Gå til innhold

MIN LOGG


Gjest jqulin
 Share

Anbefalte innlegg

18 km er råbra! Skal prøve å være mer aktiv nå framover. Blir lettere når unga skal på skole igjen og jeg kan komme meg på treningssenteret igjen. Målet mitt er først og fremst 62 kg som jeg var når jeg var på vinjerock men egentlig 60! Altså å passe den turbuksa igjen er det store målet!

Måler midjen under ribbeina ved navlen men jeg vil også måle bilringen som jeg mener er nederst på magen. Den som står mest ut etter alle svangerskap!????

 

Ønsker deg lykke til med veiedag imorra!! Krysser fingra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart vglista show igår og mat deretter! Regna med det kom til å bli sånn. Thai mat til middag. Is til dessert. Fiskekake og halv pølse til smaksprøve. Pølse til kveldsmat! Jaja... fant ut at magen min ikkji hadde det bra idag og ikke hadde jeg lyst til å spise sånn men jeg valgte mat istedenfor ikke mat og det var ikke såå ille!???? seinvakt idag og veiedag imorgen. Lure på hvordan både vekt og mål er nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag og 600 g ned til 70.3 kg. Nesten nytt tall IGJEN!????

Tok måla på kroppen og hadde gått ned tilsammen 9 cm! Det kjennes på klærne også så det er fantastisk!

Skal kjøpe inn malbar tapet og div utstyr for nå skal romma til gutta pusses opp!????

Et tips jeg har fått dilla på når jeg er søtsugen. Frossen ananas og mango!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har gått bra! Jobba litt og ellers tapetsert et rom. Kjøpt inn maling idag så får begynt imorra. Seinvakt idag! Var en tur på treningssenteret lørdag morra og fikk trent styrke en time! Det var utrolig godt! Ellers ble det en god pasta med vin på fredag og en halvliter med litt popcorn lørdag. Nøye planlagt alt! Sliter med å få opp kaloriene men er ikke sulten og har ting å drive med så glemmer nesten å spise! Har tre fridager etter idag og da blir det maling og maling men håper å få inn en gåtur eller tur på treningssenteret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sliten akkurat no men det går seg vel til! Starta dagen med maling, klippe plen(stooort plen), male igjen, liten lunsj altfor seint utpå dagen, lage middag, bake brød, male mer... Skulle renska i blomsterbedene så håper jeg får til det idag. Og skulle absolutt fått gått en tur men det blir vel no rydding i garasjen. No ligger jeg rett på sofan og venter på at middagen skal bli ferdig. Grete roedes kyllinglasagne! Veeldig god! Spisinga går utrolig bra enn så lenge! Håper det fortsetter sånn!????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig på første GR kurs.. Har gått ned omtrent 8 kg og 40 cm..

Denne uka gikk det imidlertid veeeldig trått, og jeg har ikke vært innlogget her desverre!! Jeg blir såå lei noen ganger, mister litt gnisten og føler meg veldig trøtt.. (nattevåk...).

 

Jeg lurer på om jeg skal melde meg på nytt kurs så snart som mulig, jeg tror den forpliktelsen som følger er det viktgiste for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig på første GR kurs.. Har gått ned omtrent 8 kg og 40 cm..

Denne uka gikk det imidlertid veeeldig trått, og jeg har ikke vært innlogget her desverre!! Jeg blir såå lei noen ganger, mister litt gnisten og føler meg veldig trøtt.. (nattevåk...).

 

Jeg lurer på om jeg skal melde meg på nytt kurs så snart som mulig, jeg tror den forpliktelsen som følger er det viktgiste for meg.

Wow så flink du har vært!!! Når er du i mål i forhold til vekt da? Kjekt å følge sånne kurs når det går så bra! Det må jo være veldig motiverende å kvitte seg med 40 cm! Skjønner godt du er lei. Det blir man!! Jeg har vært jojoslanker i over 11 år fordi jeg har blitt så lei og kutta ut alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i mål når jeg veier ca 62-63 kg. Nå veier jeg 69,5. Jeg har iallefall som mål å komme under 65 kg. Jeg har veid 62 kg tidligere, men da fikk jeg tilbakemeldinger på at jeg begynte å se litt "skral" ut, så det er mulig litt for lavt for meg ifht beinbygninga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i mål når jeg veier ca 62-63 kg. Nå veier jeg 69,5. Jeg har iallefall som mål å komme under 65 kg. Jeg har veid 62 kg tidligere, men da fikk jeg tilbakemeldinger på at jeg begynte å se litt "skral" ut, så det er mulig litt for lavt for meg ifht beinbygninga..

