Gå til innhold

Ny start på veien mot målet


Gjest Monken
 Share

Anbefalte innlegg

Gårsdagen var fridag siden det var planleggingsdag både på skolen og i barnehagen :)

Herlig dag på hytta.

Ettermiddag ble brukt til å frakte et mål ved ut på hytta, min del av jobben var først å bære 20 60-literssekker med ved fra bilen og ned i båten ( - styrketrening for armene), deretter å kjøre 40 sekker i trillebår ca 100 meter oppoverbakke i steiner og gress ( - intervalltrening de lux) Visste ikke helt hva jeg skulle registrer det på i trening her inne. Men 15 minutt styrke og 2 timer rask gange i motbakke ga meg 7 trimpoeng. I tillegg gikk jeg og dyttet på trillebår med ved i. Resultatet ble dermed 7-10 trimpoeng, 6 skrubbsår, 2 forstua tær og diverse stive muskler....

I dag skal det ikke trimmes for å si det slik.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen !

 

En herlig morgen - solen skinner og jeg lengter ut.... Vil IKKE sitte inn på en sådan dag, men i morgen er det fri!!! Jentene mine har sin første skoledag i morgen. Det skal bli stas.

 

Gårsdagen planlagte trening på helsestudio gikk også i vasken, endte opp på shopping da jeg måtte anskaffe mer sommerlige klær til første skoledag. Jeg hadde jo kjøpt genser og bukse som de skulle gå med, men det blir alt for varmt.

 

Dårlig valg av middag - tomatsuppe gjorde at jeg kom litt skjevt ut kalorimessig. Ikke mye å bli mett av. Jeg spiste fine rundstykker til, og det metter jo heller ikke for å si det sånn.

 

Så i stedenfor å finne meg noe fornuftig når jeg satt og såg på alle tirsdagens serier endte jeg opp med å spise en skål m/cheesdoodles!! Fy skam seg! Jeg som skulle være så flink...

 

Jepp i dag er det ny dag og nye muligheter.

 

Fikk min tredje dag med sykling til jobben i dag, og vanninntaket er fortsatt bra. I kveld blir det spasertur og i morgen blir det forhåpentligvis noe styrketrening.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudd mårning :) Dagene går greit, synes jeg - men det blir for lite trening. "Dessverre" går jeg ned selv om jeg ikke trener, hehe, og da er det vanskeligere med motivasjon. Heldigvis har jeg en hund som krever mye mosjon, så jeg får gått ganske mye tur, og med litt ekstra fart er det i hvert fall bedre enn ingenting! Jeg snikveier meg altfor ofte også, så fra og med NÅ skal jeg kun veie meg på veiedagen - mandag. Bare tull å få med seg små opp- og nedturer ila uka, når jeg vet væske i kroppen etc. er ulikt fra dag til dag. :)

 

Ha en strålende dag alle! :)

 

Tur er tur kjøttbolla. Fint med en unnskyldning, eller et must til å komme seg ut når en har hund. Jeg elsker å gå tur selv :) Snikveiing er både godt og gale - du holder fokuset oppe, men samtidig kan en bli skuffet om en har sett lavere tall tidlgere i uken enn på veiedagen.

 

Jeg må innrømme at jeg oppå innimellom jeg også, men forsøker å holde meg til mandagene.

 

Så bra at du opplever vektnedgang - men husk du har sikkert endret kostholdet, og du er jo ikke i ro - så ta det til deg også. Du har vært flink!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen var fridag siden det var planleggingsdag både på skolen og i barnehagen :)

Herlig dag på hytta.

Ettermiddag ble brukt til å frakte et mål ved ut på hytta, min del av jobben var først å bære 20 60-literssekker med ved fra bilen og ned i båten ( - styrketrening for armene), deretter å kjøre 40 sekker i trillebår ca 100 meter oppoverbakke i steiner og gress ( - intervalltrening de lux) Visste ikke helt hva jeg skulle registrer det på i trening her inne. Men 15 minutt styrke og 2 timer rask gange i motbakke ga meg 7 trimpoeng. I tillegg gikk jeg og dyttet på trillebår med ved i. Resultatet ble dermed 7-10 trimpoeng, 6 skrubbsår, 2 forstua tær og diverse stive muskler....

