Gå til innhold

¤ Ned 5 kg til 17. Mai ¤


Gjest LykkeligSomLiten
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har også opplevd at vekta går opp når jeg spiser for lite mat, kroppen går visst på sparebluss.

Det minner meg på at jeg burde sjekke mengdene mine også, om jeg følger planen med 1600 om dagen.

Trimpoengene er hverfall på plass og godteloven, den gjelder. Jeg prøver også å spise kaloriene i løpet av dagen og tar heller en frukt som siste måltid.

Blir spennende på torsdag!

Hvor har det blitt av Lykke? Savner deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosalita

Har ikke vært så aktiv her inne den siste tiden, men det har vært så travelt.

 

Har hatt litt oppsummering for meg selv i dag. På fire uker har jeg i gjennomsnitt gått ned 0,5 kg i uka. Syns det går litt tregt, men må vel kanskje være fornøyd med det. Trener 3 ganger i uka, syns selv jeg er flink. Men trur som andre her inne at jeg enkelte dager spiser litt for lite. Veier ikke maten lengre og noterer ikke hva jeg spiser hver dag. Men er nøye med å spise hver 3 time og spiser mindre hvert måltid. Ser at det blir vanskelig å nå målet til 17. Mai, kommer nok til å være igjen en kilo til målet.

 

Nå blir det viktig å holde motet oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisebjoernen

Gratulerer Sichelle :-)

Jeg har gått ned 1 kg siden forrige uke...nå mangler jeg bare 200gr til delmålet på 68 kg. Superduper fornøyd, for da har jeg nådd målet mitt for 17 mai.

Jeg får på meg flere av mine gamle bukser nå. :D

Life is good B)

 

Veldig stille egentlig her inne altså...jeg er ingen unntak. Beklager det...blir nok enda stillere fra min side den neste måneden. Vi reiser til USA på torsdag.

Men jeg skal fortsette å være flink med mat, og trene flere ganger i uken når vi er borte. Skal ihvertfall ikke legge på meg noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Lisebjørnen, sichelle og rosalita!

 

SÅ flinke dere er!

 

Jeg håper på å se et nyt tall denne uken, men har hatt en helg med utskeielser !. Huff potetgull, sjokolade og vin og is. For mye av det gode er for mye! Riktignok har aktivitetsnivået vært høyt, men likevel.

Satser på masse trim denne uken og litt gode saker på 17!

 

Ha en fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sichelle

Gratulerer Lisebjørnen, sichelle og rosalita!

 

SÅ flinke dere er!

 

Jeg håper på å se et nyt tall denne uken, men har hatt en helg med utskeielser !. Huff potetgull, sjokolade og vin og is. For mye av det gode er for mye! Riktignok har aktivitetsnivået vært høyt, men likevel.

Satser på masse trim denne uken og litt gode saker på 17!

 

Ha en fin uke alle sammen!

Takk takk,du er flink selv også :) Selv om utskeielsene er store, så rører du mye på deg. Da blir ikke skadene så støre :P

 

Ønsker deg en fin 17 mai feiring :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest sichelle

Ja hvor er alle sammen?

Jeg har blitt bra i foten, men valgte å stå over topp7, et løp som går over de syv toppen vi har her i marka som strekker seg over 30 km.

Satt hele søndagen og var misunnelige på alle de 2000 som stilte, selv om været var vått og kaldt. Jentebølgen gikk igår, den var jeg heller ikke med på, da denne jenta satser stort og skal opp Storsylan 18 august. Foten skal bli heeeeeelt bra før jeg begynner å presse på.

 

Vekta kryper nedover og jeg er blitt flinkere med både godterier og veiing av maten.

Vekta er idag 61,1 kg, så målet på 60 kg til 1 juli er innen rekkevidde.

 

Hvordan går det med resten av gruppa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Lisebjoernen

Hei alle....som fortsatt titter innom i ny og ne...

Jeg har kommet tilbake fra 1 måneds ferie i USA, og jeg gikk på vekta da jeg kom hjem, rett etter 8 timers flytur...kun gått opp 1 kg eller noe...hehe.

Så, jeg er fornøyd med det med tanke på at det har blitt litt mindre trening, og mye restauranter.

Men har passet på å være litt flink med maten og velge litt lettere alternativer også. Og i San Francisco var det jo helt perfekt å løpe ute, med alle bakkene som er der. :-D

Var på Elixia i dag og løp på mølla (det regnet så veldig midt på dagen i dag) og kondisjonen er blitt enda litt bedre.

Og jeg har tillagt meg nye daglige rutiner i ferien, så ihvertfall hver kveld før jeg legger meg tar jeg min. 10 push-ups (på tærne), 10 knebøy, 20 sit-ups, 20 tåhev og 10 ryggøvelser. Det tar meg ca. 15 minutter, så det har jeg tid til uansett!

Så mitt nye mål blir da å komme meg til 65 kg innen 15 juli! Og klarer jeg det, da er jeg ved veis ende B)

 

Hvordan går det med dere andre?

Ser du gjør det bra, Sichelle, selv om foten setter en liten demper på treningen...håper den blir bra snart. Holder med deg å ikke belaste den for mye med løping før den er 100%.

7 topper, er det et løp på romerike et sted? Mener å ha hørt om det for noen år siden, noen som spurte meg om jeg ville være med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...