Gå til innhold

Slankevenner


Gjest cfr
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, flyttingen gikk greit den. Jeg skal bo hjemme hos mine foreldre i sommer, før jeg flytter sammen med kjæresten min i ny leilighet 1.august.

 

Mandag skal jeg prøve å restarte! Det har vært noen uker med dårlig mat, mye snop, og noe vin for diverse feiringer....

 

I går kjøpte jeg boken i form med Yngvar.... blir spennende å se om jeg klarer å følge det! Planlegger å følge treningsprogrammet hvertfall... så i morgen kommer jeg til å registrere vekten min... men den kommer til å være en del siden jeg spiste krabber i dag som er ganske så salt :( MEN det viktigste er å være ærlig uansett om jeg er misfornøyd med tallet som vises i morgen..

 

Har du hatt ei bra helg ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anjo88

Koselig å flytte sammen med kjæresten da :D Hvordan tror du det går sånn matmessig ved å bo hjemme? jeg også bor hjemme, sammen med kjæresten, renoverer stabbur her hjemme som vi skal flytte inn på i løpet av året forhåpentligvis:)

 

I morgen, da er det en ny start, det er bra :D

 

Ahh, hva slags treningsopplegg er det i den? Lurer på om mamma kjøpte den en gang så kanskje jeg skal titte i den :)

 

Bra du registrerer i morgen, tenker at det er litt viktig å registrere uansett om man går ned, opp eller står stille... Lettere at jeg føler merg mer presset til å være flink når jeg vet at jeg må dele det med noen. Gjør det samme med søsteren min også, hun også trener og skal ned i vekt, vi er i grunn ganske like kroppsmessig:) Så vi sender sms på mandager hvordan det har gått.

 

I helgen har det gått bra, i uka også. Har trent hver dag, kondisjon og styrke! Men vekta har ikke rørt seg !!! Jeg har en tendens til å veie meg hver morgen...:P (FY!). Og fra den ene dagen til den andre så gikk jeg OPP 2 kg denne uka... Men det mnd. besøket har vært så har vel årsaken der:P Men uansett føler jeg meg bedre, merker kroppen er strammere på EN uke.. Nå har jeg akkurat kommet hjem fra sverige, ingen snop kjøpt, men treningstøy! I tillegg unngikk jeg å spise burger som di andre, men hadde med meg en grete roede vaffel med gulost, ble goood og mett:D Spise ikke sammen di andre, så var ikke noe problem:) I dag har middagen vært salat med fetaost (10% fett), krutonger (hjemmelaget med grovt brød) og varmet kylling :D Deilig! Kjøpte kylling på tilbud og har delt de opp i små biter og har i fryseren, kjekt å bare ha det i salat ved behov :D

 

Veldig spent på morgendagen om vekta endelig rikker seg ....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anjo88

Frustrerende! Samme vekt som forrige mandag :( 90,4 Kjedelig etter kondisjon og styrke hver dag og veldig opptatt av kostholdet.. Men får vel igjen for det en dag! Hvordan gikk det med deg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett er det bra at du ikke har gått opp :)

 

Måler du kun vekt eller måler du cm også? Jeg måler meg av og til og ser at vekten står stille men at cm har minsket. Tror det har blitt omdannet til muskler da.

 

I dag viste vekta 94,9 kg. Fornøyd med det etter alle de usunne dagene jeg har hatt i det siste. Er ned 500 gram fra forrige gang jeg veide meg for to uker siden. Håper det fortsetter nedover! Begynte på kom i superform på 7 uker i dag også. Skal ha første treningsøkt i morgen.

 

Skal prøve å trene om morgenen, sånn at det ikke henger over meg resten av dagen. Cluet er bare å komme seg opp tidlig når det er ferietid.... hmmmmmm???.... er litt B-menneske sånn sett! I dag dro jeg meg i senga til klokken var 11.30! Huff og huff! Jeg har så lyst til å bli et A-menneske som har LYST til å stå opp tidlig... Time will show.

 

Hvordan har din start på uken vært?

