Gå til innhold

Veien mot ett lettere liv, er du med? :)


Gjest murreM
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest enitra91

Hei alle sammen. :)

 

Jeg lurer på hvordan det går med dere og vektnedgangen jeg? Det har blitt så stille her, og det er jo litt synd om vi ikke kan holde koken oppe og motivere hverandre. Jeg for min del får mer motivasjon av dere. :)

 

Hadde en skikkelig BLÅuke forrige uke. Gikk opp 0.4 kg og har hatt superdårlig samvittighet. Så dårlig at jeg i samme slengen denne uken tok av de kg og er nede på 97.4 (- 0.9 kg) tok av samvittigheten pluss noen gram til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei Hei!

Har vært stille fra meg her i sommer, men har ikke mistet motivasjonen. Ferieturen gikk ganske greit, gikk ikke noe opp i vekt heldigvis, men har slitt med å komme i gang med vektnedgang etterpå. Merker at jeg har blitt litt sløv med å veie maten og holde den gode måltidsrytmen jeg hadde. Men jeg gir ikke opp, skal ned å grave frem grete roede bøkene mine slik at jeg frisker opp alt jeg har lært. Tror jeg skal melde meg på et kurs som begynner i slutten av august:)

Treningen har det gårr veldig fint med, i dag jogget jeg 4,5 km!! Hadde aldri trodd at jeg kunne klare det! Har også kjøpt meg ny sykkel så jeg prøver å ha en aktiv hverdag- sykler til butikken og når jeg skal besøke venner og familie. Håper dere har det fra og at motivasjonen fremdeles er på plass. Ha en super uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei folkens! Nå har jeg bestemt meg for å starte på nytt med hele slankeprosjektet, starter fra og med idag! Første veiing viste hele 92,2kg.. så nå er det bare å ta seg i nakkeskinnet! Neste veiing om en uke, gleder meg allerede ;)

 

Enitra91: Virkelig motiverende å høre at du tok av hele 0,9kg på en uke! Stoor applaus til deg :D Er helt enig i at det er synd det er blitt så stille her inne, men tror det er mange som har vært i feriemodus. Jeg skal begynne å være mer aktiv fra nå av ihvertfall :)

 

Jay: Jeg har å vært supersløv med å veie maten, det er jo drittkjedeli!! Men har tatt meg i nakken nå og funnet fram vekten, så den står klar til å veie alt før det puttes i munnen min! Må finne fram din vekt også nå, og bøkene dine. Vi må jo være klare til neste bikinisesong ikke sant? ;) Og tenk så fantastisk at du har fått slik en joggekondis, herrrlig!

 

Keep up the good work da folkens :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Kan jeg joine dere?? Har en egen tråd, men der er det veldig få innom, og jeg trenger motivasjon!! Ser at dere er, eller har vært, så tung som meg..

 

Har god erfaring med GR, men fremdeles ikke kommet til trivselsvekt. Gått opp og ned.. Er en kvinne på 42 år, 173 cm. Begynte i fjor med 108 kg og er nå på 97-tallet. skal ned til 82 ca, og da blir det hold vekten kurs. Kan desverre ikke bevege meg og trene som jeg selv kunne ønske pga skader, men prøver så godt jeg kan! B)

 

Etter ferien havnet vekta på utrolige 99,3 kg men jeg er nå

heldigvis på vei ned! Blir utfordringer i helger og når man er borte, men prøver å få GR-flyt i hverdagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Hei alle sammen!

Kan jeg joine dere?? Har en egen tråd, men der er det veldig få innom, og jeg trenger motivasjon!! Ser at dere er, eller har vært, så tung som meg..

 

Har god erfaring med GR, men fremdeles ikke kommet til trivselsvekt. Gått opp og ned.. Er en kvinne på 42 år, 173 cm. Begynte i fjor med 108 kg og er nå på 97-tallet. skal ned til 82 ca, og da blir det hold vekten kurs. Kan desverre ikke bevege meg og trene som jeg selv kunne ønske pga skader, men prøver så godt jeg kan! B)

 

Etter ferien havnet vekta på utrolige 99,3 kg men jeg er nå

heldigvis på vei ned! Blir utfordringer i helger og når man er borte, men prøver å få GR-flyt i hverdagen!!

