Gjest minsin33 Skrevet Mars 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2012 hei slankesøstre:) vel, etter å kutta ut mye av pepsi maxen, sukkeret, fettet og bytta det ut med sunnere greier... har magen fått sjokk.. og blitt hard... noen naturlige sunne matvarer som ordner dette? er det noe jeg ikke burde spise? go onsdag til alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nickii Skrevet Mars 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2012 Svisker Biola, Yoghurt og lignende (skal virke regulerende både ved hard og løs mage) fiberrik mat Drikke mer vann Hvis du er mye inaktiv kan det hjelpe å bevege seg litt mer Unngå lyst brød og bakverk Det jeg kommer på i farten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ninjastar Skrevet Mars 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2012 Druer og kaffe kan også sette fart på sakene:) Og som Nickii sier: drikke mye vann og bevege seg mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinpa Skrevet Mars 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2012 Svisker, plommer, activia yoghurt, biola... ellers drikke mye vann og bevege seg. Det er vel det aller beste egentlig. Ellers har jeg prøvd noe som heter dulphalac og fåes kjøpt på apoteket. Det hjalp litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koalamamma Skrevet Mars 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2012 Rør ut 1ss linfrø i vann og la det svelle litt og drikk det, evt. bland 1ss linfrø i yoghurten. Linfrøene får en litt gele-aktig hinne når de ligger vått og den setter fart på systemet. Ellers kan du prøve Dufolac på apoteket, reseptfritt og ufarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar