Gå til innhold

Ned 10 kg i 2012


Katza

Anbefalte innlegg

Gjest Susanne86

Flinka!! :D Veldig bra! Jeg glemte å veie meg i dag! Skal veie meg i morgen tidlig og oppdatere her da! :)Men ser for meg liten eller ingen nedgang. Jeg skeiet ganske ut både på lørdag og søndag, med jobbfest lørdag og barneselskap søndag. Men fredag var jeg flink, altså! Sa nei takk til potegull og holdt meg under kalorigrensa! Det er litt skummelt med helg om man skeier ut fredag, lørdag og søndag... Det er jo halve uka omtrent!

 

Å være mett og vite at man har stappa i seg for mye og feil mat er ikke noe særlig... Håper denne uka blir fin, og kanskje bare en utskeiingsdag i stedet for to, slik som det ble denne uka. Det får være ukas mål! ;)

 

I kveld blir det en zumba og en step-time, gleder meg! Blir deilig å trimme kroppen litt etter all kakespisingen i går. :)

 

Hvordan gikk det på fjellturen i helga? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar
Gjest Susanne86

Da har jeg veid meg! 66,4 kg! Nedgang på 0,5 kg siden forrige mandag. Hadde helt ærlig håpt på større nedgang, men vekta er jo ikke alt. Magen min har blitt skikkelig stramma opp bare på disse 7 dagene! Og jeg har vært kjempeflink og trent hver dag bortsett fra søndag og i går. I går ble det et par timer med hagearbeid i stedet, er jo trening det også. ;)

 

I dag er planen mer hagearbeid og så en knallhard pulstime klokken 20.30. I morgen er det core og zumba på programmet, kanskje en runde med 30 DS i tillegg. Torsdag er det jentekveld, fredag er det middag på restaurant (hjelp!) og lørdag og søndag blir det vel forhåpentligvis hagearbeid og fjellturer. Hva er dine treningsplaner for uka?

 

Huff, jeg kjenner dessverre at den ENORME motivasjonen jeg hadde forrige uke har dabbet litt av...:/ Men her gjelder det å holde eyes on the prize! Bare 46 dager igjen! (Ik, der kjente jeg motivasjonen komme tilbake som en litt vond klump i magen! ;) )

 

Håper du har en fiiin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Tja.. jeg var jo å gikk tur i ca 3 timer på søndag. Det var deilig, men etter det har det blitt fint lite trening :( var på shopping i hele går da, så det hjelper jo litt på å gå hele dagen :) egentlig har jeg ikke tid til trening heller denne uken (eller neste) pga jobb og jeg synger i kor, som opptar MYE tid om dagen.. men jeg får kjøre på med rockering før jeg tar meg ein dusj i allefall, og stramme opp magen litt..

 

Grattis med nedgang :D jeg skal veie meg i morgen, for å kontrollsjekk at vekten ikke har beveget seg i feil retning.. var på konsert i Oslo i går så da ble det lunsj på kafé og god middag + vin... så får bare håpe det ikke har fucket ting opp..

 

Håper du har hatt en super dag, med sunn mat og god trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanne86

Å gå hele dagen må jo være super fettforbrenning! ;) Jeg har ikke vært så veldig flink å trene jeg heller denne uka. Det ble en attack-time på tirsdag, og det gjorde vondt i alle ledd. :( Har mest sannsynlig kjørt litt for hardt i forrige uke! Satser på litt roligere trim denne uka, og heller mindre kalorier.

 

Og jess! Vekta viste 65,8 kg i dag tidlig! Det er o 1,3 kg mindre enn startvekta forige mandag! JIPPI! :D Hva viste vekta di i dag?

 

Håper du også får en fin uke! Har du noen spennende planer? Jeg skal arbeide i hagen, trene litt, ut og spise middag på lørdag og gå fjellturer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Den viste 70,8.. så det er 0,6 kg opp, men jeg føler det kan svinge litt mye fra dag til dag, alt etter hvor sent jeg har spist kvelds, og hvor mye... statser på at jeg skal veie noen gram mindre i morgen :)

 

Jeg skal jobbe og så på en innflyttingsfest på lørdag, det er jo et lite slanke problem når man er 23 år, det er stort sett fest og alkohol hver helg! + et glass vin eller en øl midt i uken også.. jeg er ALT for glad i vin! det er noe av det diggeste jeg vet å komme hjem sent etter en lang dag på jobb, steame siste episode av en gøy serie, sjenke et glass vin og grille en cheesesandwich....nam :(

 

Det er da det er viktig å trene som e crazyperson for å få det regnestykket til å gå opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

JAAAAAA!!!!! 69,9 kg!!!! :D :D :D Det gav motivasjon :) jeg vil helst ALDRI se 70 tallet igjen (eneste untak må være om jeg en dag blir gravid, hehe)

 

Hvordan går det med deg? syns det er litt synd at alle andre som var her inne ikke er her lenger, hadde vært gøy med enda flere som skriver :)

 

Dagens tips: spis søtpotet. Det gir en ekstrem metthetsfølelse ( selv om det har litt høyere kaloriinnhold enn vanlige poteter, har den lavere glykemisk index dvs. det er bedre karbohydrater for kroppen) Og det smaker amazing..

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanne86

GRATULERER! Så kjekt! :D Du har vært flink!

 

Jeg selv har ikke vært så flink i det siste. Har blitt så mye vedhogst og hardt arbeid ute at jeg ikke har orket trening, og i tillegg har jeg spist mer enn jeg burde. Menmen, vekta er stabil!:) Men nå er det en ny uke og nye muligheter, satser på 65,0 kg på fredag!!

 

Søtpotet har jeg aldir smakt før, faktisk! Det skal jeg teste ut! Bruker du det som vanlig potet eller gjør du noe spesielt med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Hallo, vedhogging er jo trening i seg selv! Jeg har ikke turt å veie meg for jeg føler jeg har passert 70 :( men har vært flink i dag og har planer om å være det videre! det hadde vært så sykt digg å komme under 65 kg før sommeren.

 

Jeg pleier å skjære søtpoteten i båter og ha i form med olivenolje og krydder på, inn i ovnen på 200 C til båtene begynner å bli godt gyldne. Du kan smake på en, de skal være ganske søte og myke når de er ferdig. evt kan man lage søtpotetmos, det har jeg ikke prøvd, men hørt at det er velsig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...