 

MurreM:

Jeg er ganske så stolt av den ja. Uheldigvis så går det ikke like fort fremover alle de andre ukene, og jeg har som regel ikke gått ned noe nesten. :mellow: Men det er vel kanskje bare en fordel at det ikke går alt for fort sånn at jeg ikke sprekker. Noe jeg har testet ut, er at jeg måtte løpe ned til bussterminalen i Oslo i helga, og holdt ut hele veien - 5 minutter - det er mange år siden jeg har klart å holde ut så lenge! B) Vanligvis bare 1 minutt, ikke det engang.

 

Jeg håper dere alle har hatt en superfin ferie til tross for det alt for dårlige været, og at vi alle sammen er klare for å gjøre en skikkelig innsats i høst og vinter. Tenk om vi kunne føle oss vel i bikinien neste sommer da? Drømmerekord spør du meg. :D

 

Trixi2:

Velkommen skal du være! Kjempekoselig at det er flere som slenger seg på. Jo flere man er, jo mer inspirasjon får man. Jeg forstår deg veldig godt med at det er vanskelig i helgene. Et tips: jeg pleier å spare alle kaloriene man kan bruke på godis og andre søtsager hele uken til helgene. Det er i alle fall noe som fungerer for meg. :) Men ikke forhast deg! Det er bedre at du tar det over lengre tid enn du har forventet enn at du sprekker etter hvert. Jeg har tro på deg, og skal være med å heie deg frem mot målet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MurreM:

Jeg er ganske så stolt av den ja. Uheldigvis så går det ikke like fort fremover alle de andre ukene, og jeg har som regel ikke gått ned noe nesten. :mellow: Men det er vel kanskje bare en fordel at det ikke går alt for fort sånn at jeg ikke sprekker. Noe jeg har testet ut, er at jeg måtte løpe ned til bussterminalen i Oslo i helga, og holdt ut hele veien - 5 minutter - det er mange år siden jeg har klart å holde ut så lenge! B) Vanligvis bare 1 minutt, ikke det engang.

 

Jeg håper dere alle har hatt en superfin ferie til tross for det alt for dårlige været, og at vi alle sammen er klare for å gjøre en skikkelig innsats i høst og vinter. Tenk om vi kunne føle oss vel i bikinien neste sommer da? Drømmerekord spør du meg. :D

 

Trixi2:

Velkommen skal du være! Kjempekoselig at det er flere som slenger seg på. Jo flere man er, jo mer inspirasjon får man. Jeg forstår deg veldig godt med at det er vanskelig i helgene. Et tips: jeg pleier å spare alle kaloriene man kan bruke på godis og andre søtsager hele uken til helgene. Det er i alle fall noe som fungerer for meg. :) Men ikke forhast deg! Det er bedre at du tar det over lengre tid enn du har forventet enn at du sprekker etter hvert. Jeg har tro på deg, og skal være med å heie deg frem mot målet. :)

 

Tusen takk! Trenger både heiagjeng og motivasjon jeg! Det er så godt å være i gang igjen etter ferie og late dager med altfor mye mat og få måltider... Jeg vet at Ting Tar Tid!! gikk ned 20 kg, men de havnet på kroppen igjen... Denne gangen skal det være for ever, det tar tid å forandre dumme vaner.. MEN VI SKAL KLARE DET!!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se at det er litt liv i gruppa igjen:) Virker som vi alle er klare til å legge sommeren bak oss og starte med ny giv mot høsten! Knall bra:) Kjekt at også nye ønsker å være med i gruppen. Velkommen skal du være! Sammen skal vi vinnne kampen mot kiloene.

I dag har jeg endelig funnet frem igjen både bøkene og matvekten. Merker at når jeg ikke følger kostplanen min så mister jeg energi, så nå er jeg veldig motivert til å holde meg til den. Men det er jo litt utfordrende, er sykepleier så jeg trenger ulike planer utifra om jeg jobber dag,kveld eller natt.. Men jeg har klart det før og skal klare det igjen. Vekten min sier 95,1 kg, det er en vektnedgang på 12,6 kilo. Knall fornøyd med det, målet om å gå ned 15 kg er jammen ikke langt unna! Skal i bryllup snakrt å har kjøpt en nydelig kjole som jeg gleder meg til å bruke. Deilig å kunne bruke mindre størrelse i klær:)

Nå skal jeg gå en times tur med en god venninne i det fine været. Ha en flott uke folkens. Stå på videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vekta i dag og den viste 96,9 kg, så da har jeg fått av det meste som ramlet på i ferien! Veldig fornøyd med det!! Merker at jeg ikke har fullt fokus på GR, så mye annet som skjer samt en kropp som ikke funker helt som den skal.. Men det blir bedre! Beveger meg så mye jeg kan, og er flink til å drikke vann! Maten er det litt så som så med....

