Gå til innhold

MIN LOGG


Gjest jqulin
 Share

Anbefalte innlegg

Det kommer du til å klare! Du har jo vært kjempeflink! 30 kg er en bragd du kan være stolt av! Jeg har i alt gått ned 36 kg selv siden 2006 og det er mye "arbeid"!;) Heier på deg også!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har god motivasjon denne uken og vært flink til å skrive ned hva jeg kan spise og ikke. Funnet meg en kjempegod frokost som består av god dag fruktmusli med litt vann i og lettsyltetøy og litt blåbær eller anna bær! Er kjempegodt og blir veldig mett og det varer lenge! Ellers drikker jeg så mye vann att doturene blir mange!;) Det blir lite trening nå så jeg må virkelig være flink i matveien! Blir spennende hva som skjer på vekten!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt så vondt i nakken i det siste at det har blitt ingen trening denne uken! Håper dette gir seg snart for jeg er absolutt nødt til å få stramma meg opp litt og bli i bedre form! Idag ble det også pizza til middag og is til dessert.. ikke akkurat sunt men havner uansett under 1000 ckal idag... får prøve å få til litt mer mellommåltid i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag! ned 800 gram. Hadde håpt å komme under 66 men 66.2 skal jeg være fornøyd med!;) Skal være kjempeflink i helgen. De kiloene man får pga utskeielser er ikke verdt det!! Er så trått å få av igjen! Har gått tur i skogen i tre kvarter idag og tatt yoga i en time så idag har jeg væt flink syns jeg!;)

 

startvekt: 72,7 (midjemål 77.5)

Uke 1: 72,7

Uke 2: 71,3

Uke 3: 70,8

Uke 4: 70,2

Uke 5: 69,2

Uke 6: 69,1

Uke 9: 65,6

Uke 10: 66

Uke 11: 67

Uke 12: 66.2 (midjemål 67)

 

Andre delmål er å komme til 65 kg innen 13 april. Det er ca 3 uker og litt over 1 kg. MÅ klare det!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka vekta idag og da hadde jeg gått enda mer ned så håper det holder seg sånn over helgen! Har vært flink hittil. Akkurat kommet hjem fra en tur i skogen på 1,5 time med både mann og barn!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli forkjøla og det er dumt i forhold til trening. Blir så slapp og tung i hodet at trening frister IKKE!

Likevel har jeg fått trent eller gått tur alle dager tilogmed helgen. Igår ble det trimsykkel og yoga. Tror det blir det samme idag bare jeg blir litt bedre form! Har nok kanskje spist for lite.. prøver å få inn en grete roede dessert idag for å få kaloriene opp.. havner mange ganger på 1000 kalorier til dagen som er i det minste laget. Idag blir det fiskekake i pitabrød ala grete roede. Synes middagene hennes er kjempegode!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent godt tre dager på rad nå og syns det er deilig! Har begynt med yoga og må virkelig si at det er MIN treningsform ja! Føler kroppen blir bedre! Med kroniske muskelsmerter og stivhet så kan jeg ikke trene aerobic eller styrke så jeg må finne det jeg klarer uten at jeg blir helt ødelagt av det!:) Er spent på fredagens veiing! Tror egentlig ikke at jeg spiser nok men synes det er litt vanskelig. Prøver å få inn litt sunne desserter da for å få opp kaloriene litt! Skal ikke væra enkelt detta nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått sjekket vekten idag.. ble stress idag tidlig så det ble glemt og ettersom vekten stiger utover dagen, venter jeg til i morgen! Har en dårlig følelse av at jeg ikke har gått ned så mye slev om jeg har spist 1300 eller mindre og trent 4 dager denne uken. føler meg liksom så tung men håper det er jeg som lurer meg selv!;) Fått trent yoga igjen idag... kjenner det er veldig godt etter en hektisk dag!;) Nå får jeg hente ungene så blir det påskeferie!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært så flink også bare 0.2 kg nedgang denne uken.. jaja.. bedre enn ingenting!;) Har trent og spist bra men det kan nok hende disse siste kiloene vil gå ganske tregt! Helgen skal nok gå bra med tanke på utskeielser.. har fra før av skrivd inn hva jeg skal spise av godt! Det blir et lite vinglass ikveld og litt mørk sjokolade. litt under 300 kalorier ekstra og det går! skal komme under 1300 uansett.

