Gå til innhold

Slankevenner


Gjest cfr
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest StoreMyen

Hallo, vi er en (foreløbig) liten lukket gruppe på Facebook som slanker oss og motiverer hverandre :) Hvis dette høres interessant ut, så er det bare å sende en e-post og si du vil inviteres: storemy@live.no

 

Gruppen er lukket, så dine Facebook-venner får ikke sett noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi :D I dag var vekten nede igjen til 94,6 :D - 1,1 kg fra forrige uke eller siden forrige torsdag! Dette ga meg litt mer motivasjon til å fortsette hvertfall. Hvordan har det gått med deg denne uken?

 

I går gikk jeg ned på spar å kjøpte meg en grilla kylling til 29.90,- å lagde meg kyllingsalat til frokost og kvelds og sweet and sour til middag. Må ha noe rask mat nå når jeg holder på å lese til eksamen... Huff det er ikke lett med økonomien. Heldigvis har jeg en kamerat som er veldig snill og hjelper meg med det. Så nå forstår jeg hvertfall litt hvordan ting skal settes opp osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Det var godt å høre at det gikk så bra med deg denne uken. :-) Skikkelig boost i motivasjonen jo! ;)

 

Her har det gått litt bobb bobb.. Min samboer annonserte for noen dager siden at han ikke ønsket å fortsette forholdet vårt. Så jeg har pakket sakene mine og flyttet ut for en stund. Jeg har jo ikke spist så fryktelig masse, så jeg har nok ikke gått opp.. Men jeg tviler på at jeg har spist nok til å holde forbrenningen i gang. Har ingen vekt her jeg er nå, så får dessverre ikke veid meg. :( Ikke foreløpig ihvertfall.

 

Hørtes veldig deilig med litt grilla kylling nå i sommerfølelsen. :-) Var litt grått og trist i dag, men håper ikke sommeren har gitt seg for godt!

 

Er ikke så mye muligheter til trening her jeg er nå dessverre. Så jeg går liksom bare rundt litt på tomgang her. :P Men har faktisk pakket med meg treningstøy og sko, så jeg er forberedt!! :P Får du trent noe da?

 

Har selv eksamen til Tirsdagen, og er helt grønn. Skjønner null niks, sååå.. temmelig demotiverende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist å høre :( Livet kaster oss virkelig noen utfordringer innimellom.... håper det går greit med deg uansett! Ønsker deg alt godt og vet ikke helt hva man skal si til sånn, men vet selv fra tidligere at et brudd gjør veldig vondt!

 

Bra at du har med deg treningstøy hvertfall :) Her blir det ikke så mye trening nei... skal prøve å komme meg på en tur i dag. Syklet 5 min på spinningssykkel i går, men det gjorde så vondt i rompa at jeg droppa det... merker det er vanskeligere å holde på mine "rutiner" når jeg er hjemme hos mine foreldre nå... reiser tilbake til Grimstad i morgen og eksamen på fredag. Er også veldig spent på sommerjobben som jeg skal begynne i på mandag i kr.sand. Sitter å lurer på om jeg skal bruke bil eller buss. Buss koster jo kun 500 for en mnd MEN tar TIIIIID! 55min hver vei! mens bil er en del dyrere men tar kun 35 min.... sykle kan jeg i hvertfall ikke gjøre :P haha Samtidig er busskortet greit for man kan ta bussen over alt i vest-agder og aust-agder så det er jo bra... Blir kanskje en mellomting.. Bil noen dager hvis jeg skal noe spesielt :P

 

Du skal fortsette å bo i krs eller? Blir det tur på deg til spania uansett?