 

Ingenting bedre (nesten!) enn å kunne ta i bruk mindre klesstørrelser!! Kos deg med ny kjole i bryllupet, Jay!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regniesil

Eg er med!! :rolleyes:

 

Eg skal nå målet mitt på ca 45-50 ned, har klart 23 hittil!! Det hadde nok vært gøy å klart 50, men veit ikkje om eg skal gå så langt ned.

 

Fyrste målet mitt er å nå 89,9 kg, som er om 3,6kg!! Håpar at eg skal klara å nå det før 17.september. :rolleyes:

 

korleis får dere til å laga til oversikt over kva vektreduseringa er kvar veke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp folkens! Da er det fredag og veiedag for min del, fikk ikke veid meg forrige fredag, så på to uker har jeg gått ned fra 92,2 til 91,1. Fornøyd med det! Det er jo ca 0,5kg i uka, som er målet mitt :)

 

Ser at vi har fått to nye person med oss, det er ho kjempebra :)

 

Enitra91: Ja så lenge tallene går nedover, og er stabil, så er jo det bedre enn at de går oppover. Og jeg tenker akkurat sånn som deg: tenk hvor lekker vi skal se ut i bikini neste sommer :D Man må tenke langsiktig, er ikke slik at man kan gå ned 10kg på 1 uke, da er det bedre med 0,3-1kg i uken. Det går sakte men sikkert.

 

For to uker siden regnet jeg ut at det var ca 20uker til jul, og at vis jeg da gikk ned i snitt 0,5kg i uken så vill jeg ha gått ned 10kg til jul. Kjenner at det å skape seg slike mål motiverer utrolig mye!

 

Tips mot søtsug:

Har dere smakt hjemmelaget smoothie folkens?! Det er kjempegodt! Og du kan variere kaloriinholdet etter hva og hvor mye du har oppi den. Jeg bruker å kjøpe frosne bær på butikken, (bær er det lite kalorier i) og så mixer jeg f.eks jorbær og litt appelsinjuice i blenderern, kjempegodt! Kan og tilsette til youghert naturel og kanskje en liten skje jorbørsyltetøy for ekstra smak :) Vet ikke hvor mange kalorier en slik inneholder, men skal regne det ut en dag og dele det med dere :)

 

En annen vri man kan bruke til dessert: Frosne bringebær, youghert naturell og litt vaniljesukker. Mikses i hop med stavmikser eller blender. Nytes kald! mmm kjempegodt, men litt mer usunn på grunn av vaniljesukkeret. Det er vell dette man kan kalle en sunn dessert? Man skal jo nyte livet litt innimelom også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regniesil

eg er ikkje så glad i smoothies, men kan jo laga til det av og til. ;)

 

eit anna problem som har dukka opp i dag, er at ut i fra menyen min i dag, så er eg kommet i boks med mjølk, grønsaker og frukt, men det er langt igjen til å nå målet på 1600 kcal.. Korleis skal eg løysa det? :blink:

 

I morgo til søndag skal eg og forhåpentligvis samboaren på Storefjell Høyfjellshotell og feira 40-årsjubileum. Håpar samboaren også får vera med, men ser litt skummelt ut, eldste datra her er blitt sjuk (feber og oppkast... :( ) og eg veit at barnevakten ikkje likar å passa ungane når dei er sjuke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mormor52

Hei dere!