 

Dagen i dag har vært grei matmessig, men jeg har vært veldig slapp i dag så har ikke gjort så mye fornuftig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anjo88

Neida har ikke det men frustrerende likvel! :P

 

Måler vekt og cm, cm hadde heller ikke beveget seg nevneverdig :P jeij! Men merker som sakt på muskler og strammer ekropp på en uke.. I følge vekta har jeg gått ned 2 % i fett%! Så noe må jo skje :P

 

500 nedgang er jo bra det da :D All nedgang er nedgang :) Så bra, greit med trening, uansett om vekta beveger seg eller ikke så merker jerg at formen og energien er mye bedre! :)

 

Jeg har blitt en morgenfugl.. I dag stod jeg opp 05.15.. Bommet med en time, så feil på klokka, så stod opp for tidlig.. Men er oppe og trener fra morgen av, ellers blir det ikke noe av. I dag har dagen vært bra, spist bra og trent bra :D Deilig !

 

Tenker det er viktig di dagene en ikke trener og heller ikke skeie ut matmessig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da er jeg på plass i ny leilighet! Det har vært noen slitsomme dager, men endelig er strevet verdt det! Puh! Svett som fy, så har nok brent av noen kalorier gitt! :P

 

Hei Anjo88, så koselig! :D Jo flere, jo bedre! Så står vi jo litt sterkere sammen, og motiverer. Spennende med GR kurs, har du gått ned mye med det før? Selv har jeg ikke tatt meg rå til det, men det må være deilig å kunne ha det som ett ekstra boost til motivasjonen. Å faktisk møte noen, og ikke gjemme seg bak pc-skjermen som jeg gjør. :P

 

Cfr: Hvordan går det å trene på morgenen? Jeg liker også å trene på morgenen (når jeg først får gjort det). Utsetter jeg det til senere, blir det aldri gjort. Men når jeg trener på morgenen føler jeg meg utslitt resten av dagen, og orker ikke å gjøre noe!

 

Ellers føler jeg meg klar for en ny start! :-)

Har hatt min mor på besøk noen dager, og her har det gått MYE og KUN i pizza, brus og kost oss med alkohol. Skjerpings her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anjo88

Flytting er nok fin trening ;)

 

Jeg gikk fra 90,5 til 73 med greteroede en gang, så ødela jeg det sakte med sikkert :/ Men nå er det ingen vei tilbake! :P Jeg føler meg ekstra presset til å være flink da når jeg må dele det foran folk, gjør egentlig det her også, samt at jeg forteller det til søster og mamma. I dag så jeg faktisk 89,6! Uoffisiell veiing. tenkte å veie meg til fredag igjen, reiser til Kiel i helgen, og flytter da veiedagen fra mandag til fredag bare nå til uken :) Men skal være FLINK på Kiel tur også:)

 

Fått trent i dag også på morgenen, deilig! Nå skal jeg videre og farge bryn og vipper - deilig :) Jeg er helt motsatt av deg daizy, når jeg trener så får jeg så mye energi resten av dagen også:) det er godt, og folk rundt meg merker det veldig godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke det er deilig å endelig være på plass i ny leilighet ja :D Du har nok forbrent en del kcal på det ja!

 

Trene på morgenen! JOJAAAAA hehe hjernen min er i feriemodus :P Ble snakkende på tlf med ei venninne til sent i går kveld så jeg sovna ikke før 2 tiden... det ble ikke noe trening på meg i dag. Var så slapp i fisken, så jeg tok meg en tur på besøk til min kusine. Håper på å få gått en tur i morgen. Har vært litt plaget med skulderen de siste dagene, men nå har det gitt seg godt når jeg har fått slappet godt av noen dager heldigvis!

