Gå til innhold

Trilleren starter opp med sin egen tråd...


Gjest Fjelljenta
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Fjelljenta

Rise and shine!!! :D Snart på dagens økt på fjellet. Bare få de små i bhg først. ;)

 

Og der var den økten unnagjort i dag. :D Nå er det slappe av litt og dusje før ungene skal hentes. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Og der var den økten unnagjort i dag. :D Nå er det slappe av litt og dusje før ungene skal hentes. ;)

Ble en time i bassenget med ungene og i kveld. KOSELIG!!! :D Mamsen fikk svømt litt og gjort litt vanngymøvelser i tillegg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Får jaggu opp pulsen med å gåååå FORT i bakkene når en er hjelper når det jages kyr. PHU!!! Ble svett i dag og. ;) Var jo ikke redd en gang jo, den overrasket meg ja. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Nå har jeg lagt på latsiden noen dager. Tirsdag var jeg rett og slett helt oppbrukt, så trimmen den kvelden stod jeg over. I går var det rydde rydde rydde dag. Åh...ja...jage kyr dag. SÅÅÅ skulle jeg sitte i sofaen i hele går kveld og bare slappe av å hente meg inn igjen litt. Joda, for det skjedde jo! :P Eh, nei... Ble rydding da også gitt. Men NÅ når jeg er feridg å skrive her så skal jeg slappe av med en god bok før jeg skal ta på meg treningsklær og pulsklokken og opp på ergosykkelen som står i stuen, sette den forran tv og sette på slankekrigen. DET ER MOTIVASJON DET!!!

 

Vekten er fortsatt på 68.5kg og målene rundt midjen er 86.5cm. :D Smilefjes, for jeg har i alle fall ikke gått OPP. ;) Skulle gjerne ha kommet i siget igjen med nedover på vekten. Men er sjeleglad bare den ikke går oppover igjen. :D

 

Nå hører jeg at sofaen og teppe roooooooooooper på meg.... SEE YA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Ble ikke de 20 min på sykkel før henting i bhg som jeg hadde tenkt. :( Det ble heller en time stillesittende i bil til shopping og en time hjem igjen. MEN.... SÅÅÅÅÅ....så ble det 45min på sykkel med jevn fart på 21-22km/t, puls som var avgjørende på 114s/m. (skal ligge mellom 109-127s/m for forbrenningspuls. )

 

Deilig å bare sette seg på sykkelen med ungene i seng, mannen er utenfor huset å jobber i hagen og slankekrigen står på på tvèn. En bra økt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Jau jau... der var det gått ned 2 store kakestykker i bursdagsbesøk... Betyr vel sykling på meg i kveld og det. Men det var verd det. Er jo bare å kose seg så lenge man er klar for å gjøre det en må etterpå for å "bøte på skaden". ;) Når de små er i seng er det på med trimkle og musik i ørene og på med pulsklokka og trøøøøøøøø i vei. :D JIPPI!!!!!!! Blir lagt nydusja i kveld og jeg. ;):D

 

I morgen skal vi på tur til foreldrene mine, tenkerjeg må pakke enten fjellsko til å gå ut i marka med eller jogge sko for lett jogg/ rask gangen langs veien, blir vel helst det siste. ;) For mamma har jo vært så lur å gi vekk trimsykkelen sin. Så den muligheten er jo vekke. Men noen bruker den faktisk KUN som klestativ. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Ooohhh...YES!!! Det ble jammen sykkel på meg i kveld. 2mil på 73min og på forbrenningspuls. ;) Ble en god kveld for å bli kvitt kake kcalene. ;):D

 

Tenk deg det Trilleren. Du har gjort en kjempestor innsats og blitt en sunn og sprek Mamma :) Flink er du :D Og nå er du snart i mål!!! Vi alle her inne vet hvor mye arbeid det er i dette, så du skal være stolt av deg selv :D *Klapp på skulderen*

 

Ønsker deg lykke til videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Tenk deg det Trilleren. Du har gjort en kjempestor innsats og blitt en sunn og sprek Mamma :) Flink er du :D Og nå er du snart i mål!!! Vi alle her inne vet hvor mye arbeid det er i dette, så du skal være stolt av deg selv :D *Klapp på skulderen*

 

Ønsker deg lykke til videre :D

 

Der var du jo Leverpostei!!! Er du kommet tilbake for å bli til du når mål nå eller innom å hilser på?