Fikk lyst å skrive litt her og GRATULERE med alle resultater! :-)

 

Når det gjelder søtsug, så hjelper det meg å drikke surmelk, biola e.l. Det er også et lettvint og godt lite mellommåltid. Derfor har jeg alltid biola syrnet lettmelk naturell i kjøleskapet og gjerne en biola melk med bær/frukt. Ofte blander jeg halvt om halvt i et glass. Bær og yoghurt naturell kan evt. søtes med litt Stevia hvis man vil unngå (vanilje)sukker. Jeg vet ikke om det går an å få vaniljesmak på Stevia-pulver, hvis man også vil ha vaniljesmaken...kanskje noen har prøvd å blande i ren vanilje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regniesil: Er du ikke glad i smoothies? Trudde det var noe alle likte jeg :) Har du prøvd forskjellige typer? Kan jo være at det er noe i smoothien du ikke liker, et bær eller en fruk eller noe slikt? Jeg liker f.eks ikke smoothier med banan, eller med for mye youghert i :)

 

Hva spiser du sånn ca iløp av en dag siden du ikke når opp til kalorinivået? Hvor mange kalorier mangler du?

 

Mormor52: Hva med å prøve "tine youghert Ja vanilje"? Har ikke smakt den selv men har hørt at den skal være veldig god blandet med smoothie, bær eller andre ting :) Det er kun tilsatt 3% sukker, og ikke noe kunstig søtning! Den har også mindre kalorier pr. 100gram en youghert naturell.

 

En liten kalori oversikt for youghert, i stigende rekkefølge:

Tine JA vanilje: 58kcal per 100 gr

Tine naturell: 74kcal per 100gr

Tine jordbær: 90kcal per 100gr

Tine vanilje: 92kcal per 100gr

Tine Sprett vanilje: 92kcal per 100gr

Tine Sprett blåbær: 95kcal per 100gr

Tine NYT blåbær: 120kcal per 100gr

Tine MATyoughert naturell 120kcal per 100gr

Piano sjokolade og nøttecrisp: 181kcal per 100gr

 

 

Stooor variasjon vertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff dette har virkelig ikke vært min uke, har vært så mye stress, styr og usunn mat, og det merkes nå på vekten: 91,8kg. Altså +0,7kg på en uke. Liker ikke dette noe særlig.. Å gå ned i vekt er virkelig vanskelig, å jeg kjenner på motivasjonen nå at jeg blir litt oppgitt :(

 

Vet jo hva jeg gjør feil, vet jo at jeg ikke burde spist den sjokoladen, eller spist det og det til middag. Men alikevell så gjør man det!? Sjokolade og usunn mat er jo så godt, det er jo nesten slik at man blir avhengig av det! Men samtidig så har man jo såå lyst til å gå ned i vekt.. Det skal ikke være lett!

 

Men det er vell bare å ta seg i nakkeskinnet, jeg får prøve å planlegge litt sunne middager for en uke framover, å se om det hjelper. Så får man bare prøve så hardt man kan å være sunn! Men det er vanskelig, og den siste uken har søtsuget vært helt ekstremt sterkt Tror det har en sammenheng med at jeg har stresset. Er det flere som merker at stress trigger søtsug? Er man stressa i en jobbsammenheng eller liknende så er det ikke bare bare å finne tid til å lage seg en smoothie eller noe annet sunt alternativ. Noen som har noen tips der?

 

Hvordan går det med vektnedgangen til dere andre da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen murreM!

Takk for yoghurt-tips!

 

Jeg har mye erfaring med stress... både at det trigger søtsug og generelt gjør en vektreduksjonen ekstra vanskelig. For min del bestod noe av dette i at det gikk for lang tid mellom måltider, opptil 8-10 timer, eller andre ganger at det ble for mye småspising, og spising/kalorisluking for "hente energi" til å holde ut enda litt lenger mens jeg egentlig var helt utmattet og trengte å ta kveld/hvile.

- Er det noe du kan rydde av veien? Noe som kan vente, som ikke haster?

- Kan du rydde vekk mat du helst ikke bør spise?

- Sørg for å ha "ja-mat" for hånden!!

 

Når jeg får mensen kommer også alltid søtsug. Sist klarte jeg meg ganske bra gjennom den perioden fordi jeg passet på å spise litt hver 2-3. time (og det er ofte til meg å være), men jeg fulgte klokken konsekvent og ikke magen. Når suget var der, var det lettere å holde ut fordi jeg visste jeg kunne spise igjen om kort tid. Og det hjalp ofte med en god kopp god te i "ventetiden" (er kaffemenneske!), eller en distraksjon... som f.eks. å lese noe...hva som helst.. for å få tankene over på noe annet...