 

Krysser fingrene for at du har gått ned i vekt når du får vekta di sånn at du også får en motivasjonsboost! Det fortjener du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken sommerjobb er det du skal ha i sommer? :-)

 

Hmm.. Tja, bruker du bil, så har du jo bom også! Det blir fort dyrt i lengden.. Buss er kjipt, ser den! Vet ikke selv hva jeg hadde gjort.. En ting er i sammenheng med skole, da kan en bruke busstiden på å lese litt på skole. ^^

 

Jeg vil fortsette å bo i Kristiansand ja. Men det er gruelig dyrt å skulle klare det alene, spesielt når jeg ikke vil bo i bokollektiv. Så jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Prøver å kikke litt på leiligheter, men prismessig er det jo bare til å gråte av. Har ingen venninner som er på utkikk for øyeblikket heller. Har veldig lyst å beholde leiligheten vi har, men det tror jeg ikke jeg har råd til. :( Å bruke nærmere 9000 kr på boutgifter i måneden er ikke litt drøyt. Nei uff..

 

Blir nok ingen Spaniatur. Jeg ville. Prøvde å si at vi kunne dra sammen, å prøve litt. (litt med tanke på at vi kunne kanskje finne utav ting da. Ferie, uten forpliktelser. bare kos). Men det var han ikke interessert i.

 

Lurer veldig på hvordan det skal gå å skulle bo sammen fremover. I hvertfall når det egentlig bare er en av oss som vil ut av forholdet. Har du noe erfaring med dette? KAOS!

 

Skal prøve å finne ei vekt, å få veid meg senere i dag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jobbe på Rambøll rett over Elixia i Kr.sand. Er veldig spent på hvilke arbeidsoppgaver jeg skal ha :)

 

Ja jeg sitter også å ser på hybler å det finnes nesten ikke hybler i kr.sand for dem som er alene og studenter... Dere skal bo sammen en stund til altså til oppsigelsestiden går ut eller? Huff det er kjipt.... Har ingen erfaringer med sånt.. Har bare bodd alene disse 4 årene bortsett fra et halvt år da jeg bodde så å si ofte hos typen når jeg hadde praksis i krs. Vi har vært sammen i 8 år nå 5.juni, så før den tid var jeg altfor liten til å ha samboer :P Vi valgte å bo hver for oss når vi var studenter for vi liker ikke kollektivtransport så godt så jeg eller han kunne ikke tenke oss 3 år med buss. Nå fikk han jobbtilbud i går så vi skal prøve å finne et sted å bo i Kr.sand men det er vanskelig. Han vil ha godt internett, og jeg vil ha oppvaskmaskin å sted til å få hengt ut tøy innimellom også. hehe... tror vi skal lage en annonse på det å prøve det!

 

Men jeg husker det var litt kleint å treffe på min eks for nå 9 år siden dagene etter jeg gjorde det slutt..men jeg var turntrener sammen med han så vi møttes jo flere ganger i uka, men det gikk veldig greit synes jeg. Skjønner veldig godt at du ikke synes det er noe greit når det kun er den ene som vil ut av forholdet. Hvor lenge var dere sammen?

 

Hva er det du jobber med utenom skolen?

 

Har du prøvd å legge ut annonse på hybel.no? Kanskje noen er inne å ser og du kan få det innenfor den prisen du ønsker.

 

Matveien min i dag har ikke vært helt bra....huff og huff... ble noe enkelt med altfor mye sukker i når jeg skulle kjøre bort til Grimstad i dag..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rambøll? Hva er det? Hvilke arbeidsoppgaver har du da? :-)

 

8 år? Fantastisk! :-) Hva er hemmeligheten? Det beundrer jeg dere..

Hehe, nå blir jo leiligheten vår ledig. ;-) Nei uff..

Hvor har han fått jobbtilbud henn da? :-) Kan tenke meg dere gleder dere til å flytte sammen. Gu så deilig! ^^ Når har dere tanker om å finne en leilighet?

Skal du pendle til Grimstad da?

 

Vi har vært sammen i 3 år.. Heldigvis tror jeg sjansen er liten for å møte på han videre. Han studere i Grimstad, jeg i Kristiansand. Jeg har mine venner, og han har egentlig ikke noe nettverk på Sørlandet. Så, med en by som Kristiansand er sjansene små for å treffe på hverandre.

 

Jeg jobber i Nordea. På kundeservice. Veldig ålreit å få en fot innenfor når jeg studerer økonomi.

 

Skal prøve å lage meg en annonse på hybel.no. :-) Takk for tips!!