I dag skal det ikke trimmes for å si det slik.....

 

JØSS! Imponerende - skjønner godt at du trenger en hviledag etter denne økten ;)

 

Intervalltrening er veldig effektivt - skulle fått meg et program som jeg kunne fulgt jeg også. Får se om jeg ikke skal hive meg på tredmøllen på senteret igjen.

 

Ikke like enkelt å vite hva en skal registrere enkelte matsorter eller trening.. Er nok bare å ta det som en føler er mest likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg blir gjerne også med på denne tråden :)

 

2barnsmor på 29 her, var 104 kg når lillebror kom til verden i april, men har satt startvekta på 95 siden det var da eg satte virkelig i gang med trening og godt kosthold. No er eg 86 kg. Er meget motivert for trening for tida, så det går som det suser. Trener styrke 3 dager i veka, og går 1 time tur kver dag med vogna. No når det blir normale timer igjen på treningsenteret når ferien er over, vil eg prøve å vere med noen spinning og stram opp timer. Målet mitt er 65 kg, men har ikkje vert under 70 kg siste 6 åra. Alt begynte med storesøstra i magen, dei kiloene sliter eg med enda føler eg. Men har allerede gått ned dei 15 kiloene eg la på meg i dette svangerskapet, så er godt i gang.

 

 

Håper dere alle har en finfin dag. Her skinner sola, eg og ungene har vert på treningsenteret, så eg fikk trene styrke, også har vi gått tur med min far og stesøster opp til hesten til stesøstra mi, der jentungen fikk ri litt :) No er det middagstid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tærne er litt bedre i dag, men musklene er enda stivere, så det blir nok ikke trim på meg i dag heller. Gikk på vekta i dag, og det var ikke noe gøy, ingen nedgang siden mandag....grrr...må slutte å veie meg utenom mandager tror jeg...blir bare sur og umotivert av sånn tull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag begynte mine største jenter på skolen :huh: Tenk at jentene mine har blitt store jenter... Ungene hadde en fantastisk dag, og viste mor og far at de har blitt store jenter.

 

I dag var det jentene sin dag. De skulle få velge middag, og selvfølgelig måtte de få is til dessert.

 

Resultatet på dagen for min del ble derfor særdeles dårlig. Siden ungene skulle velge middag ble det pizza. Tok det måltidet som lunch/middag, da det egentlig ble ganske sent.

 

Resultatet ble likevel ikke så værst, ender vel på under 2000 kalorier, og konklusjonen blir at jeg ikke hadde noen god matrytme, eller plan for dagen. Jeg har heller ikke vært flink til å drikke vann. Tror jeg har drukket halvannen liter pepsi max i dag, og det er ikke vanlig til å være meg.

 

Godt jeg skal på fjelltur i morgen. Ble fremskyndet til fredag, da meldingene for lørdagen såg heller dystre ut. Satser på litt skyer og masse sol ;)

 

Mette77 - forsøk å veie deg en gang i uken, ellers blir en bare påvirket av opp og nedturene.

 

Mandag skal vi ha rikket oss bittelitt lenger ned på vekten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg blir gjerne også med på denne tråden :)

 

2barnsmor på 29 her, var 104 kg når lillebror kom til verden i april, men har satt startvekta på 95 siden det var da eg satte virkelig i gang med trening og godt kosthold. No er eg 86 kg. Er meget motivert for trening for tida, så det går som det suser. Trener styrke 3 dager i veka, og går 1 time tur kver dag med vogna. No når det blir normale timer igjen på treningsenteret når ferien er over, vil eg prøve å vere med noen spinning og stram opp timer. Målet mitt er 65 kg, men har ikkje vert under 70 kg siste 6 åra. Alt begynte med storesøstra i magen, dei kiloene sliter eg med enda føler eg. Men har allerede gått ned dei 15 kiloene eg la på meg i dette svangerskapet, så er godt i gang.

