Gå til innhold

Ny konkurranse! Ned 20 kilo til jul! Heng deg på nå - vi starter uken mellom 9/4 og 15/4


Gjest Nanangel
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Nanangel

Hei på deg!

 

Så koselig om du vil være med på veien. Det kan jo hende at du ikke har planer om å gå ned fullt 20 kilo - jeg selv skal egentlig "bare" ned 19, hehe.. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Jeg har drevet med 154284656854254265952345662 forskjellige kurer underveis, men fant til slutt ut at enkel kaloritelling og en kostholdsendring må til. Og om så er, så skal jeg fortsette å telle kalorister i flere år om det er det som må til for å hode seg nede etter endt slankevei :P

 

Om du vil være med meg på veien fra hval til smekker makrell, slenger du inn startvekt etter påske, så skal jeg holde regnskap. :o

 

Jeg gleder meg til å gå sommeren i møte med deilig frukt, høsten i møte halvveis til målet, og julen i møte som en glad person. :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Bliny2017

Jeg blir gjerne med. Starter på kurs på onsdag uka etter påske, så det passer bra :-)

Jeg vil gjerne gå ned ca 25, men det gjør kanskje ikke så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

Jeg blir gjerne med. Starter på kurs på onsdag uka etter påske, så det passer bra :-)

Jeg vil gjerne gå ned ca 25, men det gjør kanskje ikke så mye?

 

 

Så flott!

Velkommen til tråden - jeg gleder meg til å bli slank sammen med deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storblondie

Jeg vil også veldig gjerne være med! Super måte og holde motivasjonen oppe syns jeg :-)

 

Jeg skal ned 28kg jeg.. men det gjør vell ikke noe. Jeg blir med på veien, så får jeg se om jeg klarer å gå ned 20 kg til jul :-)

 

Jeg kommer etter påske og legger inn vekt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Nanangel.

 

Jeg vil veldig gjerne være med her, men da tenker jeg denne istedenfor den andre tråden din.

 

Vekt i dag 100,2. Men må bare presisere at det er på min egen vekt, har ikke mulighet til å veie meg på treningssenteret før neste mandag, altså 16.april. Legger ut resultatet her da, for det blir den jeg kommer til å veie meg på.

 

Nå skal jeg bli mer bevisst på å skrive ned det jeg skal spise, tenkte å lage en ukeplan i dag.

 

Må også legge til at jeg har gått ned 400gr. i påsken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

Heia Nanangel.

 

Jeg vil veldig gjerne være med her, men da tenker jeg denne istedenfor den andre tråden din.

 

Vekt i dag 100,2. Men må bare presisere at det er på min egen vekt, har ikke mulighet til å veie meg på treningssenteret før neste mandag, altså 16.april. Legger ut resultatet her da, for det blir den jeg kommer til å veie meg på.

 

Nå skal jeg bli mer bevisst på å skrive ned det jeg skal spise, tenkte å lage en ukeplan i dag.

 

Må også legge til at jeg har gått ned 400gr. i påsken :)

 

 

Så supert!

Jeg er så glad for å slippe å gå denne veien alene - og nå har vi jo blitt flere enn jeg trodde å håpe på. :)

Så flink du er som lager ukeplan, det høres lurt ut:-)

Jeg gleder meg til jul med våre snertne kropper, tenk så gøy å endelig se "lyset". Grunnen til at jeg sier dette, er fordi jeg har det temmelig "mørkt" :( til tider pga vekten.

Nei - nå skal jeg fokusere på en slankere versjon av meg selv - tenke positivt, og glede meg videre over hvert gram fett som blir borte.

Hurra for alle oss!!! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

Jeg vil også veldig gjerne være med! Super måte og holde motivasjonen oppe syns jeg :-)

 

Jeg skal ned 28kg jeg.. men det gjør vell ikke noe. Jeg blir med på veien, så får jeg se om jeg klarer å gå ned 20 kg til jul :-)

 

Jeg kommer etter påske og legger inn vekt osv.

 

 

Velkommen til meg, og oss - vi skal bli superflinke!!!

Men det er viktig å ta et steg om gangen.

Jeg tror nok at det blir dager på veien som sikkert ikke blir sånn helt på topp, men vi skal komme gjennom de - SAMMEN :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med!!! Pga dårlig helse kan jeg ikke trene som jeg vil, men beveger meg det jeg kan. Om jeg klarer målet om 20 kg til jul, vet jeg ikke, men jeg prøver! Veier ca 98 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg skal ned 25 - 30 kg og har veldig lyst å være med dere...

 

Har prøvd såååååååååååååå mange ganger før og ikke maktet men denne gang skal jeg klare

 

Har og meldt meg på nettkurs som starter i morgen...

