Gå til innhold

Kampklar - 11 kilo skal vekk!


Anbefalte innlegg

Gjest sprek40farmor

Nå har jeg også vært mer fra enn til en periode - var borte hjemmefra hele forrige uke, og har hatt ei stressuke på jobb denne uka som nettopp var. Det har blitt lite trening og litt for lite fokus på mat, og når jeg har veid meg har vekta vist til dels høye tall (over 77 kg igjen!) - men det tror jeg kommer av at jeg spiste alt for mye alt for salt pizza på den lange kjøreturen hjem etter å ha vært på Østlandet forrige helg. Da tar det noen dager før vannet som bindes er ute av systemet igjen, så jeg var på et vis forberedt på det. Og lot meg ikke stresse for mye.

 

Og i dag sier vekta 75,0 kg :-) Så jeg hadde nok rett. Det blir godt med ei uke hjemme og mer normale forhold, før jeg skal på yoga-retreat med avreise lørdag om ei uke. Da håper jeg på å være et sted litt godt nede på 74-tallet på vekta - og det blir spennende å se hvordan ei supersunn uke kommer til å slå ut!

 

DollyDuck - bra jobba! Om det blir litt mer fra enn til, så er det vel greit så lenge resultatene viser seg allikevel. Og selv om vi kanskje ikke er like aktive inne på forumet som før, synes jeg vi skal fortsette å følge opp med statusrapporter - det forplikter liksom litt mer. Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei alle fantastiske jenter i denne tråden!

 

Dere motiverer, får meg til å smile, og ikke minst får meg til å tro på at dette kan jeg også få til!

Tusen Takk!! :)

 

Jeg er i samme situasjon som deg DollyDuck. Flyttet hjemme fra, gikk opp i vekt, og ønsker nå å gå ned igjen. jeg er ei mat-glad jente, så syntes disse "sulte-kurene" som finnes der ute er vanskelig å følge, pluss at de er svært vanskelig å følge i sosiale settinger. Jeg er derfor mer motivert for et Roede-kurs med fokus på sunn mat, riktig mengde og mye mosjon.

 

Dette er mitt første Grete Roede-kurs og jeg har nå vært medlem her inn i én måned. Det har til tider vært litt vanskelig å holde fokus helt alene, så jeg bestemte meg for å lese litt i forumet. Det var da jeg kom over dere!

 

Jeg håper derfor det er greit at jeg henger meg på, og blir med dere på kampen mot kiloene. Jeg har selv et ønske om å gå ned 8-10 kilo, og har satt trivselsvekten på 62 kg - tilbake til det den var før studielivet begynte.

 

Hilsen SmileOda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei,

 

Hvordan går det med dere?

 

Jeg har hatt noen fryktelig travle uker. Skjønner ikke hvor tiden har blitt av.

Har vert så mye å forholde meg til så måtte kutte ut forumet for en tid.

 

For ca en måned siden hørte jeg et radioprogram som handler om at slanking sitter i hodet. Jeg synes budskapet der var veldig riktig, det handler om fokus og om å endre tankemønsteret om mat, vaner, planlegging og rutiner rundt mat.

 

De siste ukene har gått i mye jobbing, og i et stress uten like. Jeg har prøvd å sette av tid til trening, men det har ikke vert så lett å få det til. Maten i uka har egentlig gått veldig bra, har holdt meg til et fast opplegg. Men helgene har vert litt for mye utskeiing.

 

Vekta har vert stabil på 58,0.

 

Er fornøyd med at jeg har klart å holde meg noen lunde på samme sted. Jeg vet at jeg ikke har gjort innsats for å gå ned, så det har jeg ikke foventa. Men nå tror jeg at jeg er klar for noen uker med litt innsats igjen. Jeg har fremdeles målet mitt i syne. Om det tar lang tid, så får det ta lang tid. :)

 

 

Håper dere fortsatt holder på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...