Da har vi ganske like mål! Fikk høre det samme når jeg veide 62! Men jeg følte meg veldig bra da og vil gjerne dit igjen!????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med å male rom og sønnen har flytta inn. Da mangler rommet til sønn nr 2 men først er det 5 arb dager og en liten ferietur. Spiste middag ute idag. Ble thaimat. Måtte selvfølgelig ha stekte nudler! Men før middag hadde jeg bare spist 500 kcal og har ikke orka noe etter så da må det gå bra! Veiedag igjen imorra men den månedtlige kom idag så det blir spennende å se hva den gjør. Tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stillgang denne uka. Litt kjedelig når jeg var mindre enn dette etter forrige helg MEN jeg skylder en del på mensen og en del på litt for lite inntak av mat og annen mosjon enn maling og tapetsering! Inntaket må opp! Nå tar jeg pause fra oppussing og skql jobbe 5 dager i strekk så får prøve å få mer fokus på mat og trening. Blir snart en liten ferietur men magemålet mitt har blitt en del mindre. Blir så fort mett så jeg håper jeg klarer meg og ikke begynner å småspise usunne ting på turen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosa meg med godteri igår! Ble sjokolade,saltstenger og rødvin. Hadde vært flink hele dagen. Endte opp med migrene etter jobb. Ble bra igjen etter medisin og hvile men da var jeg slapp og kose meg humør. Ble film og godis.. og det er heelt greitt!???? Idag ble det en brødskive med eggerøre før jeg stakk ned på treningssenteret en time med mannen . Hadde en del øvelser sammen og det var både morro og tungt då når skola begynner igjen og unga har lagt seg skal vi ta noen øvelser på kvelden sammen!???? Seinvakt idag og teller ned til en liten ferietur på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn ble det mye og feil mat igår! Vart laga lapper på jobb til kveldsmat. Det var karamellpudding til dessert på jobb. Var så sprengmett og uvel og fikk jammen migrene igjen på jobb. Idag er jeg heeelt ferdig. Kjempesliten! Har huset fullt av unger og skal snart på seinvakt igjen. Har fått klipt gresset og pakka litt til tur men neimen om jeg har gjort no mer enn det! Håper jeg er flink med maten idag!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei igjen!!

Huff her har det gått trått i det siste. Jeg mista liksom helt gnisten siste kursuka, og etterpå har det gått skikkelig skeis! Hvordan går det emd deg nå Jaqlin?? Jeg ser vi har gansk like mål ja, hva har du tenkt å gjøre fremover for å komme i havn?

 

Jeg har spist skikkelig mye etter kursslutt, som om jeg ikke skulle få se mat igjen nesten. Det er SÅ irriterende, og jeg må jo jobbe med saken..

 

Her pusses det også opp, himmel så vanskelig å velge ut materialer.. !!! Kommer ikke i mål der heller jo! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snegla!! Sliter med motivasjon her også! Var på ferietur = mye god mat og drikke. Litt sliten etter jobb og oppussing og hundre andre ting man skulle gjort så da blir det fort til at planlegging av mat ikke blir prioritert. Også vil man gjerne belønne seg for at man ikke har sitti hele dagen med kanskje en is eller no godt. Sønnen min ville spontant bake no sjokoladeboller igår så jeg måtte jo smake!! Opp 0.9 idag til 71.2!

Skal ta meg i nakkeskinne nå! Nå framover skal jeg prioritere mer trening! Det motiverer også å være flink med maten! Må få kjøpt mer måling idag så jeg rekker måle litt før seinvakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge sida e har skrivi inn her nå men er fortsatt i modus allikavel. Ned 1.3 til 69.9!???? Det var herlig. Har nok spist litt mer enn jeg burde kanskje men det gjorde susen allikavel! ???????? Ferdig med to nyoppussa rom. Soverommet vårt det siste som er igjen men tar et par ukers pause nå!????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sååå flink du er Jaqlin!! Etter at jeg ble ferdig med kurset har det virkelig gått down hilll, dvs periodevis Iallefall. Dt er som om jeg gikk inn i et sånn fråtsemodus igjen, hvis du skjønner hva jeg mener?? Huff vekta i dag viste 71,3 jakka, jeg var på 68,8 jo... :(

Vi har vært opptatt her også md barn, oppussing og så videre... Da blir det mindre tid til trening desverre, men nå må jeg ta meg selv i nakkeskinnet og faktisk bare starte på igjen. Jeg er usikker på om jeg skal veie mat og sånn, jeg tviler på at jg tar meg tiden til det, men jeg husker jo fra kurset omtrentlige mål og tenker jeg kan veie feks pasta/ris e.l en stund. Hvordan gjør du det om dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke skrivd inn maten her på en stund og det MÅ jeg gjøre!! Jeg starter som regel dagen med enten smoothie eller yoghurt og musli men så er det noe godt på jobb å spise eller så går det i ett så jeg planlegger ikke noe og ender med å spise feil og når jeg først spiser feil og for mye, kan jeg holde på resten av dagen for da har det jo gått galt uansett! Huff... opp og ned! Spørs om vi må ta oss mer i nakkeskinnet nå Snegla! Skal begynne med pilates nå og kanskje melde meg på yoga men blir dyrt med begge deler i lengden! Og treningssenteret SKAL jeg på nå framover! Med 7 arbeidsdager etter hverandre og ellers fotball, bursdag osv så utsettes den dagen jeg virkelig skal skjerpe meg seg!