 

I dag har jeg gått på vekta. 87 kg. Så det var hele 1,5 kg i minus fra forrige uke, og 1 kg fra de opprinnelige 88 kg. Storfornøyd!

Matdagen har ikke gått så bra.. Har faktisk ikke spist noe i dag, hatt meg ett glass eller to alkohol. Så jeg må prøve å skjerpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har gått ned i vekt :D Nå går det riktig vei!

 

I går fylte jeg opp zero flasker med 2,4 liter vann som er antall kg jeg har gått ned siden mars. Det satte perspektiv! De var jo litt "tunge" å holde også...

 

Haha angående oppskriften så er vår historie litt rar... Jeg var på besøk av en god kamerat en av mine beste guttevenner og han hadde besøk av min type også den kvelden. Vi hilste høflig på hverandre å jeg sa at det var plass til han ved siden av meg. Vi var vel ca 5 stk der den kvelden. Så snakka vi masse utover kvelden, men jeg visste veldig lite om han. Før foreldrene hans kom for å hente han spurte han om jeg ville være sammen med han. Han hadde rundt 8 sånne en til toukers forhold i sin historie. Jeg sa det var da litt tidlig, visste knapt hva han het til etternavn :P Jeg fikk nummeret han sitt, også satt jeg å tenkte litt etter han hadde gått at jeg har jo ingen verdens ting å tape på det så hvorfor ikke være litt spontan og prøve. Var jo ikke verre enn å gjøre det slutt om det ikke skulle fungere. Så siden den gang har vi vært sammen! Høres kanskje vilt ut, men lover deg at det er 100 % sant . hehe så nå gleder jeg meg veldig til å flytte inn med han!! Han har fått tilbud hos Aker Solutions. Vi vil prøve å finne en hybel i løpet av de neste ukene, men trenger ikke flytte inn før i slutten av juli. Han begynner 1.august. Skal prøve å lage en annonse på hybel.no å se om vi får napp. Ønsker ikke å betale så altfor mye heller for vi vil spare opp litt EK til å kjøpe eller bygge senere. Jeg kan gi ca 4000 fra min side også blir det vel 500 kr til busskort i mnd. Så kommer jo mat også... Hvor lang er deres oppsigelsestid da?

 

Jeg skal pendle høstsemesteret siden jeg kan sitte en del på kontorene i Kristiansand å skrive master til våren. Hvis jeg kommer meg igjennom morgendagens eksamen i bedriftsøkonomisk analyse 2..... I have a BAD feeling about that one!

 

Rambøll er en av Norges største rådgivende ingeniørbedrift. Jeg vet ikke helt sikkert hva jeg skal jobbe med, men regner med det blir noe prosjektering av veier og sånne ting. Er spent på hvilke utfordringer de har funnet til meg :P Det er bra du får et bein innenfor bransjen din ja! Utrolig lærerikt. Jeg vet fra mine sommerjobber hvor jeg har jobbet med ingeniørting har gjort at jeg har lært masse!

 

Kjenner det skal bli godt å bli ferdig med eksamen å komme seg på hyttetur i morgen kveld å ut i skog og mark på lørdag. Ryggen klikker snart av all denne sittingen....

 

Håper du får napp på hybel du også :) Lykke til med letinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart, jeg kunne godt tenkt meg også å gjøre noe for å illustrere vekta! Genialt! :-) Det må være utrolig motiverende også..

 

Vi har i utgangspunktet 2 mnd. Men jeg forsto det slik at noen kommer å skal se på leiligheten i morgen. Så krysser fingrene for å komme ut av leieavtalen tidligere. :-)

 

Hvordan gikk din eksamen?

 

Hyttetur? Så kjekt! Du er mye ute å farter gitt! :-)

 

I går hadde jeg en grei dag, men så stakk vi en gjeng t/r Danmark. Og da ble det buffet, drinker og vin.. Så det var ikke så veldig sunt. Men jeg trengte å komme meg ut å tenke på noe annet. Tror buffeen var helt ok, men det ble også 2 drinker, 1 glass vin og endel brus. Uff! :(

Vi kjøpte inn sånne shakes, allevo i Danmark. Men de var ikke gode.. Fryktelige! Usj!

