Gå til innhold

Ny konkurranse! Ned 20 kilo til jul! Heng deg på nå - vi starter uken mellom 9/4 og 15/4


Gjest Nanangel
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest storblondie

Hei igjen, og vell overstått påske til alle sammen! :-)

Har dere hatt det fint? For min del har jeg vært syk hele påska, og ikke nok med det, men jeg har rett og slett FRÅTSET med mat og godterier... shame on me.

 

Men nå jeg klar for fight - 900 g tyngre enn før påske.

En ganske sur opptur, men skal nå tilbake på gamle baner!

 

Min vekt er nå 99 kg, og jeg har veiedag på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

Hei igjen, og vell overstått påske til alle sammen! :-)

Har dere hatt det fint? For min del har jeg vært syk hele påska, og ikke nok med det, men jeg har rett og slett FRÅTSET med mat og godterier... shame on me.

 

Men nå jeg klar for fight - 900 g tyngre enn før påske.

En ganske sur opptur, men skal nå tilbake på gamle baner!

 

Min vekt er nå 99 kg, og jeg har veiedag på tirsdag.

Så deilig med en liten pause da:-)

Du holdt deg jo under det magiske tallet, og det var vel godt å se:-)

Vi snakkes nærmere, jeg gleder meg til å bli mindre med deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

jeg blir også med! mitt endelige mål er mye mer enn 20 kilo, men 20 kilo er en fin start. vekta mi er nå 109,4.

Flott!

Jeg er så glad for den gjengen vi blir - dette skal bli supert. Det er med en annen som skal ned mer også, og dere veier omtrent akkurat det samme - hun er en super jente(barnet mitt), og dere kan jo fotfølges, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

Hei! Jeg vil gjerne være med dere. Har liksomslanket med siden nyttår, opp og ned og opp og ned - totalt ned ca 3 kg. Må ned 25 kilo pga prøverørsforsøk, så nå er det på tide å komme seriøst i gang. Skal lage min egen tråd seinere, og så følger jeg med her! :):)

 

Jeg kommer til å ha veiedag onsdager tenker jeg.

Supert!

Vi skal slanke oss, hjelpes åt og le litt innimellom - men mest av alt støtte hverandre.

Dette blir bra:-) B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

hei.

henger meg på her også, er med i ei anna gruppe og. har sett opp onsdag som min dag på vekta.

har gått på GR kurs sidan januar 2012, ferdig nå , men har fortsatt 15 kg att til målet. vekta før påske var 85.... målet er 70. kjem inn att i morgo med resultatet mitt.

 

håpar på ei smekker jol:)

Hei på deg - er ikke du med på den andre tråden min også - (ned 8 kilo til 17 mai?

Det er i alle fall flott å ha deg med her - vi gleder oss til en "mager" jul :lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

Flott!

Jeg er så glad for den gjengen vi blir - dette skal bli supert. Det er med en annen som skal ned mer også, og dere veier omtrent akkurat det samme - hun er en super jente(barnet mitt), og dere kan jo fotfølges, hehe..

 

 

så moro da! :) jeg kommer til å stå på for å få av kiloene, har mål om at alle skal være av til mai neste år. men skjer det før-er jeg overlykkelig ;) jeg er forresten 22 år, 163 cm og har veiedag mandag.

 

syns det er supert at noen drar i gang en konkurranse for å motivere ekstra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg vil også være med, jeg trenger litt ekstra motivasjon for å ikke gi opp etter noen uker. Jeg veier 91 kg og gremmes over speilbildet mitt. Jeg er 175 cm høy og 36 år, jeg pleier å klare andre ting jeg setter meg fore, bare ikke slanke meg...

 

Det hadde vært fint å veie 61 kg til jul

 

 

weight.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg - er ikke du med på den andre tråden min også - (ned 8 kilo til 17 mai?

Det er i alle fall flott å ha deg med her - vi gleder oss til en "mager" jul :lol: :lol: :lol:

heisan.. jau eg er med i din andre gruppe og:) men har meir enn 8 kg å kvitte meg med ,, blir derfor med i denne og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert!

Vi skal slanke oss, hjelpes åt og le litt innimellom - men mest av alt støtte hverandre.

Dette blir bra:-) B)

 

Så bra! Det er fint å ha noen andre å "rapportere" til, jeg håper at det dermed blir lettere å holde seg på den smale sti. :)

 

Jeg veide inn i dag på 96,9 kilo. Er for øvrig 30 år og bare 155 cm. Første delmål er 95 kilo, og så hadde det vært utrolig gøy å være 90 kilo til 17. mai. Det blir hardt, men det er mulig! Og 70-75 kilo til jul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

morn

då har eg bestige vekta å den viste 86 kg. dvs 1 kg opp i påska, ikkje heilt uventa!!! då er målet mitt ned 16 kg til jol..... detta skal me klare:) :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

 

 

Vet du...