 

startvekt: 72,7 (midjemål 77.5)

Uke 1: 72,7

Uke 2: 71,3

Uke 3: 70,8

Uke 4: 70,2

Uke 5: 69,2

Uke 6: 69,1

Uke 9: 65,6

Uke 10: 66

Uke 11: 67

Uke 12: 66.2 (midjemål 67)

Uke 13: 66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg ligger på 1300 pga at jeg er sykmeldt og da blir det ikke så mye aktivitet. Regner med at jeg legger meg på 1600 når jeg begynner i jobb igjen. det er vanskelig å spise mer når magen er vant til dette! Blir så fort mett!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes denne påsken er fryktelig kald! Å komme seg ut for å gå en lang tur er uaktuelt nå ihvertfall! Godt man har trimsykkel!;) Har handla inn til påske idag... vin,øl,sjokolade... meeen det er påske og jeg skal ikke spise mye og ikke gå over daglig kaloriinntak... får legge meg ihvertfall på 1600 i påska.. kan hende kroppen liker det og kaster av mer kilo!;) Påskemiddagen skal stå av kalkun som absolutt ikke er verst! På fredag har vi barnevakt og skal ut på fest så den dagen skriver jeg IKKE inn her.. litt må man unne seg!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært på valdresflya og gått på ski idag i herlig vær og gått en tur oppå en topp! Vært flinke! Blir litt kakao og sjokoladebiter når man er på tur men det er lov! Har kosa meg med litt øl og noko salt attåt hver kveld men sjekker at vekta er stabil og at jeg holder meg til ca 1600 kalorier! Herlige Påske!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag og opp 0.2 kg som ikke forundrer meg! Hadde en dag igår der jeg var så slapp og matsugen så kveldsmaten vart litt mye mat kan du si! Jeg fikk trent ca 1 time igår men jeg har kost meg hver dag i påsken så jeg forventer ingen nedgang!Målte meg idag og da var jeg 3 cm mindre så noe skjer jo med kroppen!

Det spøker for neste delmål! Må ned en kilo på en uke og det tror jeg neppe!:/ Blir ikke noe bedre idag heller når jeg skal ut på fest men pytt pytt... tar det igjen etter påske!;)

 

startvekt: 72,7 (midjemål 77.5)

Uke 1: 72,7

Uke 2: 71,3

Uke 3: 70,8

Uke 4: 70,2

Uke 5: 69,2

Uke 6: 69,1

Uke 9: 65,6

Uke 10: 66

Uke 11: 67

Uke 12: 66.2 (midjemål 67)

Uke 13: 66

Uke 14: 66.2 (midjemål 66)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i slankemodus igjen! Har hatt en herlig påske med turgåing,skigåing,fest og god mat og drikke! Var veldig flink førsten av påsken men så ble det fest og da ble jeg veeeldig full og endte opp med å lokke på elgen. Var dermed veldig lett på vekten på lørdag men ettersom jeg var kjempedårlig og låg hele lørdagen ble det en del knasking og spising på søndag og mandag ettersom jeg var skrubbsulten! Blir leeenge til neste fest for å si det sånn! Men vekten idag er ikke sjekket. Tror heller ikke jeg klarer neste delmål som er 65 på fredag så det får jeg forandre på, med det går så bra det! Har gått ned mer cm på rumpe og lår i påsken så jeg er kjempefornøyd med det! Denne slankingen får ta den tiden den trenger! Ettersom jeg i alt har gått ned 36 kg så vil nok de siste kiloene ta litt tid!;)Og jeg er fornøyd!

Vekt ved start 2 jan: 72,7

Vekt 13 jan: 71,3 (-1,4)

1 delmål 70 kg innen 3 feb NÅDD! 69,2 (-2,1)

2 delmål 68 kg innen 2 mars NÅDD 66 (-3,2)

3 delmål 65 kg innen 27 april

4 delmål 62 kg innen 1 juni

5 delmål 60 kg innen 1 juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uka har gått kjempefint! Har spist bra... holdt meg til rundt 1400-1500 om dagen. Prøver å spise litt mer enn jeg gjorde for å se om det løsner litt! Veeeldig vanskelig å komme seg opp på 1600 om dagen! Det blir mye mellommåltid da! Ellers har jeg en syk gutt med kroppen full av vannkopper så dagen går til han og ikke trening! Har bare fått trent to ganger denne uken men bedre enn ingenting! Forventer ingenting av morgendagens veiing. Jeg har menstrasjon nå og da blir jeg tyngre men men... får se!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag og står stille på 66.2 kg! Er veeldig fornøyd med det! Har sett helt opp til 68 tallet etter påskas utskeielser så dette er bra! Godt å komme i rutine med spising og trening igjen! Har hatt med eldstesønnen på siste møte med bup idag så nå har vi fått medisiner han skal begynne på! Blir spennende å se om hverdagen blir lettere for både mor og barn!;)Fredagspils blir det idag også!;)

startvekt: 72,7 (midjemål 77.5)