 

Ellers er det lite og ingenting trim egentlig. Ble en 20 min. tur i går da.. Så bedre enn ingenting, men altfor dårlig egentlig.. UFf! Eksamenslesing lesing lesing. Siste eksamen til Tirsdag. Er du ferdig med dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

I dag begynte jeg i sommerjobben, og det var en spennende dag. Kjøpte busskort i dag også, litt kjedelig med 55 min på bussen hver vei, men jeg fant ut at jeg kan hekle litt da i hvertfall å gjøre ferdig teppet jeg holder på med :D

 

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b13&d_id=20&lang=no dette er vognteppet jeg hekler nå bare i naturfarge (lysebrun/beige). Gleder meg til å bli tante i denne uken! Håper han kommer til verden snart!

 

I dag har jeg spist kyllingkjøttdeig, løk og paprika i ravigotte saus til middag. Smakte godt med noe lett mat.. Føler dessverre jeg har gått opp litt denne uken.. Har hatt en veldig fin hyttetur i helga med masse godt snacks! Feiret at det var sommerferie! Skal være i Kristiansand noen dager nå så jeg tror ikke jeg rekker å veie meg før torsdag. Ellers må jeg se i morgen tidlig.

 

Ønsker deg lykke til på eksamen i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg reist hjem til min mor. Noe som er skikkelig deilig når hun også prøver å spise sunt og godt. Hun har gått ned 11kg på 14 uker. Jeg er fantastisk stolt!!:-)

 

Veide meg i dag 86,4. Så det betyr minus 600 gram. Happy happy. :D Hvordan har det gått med deg?

 

Har du blitt tante enda forresten? Bor de i Kristiansand forresten? Så kan du få deg mange trilleturer. :-)

 

Min mor har fått mine øyne opp for vanlijekesam med blåbær og jordbær. Det var deilig som is! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra jobba av din mor :D og bra jobba av deg også!

 

Jeg veide meg i dag og da var vekta 95,2 altså 800 gram opp, men veide meg ikke før i 19 tiden så hadde jo spist å gått en hel dag så vet ikke helt...

 

Denne uka har vært så hektisk. Masse nytt å lære på jobb å mye å jobbe med også. Så har jeg vært en natt i krs, jeg ble tante på tirsdag, var på visning på leilighet og en ny visning i går :) Vi fikk den leiligheten vi så på i går! Det var en veldig bra leilighet å bygd i 2011 så det er nytt å fint å kun 2,7 km til jobben min i henrik wergelandsgate å 10 min å sykle ca til byen samt veldig sentralt på lund. Bare 50 meter fra stadionen. Er så fornøyd, men sliten! Så mye har skjedd denne uka! I dag lagde jeg hjemmelaga lasange når jeg kom til hybelen og bare sank ned i sofaen med Gossip Girl på skjermen! I helga må jeg begynne på rydderunde i skapene å samle sammen ting jeg skal gi bort til Frelsesarmeen. Kan ikke dra på ALT jeg har her... og har heller ikke lyst. Så da kan tingene gå til en god sak i hvertfall :)

 

Vaniljekesam er veldig godt! Jeg har fått dilla på frosne rips med vaniljekesam! NAMMMMMM!

 

Hvordan går jakten på hybel da? Er du hjemme for sommeren nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse med ny leilighet. :-)

 

Blir bare en kjapp tur innom. Ble en hastetur på meg. :-) Så er i feriemodus nå, og sikkert masse kg. opp. Men det er ferie, og jeg bryr meg ei. :-)

 

Flott med kiloene! Kjempe flott! :-) Er hjemme igjen over helga, snakkes da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da :(

 

Jeg har også vært inne i en dårlig periode! Stresser med å pakke ned leiligheten! Gud så mye ting å tang som har krøpet inn i løpet av 4 år!!!

Blir mye enkel mat da... Har ikke vært på vekta siden 11.juni og da stod den stille. Jeg tør nesten ikke se på vekta som står på badet.... Tror nok jeg har gått opp! Har en følelse av det hvertfall...