Det tror jeg at du klarer!!!! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

Hei og hallo - da er vi godt i gang - og jeg ser at vi blir ganske mange!

Jeg lager en oversikt på mandager - dvs. innveiengskiloene våre kommer førstkommende mandag. Deretter legger jeg inn resultatene hver mandag for den uken som var før. Dette gjør jeg fordi alle har forskjellige veiedager - meg selv på lørdager, andre har mandag, onsdag etc.

Det viktige er at vi starter denne uken, og alle som legger inn vekten frem til 15/4 er selvfølgelig med:-)

Dette skal vi klare!!!

Bare fortsett å legge inn utover uken.

 

Vi snakkes! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

Så bra! Det er fint å ha noen andre å "rapportere" til, jeg håper at det dermed blir lettere å holde seg på den smale sti. :)

 

Jeg veide inn i dag på 96,9 kilo. Er for øvrig 30 år og bare 155 cm. Første delmål er 95 kilo, og så hadde det vært utrolig gøy å være 90 kilo til 17. mai. Det blir hardt, men det er mulig! Og 70-75 kilo til jul! :)

 

Da er du jo en søt liten "snelle".

Gleder meg til å holde deg litt i ørene, hehe.

Håper det er gjensidig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen :)

 

Nå ble jeg så utrolig glad at det er så mange som er med her, så måtte bare skrive noen ord. Tenk så utrolig flott å kunne følge hverandre når vi alle vet hvor vanskelig det er å skulle gå ned noen kilo. Jeg er ihvertfall veldig glad for å kunne være en del av dette, man trenger det VELDIG når man ikke går på kurs. Jeg for min del blir utrolig motivert og ikke minst inspirert til å klare det sammen med dere flotte mennesker!!

 

Jeg har veiedag mandager, og legger ut resultatet førstkommende mandag. Veide meg på min egen vekt mandag som var, skrev det inn her. Håper du fikk med deg det Nanangel :) Tenkte det var greit å gjøre det sånn bare for å ha et utgangspunkt, selv om det er vekten på treningssenteret jeg kommer til å bruke.

 

Ha en fin dag alle sammen, gleder meg til å gå ned i vekt sammen med dere :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

Heisann alle sammen :)

 

Nå ble jeg så utrolig glad at det er så mange som er med her, så måtte bare skrive noen ord. Tenk så utrolig flott å kunne følge hverandre når vi alle vet hvor vanskelig det er å skulle gå ned noen kilo. Jeg er ihvertfall veldig glad for å kunne være en del av dette, man trenger det VELDIG når man ikke går på kurs. Jeg for min del blir utrolig motivert og ikke minst inspirert til å klare det sammen med dere flotte mennesker!!

 

Jeg har veiedag mandager, og legger ut resultatet førstkommende mandag. Veide meg på min egen vekt mandag som var, skrev det inn her. Håper du fikk med deg det Nanangel :) Tenkte det var greit å gjøre det sånn bare for å ha et utgangspunkt, selv om det er vekten på treningssenteret jeg kommer til å bruke.

 

Ha en fin dag alle sammen, gleder meg til å gå ned i vekt sammen med dere :):):)

 

 

Jeg er så enig med deg - og med så mange flotte jenter vi blir i denne konkurransen må dette bli en super opplevelse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

Vekta mi viste 74,9 kg tirsdag 10. april. Det er da den offesielle startvekta for denne tråden for Metchen. Kommer tilbake neste uke med et mye lavere tall ;)

Hei!

Synes dette går strålende, jeg - du er jo snart halvveis til skatten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanangel

Da var min veiedag på plass også, og jeg har gått NED i påsken!!!

Hurra - jeg er under 80 kilo, så min startvekt mot jul er 79,9!

 

Listen over alle kommer på mandag - siden det kanskje er noen som har veiedag i morgen eller på søndag:-)

Nå er vi i gang jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott Nanangel, gratulerer!!

 

Jeg har trent spinning+styrke i dag, 2 timer tilsammen. Det ble 6,6 tp og 1318kc, så får være fornøyd med det. Grugleder meg til å gå på vekten til mandag, alltid litt pessimist da- selv om jeg er optimist til vanlig :rolleyes:

 

 

Men når man gjør så godt man kan, så får det bare gå som det går :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...