 

startvekt 90 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

Jeg vil gjerne være med!!! Pga dårlig helse kan jeg ikke trene som jeg vil, men beveger meg det jeg kan. Om jeg klarer målet om 20 kg til jul, vet jeg ikke, men jeg prøver! Veier ca 98 kg.

 

 

Supert!

Sånn bevegelsesmessig er vi nok i ganske samme båt, jeg har leddproblemer - arthrose, og gjør så godt jeg kan. Men da må vi være ekstra flinke med maten. Jeg har tro på å bruke litt lengre tid, ved å spise litt bedre og mer mat, enn å lynslanke meg. Jeg skal jo tross alt leve med dette resten av livet. Endelig har jeg skjønt at det å telle kalorier må bli for alltid, og om jeg spiser mer enn dag, må jeg spise mindre den andre. Ren matte egentlig, jeg er bare litt flau over at det tok meg så mange år å finne det ut :D :D :D :D

 

Når det gjelder de 20 kiloene til jul, så prøver vi,- men om det blir litt lengre tid, så blir det litt lengre tid!

 

Gleder meg til konkurransegruppa er i gang B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

Hei

 

Jeg skal ned 25 - 30 kg og har veldig lyst å være med dere...

 

Har prøvd såååååååååååååå mange ganger før og ikke maktet men denne gang skal jeg klare

 

Har og meldt meg på nettkurs som starter i morgen...

 

startvekt 90 kg

 

Flotters!

Nå blir vi jo en skikkelig gruppe - det er godt å være ansvarlige overfor noen. Ikke så lett å slurve da liksom :lol:

 

Velkommen skal du være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert!

Sånn bevegelsesmessig er vi nok i ganske samme båt, jeg har leddproblemer - arthrose, og gjør så godt jeg kan. Men da må vi være ekstra flinke med maten. Jeg har tro på å bruke litt lengre tid, ved å spise litt bedre og mer mat, enn å lynslanke meg. Jeg skal jo tross alt leve med dette resten av livet. Endelig har jeg skjønt at det å telle kalorier må bli for alltid, og om jeg spiser mer enn dag, må jeg spise mindre den andre. Ren matte egentlig, jeg er bare litt flau over at det tok meg så mange år å finne det ut :D :D :D :D

 

Når det gjelder de 20 kiloene til jul, så prøver vi,- men om det blir litt lengre tid, så blir det litt lengre tid!

 

Gleder meg til konkurransegruppa er i gang B)

 

Ja det er som du sier, mattematikk, men for noen av oss tar det lengre tid å finne ut av det, he he!! Uansett skal vi ned, og Ting Tar Tid, men etter mange år i gemet kunne jeg selvfølgelig tenke meg å komme meg i mål snart!! Vi er på vei!!! Det er det viktigste!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Min største utfordring er å ikke stappe alt av godter, boller ol i munnen... hva gjør dere når søtsuge kommer og egentlig bare roper på en

 

Vet at en ikke bør ha i hus, men med 3 barn og 1 mann som spiser så er det ikke alltid like lett...

 

trenger noen gode råd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

Hei igjen

 

Min største utfordring er å ikke stappe alt av godter, boller ol i munnen... hva gjør dere når søtsuge kommer og egentlig bare roper på en

 

Vet at en ikke bør ha i hus, men med 3 barn og 1 mann som spiser så er det ikke alltid like lett...

 

trenger noen gode råd

Hei på deg..

Jeg pusser tenner...

Drikker vann...

Lager godteri med sukrin...(seigmenn og sånn)

Lettgele...

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Jeg vil også være med selv om jeg egentlig har som mål å gå ned "bare" 17 kg til. Har slutta på kurs nettopp, og det er fint å ha noen å melde fra til slik at man holder den stramme linja.Skal vi registrere vekt hver uke? Har veiedag i morgen. Kommer tilbake med vekta etter påske da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

hvordan lager dere den linjen helt nederst på siden som viser hvor mye en har tatt av og hvor mye igjen...

trykk på den, og lag din egen - kopier ULR(hele), og kopier den inn på endre signatur under din profil:-)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

henger meg på her også, er med i ei anna gruppe og. har sett opp onsdag som min dag på vekta.

har gått på GR kurs sidan januar 2012, ferdig nå , men har fortsatt 15 kg att til målet. vekta før påske var 85.... målet er 70. kjem inn att i morgo med resultatet mitt.

 

håpar på ei smekker jol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil gjerne være med dere. Har liksomslanket med siden nyttår, opp og ned og opp og ned - totalt ned ca 3 kg. Må ned 25 kilo pga prøverørsforsøk, så nå er det på tide å komme seriøst i gang. Skal lage min egen tråd seinere, og så følger jeg med her! :):)

 

Jeg kommer til å ha veiedag onsdager tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...