Gå til innhold

På vei mot min spreke og slanke fremtid


Gjest QueenCam

Anbefalte innlegg

Gjest QueenCam

Påskeferien gikk rett over i en business reise med store kundemiddager og alkohol.. Reisen gikk rett over i helg med 2 bursdager, også med alkohol og mye mat.. På lørdag trente jeg spinning og styrke, og søndag gikk jeg stavgang i skogen. Begge deler føltes bra, men det var først i dag, etter svømmetrening at jeg føler at jeg ikke er fortapt, eller har falt av lasset! Jeg nyter svømmingen og kjenner at kroppen faktisk ikke har rukket å tape alt jeg har jobbet så hardt i 3-4 måneder for på 2-3 uker. -Men det var nok på høy tid at jeg kom i gang igjen! Jeg har gått opp mellom 2 og 3 kg siden uken før påske, og det er bare 3 dager til veiedag. Gruer meg litt, men jeg kan ikke gjøre annet enn å være flink videre, og det er planen! Jeg skal videre ned, og jeg skal i mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskeferien gikk rett over i en business reise med store kundemiddager og alkohol.. Reisen gikk rett over i helg med 2 bursdager, også med alkohol og mye mat.. På lørdag trente jeg spinning og styrke, og søndag gikk jeg stavgang i skogen. Begge deler føltes bra, men det var først i dag, etter svømmetrening at jeg føler at jeg ikke er fortapt, eller har falt av lasset! Jeg nyter svømmingen og kjenner at kroppen faktisk ikke har rukket å tape alt jeg har jobbet så hardt i 3-4 måneder for på 2-3 uker. -Men det var nok på høy tid at jeg kom i gang igjen! Jeg har gått opp mellom 2 og 3 kg siden uken før påske, og det er bare 3 dager til veiedag. Gruer meg litt, men jeg kan ikke gjøre annet enn å være flink videre, og det er planen! Jeg skal videre ned, og jeg skal i mål :)

 

Det blir bra når du får kurskvelden overstått. Kjempeviktig at du møter på kurs. Synes du har en bra innstilling, og jeg er sikker på at det du har lagt på deg går fort av deg. Jeg gikk opp 1,3kg på kurskvelden. Ikke særlig festlig å være den som har gått opp mest, men slik ble det denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenCam

Vel, Kikk, 1,3 kommer raskt på, så er det bare å hpåe at de går raskt av igjen også! Hvis jeg hadde veid meg på det værste, så hadde det vært neste 3 kg i pluss. -Og nå er de borte :) Jeg snikveide meg i dag morges og så for første gang 99-tallet! Håper det holder til kurskveld på torsdag, for det er morgen-vekt, og den er ofte litt lav.. I kveld er det lam hos svigers, så det blir neppe GR_mat..

 

Jeg snakket med en kollega i forrige uke, og fortalte at jeg hadde som nyttårsforsett å spise mindre sjokolade. Han fnøs av meg, og mente man heller burte ha positive forsett, slik at man kunne glede seg over å holde forsett! -Så jeg tok en avgjørelse, og mitt nye påskeforsett er å spise mer delikat, smakfull, eksklusiv og dyr sjokolade! Jeg ville aldri spise store mengder av dyr, gjerne mørk, sjokolade, så det er en god erstatning for de store posene med Nidar's favoritter eller sjokoladeplatene jeg har sprukket på så mange ganger. -Så i går spiste jeg 5 eksklusive biter, og nøt hver eneste av dem! Må nok passe på mengdene uansett, men det er nok lurere for meg å spise litt innimellom enn å sluke mengder når jeg sprekker..

 

Jeg lagde kylling med spekeskinke i går, en av GR-oppskriftene fra bok 1. Det var veldig godt, og hele familen likte maten. (Jeg serverte tomatbønner ved siden av til barna og mann, for å få litt saus) Jeg har også laget en middagslite til hele uka og kjøpt inn mat til hele uka. Planen er å spise 2-3 GR-middager i uka :) Jeg skal lage kjøttkakene og en ladning piroger og fryse ned til dager vi ikke rekker å lage ting fra scratch!

Det krever endel ekstra jobbing, men det ser lovende ut i forhold til mine gode forsetter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...