Gå til innhold

trening / 30 day shred


Gjest kojen2012
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest kojen2012

noen som har lyst til å være med på en runde med å trene 30 day shred? Tenkte da at vi kunne lage en tråd eller bare skrive i denne tråd og motivere hverandre til å trene. Men det er jo ikke bare 30 day shred som kan trenes. tenker på generell motivasjon. Jeg vet iallefall motivasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest mokanika

noen som har lyst til å være med på en runde med å trene 30 day shred? Tenkte da at vi kunne lage en tråd eller bare skrive i denne tråd og motivere hverandre til å trene. Men det er jo ikke bare 30 day shred som kan trenes. tenker på generell motivasjon. Jeg vet iallefall motivasjon.

 

 

Når jeg har fått mageproblemene på plass, så skal jeg starte på 30 day shred :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

Jeg blir med :P

 

Den kom i posten for noen få dager siden, og har hatt en prøvetur.

Men målet var å få en økt hver dag, tar ca 20 min.

Målet er ikke å øke nivå etter 10 dager, men gjøre som hun sier, øke når en føler det blir mest rett. Tiden vil vise det ;)

Jeg også tenker som deg at jeg i førte omgang har som mål å få trent de 20 minutter HVER DAG og HELE 30 day shred og når jeg føler at level 1 blir "for lett" så hopper jeg videre til neste level. Tror det er det letteste i starten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert, kunne ikke vært bedre :)

 

Og det var akkurat det jeg trengte nå, litt treningspuff.

Har ikke mulighet til å trene før om kveldene. Den første økta tok jeg torsdag, og både fredag og i går var sofaen litt for vanskelig å komme opp av. Så det at flere enn meg skal forsøke å få tatt en økt hver dag, er utrolig motiverende.

Takk skal du ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

Supert, kunne ikke vært bedre :)

 

Og det var akkurat det jeg trengte nå, litt treningspuff.

Har ikke mulighet til å trene før om kveldene. Den første økta tok jeg torsdag, og både fredag og i går var sofaen litt for vanskelig å komme opp av. Så det at flere enn meg skal forsøke å få tatt en økt hver dag, er utrolig motiverende.

Takk skal du ha :D

samme som her det. Etter en arbeidsdag (har 6 timers lang da så det er jo ikke så voldsomt lang dag) men kombinasjonen arbeid + 3 barn gjør at sofaen er veldig god når unga er i seng, men det skal det bli en forandring på fra i morgen.

Har som regel ikke tid å trene før efter at unga er i seng. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

Glemte å spørre hva du registrerer 30 day shred som når du legger inn trimpoeng?

jeg har lagt det inn som aerobic, men vet ikke hvor riktig det er. Men syns det var det som var nærmest det mest riktige. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

God morgen

 

Var aerobic jeg valgte jeg også :)

 

Ha en utmerket dag!

 

der er jo ikke andre ting som kommer i nærheten av Jillian Michaels treningsprogrammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

Leven 1 tatt i kveld :)

kanon. Hvordan syns du det gikk? Jeg trente ripped in 30 i går kveld. Men min datter på 4 kom å forstyrret en del ganger så jeg brøt etter 20 minuttter, men kunne godt ha fortsatt en stund mere. Men det ga meg ikke noe særlig at det ble så mange avbrudd. Men syns det var gøy å trene ripped in 30. Den var ikke så hard som 30 day shred, men den vare jo også i knapt 40 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin trim på deg også :)

Har noen flere dvd'er av henne, men alle kom i forrige uke, så har bare startet på 30 days. Synes det gikk greit, bedre enn forventet. Men har vært rimelig flink til å trimme, så trenger ikke talje i taket for å komme ut av senga, eller gå baklengs ned trappa :D Kjenner det litt på innsiden av lårene, men ellers greit. Kommer til å bli artig dette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

Fin trim på deg også :)

Har noen flere dvd'er av henne, men alle kom i forrige uke, så har bare startet på 30 days. Synes det gikk greit, bedre enn forventet. Men har vært rimelig flink til å trimme, så trenger ikke talje i taket for å komme ut av senga, eller gå baklengs ned trappa :D Kjenner det litt på innsiden av lårene, men ellers greit. Kommer til å bli artig dette :P

Ja det er artig når man kommer igang. Men jeg må si jeg syns det føles godt når det kan sees og det vises på vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

Helt enig. Jeg har holdt på siden januar, og er kommet over halvveis. Det er veldig motiverende å se at hittil kg er et større tall enn rest kg, selv om det bare er en uke siden jeg passerte halvveis :P

gratulerer med å ha passert halvveien. jeg derimot har knapt gått ned. Har selv hatt mange start vansker og mistet motivasjonen så begynte på igjen for en liten tid siden. Men er gått ned 2,5 nå og det går stille og rolig nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

Helt enig. Jeg har holdt på siden januar, og er kommet over halvveis. Det er veldig motiverende å se at hittil kg er et større tall enn rest kg, selv om det bare er en uke siden jeg passerte halvveis :P

gratulerer med å ha passert halvveien. jeg derimot har knapt gått ned. Har selv hatt mange start vansker og mistet motivasjonen så begynte på igjen for en liten tid siden. Men er gått ned 2,5 nå og det går stille og rolig nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

denne uka har vært fylt med omgangsyken, så det har vært veldig dårlig med trenig. Men er tilbake på sporet i dag. Har trent 25 minutter med ripped in 30. Mangler de siste 10-12 minuttene. Men det kommer. Men er fornøyd med 25 minutter etter flere dagers pause. Men vekta går heldigvis sakte nedover. *litt for sagte* B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er på bedringen vei :D

Har fått trent hver dag, både turen med hunden og 30 days. 8. dagen i trekk med den idag, og idag ble det uten noen 5 sekunders pauser :D

 

Blir ikke noe økning til nivå 2 på onsdag, fortsetter minst en uke til på nivå 1. Push ups er det jeg sliter mest med, så vil ha det ordentlig i boks før jeg går videre. Regner med at det blir ikke enklere på neste trinn :)

 

Var ikke mye ned for meg sist uke, men det var ned, og det er bare å stå på videre, dette skal vi klare :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...