 

 

Håper dere alle har en finfin dag. Her skinner sola, eg og ungene har vert på treningsenteret, så eg fikk trene styrke, også har vi gått tur med min far og stesøster opp til hesten til stesøstra mi, der jentungen fikk ri litt :) No er det middagstid :)

 

 

Velkommen på tråden til deg også Nyaco. Kjekt at flere vil følge oss. Ser ut som du er godt i gang med treningen. Tre dager med styrke i uken i tillegg til gåturer er veldig bra.

 

Gleder meg til å følge deg i den videre utviklingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Godt jeg skal på fjelltur i morgen. Ble fremskyndet til fredag, da meldingene for lørdagen såg heller dystre ut. Satser på litt skyer og masse sol ;)

God tur over vidden i dag! Går ut fra at det er den bergenske vidden det er snakk om... :) Kunne ikke unngå å se i Ninjastar sin tråd at det er det du skal for første gang på lenge. Selv har jeg faktisk aldri gått der, men jeg og noen jeg har gått litt turer med i det siste snakket om at kanskje vi rett og slett kan ha det som mål for denne tiden neste år. Kjenner jeg får nesten litt angst bare ved tanken... *ler*

 

Anyway - håper turen blir bra, i skrivende stund ser jo været strålende ut selv om det har regnet i natt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Jepp er den bergenske vidden vi snakker om ja. Og været smiler forløpig, får bare håper at det holder seg opplett til vi kommer i mål. Håper å komme ned til sentrum innen kl 9 i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjøttbolla

Tærne er litt bedre i dag, men musklene er enda stivere, så det blir nok ikke trim på meg i dag heller. Gikk på vekta i dag, og det var ikke noe gøy, ingen nedgang siden mandag....grrr...må slutte å veie meg utenom mandager tror jeg...blir bare sur og umotivert av sånn tull!

 

Sliter med snikveiing selv - det er ordentlig tullball - vekta vil jo variere med væskenivå, syklus etc. Bestemte meg på mandag - ukas mål: INGEN SNIKVEIING! :D Lykke til videre - den som ikke gir opp, når målet (gammelt jungelord) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er helgen snart ferdig, og jeg har klart meg noenlunde greit.

 

Fjellturen var helt fantastisk!! Vi hadde strålende gåvær. Litt sol, skyer - og regnet kom først når vi nesten var nede i sentrum. Var helt utslitt i beina når vi endelig var i mål, men det frister likevel til gjentagelse.

 

Vi planlegger jentehelg til våren, og da skal vi bestige ytterligere noen fjellknauser :)

 

Kroppen verket fælt i går, var utslitt i hele kroppen. Lårene er spesielt berørt. Hadde egentlig planlagt styrketrening på senteret i dag, bodypumt men med de ømme musklene tok jeg heller litt trening hjemme. Stolt over at jeg faktisk klarte å gjennomføre 45min på elipsemaskinen og litt styrke på armer og mage etterpå.

 

Altfor lenge siden jeg brukte elipsemaskinen, tror faktisk den har stått urørt siden meg meldte meg inn på sats i fjor høst. Egentlig er det en flott treningsform, så jeg bestemte meg for at jeg skulle bli litt flinkere til å flytte den frem fra kroken sin ;)

 

Spent på veiing i morgen, snikveiing i dag viste oppgang :( Men da er det bare å stå på videre.. - og jeg vet at det ikke skalg bli noen pizza neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI!!! Klarte ukas vektmål! Vekta viste 98,9 kg :D (om en da kan sette smilemunn etter det skrekkelig høye tallet :P)

Hadde ingen tro på nedgang, uka ble dårligere og dårligere etter hvert som den skred fram. Kjenner motivasjonen daler når kroppen ikke helt henger med!

 

Men det ble heldigvis nedgang, så må er det bare å skjerpe seg om det skal fortsette.

Er usikker på når jeg er klar for trening igjen, foten er fortsatt ikke god etter vedkjøringa på tirsdag, så må nesten bare se det an. Men kanskje denne uka kan bli "perfekt" i matveien om ikke annet.

 

Er dere vanlige medlemmer eller gullmedlemmer her inne? Jeg er vanlig medlem, men lurer på om gullmedlem hadde vært en ide i et par måneder for å få litt mer "tilbakemelding" på hvordan jeg spiser.

