Gå til innhold

Slankevenner


Gjest cfr
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ei jente på 22 år, 1,74 m og 95,5 kg fra Sørlandet...

 

Sliter med overspising og klarer ikke helt å kontrollere meg når det gjelder inntaket av mat!

Hver kveld kjenner jeg en indre motivasjon om at morgendagen vil bli mye bedre. Dessverre er det ofte det ikke skjer, og jeg sprekker gang på gang!!!

 

Har ikke så mange å snakke med om disse ting, fordi jeg generelt ikke har så mange venner og heller ingen å trene sammen med eller gå ned i vekt med. Trente med ei god venninne før, men hun har flytta nå så det er kjipt...

 

Håper derfor det er noen her inne som kan tenke seg å bli slankevenner slik at vi kan snakke om blant annet mat, kosthold, trening og gjerne rapportere vekt en gang i uken som de gjør på kurset. Har nemlig ikke råd til kurs foreløpig da jeg er student!

 

Slanket meg ned til 87 kg i fjor med lavkarbo! Funket som bare det, men når jeg satte meg på rumpa og ikke var så aktiv lenger kom de på igjen +++. Da jeg veide meg en morgen og fant ut at vekta viste 97 kg var det akkurat som å bli slått i trynet! Når jeg veide 87 kg skulle jeg aldri over 90 og plutselig var jeg større enn noen sinne!! NOK er NOK tenkte jeg å jeg må virkelig gjøre et forsøk på å trives med egen kropp :( Har gått ned 1,5 kg siden midten av mars :) men motivasjonen er vanskelig å holde på når jeg ikke har noen rundt meg som er i samme situasjon eller forstår dette med overspising!

 

Mitt første mål er å øke aktivitetsnivået mitt og prøve å spise minst 3 ganger daglig.

 

Håper det er noen der ute som ønsker å være slankevenner :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei cfr,

 

Jeg vil være din slankevenn!!

 

Kjenner meg mye igjen i det du sier, og har sett ei stund etter noen som er rundt min aldersgruppe, samtidig som en er student. Greit å prate med noen i samme livsfase som degselv.