Gå til innhold

Skal endelig bli kvitt de evige kiloene


Gjest margaritha

Anbefalte innlegg

Gjest margaritha

Bestemte meg i dag for å opprette en egen dagbok her, rett og slett for å få skrevet ned mine tanker og små seire i hverdagen. Har for noen år siden gått på Grete Roede-kurs og gikk ned 7 kg. Jeg holdt meg stabil i 3 år, før jeg i høst plutselig gikk opp 3-4 kg, og bestemte meg for å ta tak før noe mer kom på. Denne gangen vil jeg ned enda mer enn den ufrivillige trivselsvekta mi som har ligget på 85 +-1kg

 

Jeg startet på 88,5 denne gangen (i jula var jeg og innom 89-tallet :S ). Nå har jeg gått ned til 86,4 og er snart ved mitt første delmål som er 85 kg. Min drømmevekt er 75 kg, og har et håp om å nå det til juli.

 

Denne uka hadde jeg en ganske stor seier med meg selv. Jeg er student og bor sammen med to venner. Disse to vennene spiser ganske usunt, og jeg har lett for å følge på.. Men, i dag bestemte de seg for å lage brownies og i tillegg hadde de kjøpt inn masse snacks. Og jeg rørte ikke ved det! Og på butikken i går kjøpte jeg meg en liten sjokolade, hvor jeg bare har tatt en liten bit av den, for så å legge den tilbake. Før kunne jeg ikke ha noe sjokolade liggende, det ble "slukt" med en gang. Merker godt at søtsuget mitt har dempet seg ganske mye, og det er utrolig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar
Gjest margaritha