 

Ukas mål:

350 situps

ingen sjokolade!

2 liter vann hver dag!

(spiste minimalt med "hvite" karbohydrater)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjøttbolla

Nå er helgen snart ferdig, og jeg har klart meg noenlunde greit.

 

Fjellturen var helt fantastisk!! Vi hadde strålende gåvær. Litt sol, skyer - og regnet kom først når vi nesten var nede i sentrum. Var helt utslitt i beina når vi endelig var i mål, men det frister likevel til gjentagelse.

 

Vi planlegger jentehelg til våren, og da skal vi bestige ytterligere noen fjellknauser :)

 

Kroppen verket fælt i går, var utslitt i hele kroppen. Lårene er spesielt berørt. Hadde egentlig planlagt styrketrening på senteret i dag, bodypumt men med de ømme musklene tok jeg heller litt trening hjemme. Stolt over at jeg faktisk klarte å gjennomføre 45min på elipsemaskinen og litt styrke på armer og mage etterpå.

 

Altfor lenge siden jeg brukte elipsemaskinen, tror faktisk den har stått urørt siden meg meldte meg inn på sats i fjor høst. Egentlig er det en flott treningsform, så jeg bestemte meg for at jeg skulle bli litt flinkere til å flytte den frem fra kroken sin ;)

 

Spent på veiing i morgen, snikveiing i dag viste oppgang :( Men da er det bare å stå på videre.. - og jeg vet at det ikke skalg bli noen pizza neste uke...

 

Fjellturen hørtes strålende ut - så flink du har vært! :) Skulle ønske jeg var godt i gang med trening jeg og, men foreløpig går jeg bare raske turer, så skal jeg inn på SATS fra neste uke :) Ha en strålende dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjøttbolla

JIPPI!!! Klarte ukas vektmål! Vekta viste 98,9 kg :D (om en da kan sette smilemunn etter det skrekkelig høye tallet :P)

Hadde ingen tro på nedgang, uka ble dårligere og dårligere etter hvert som den skred fram. Kjenner motivasjonen daler når kroppen ikke helt henger med!

 

Men det ble heldigvis nedgang, så må er det bare å skjerpe seg om det skal fortsette.

Er usikker på når jeg er klar for trening igjen, foten er fortsatt ikke god etter vedkjøringa på tirsdag, så må nesten bare se det an. Men kanskje denne uka kan bli "perfekt" i matveien om ikke annet.

 

Er dere vanlige medlemmer eller gullmedlemmer her inne? Jeg er vanlig medlem, men lurer på om gullmedlem hadde vært en ide i et par måneder for å få litt mer "tilbakemelding" på hvordan jeg spiser.

 

Ukas mål:

350 situps

ingen sjokolade!

2 liter vann hver dag!

(spiste minimalt med "hvite" karbohydrater)

 

Så herlig!! GRATTIS med flott resultat! :) Selv gikk jeg bare ned 0,2, men tror egentlig det er mer... Fest lørdag resultere i en trilliard kcal fra drikkevarer antakelig, men ble vel kvitt litt da jeg kastet opp utpå natten! :blink: er det mulig! hahaha.... I går ble det kinesisk til middag - en gigantisk porsjon og jeg vet at jeg "samler vann" etter sånne middager så nedgang kun 0,2 kg denne uka, men jeg vet det "egentlig" er litt mer.... Ingen krise, jeg går ned desto mer denne uka... hehe... Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten viste heldigvis ned i dag, ned 0,3kg fra forrige uke.

 

Har vært velidg flink med trening forrige uke - fikk hele 31 trimpoeng. Har nå bestilt meg pulsklokke, og blir spennende å se hvordan kaloriforbrenningen blir i forhold til den...

 

Matmessig gikk det ikke helt etter planen, men god flyt i treningen reddet meg. Totalt sett er jeg egentlig fornøyd.

 

Grattis med nedgang til Mette77 og Kjøttbolla.

 

Fokus på trening denne uken og bedring i kostholdet så tenker jeg at dette går veien for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det 3 X nedgang på oss denne uka. Det skal vi ha neste uka også!