Dagene går i ett! Veldig spennende på jobben, men det er så mye nytt å lære at jeg har ikke så mye energi igjen når jeg kommer hjem. Blir litt mat, serier, pakking og soving igjen... Rekker liksom ikke å trimme å spise sånn som jeg vil! Men akkurat nå er det en litt kaos fase hvor alt står hulter til bulter i leiligheten å det ikke er noe system på noe for tiden :P

men jeg gleder meg til å flytte til Kristiansand også da :D

 

Hva driver du med i ferien? Jobber du eller nyter du bare ferietid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Da var jeg på vekta i morges. 88,6. Dvs. -2 kg siden jeg kom hjem fra ferien for 4 dager siden.. (sikkert mye vann :P). Men +2 kg. siden før jeg reiste på ferie. Så totalt +2kg. Litt dumt, men helt ok. Har kost meg masse på ferie, og har nå kjørt i gang med streng diett. Driver også med flytting, så har ikke så mye mat i hus, mye enkel mat. Mye noka produkter. :-)

 

Jeg er også veldig glad i serier. Hva slags serier ser du på?

 

Trivest du i jobben? Er i gang med jobb selv nå. Full start siden Mandag, og ut sommeren. Veldig greit, trenger pengene nå når jeg må betale dobbel leie. Uff! Er uansett ikke spesielt bra vært..

Den nye leiligheten min ligger rett ved UiA. Så har spicheren i nærheten. Tenker å prøve å trene der i sommer. Dersom jeg er flink å følger det opp, skal jeg investere i ett medlemskap til høsten. Kiro/fyrio pusher også veldig på at jeg må det og trene opp ryggen.. Så jeg må nesten..

Hvor lå deres leilighet?

 

 

Gruer meg til all pakkingen. Sinnsykt mye ting man aldri tenker på, og ikke ser selv. Har flyttet 7 ganger på 3,5 år nå. Så rimelig lei! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med Noka som sponsor da, og gratulerer med ny leilighet :D

 

I dag viste vekten 95,4 kg... ikke så bra neeeei!

Når jeg begynner ferien neste torsdag skal jeg prøve å gå meg tur på 30 min hver dag hvertfall :)

 

Leiligheten vår ligger 50 meter fra gamle stadion på Lund. Pakking er ikke så gøy nei å hvertfall ikke etter lange dager på jobben.

Jobben er veldig bra! Har lært veldig mye de siste ukene! Nå skal jeg ha litt lang sommerferie i år så det gleder jeg meg til. Begynte jo rett på jobb etter eksamenstiden. Hadde bare ei helg i mellom så det blir greit å komme hjem på ferie :)

 

Serier ja... hehe hvor skal jeg begynne :P

vampire diaries, the big bang theory, how I met your mother, gossip girl, community, the middle, covert affairs, criminal minds, true blood, pretty little liars og noen andre ser jeg på innimellom ;)

 

Hvilke er det du ser på?

 

1.august er virkelig min restart dato! Jeg skal virkelig jobbe hardt for å oppnå suksess med vekten! Hadde ikke du også mål til jul å gå ned i vekt?

I sommer vil jeg ha litt ferie når det gjelder mat, men fortsatt begrense mengdene også skal jeg prøve å bevege meg litt mer :) Håper kiloene forsvinner snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur på 30 min hver dag er jo flott! :-)

Hvordan er du ellers i aktivitet? Selv er jeg litt slik at jeg går på jobb, og når jeg kommer hjem, så er det ikke oftere enn 1 kanskje 2 ganger i uken jeg orker å gjøre noe mer, altså noe sosialt. Så da blir jeg fort en sofasturer, og gjør litt husarbeid. Ikke mye i bevegelse faktisk.

 

Flott plassering på leiligheten da! En liten sykkeltur til UiA hvis du skal skrive litt på masteren der da. Veldig greit!

Hvor lang ferie skal du ha? Har du noen planer for hvordan du ikke skal skeie ut i løpet av ferien?

 

Ja, serier! Ah, jeg elsker dem! Jeg er spesielt glad i krim, så det går MYE i criminal minds, alle former for law and order, sporløst forsvunnet, the mentalist ++ Første prioritert! :P Gjerne litt gammel britisk krim er også kos!