Hva blir din taktikk framover nå snegla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Nå har jeg ikke skrivd inn maten her på en stund og det MÅ jeg gjøre!! Jeg starter som regel dagen med enten smoothie eller yoghurt og musli men så er det noe godt på jobb å spise eller så går det i ett så jeg planlegger ikke noe og ender med å spise feil og når jeg først spiser feil og for mye, kan jeg holde på resten av dagen for da har det jo gått galt uansett! Huff... opp og ned! Spørs om vi må ta oss mer i nakkeskinnet nå Snegla! Skal begynne med pilates nå og kanskje melde meg på yoga men blir dyrt med begge deler i lengden! Og treningssenteret SKAL jeg på nå framover! Med 7 arbeidsdager etter hverandre og ellers fotball, bursdag osv så utsettes den dagen jeg virkelig skal skjerpe meg seg!

Hva blir din taktikk framover nå snegla?

 

 

Hei!!

 

Jeg har vært i gang med mer trening og gåturer siden sist. Maten er jeg tidvis flink med, men jeg strever nok mer når jeg ikke registrert desverre...!! Jeg kjenner mg veldig igjen i dette du sier om å ødelegge en hel dag kun med ett måltid... Jeg har lyst på flere barn etterhvert, og da vil jeg gjerne være litt mindre enn jeg er nå før jeg 'begynner' på en ny graviditet ☺️

 

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Jeg er her!! Har detti totalt av lasset her ja! Har hold fokus allikavel. Spiste lite kaker og godis til jul. Hadde sukkerfri måned i januar og hatt detox i 3 dager. Såg etter det 65 kg tallet men har nok krypi oppatt litt! Skal prøve å føre inn litt her igjen for økt motivasjon! Hatt en travel og slitsom vinter til nå! Masse snømåking,måking av tak, kjøring av unger på ulike aktiviteter. Har vært flink å gå tur mens de har vært på aktivitet. 

Idag blir det vaske klær, ukes handle og lage knekkebrød før seinvakt.

Frokost tallerkenen består av div pålegg og grønt uten brød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har virkelig problemer med periodeslanking! Er veldig flink en stund men så overspiser no voldsomt og dette er tralten jeg har hatt i maaange år! Plutselig mener jeg at jeg har forandra livsstil, gått ned i vekt og alt er fint og flott og så plutselig er det overspising og når man først overspiser en dag, kan man fortsette for da har man ødelagt alt allikavel. Kjenner igjen?

Vel nå har jeg overspist en stund. Klær kjennes trange, jeg føler meg uvel med meg selv og vekta har jeg unngått!

Gruer meg til sommeren og måtte kle av meg klær! Sånn skal det vel ikke være!!

Begynte så smått forrige uke og legge om litt. Denne uka har jeg vært flink til nå ihvertfall! Begynt å føre inn mat igjen og det er gull verdt! 

Idag ble det surdeigsknekkebrød til frokost. Kutta ut gjær for lenge siden og må derfor ty til surdeig. Stakk ned på treningssenterer og jogga 1 time på tredemølla! Så blir det husarbeid og så seinvakt! Skal prøve å skrive inn her så ofte som råd så jeg ikke detter ut igjen!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag! Var 70.2 på vekta idag! Huff det 8 kg for mye! Idag har jeg fri og skal møte en venn og sitte på kafe et par timer! Da må jeg være flink og tenke fornuftig angående mat. Burde egentlig få inn en gåtur ikveld!

Yoghurt med granola til frokost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart godteri og litt div i helga men gjekk lang tur søndag og ellers jobba i helga. Det dumme med jobben er at der blir det jo servert masse god mat! Er helt ferdig etter tidligvakt idag og sein igår. Sov dårlig inatt også. Vart surdeigsrundstykke til middag ettersom jeg hadde det travelt med å få kjørt no gutter til fotballtrening. Nå har jeg bakt brød, satt på klesvask og oppvask og støvsugd og kræsjlanda på sofaen! Det spøker for pilatesen!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.3 kg ned til 68.9 kg! Fornøyd med det! Har vært travle dager! Har ikke rukket og finne sofaen på kvelden en gang! Blitt lite trening disse to dagene da det er bursdagsfeiring for minstemann! Barnebursdag idag og voksenfeiring imorgen da han har bursdagen sin! Bakte og vaska hus til de seine dager igår! Touretten til minstemann er trå for tiden og får mye stygt fra han selv om han ikke mener det men er man sliten så blir man mer tynnslitt! Dagens sukk! Får holde meg i skinnet når det gjelder kaker idag!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...