 

Gratulerer med noen gram mindre til dere alle. Vi må huske at ned er ned uansett om det er 100 gram eller 1000 gram. Tror det er viktig å ha med seg. Og for min egen del har jeg sett denne uka at vekta hopper opp og ned som en jojo, så det blir viktig å kun fokusere på en veiedag i uka.

 

Jeg har forresten satt meg et nytt delmål! Under 95 kilo til 29/9. Kan bli vel tøft, men tror jeg trenger noe å strekke meg etter for å bli strengere med meg selv angående hva jeg putter i munnen, jeg har sett disse to første ukene at det er utrolig lett å bare spise litt av det og litt av det....vi reiser til Rhodos i høstferien (som en oppladning til juleferien :P ), og da vil jeg veldig gjerne være under 95 kilo. Dvs 650 gram pr uke. Det bør kunne gå viss jeg skjerper meg, og den forbxxxx foten snart blir god igjen, jeg MÅ trene viss (ehh NÅR) jeg skal ned i vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen ble bra, spiste som planlagt, og ingen utskeielser! Måtte det bare fortsette :P

Men har så lyst å komme igang med treninga, men ser ut som jeg må være litt tålmodig, min forstuede tå er fortsatt vond...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at matinntaket er som planlagt. Ang trening må en ta det litt etter som kroppen klarer, men kanskje du kunne tatt noen styrkeøvelser som ikke går så mye på tærne? Uansett bra bare en gjør noe..

 

Jeg for min del er helt overveldet av meg selv. Er virkelig i gang med treningen.

 

I dag ble det min andre dag med sykling denne uke, selv om det regnet!!! Er bare 1 dag igen til ukesmålsetningen er på plass vedr sykling. Blir ikke så mye på helsestudio som jeg skulle ønske, men har fått trent styrke på annet vis. I kveld satser jeg på at jeg skal komme meg på shape pulse. Litt kondisjon og masse herlig styrketrening. - og det trenger jeg ;)

 

I går nådde jeg en milepæl - jeg besteg det siste av de syv fjell i Bergen, og kan vel med dette offisielt kalle meg for bergenser ? ;)

 

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra med trening på deg Monken! Er ganske så misunnelig :P

Så du kan kalle deg bergenser du...viss kriteriet er de 7 fjell, så tror jeg jeg mangler 3 eller 4...hehe...men med tanke på at det er 10 år siden jeg bodde i Bergen så spørs det vel om jeg noen gang klarer å bestige de siste...

 

I går hadde jeg ukas sprekk, skulle ha noe til kvelds og var vannvittig godtesugen, klarte å motstå lenge, men etter av badet var ryddet og vasket måtte jeg bare en tur i skapet...grrr...at det skal være så vanskelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjøttbolla

Utrolig bra med trening på deg Monken! Er ganske så misunnelig :P

Så du kan kalle deg bergenser du...viss kriteriet er de 7 fjell, så tror jeg jeg mangler 3 eller 4...hehe...men med tanke på at det er 10 år siden jeg bodde i Bergen så spørs det vel om jeg noen gang klarer å bestige de siste...

 

I går hadde jeg ukas sprekk, skulle ha noe til kvelds og var vannvittig godtesugen, klarte å motstå lenge, men etter av badet var ryddet og vasket måtte jeg bare en tur i skapet...grrr...at det skal være så vanskelig :(

 

Jeg hadde sprekk selv, det føles jo ikke bra!! :angry: Jeg var så utrolig fysen i hele går og fikk dyttet innpå 1 skive med sjokopålegg, 1 med rørt blåbær + 2 (!) nutrilettsjokolader OG 1 liten pose snack-a-jack riskaker!! Og alt dette ETTER middag (som i og for seg var veldig sunn og kalorifattig). ER DET MULIG!! På'n igjen i dag - dette er et maraton - ikke en sprint, og man VIL ha glipper iblant. I dag startet jeg fint med 1 skive grovbrød med makrell i tomat og straks er det sunn lunsj... :) Vi klarer det vi vil, og er det noe jeg vil her i verden, er det å komme i mål med dette! Slanke kropp - here I come! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen damer.

 

sprekk i går, nye og blanke ark i dag ;) Bare å reise seg opp igjen og fortsette med fokuset.