 

Jeg er ikke vant til å trene på morgenen, så jeg vet ikke helt enda hvordan det påvirker min energi. Det som jeg vet sikkert er at når jeg kommer hjem etter en lang dag er det VELDIG lett å sette på en god tv-serie å bare slappe aav! Derfor tenker jeg å prøve å trene på morgenen. Får se hvordan det går, men alt er vel vanesak. Må jo opp før fuglene fiser når jeg begynner på skolen hvis jeg skal rekke å trene først hehe! Bussen min går kl 7 og det er ca 1,5 km å gå til bussen også. Satser på å gå, sykle, zumba og litt yoga når ferien er over :)

 

Jeg kommer til å veie meg i morgen for å se om det har endret seg noe. Fikk servert pizza i dag og cola så det er nok litt opp tror jeg...

 

Sitter her å funderer på hva jeg skal belønne meg med ved oppnådde delmål...

Hva har dere som "premie"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anjo88

Hehe jeg er også i feriemodus, men kommer jeg meg ikke opp og trener på morgenen så blir det ikke noe av:) Men jeg er veldig glad i å legge meg i rett tid om kvelden, og heller stå opp tidlig jeg da så flaks sånn;) Har du fått gått deg en tur i dag cfr?

 

 

Hehe det samme syntes jeg, enten må jeg trene på morgenen, eller rett etter jobb, ellers kommer jeg merg ingen sted. Eller om jeg skal hjem så er det første jeg gjør å ta på treningstøy før middag, da er det ikke så lett å sette seg i sofaen:) Hjelper meg :)

 

Hvordan har vekta vært? Jeg har også veid meg i dag( som alle andre morgener) og visre brått 89,1 i dag.. hjelpes! :D

 

Hm det med premier har jeg også tenkt på, tidligere har det vært frisørtime etc, men vet ikke nå.. Skal når jeg veier 85 prøve bunaden igjen i allefall, og en kjole jeg hadde på for mange år siden.. Men er jo ikke premie, men noe jeg ser frem til:P

Hva har dere som "premie"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da :D

 

Vekta mi sto stille så det var jo greit nok. I natt har vi vært på hytta vår og i dag skal vi ut på hytta med foreldrene til typen min ;) blir litt vanskelig å trene disse dagene, men 4.juli var jeg ute å gikk en god lang tur :D det var deilig å bevege seg litt! I dag skal vi ut på den lille øya deres så jeg satser på tur på søndag igjen ;)

 

Jeg skal bruke helga på å lage meg delmål og premier.. Tror jeg har litt lyst på sånne ilse Jacobsen støvler når jeg når 85 kg :) må tenke litt. I dag blir det reker til middag. "heldigvis" klarer jeg å drikke zero i stedenfor vanlig cola. Der er mange av mine kalorier spart inn :P hehe cocacoliker jeg :P

 

God helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anjo88

[Da var jeg tilbake fra en fantastisk tur til Kiel:D Vanskelig med frokost buffet og middagsbuffet, tax free og shopping i Kiel.. Fristelser overalt! Så spennende hvordan det går, har i allefall følt at jeg har vært flink;) Spist mye fisk og sjømat, gått mye trapper.

 

Hvordan har det gått i helgen? Har du fått laget deg noen delmål og premier? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daizy: Hvordan går det med deg?

 

anjo88: I helga gikk det ganske greit, ble reker på fredagen og en del usunn mat på lørdagen. Var ikke helt i form da så i stedenfor å gå ut på fest ble det heller hjemmekos med Mammas hjemmelaga lasange også laget jeg sjokoladepudding fra bunnen av etter bestemors oppskrift :) (ikke pulverformen altså, men ordentlig fra bunnen av) Det ble hytteturer og fisketurer i helga, og i går var det sinnsykt dårlig vær så jeg hadde ikke lyst til noen ting :P

 

I dag har jeg vært på topptur i heia :D 2 timer og 10 min! Det gjorde godt for kropp og sjel selv om det var yr og tåke.

I tillegg fikk jeg plukka litt blåbær på vei ned igjen fra fjellet.

 

Hvordan har deres start på uken vært?

 

Vektmessig hadde jeg gått opp litt dessverre.... 95,3 viste vekta i går :( men men jeg satser på å gå litt turer nå når jeg er hjemme i ferien å heller legge et strammere budsjett matmessig når jeg flytter i begynnelsen av august. ¨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...