 

Ja, synes jeg har grunn til å være stolt om jegskal skrute selv. Og det må man jo om man skal klare seg. ;)

 

Nå er saltreningen i gang i gjen og hjelpe meg, fikk brukt muskler som har lagt i "dvale" i sommer tror jeg. For slik en gangsperr nå to dager etterpå. :o Men godt var det.

 

Blir i hovedsak trim hver tirsdag, men om vi får barnevakt torsdager når ungene er lagt blir det trim torsdager og. Men da er det mannen sin treningskveld egentlig. Når yrheten synker litt hos jaktfolka nå i høst, så skal jeg nok på fjellet igjen også. Det er jo bare SÅÅÅÅÅ nydelig i fjellet i denne årstiden. Når det er fint vær vel og merke.

 

I kveld satt jeg meg på sykkelen igjen, 2 mil på 59!!!! minutter, 14 min mindre enn forrige gang det. JUHUUUUUU!!!! SÅ FORNØYD!!! Midjemålet viser nå 85cm, vekten... Aner faktisk ikke...

 

Nå er det i dusjen tenker jeg, så i seng med en god bok for å senke pulsen. ;)

 

Natta dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Der var du jo Leverpostei!!! Er du kommet tilbake for å bli til du når mål nå eller innom å hilser på?

 

Ja, synes jeg har grunn til å være stolt om jegskal skrute selv. Og det må man jo om man skal klare seg. ;)

 

Nå er saltreningen i gang i gjen og hjelpe meg, fikk brukt muskler som har lagt i "dvale" i sommer tror jeg. For slik en gangsperr nå to dager etterpå. :o Men godt var det.

 

Blir i hovedsak trim hver tirsdag, men om vi får barnevakt torsdager når ungene er lagt blir det trim torsdager og. Men da er det mannen sin treningskveld egentlig. Når yrheten synker litt hos jaktfolka nå i høst, så skal jeg nok på fjellet igjen også. Det er jo bare SÅÅÅÅÅ nydelig i fjellet i denne årstiden. Når det er fint vær vel og merke.

 

Ja nå er jeg kommet for å bli :D Husrenovering og flytting har gjort at jeg har vært helt uten nett desverre. Er godt igang med kurs nå og motivasjonen er økende, så satser på at nå går det. Kommer til å veie meg tirsdagene. Mange av de kg jeg gikk ned for 2 år siden er tilbake, så ser jeg har en del jobbing etter at jeg har nådd målet også. Jeg må nok være her inne lenge og trene på å holde vekta. Startvekt, vet ikke helt om jeg tør å si det, men.....78,2kg...hjelpes meg. Kan jeg få henge litt her inne sammen med deg Trillerne??? Blir så ensomt i den andre tråden :D

 

85 rundt midja,wow, du er akkurat der du skal være!!! Jippi :D

 

I kveld satt jeg meg på sykkelen igjen, 2 mil på 59!!!! minutter, 14 min mindre enn forrige gang det. JUHUUUUUU!!!! SÅ FORNØYD!!! Midjemålet viser nå 85cm, vekten... Aner faktisk ikke...

 

Nå er det i dusjen tenker jeg, så i seng med en god bok for å senke pulsen. ;)

 

Natta dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Bare heng på, jeg bruker siden til å lage "dagbok", føre opp hva jeg gjør/ikke gjør (til tider). Så du kan jo se om du kan hente noe motivasjon o.l frå meg. ;):P

Nå her jeg nettopp lastet ned masse treningsmusikk fra mp3rocket. Så nå digger mini på under 2 år og jeg musikk. ;)

 

I kveld blir det nok en time på sykkelen igjen. Pulsklokken min har takket for seg. ***WRÆÆÆÆÆL***

 

Håper jeg får mail tilbake fra forhandler i morgen. Frykte rjeg må ut med noen lapper og kjøpe meg en ny. :(

 

MEN!!! Det STORE målet er nå å komme i mål til siste helga i nov. ;) Da fyller ho mor år og har tenkt å feire det med kjente og kjære til langt på natt. ;) Har jo kjøpt meg et nytt skjørt, og det skal på uten at det henger en valke over linningen. ;):D Er 6kg ned det....

