Gå til innhold

Ny konkurranse! Ned 20 kilo til jul! Heng deg på nå - vi starter uken mellom 9/4 og 15/4


Gjest Nanangel
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk ikke veid meg i dag pga. at det er helligdag, da er det jo stengt på senteret. Får heller legge inn vekt neste mandag, for vil gjerne fortsatt ha veiedag mandag :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka:

 

Vekt 94,0 kg

Nedgang siden forrige uke -0,3 kg

Samlet nedgang -2,9 kg

 

Ha en flott 17. mai feiring alle! :)

 

Har ikke fått registrert på noen uker, men virker ikke som det er så mye aktivitet her for tiden.

 

Uansett, dagens resultat:

 

Vekt: 92,7 kg

Nedgang siden forrige registrering 1,3 kg

Samlet nedgang -4,2 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å henge seg på?? Eg og vil ned 20 kg til jul! Tenk å kunne ta på seg en fin kjole med 20 kg mindre på kroppen! Å, så fantastisk det hadde vert!

 

Sist gang eg veide meg var eg 95,5 kg. Skal veie meg neste fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tutta87

Kan jeg også få bli med??? :-D

Klarer jeg 20kg ned til jul skal jeg aldri klage igjen :-P

Drømmen er ned 25-30, men klarer jeg 20 skal jeg være evig lykkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanndrom

Henger meg på jeg også, jeg har riktignok som mål å bruke litt lengre tid på kiloene mine, men jeg skal ned 20-30 kg.

 

Fikk en gutt 19. april, og veide 93 kg da jeg kom hjem fra sykehuset. Så da blir 20 kg ned, 73 kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

litt sein, men nedgang på 0,4 denne uka- igrunn fornøyd så lenge det går rette veien.

totalen er nedgang på 3,8 og no begynner det å merkes på klær :):) alt passa liksom så mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det ser ut til at det bare er jeg som poster vekta mi her nå, men jeg tenkte jeg skulle fortsette til jul jeg så kanskje våkner tråden igjen når det nærmer seg..

 

Ned 0,4 denne uka til 84,6, totalt vekttap 6,8 kg, gleder meg veldig til jul og forhåpentligvis 20 kg mindre enn startvekt.

 

 

weight.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være med deg videre :)

 

Startvekt 86,4

Vekt nå 78,6

 

7,8 ned siden starten på denne tråden B)

 

Må endre litt. Veide meg hos kursleder i dag.

0.9 ned.

 

Dvs

Startvekt på denne tråden 86,4

Vekt nå 77,7

 

8,7 kilo ned siden trådstart B)

Endret av Vocci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba Vocci!! Imponerende resultat!

 

Her går det ikke så bra, har vært så utrolig sulten og overspist en masse. Muligens væske i kroppen også før mens, så 2 kg pluss på meg 86,6 i dag, i vektnedgang totalt 4,8 kg totalt. Håper på at det går bedre neste uke

 

Nil

 

weight.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter å poste til meg selv jeg..

 

Jeg er fornøyd fordi de 2 kg som jeg la på med sist uke har forsvunnet + 900gram til. (Sannsynligvis var det meste vann)

 

Vekt i dag 83,7 totalvektnedgang fra trådstart 7,7. Fornøyd med det, skal nok komme ned til ca 71 før jul. Mye hardt arbeid i vente, men det er et par mnd ennå.

 

Hvis noen andre en meg leser dette får dere ha en fin uke!

 

Nil

 

weight.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hvor er du Nanangel???

 

Skal vi blåse liv i denne tråden igjen?? Hva med å bare rapportere inn vekt og nedgang en gang i uka slik at ikke en får full jobb med å oppdatere for alle?? Ble en veldig stor jobb for Nanangel på slutten da vi ble så mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er du Nanangel???

 

Skal vi blåse liv i denne tråden igjen?? Hva med å bare rapportere inn vekt og nedgang en gang i uka slik at ikke en får full jobb med å oppdatere for alle?? Ble en veldig stor jobb for Nanangel på slutten da vi ble så mange....

 

 

"Løfter" denne igjen jeg.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...