Ellers er jeg også glad i litt drama, som sex and the city, frustrerte fruer, gossip girl, greys anatomy..

Også komiserier som big bang theory og how i met ur mother..

 

Litt lik smak har vi :P Er litt for svak for dette, blir fort at jeg koser meg forran tv-en etter skolen til vanlig, også blir resten glemt. :(

 

Jeg vil være i mål til julaften ja. En julegave til megselv. :P Hehe.. Har du en måldato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, travle dager her! Skal flytte ut av hyblen på torsdag her... så nå er det pakke pakke å atter pakke :P hehe

Jeg har hatt sykt vondt i ryggen de siste dagene. Tror jeg har strukket noe å at det har blitt litt ømt. Sårt å trykke på... Gleder meg MASSE til å reise hjem på ferie på torsdag og komme meg litt mer ut i frisk luft!

 

Selv om kiloene har gått opp siste uka er jeg veldig stolt over å ha kjøpt meg en norheim regnkåpe i størrelse 38 i går på halv pris :D

Jeg er mindre oppe enn nede! så bukser får jeg ikke til å passe altså! Må nok opp i 44/46 der.... Det er noe dritt!

 

Ja, jeg ser også en del krim som criminal minds og sporløst forsvunnet. Veldig Spennende serier! Så 9 sesonger av CSI også, men jeg begynte å sovne et kvarter inn i hver episode, så jeg har gitt opp den nå...

 

Hehe, ja jeg er også fæl til å se mye serier! Har jeg episoder kan jeg se en etter den andre... Har hatt serieforbud i eksamenstiden da så en del å ta igjen nå.

 

Jeg skal ha ferie hvertfall frem til 6.august. Håper jeg kan jobbe noen dager før studiestart også. Bare 1 år igjen nå! :D I helga ble det feiring med ALTFOR mye god mat, snop, cola og vin! Stuffed! Jeg skal prøve å skjerpe meg på mandag ;) Nå er det bare enklest mulig mat de siste dagene mens jeg vasker ut av hybelen å det.

 

Hvordan går det med deg da? Greit å jobbe. Ble hvertfall litt finere vær i dag.

 

Tenkte også å ha julaften som delmålsdato. Har mål om 10 kg til julaften hvertfall.

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Går det ann å slenge seg på tråden her?

Jente 23 fra Østfold, jobber 100%. Begynte på GR kurs (igjen) 14.mai, har nå ferie derfra og skal ikke veie oss der før 13.aug igjen... Så tenkte kanskje jeg kunne slenge meg på her ?

 

Har på det meste veid 95,6..... Veier nå 90,4, og har som første mål å komme meg ned til 85.. Deretter 79:) Til september skal brodern konfirmeres og jeg skal til syden med kjæresten. Derfor må bunaden passe igjen, samt at jeg har kjøpt en alt for liten nydelig olaskjorts med blonder som skal passe når vi skal til syden:)

 

Startet opp på treningssenteret igjen i går etter flere mnd av, har sliti med en hjernerystelse :/ Men på bedringensvei nå og er klar for å øke itensiteten på trening:)

 

Har dere tenkt til å ta sommer"ferie" herfra å? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D du er hjertelig velkommen her! Alle er velkomne her! Jo flere vi står sammen jo lettere blir det også tro jeg ;)

 

Jeg tenkte ikke å ta sommerferie herfra hvertfall, men jeg er inne i en litt dårlig periode nå med ryggen nå som jeg flytter å styrer på... Har derfor blitt mye dårlig å lettvint mat de siste ukene :( trenger litt motivasjon og en dose inspirasjon tenker jeg!

 

Du har masse gøy å se frem til da i september. Jeg må legge en slagplan på hvordan jeg skal trene...

Jeg er vant med å trene litt i ungdomsårene å har glemt bort at jeg er rundt 30 kg tyngre nå enn da og eier ikke kondisjon..

Er derfor fæl til å øke intensiteten litt for fort.. Da setter det seg en god betennelse i mine merkelige legger.

Mitt mål for sommerferien er å komme meg mest mulig ut på tur ;) så får jeg se hvordan det går med maten!