Dette SKAL vi klare.

 

I går laget jeg hjemmelagde energibarer - ut fra ca beregning tror jeg at de ligger på ca 200 kalorier pr bar. Deilig med noe søtt og samtidig med litt energigivende når en er søtsugen.

Ble nok to barer på meg også. Hadde ikke mer frukt enn hva ungene trengte til bhg og skole, og da endte mor opp med en ektra bar ;)

 

I dag har jeg treningsfri - må hvilke kroppen litt kjenner jeg.

 

Satser på sykling til jobben i morgen, da jeg ikke kan på fredag. Da vil ukessyklingen være i boks og det gir en selvtilfredshet..

 

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være enkelt å holde seg i skinnet, kjenner det er godt å vite at det er flere som sliter med det, selv om jeg selvfølgelig hadde vært veldig glad om du hadde holdt deg i skinnet Monken. I går ble det ny utskeielse på meg :( Skulle finne noe i skuffa på jobb, og vips så fant jeg 3 (!) sjokoladekjeks som hadde lagt dere siden før sommeren....nå ligger de ikke der lenger.....men er godt fortært i magen min :blink:

 

Jeg kjenner jeg sliter med motivasjonen når jeg ikke får trimmet. Håper og tror jeg er treningsklar på mandag!

I helga tar vi turen på hytta med alle de utfordringer det innebærer...jeg må definitivt kjøpe med masse frukt som kan være søtsakene mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Snart helg, og solen skinner :) I helgen blir det hyttetur. Planlegger å gå masse i fjellet, og kveldskosen får bli mye deilig frisk frukt og grønnsaker. Ellers kan det være at mor og far unner seg et glass vin eller to ;)

 

Værmeldingene for vestlandet er bra, så satser på å få mye kvalitetstid ute med mine skjønne små.

 

Uken igjennom har gått relativt greit matmessig, har ikke vært de store utskeielsene utenom at jeg har kost meg med de nylagde energibarene. Treningsmessig er jeg i rute - syklet tre ganger til og fra jobb, og 2 ganger på helsestudioet samt en fjelltur.

 

På onsdag mottok jeg endelig min nykjøpte pulsklokke og gleder meg til å ha den som følgesvenn i tiden fremover. Jeg tok en fitness test på den, og resultatet var fear. Føler ikke at jeg er i så dårlig form, men det er bare en ting å gjøre med det - brette opp ermene og få bedre form ;)

 

Brukte den når jeg syklet til og fra jobb i går, samt på bodypump. Er veldig motiverende å se de faktiske kaloriforbruket - endte opp med å forbrenne 1023 kalorier og er fornøyd med det.

 

Ha en strålende helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ei super helg, har vært på hytta, og hadde den beste sommerdagen i år i går :) Nydelig vær og godt å varmt :)

Men jeg sliter med å fokusere på matinntaket, spiser det jeg har lyst på mer eller mindre, ikke det at det er så gale sånn totalt sett, men mangler det lille ekstra for å føle at dette går bra og at jeg kan være fokusert og fornøyd med meg selv. Nedgangen denne uka ble 0,4 kg, og med min dårlige fokus denne uka er jeg veldig godt fornøyd med det, men skulle ønske jeg klarte å fokusere litt mer slik at jeg kanskje kunne få litt større nedgang også. Men jeg føler jeg er i rute fram til juleferien, så det er bra. Må gå ned ca 550 i snitt framover for å komme i mål. Denne uka har jeg klart å ikke veie meg hver dag, tror faktisk ikke jeg veide meg mer enn to ganger :P

 

Målet for denne uka er å komme igang med trening igjen, begynner veldig rolig og satser på en 30-minutters gåtur i kveld. Er ikke helt god i foten enda, men prøver for å se om det går bra. Ellers blir utfordringa denne uka 3 dager på hotell, skal til Oslo i helga i 40-årsdag, så da blir det hotellweekend på oss UTEN barn :D Det skal blir godt med ei "frihelg".

 

Ukesutfordring:

- 2 liter vann hver dag

- komme igang med trening

- være fokusert på hva jeg spiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...