hadde tenkt og så ble det et par aquavitter.

Jeg var flink på formiddagen da, for da var vi på treningssenteret. Det var deilig etterpå.

I går hadde jeg en skikkelig sløvedag. Bare satt og slappa av.

Var på vekta idag. Hadde gått ned 1,2 kg siden forrige mandag. Det er jeg fornøyd med. Skal på kurs ikveld og der er det en annen vekt. Håper den er snill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prillarodden

God morgen

 

Synes dere har gjort en bra jobb alle sammen. Det gikk vel ikke slik jeg hadde helt planlagt lørdag. Skulle jo være så flink, men det var jeg ikke. Det ble litt mere rødvin enn det jeg hadde tenkt og så ble det et par aquavitter.

Jeg var flink på formiddagen da, for da var vi på treningssenteret. Det var deilig etterpå.

I går hadde jeg en skikkelig sløvedag. Bare satt og slappa av.

Var på vekta idag. Hadde gått ned 1,2 kg siden forrige mandag. Det er jeg fornøyd med. Skal på kurs ikveld og der er det en annen vekt. Håper den er snill

Ned 1,2 kg er FLOTT :D Gratulerer.

drukket er drukket - spist er spist - ny uke nye muligheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prillarodden

Ja, flinke er dere alle sammen! Jeg har veiedag i morgen, men måtte på vekta idag, opp 100 gram. Men jeg var jo på seminar torsdag og fredag. Der var det mye god mat! KLarte ikke helt å være flink da...

 

Ha en fin uke :)

Vet hvor vanskelig det er med seminarmat som frister.

Synes du klarte deg bra jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prillarodden

Mandag og veie dag. Første uke har gått strålende.

Fra 107,5 til 105,2 = ned 2,3 kg :D

Det er nesten så jeg ikke trodde det og måtte kontrollveie flere ganger.

Det gir meg utrolig motivasjon til å fortsette videre.

Jeg kan ha tendens til å gi opp om det butter litt imot, men akkurat i dag er alt BRA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og veie dag. Første uke har gått strålende.

Fra 107,5 til 105,2 = ned 2,3 kg :D

Det er nesten så jeg ikke trodde det og måtte kontrollveie flere ganger.

Det gir meg utrolig motivasjon til å fortsette videre.

Jeg kan ha tendens til å gi opp om det butter litt imot, men akkurat i dag er alt BRA :)

 

Så kjempebra. Skjønner godt at det er motiverenes å fortsette da ja. Vi skal ikke ha noe snakk om å gi oss nå. Vet hvordan det er når det butter imot.

Nå veier du bare 1 kg mer enn meg så nå må jeg passe på her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prillarodden

Så kjempebra. Skjønner godt at det er motiverenes å fortsette da ja. Vi skal ikke ha noe snakk om å gi oss nå. Vet hvordan det er når det butter imot.

Nå veier du bare 1 kg mer enn meg så nå må jeg passe på her.

Jeg elsker konkurranse B) tror nok du må passe på fremover :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og veie dag. Første uke har gått strålende.

Fra 107,5 til 105,2 = ned 2,3 kg :D

Det er nesten så jeg ikke trodde det og måtte kontrollveie flere ganger.

Det gir meg utrolig motivasjon til å fortsette videre.

Jeg kan ha tendens til å gi opp om det butter litt imot, men akkurat i dag er alt BRA :)

 

Gratulerer! Det var jo fantastisk :)

En inspirasjon for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og veie dag. Første uke har gått strålende.

Fra 107,5 til 105,2 = ned 2,3 kg :D

Det er nesten så jeg ikke trodde det og måtte kontrollveie flere ganger.

Det gir meg utrolig motivasjon til å fortsette videre.

Jeg kan ha tendens til å gi opp om det butter litt imot, men akkurat i dag er alt BRA :)

 

Gratulerer med strålende resultat!! :) Skikkelig kikkstart!! :) Skjønner godt at alt er bra i dag ;) - du har jo vært skikkelig flink!! Jeg ser jo at det fort kan bli konkurranse mellom flere av oss her inne ;) ,- selv er jeg ikke noe utpreget konkurransemenneske, men det er jo litt artig å sammenligne selvfølgelig :) . Jeg tenker at vi uansett får gjøre så godt vi kan alle sammen - er jo litt artig å se hvor mange kg vi klarer til sammen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med strålende resultat!! :) Skikkelig kikkstart!! :) Skjønner godt at alt er bra i dag ;) - du har jo vært skikkelig flink!! Jeg ser jo at det fort kan bli konkurranse mellom flere av oss her inne ;) ,- selv er jeg ikke noe utpreget konkurransemenneske, men det er jo litt artig å sammenligne selvfølgelig :) . Jeg tenker at vi uansett får gjøre så godt vi kan alle sammen - er jo litt artig å se hvor mange kg vi klarer til sammen også...

 

Ja det er moro å se hvor mye vi går ned til sammen. Vi hadde kurskveld igår og vi er 8 stk. Vi hadde gått ned 14kg til sammen. Det er jo moro.

er det noen som kunne ha laget en tabell så vi kan skrive inn i. Lettere med oversikt over hva vi klarer. Jeg har prøvd å lage men jeg får det ikke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...