Gå til innhold

Fit for fight!


Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Ny veiedag - og hurra!!! I dag ble det ned til 72,7. Det betyr totalt ned 8 kg siden starten. Det betyr at til hovedmålet er det bare igjen halvparten av det jeg totalt har gått ned smile.gif

 

Dessverre streika dataen min etter dette. Jeg sluttet da å skrive opp hva jeg spiste - og når jeg fikk den tilbake igjen etter 3-4 uker, kom jeg liksom aldri i gang igjen. Har gått opp 3 kg igjen :( Men nå er jeg igang igjen :) Har meldt meg på kurs som starter på mandag så da er det ingen vei utenom å starte igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Og i midten av mai streika dataen min igjen og jeg hadde problemer med å få registrert alt jeg spiste angry.gif Det tok ca en måned før jeg hadde den tilbake igjen - og jeg må innrømme at jeg ikke har vært så flink i mellomtida. Vekta har svingt mellom 71 og 73. Nå må jeg skjerpe meg! Ser at jeg ikke når målet mitt før sydenferien - men det skal nås! smile.gif

 

Laget en oversikt for meg selv for å se utviklingen.

 

dXDEbcc.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

I dag landet jeg på 77,2 - det er ned 700 gram, men jeg er ikke strålende fornøyd siden jeg i går veide 77,0 - og ikke spiste jeg noe feil i går heller... Men jeg trente da - både sykkel og styrke, så det kan vel være at det har noe av skylden.

 

Hvordan har det gått med dere denne uka?

 

Her kommer resutater for denne uka:

Mandag:

Kalorier: 1543. Kostholdsscore: 6,8. Trimpoeng: 0,5. Skitt: 6877

 

Tirsdag:

Kalorier: 1549. Kostholdsscore: 7,5. Trimpoeng: 2. Styrkepoeng: 1. Skritt: 11907

 

Onsdag:

Kalorier: 1566. Kostholdsscore: 10. Trimpoeng: 2,5. Styrkepoeng: 1. Skritt: 9377

 

Torsdag:

Kalorier: 1539. Kostholdsscore: 8,3. Trimpoeng: 1,7. Styrkepoeng: 1. Skritt: 12358

 

Jeg ligger under 1600 i snitt når det gjelder kalorier. Er det "farlig" så lenge jeg får en grønn hake på registreringssiden?

 

I morgen reiser jeg til Kreta i 2 uker, så målet de neste ukene er å ikke gå opp :)/> Kom gjerne med tips om dere har noen i forhold til kosthold og hva som er lurt ellers når jeg er i syden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har vært på kurs før og nå henger jeg meg på den fine tråden din :rolleyes:

Noe jeg har begynt med, er å trene både morgen og kveld. Jeg bruker pulsklokke, og prøver å holde meg opp til 1000 kcal, ofte delt på to treninger. :P Men da jeg må ta den helt ut av og til, blir den gjerne mer enn det til sammen. Jeg bruker ikke skritt- teller lenger, for jeg har høye trimpoeng allikevel. Da jeg var i syden sist, holdt jeg meg til gode salater og det var lett å få i seg, med litt brød til, og bare vann å drikke. Unngikk søtsaker som det var flust av på All inclusive og lot heller barna få det søte, av og til... lol Jeg deltok i bassengaktivitet og vi gikk tur da det var kjøligere om kvelden. Hvile var også viktig da det var så varmt! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...