 

Har også et medlemskap på studio men jeg bruker det ikke. Jeg er veldig glad i frisk luft å litt zumba og yoga hjemme.

Hva er det du pleier å trene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig! Ja det er jeg enig i, kjekt med noen som passer på;) Når har dere veiedag? har det på mandager jeg, for å være litt nazi mot meg selv i helgene :D

 

Det er bra du ikke tar sommerferie herfra! Flytting forbrenner jo litt kcal også da! Mn leit med ryggen :/

 

Ja har det, og har veldig lyst til å føle meg vel i å gå i bikini på stranda i Malta:)

I dag stod jeg faktisk opp 6.30, og var på spenst kl 07.30:) jogging og styrke.. Utrolig fort hvordan en merker styrketrening på kroppen.. Spesielt på armene:) Det er moro! Merker det allerede siden mandag (!).

 

Vanligvis trener jeg spinning og styrke på spenst, men siste året har det vært svææært lite... Var en periode jeg trente hver dag, da veide jeg 73.. Utrolig t jeg ødela alt det der! Men gikk nok litt hardt ut med trening flere timer hver dag..:( Ellers bruker jeg mye rockering hjemme foran tv'en, når jeg først skal se på noe på tv liksom ;)Yoga.. hvordan syntes du det er ? Vurdert å prøve det på spenst, men føler ikke at en overvektig meg i alle mulig bevegelser i stillhet skal funke helt bra :P sikkert komisk syn i såfall:P

 

Hvordan har dagen i dag vært for deg?

Jeg har treningsmessig vært flink, men vært borte på lunsj i dag, og da spise jeg for mye rundstykker... Svak for ferskt bakverk..! Ellers har jeg spist pai til middag, litt for mye det å.. Men men dårlig dag matmessig:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene :D håper jeg også kommer inn i en treningsmodus igjen..

 

Ja form er ferskvare! Merker det godt på kroppen hvis man bare står på noen uker!

I dag har jeg gått ca 20 min.. Fra bil til buss og retur!

Matmessig starter jeg et sunnere liv på mandag! Hadde ferske reker, loff og cola til middag. "siste middag" i hyblen før jeg flytter ut i morgen! Ellers har det blitt mye pakking siste dagene.

 

Yoga er greit, men tungt! Bruker kroppsvekta til å holde igjen! 96 kg er ikke godt å holde igjen! Hvis du ser tidligere i tråden postet jeg en YouTube video med en overvektig som

Trener seg frisk med yoga å slanket seg :)

 

Hvertfall verdt et forsøk synes jeg ;) prøvde pilates en gang og tai chi, men det likte jeg ikke så det er jo snakk om smak og behag ;)

 

Jeg har egentlig veiedag på onsdager. Jeg har lymfødem, så hvis jeg får i meg noe salt i helga siver jeg ut i kroppen med væskeansamling. Må dreneres bort for å få det redusert. Ikke alltid jeg kommer på det. Men kan se det litt an med veiing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Prøver virkelig å skjerpe meg om dagen:D Bruker også en del strikk hjemme etter rockreringen, kjekk liten sak som jeg tror jeg skal ta med meg på ferie :D

 

Greit å ha bestemt seg gfor at mandag-da starter du igjen:D Reker... DET er godt det :D

Hvordan har flyttingen gått i dag? Flytter til ny leilighet?

 

Hmmm... kanskje jeg burde prøve yoga etterhvert, sånn når jeg har gått ned litt mer :)) Da skal jeg se om jeg finner den :)

 

Okei, jeg har vanligvis kurs på mandager, og egentlig greit, for da er jeg flink i helgen også med godis, salte ting og mat. Spesielt lett for å bli flere pizza stykker og brød til frokost og lunsj i helgene.. Ikke bra! :) Før når jeg veide meg på torsdager tenkte jeg inni meg at "shitt au, rekker å få det bort til torsdag":P snakk om å lure meg selv ;)

 

I dag har jeg vært flink både og trene og matmessig føler jeg ! Det er deilig :D Nå er det kveldsmat på menyen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...