Uke 1: 72,7

Uke 2: 71,3

Uke 3: 70,8

Uke 4: 70,2

Uke 5: 69,2

Uke 6: 69,1

Uke 9: 65,6

Uke 10: 66

Uke 11: 67

Uke 12: 66.2 (midjemål 67)

Uke 13: 66

Uke 14: 66.2 (midjemål 66)

Uke 15:66.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært veldig flink denne helgen! Ble en liten øl på fredag og igår litt saltstenger og det kaller ikke jeg å skeie ut! Har ikke blitt noe trim men blir både sykling og yoga ikveld. Ellers har jeg klart å fylle både melk,frukt og grønnsaker og jeg har kommet meg på litt under 1600 kalorier! Jeg har slitt med å få til det før men nå prøver jeg med mer pålegg og ellers spise litt nøtter til mellommåltid. Min største last er nok gode brødskiver. Jeg baker brød selv og det er så utrolig godt men blir nok litt oppblåst av det så målet denne uken som kommer, er å kutte ut en del brød med knekkebrød,havregrøt og fruktmusli. Blir spennende å se åssen kroppen reagerer på det! Nå er nok sønnen min frisk nok til å reise i bhg igjen så denne uken skal jeg trene godt!;) Motivert!;)

  • Jan:-2.5
  • Feb:-1.1
  • Mars:-3.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp halv 6 og syklet idag! En halvtime i rask tempo! Vart kjempesvett og det var en deilig følelse! God start på dagen! Fruktmusli til frokost med lettsyltetøy,vann, grønn te og gulrot! Føler meg så sunn!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på styremøte igår og da ble det to kringlestykker! Var spisepress! Men det vart nå uansett under 1600 så får prøve å ikke ha altfor dårlig samvittighet! Ellers var jeg og vindusshoppa igår og ville da prøve en bukse i str 38 for å se om den passet. Buksa passet perfekt men jeg hadde finni feil størrelse. det jeg faktisk prøvde var størrelse 36!! Det kan jeg aldri huske at jeg har brukt! Herlig!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle snikveie meg idag for å se hvordan det går men oppgang på nesten 1 kilo synes jeg var drøy!! Tilbake til 1300 ckal med en gang!! Litt demotiverende når jeg synes jeg har vært så flink til å trene og spist bra! Haff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på veiedag imorgen! Står vekten stille denne uken også,blir jeg nok veldig lei meg! Tror jeg har havnet på et platå jeg ikke kommer fra, men som dessverre er vanlig i en slankeprosess... det løsner nok bare jeg ikke gir opp og begynner å trøstespise! Har gått ned til 1300 igjen nå.. føler at det er best å ligge på så kan jeg heller ligge litt høyere på helg! trimpoeng til nå er 6 men skal trene imorgen og søndag så da blir det litt mer! tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blæææææ! Ned 100 gram! Er det mulig! kommer til å sitte fast på 66 tallet! håper det løsner snart!!

startvekt: 72,7 (midjemål 77.5)

Uke 1: 72,7

Uke 2: 71,3

Uke 3: 70,8

Uke 4: 70,2

Uke 5: 69,2

Uke 6: 69,1

Uke 9: 65,6

Uke 10: 66

Uke 11: 67

Uke 12: 66.2 (midjemål 67)

Uke 13: 66

Uke 14: 66.2 (midjemål 66)

Uke 15:66.2

Uke 16:66.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig barnefri og motivasjonen ikke på topp resulterte i vin og sjokolade og litt øl og litt popcorn igår!! Veit det er dumt å unnskylde dette men vekten har stått stille i flere uker nå så det ble litt lettere i går å gi blanke i spisinga når vi ville kose oss litt ekstra!;) Vi gikk også en lang tur men ikke lang nok til å forbrenne alt godteriet! Ny uke der jeg begynner å jobbe igjen, sønnen min begynner på medisin, så kanskje alt blir bedre!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikveide meg idag og vekten var ikke så ille som jeg trodde! Den hadde faktisk gått litt ned så det er godt!;) Første dag på jobb og det gikk kjempefint! Er så godt å komme seg i jobb og være mer aktiv! Håper det da løsner litt!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...