 

- Sjokolade er ikke ille hvis det er snakk om en liten bit! (Jeg har tidligere slanket meg vellykket og beviss lagt inn 10 g mørk sjokolade i dagens "matpakke".)

 

Veldig viktig: Pass på å få NOK SØVN!!

 

Dette ble litt i hurten og sturten, og nå må jeg fare... LYKKE TIL!!! Du klarer dette!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren å, møtte veggen denna veka. :-( fy flate, ikkje lett når lysten til å gå ned er der, men orket til å gjera noko med det er borte.. men har no klart å komme meg opp i fra "hengemyra" mi og er kkar for ny kamp mot vekta, sjølv om vekta er tilbake på startstreken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mormor52: Takk for at du deler din erfaring :) Det var virkelig motiverende å kjenner det hjalp på, tusen takk skal du ha :)

 

Jeg kjenner meg veldig igjenn i det at det går for lang tid mellom måltidene og at man kalorisluker for å hente energi.. Tror tipsene dine blir til god hjelp for meg, skal få ryddet unna usunn mat nå, og heller få kjøpt inn litt "ja-mat". Så skal jeg prøve å bli flinkere å spise ofte, kanskje ha alarm på telefon som minner meg på å spise. Før det blir jo slik at man glemmer det av! Og da er man så sulten at man ikke orker å lage noe sunt, å tyr til noe usunt og lettvint..

 

Sjokolade går greit i små menger ja. I vår gikk jeg ned litt ved å telle kalorier, så da spiste jeg noen dager litt sjokolade, men så lenge jeg holdt kalorimålet for dagen gikk jeg fortsatt ned i vekt :)

 

Er det flere enn meg som er KJEMPELEI av å telle kalorier? Jeg har helt sluttet med det nå før jeg har mistet motivasjonen helt for det. Jeg VET at det funker, men det er ett sliit! Spesielt til middag og slikt... Derfor har jeg bestemt meg for at jeg nå skal ha en periode på to uker der jeg spiser sunn mat, grønnsaker osv, uten å telle kalorier. Så får jeg se hvordan det går å vurdere å begynnte å telle eller ikke etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

De to siste ukene har ikke gått slik jeg ønsket at de skulle. Hadde planer om å komme meg tilbake til de gode vanene mine, men viljen til det var vel ikke stor nok. Jeg har hverken trent eller spist slik jeg skal. Men jeg må prøve å ikke miste motet. Heldigvis har vekten stått stille, så jeg har ikke noe jeg må ta igjen, jeg må bare komme i gang slik at jeg kan fortsette vektnedgangen. Fra mandag av bëgynte jeg igjen med å føre alt jeg spiser, drikker og trener og det har gått veldig fint. Kjenner at motivasjonen for å gjør en ny innsats absolutt er til stedet nå.

 

Hjelper absolutt å være medlem av denne gruppen. Takk for hjelpen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere! var på vekta i dag og den viste 96,8 kg.. Nå er det bare en vei og gå, og det er rett nedover, uten stopp! Jeg håper jeg er i en god driv nå anng mat og trening, må bare innom her på forumet for å hente motivasjon og skrive ned i dagboka, hver dag!!

Har stor tro på at å veie og telle hjelper, men ikke alltid det er like lett å gjennomføre.. må føre inn i dagboka så mye jeg bare kan..!

 

Ha en god helg alle sammen! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei alle sammen!

 

Unnskyld for at jeg ikke har gitt fra meg noe særlig med lyd i det siste, men en del ting har skjedd i livet mitt. Jeg har blitt singel igjen - og jeg trives kjempegodt! Gikk ned til 95 kg, og har heller ikke gått opp igjen. :rolleyes:

 

Nå har det seg sånn at jeg har vært under kniven (på mandag), og kan ikke trene på en stund. Jeg har operert puppene mine. Ja, dere tenker vel kanskje jeg har silikon i begge puppene? Men det er faktisk bare i den ene. Den ene puppen var B og den andre D. Det slet skikkelig på meg, og jeg fikk det gratis på grunn av forskjellen. Så vet dere i alle fall det. :)

 

Ellers går det smått som smått med vektnedgangen min. Jeg har faktisk gått ned hele 10 kg siden mai, og er fornøyd med at jeg har fått det til. Om 5 kg er jeg halvveis i vektnedgangen! Jippii. :lol:

 

Håper alt står bra til med dere, og at dere er stolte av dere selv! Det har dere god grunn til å være. Husk folkens: Ikke gi opp! Tenk å kunne ha den fine bikinikroppen 2013 da? Det vil i alle fall ikke jeg gå glipp av. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storblondie

Er nyoppstartet her på forumet og det hadde vært artig med noen å dele tips og erfaringer med. Og ikke minst MOTIVERE hverandre :D Tenkter å ha fast veiedag ilag en gang i uka, f.eks på fredager?

