Gå til innhold

trening / 30 day shred


Gjest kojen2012
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest kojen2012

Så bra at du er på bedringen vei :D

Har fått trent hver dag, både turen med hunden og 30 days. 8. dagen i trekk med den idag, og idag ble det uten noen 5 sekunders pauser :D

 

Blir ikke noe økning til nivå 2 på onsdag, fortsetter minst en uke til på nivå 1. Push ups er det jeg sliter mest med, så vil ha det ordentlig i boks før jeg går videre. Regner med at det blir ikke enklere på neste trinn :)

 

Var ikke mye ned for meg sist uke, men det var ned, og det er bare å stå på videre, dette skal vi klare :P

så super deilig med trening i 8 dager i trekk da. Kjempeflink har du vært. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest kojen2012

Er veldig fornøyd med det. Men skal ærlig innrømme at jeg har hatt en kamp med meg selv hver dag, skal..skal ikke... Men heldigvis har "skal" vunnet :D

ja det er desverre en kamp...har det på samme måte selv. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

Gjennomført idag også. Men jeg surret bort halve kvelden med å komme igang, at det skal være så vanskelig. Mye enklere hvis jeg bare kunne hoppe i det og få det unnagjort :)

så flink du er da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

har vært ute å gå i 30 minutter så langt i dag og skal ut å gå en liten tur til på ca 20 minutter så litt trening har det blitt på meg. Sliter en del med vondt i leggene, vet ikke om det har med hoppingen som er i 30 day shred eller hva det er, men bevegelse skal der til for å gå ned så jeg SKAL bevege meg mer enn hva jeg pleier å gjøre. :D så alt i alt blir det en gåtur på 50 minutter i dag. All bevegelse er bedre enn ingen bevegelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

God kveld.

Er så enig, all bevegelse er bra :P

 

Har blitt trim her også, og det gjør jo godt, men er jo ofte så utrolig godt å sitte i sofaen også :P

går alt jeg kan inntil jeg er helt frisk igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

Endelig under 70, ned 1,3 til 68,9 og bmi 26,9 :D

 

Vi går videre med krum hals dere :)

'så flink dere er. Jeg skal trene 30 day shred i kveld når de 2 eldste jentene mine er i seng....gleder meg veldig

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

i dag har det blitt rolig gange i ca 2 timer og så prøvde jeg meg på 6 pack six week, men det var ikke særlig vellykket, men nå nærmer det seg leggetid for barna så jeg får ta meg en gå tur litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld

 

Har vært fin helg, hatt besøk av sønnen, ikke så ofte vi møtes. Ikke mye direkte trim, men topp helg :D

 

Kojen, det viktigste er ikke hvordan vi trimmer, men at vi trimmer. Det skal være lystbetont, det er viktig. Har ikke fått tatt 30 days på noen dager, bare tur med hunden, men det går greit. Vil kanskje merke det på nedgangen til torsdag, men det går jo i rykk og napp uansett igrunnen. Og sist uke var mye ned, har ikke noe tro på at det vil fortsette slik. Målet er et skritt nærmere mål hver uke, med varierende skrittlengde :)

 

Ny uke og nye utfordringer, vi står på som best vi kan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

har ikke trent 30 day shred i dag, men har sprunget i trapper i 4,5 time i daq. Og gjett om svetten rant. Men vet ikke helt hva jeg skal lagre det som. Noen forslag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

Litt av en innsats kojen, og så 4,5 timer. Blir sliten bare ved tanken. Har ikke noe godt forslag til trimregistrering, men må jo bli flere poeng av det. :P

 

Da ble det ned 0,8 fornøyd :D

 

Ha en strålende dag, vi står på videre :)

 

det var veldig slitsomt...men det har gitt en hel del trimpoeng og kalorie forbenning...hele 19,7 trimpoeng og 3 932 kcal. så er veldig fornøyd med det. og vekten viste -600 gram. registrerte det som step...det var det som var nærmest syns jeg.

 

og gratulerer så mye med vektnedgang.

 

Ha en strålende dag du også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 30 days shred i går kveld også. Og da gikk jeg til level 2, var lei av nr 1. Gjennomføringen var nok et rimelig godt stykke fra perfekt, men den var artigere, så der vil jeg være en del dager :)

 

Snart helg og den må vi gjennomføre som best vi kan utifra vår nye livsstil. Og prøve å få beveget legemet så mye som mulig :D

 

Vi står på, for vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

så langt har jeg vært ute å gå i 4,5 time, stille og rolig vel og merke, vi har vært i forlystelsespark. Men i kveld blir det 30 day shred igjen. gleder meg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

Ble 30 days shred i går kveld også. Og da gikk jeg til level 2, var lei av nr 1. Gjennomføringen var nok et rimelig godt stykke fra perfekt, men den var artigere, så der vil jeg være en del dager :)

 

Snart helg og den må vi gjennomføre som best vi kan utifra vår nye livsstil. Og prøve å få beveget legemet så mye som mulig :D

 

Vi står på, for vi er flinke :P

nå som du har gått over på 30 day shred level 2...klarte du å gjenneomføre level 1 100% før du gikk i gang med level 2? har lyst til å prøve meg på level 2 men klarer ikke å gjennomføre level 1 100% enda selv om jeg har trent den flere ganger. men når det er sakt så skal de sies at jeg trener uten sko og får veldig vondt i leggene etter å ha trent 30 day shred. Hva anbefaler du at jeg gjør ut over at jeg skaffer meg et par joggesko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...