Gå til innhold

etter nesten endt 1 kurs ser resultatene slik ut .....


Gjest sprekogblid

Anbefalte innlegg

Gjest sprekogblid

Jeg begynte på kurs 11 januar. samtidig som jeg begynte på kurs startet jeg opp med intensiv styrke og kondisjons trening 3 ganger i uken ... jeg følger meny 2 å har mer enn nok med å få i meg all maten ...

 

siden 2 februar har jeg målt meg .. jeg har gått inn totalt 40 cm fordelt på lår , hofte , ende , liv ,bryst , hals og over arm

 

men kurslederen min er ikke fornøyd.. jeg har bare gått ned ca 1,5 kg...

 

legen min tok tak i meg sist uke å lurte på hva jeg har gjort , for han kunne se kjempe forskjell på meg fra 31 januar til 17 februar....

 

forsetter på kurs men rekner med at kg løser seg etter hvert. trening startet jeg som sagt med da jeg begynte på kurs , å da hadde jeg ikke trent aktivt på over 3 år ...

 

noen som har erfaring med dette og kan gi meg noen råd? jeg blir litt fortvilet når jeg ikke går ned i kg men bare cm , å spesielt siden kurslederen ikke liker det .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Spiller ingen rolle hva kurslederen mener og synes. Det er din kropp og det er din mening som teller.

 

Kilo betyr ikke alt. Du går jo i sammen. Og når man trener veldig hardt kan det være at kroppen holder på væske, som jo veier en del.

 

Bare å fortsette i samme stil du. Så lenge cm går ned er det jo ingen tvil om at det skjer ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vettu.. 40 cm er jo supert. Og når folk som ikke engang er det spesielt nær ser at du har blitt tynnere.. Så har du jo det.

 

Å bli tynnere er ikke alltid det samme som å bli lettere. Å være tjukk sier jo noe om ant cm man har f.eks rundt midjen. Ikke ant kg på vekten.

 

Og om du har trent masse så har gjerne fettet blitt erstattet med muskler. Så ikke gi deg med det. Stå på og fortsett den gode livsstilen du har fått. Så følger nok kiloene med deg nedover etter hvert!!! Bare vent å se..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Jeg ville sendt en klage til GR på kurslederen for de skal ikke fokusere bare på vekt men cm er minst like viktig. Jeg mener hun sender ut feil signal med sitt standpunkt, kanskje du "ødelegger" statistikken hennes, *fnis*, synes du er kjempeflink! Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...