 

Er en jente på 21år der vekten viser 91,6kg. Målet er å komme ned til 65-70kg. Er litt usikker på hvor trivselsvekten min er da jeg ikke har veid meg på 20år ;) Skal ligg på mellom 1600-1900 kalorier dagen:) Min største utfordring blir uten tvil SJOKOLADE :lol:

 

HIV DEG MED :D

 

 

Tror nesten du og jeg er tvillinger jeg! Haha. Jeg er ei jente på 20 år, veier 100 kg, og vil også komme meg ned til 70, kanskje mindre. Har bestemt meg for å spise ca 1600 kcal om dagen. Min favoritt er også sjokolade.. det er så himmelsk godt! Gleder meg til å følge deg videre i kampen mot kiloene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter & gutter!

 

Har nå sittet å lest igjennom alle sidene deres, og det ser ut som dere i allefall har vært svært aktive til å skrive her inne. Jeg vill gjerne bli med dere på ferden videre, da jeg trenger noen å henge meg på... Jeg veier 91,5 kg, og er kun 162høy. Målet mitt er 65, men regner ikke med at det skal skje over natten... Vekten har kommet krypenes de siste 5 årene sammen med samboeren min, og har fått en nydelig sønn i løpe av denne tiden, men veide mye mindre etter jeg fødte han, så skal ikke gi svangerskape skylden...:P

 

Jeg har ikke vært spesielt aktiv de siste årene, men jeg har vært klar over at vekta har tatt av uten og orke å ta kontrollen. Nå er jeg veldig klar for kam, og dette er kun min 2 uke...

Min veie dag er tirsdag... Nå trener jeg hver dag, uten om lørdag&søndag på avansia... Syntes utrolig nok det begynner å bli gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Velkommen til nye følgere! Har dessverre blitt lengre og lengre mellom innleggene i det siste. Men håper at noen er der fremdeles. Selv begynte jeg på et nytt Grete Roede kurs sist tirsdag, fant ut at jeg måtte stoppe med alle unskyldninger og heller gjøre noe. Så denne uken for meg har vært den beste på lenge, så nå håper jeg at jeg får se noen resultater når jeg veier meg i morgen. Tiden vil vise=) God uke til dere alle! Håper noen tar seg tid til å fortelle oss andre om hvordan det går. Det er særlig i motgangstider en trenger å stå sammen! Jeg heier på dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er nyoppstartet her på forumet og det hadde vært artig med noen å dele tips og erfaringer med. Og ikke minst MOTIVERE hverandre :D Tenkter å ha fast veiedag ilag en gang i uka, f.eks på fredager?

 

Er en jente på 21år der vekten viser 91,6kg. Målet er å komme ned til 65-70kg. Er litt usikker på hvor trivselsvekten min er da jeg ikke har veid meg på 20år ;) Skal ligg på mellom 1600-1900 kalorier dagen:) Min største utfordring blir uten tvil SJOKOLADE :lol:

 

HIV DEG MED :D

 

 

Jeg er med! Er 20 år og har gått på kurs i et år - men det har gått sakte og jeg mangler de siste kiloene. Startet med en startvekt på 94 og har nå gått ned 17 kilo. Hovedmålet mitt er "under 70" og alt under er bra nok for meg. Startet med 1900 kalorier (jeg trener 4 ganger i uken) men jeg gikk ikke ned, og ofte gikk jeg opp et par hundre gram. Etter mange variasjoner, ligger jeg nå på rundt 1300-1400 kalorier pr. dag og er fornøyd med det. Hovedproblemet er middager - gud; hvor mye godt det er der ute.

 

Om jeg kan hjelpe på motivasjonen, gjør jeg gjerne det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...