 

KICK MY ASS i gang dere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Og der var 2mil unnagjort på nøyaktig en time i dag. ;) Svett og god og mannen er blitt jaget frem og tilbake med vann til meg mens jeg har syklet. :P Han må jo få litt trim han også. ;):P

 

Ligger rundt 20-25km/t, og jeg sykler UTEN stopp eller noe form for pause. Er jo så DEILIG etterpå og vite hva en nettopp har gjennomført. :D :D :D

 

Nei, nå er det dusj, så snike meg til litt Varg Veum på tv tenker jeg. SEE YA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Og der var 2mil unnagjort på nøyaktig en time i dag. ;) Svett og god og mannen er blitt jaget frem og tilbake med vann til meg mens jeg har syklet. :P Han må jo få litt trim han også. ;):P

 

Ligger rundt 20-25km/t, og jeg sykler UTEN stopp eller noe form for pause. Er jo så DEILIG etterpå og vite hva en nettopp har gjennomført. :D :D :D

 

Nei, nå er det dusj, så snike meg til litt Varg Veum på tv tenker jeg. SEE YA!!!

 

2 mil på sykkel inne, da er du målbevisst og holder fokus, kjempebra :)

 

 

Har veid meg idag. 75,2 kg og 3 kg ned. Jippi!!! Nå er jeg i gang.

Utfordringer denne uka: 2 av mine små håpeulle har bursdag denne uka og hjelpes meg det blir mange fristelser. Her er det bare å holde fokus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Hadde en super time i sal i går, ga ALT og litt til. ;) Og ingen gangsperr heller i dag. ;):D

 

I dag blir det 2 mil på sykkel igjen. :D Funnet enda mer musikk nå, så må jo prøve den ut. :P

 

Ellers er det blitt full fokus på maten igjen, og veier alt som skal spises. ;) Flytende føde er melk eller vann, kjedelig? Neida, blir en vane. ;)

 

Men det TRISTE :'( nå, er at pulsklokken min har helt takket for seg, så om noen vet om noen enkle og billige. SKRIK UT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Og der var 2 nye mil på sykkel unnagjort for i dag. Nå er det litt lunsj, activia og en liten banan. :D Se ya!!! HA en super duper dag!!! :D

 

 

Måtte snike meg oppå vekten i dag tidlig, og ned 0.6kg alt. ;) Blir jeg like flink å veie og telle i de neste 6 ukene er jeg i MÅÅÅÅÅL!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Da har jeg oppjustert menyen frå 1300kcal til 1600kcal. Trur nok det er der eg må ligge nå når jeg trener så pass som jeg gjør. Så er det bare å krysse fingrene for at nedgangen blir som håpet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

I går og i dag har det ikke blitt noe trim. Kosa meg heller med besøk av tantebarnet. <3 Men i morgen i morgen når besøket har reist hjem igjen, da er det å sette enden på sykkelsetet igjen og legge 2 mil bak meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Og der var jeg kommet opp i 10.8 trimpoeng denne uken. ;) Ble 1 time på sykkelen i kveld, og 2 mil er lagt bak meg i dag og. :D

 

Er spent på om onsdag viser resultater etter kcal telling og trim..... *krysser fingrene* Nå er det dusj og natta!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

[sPARK MEG I RÆÆÆÆÆÆVA FOLKENS!!! Kvakk, i dag er det et ork å tenke på å skulle sette seg på sykkelen. HAr gått en liten tur med ungene i dag, minsten i vogn i tunde bakker. Hjelper på kondisen får en tro. ;)

 

Nei, får vel bytte klær og sette meg på "hesten". :P Gleder meg til saltrening igjen i morgen, få litt variasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

[sPARK MEG I RÆÆÆÆÆÆVA FOLKENS!!! Kvakk, i dag er det et ork å tenke på å skulle sette seg på sykkelen. HAr gått en liten tur med ungene i dag, minsten i vogn i tunde bakker. Hjelper på kondisen får en tro. ;)

 

Nei, får vel bytte klær og sette meg på "hesten". :P Gleder meg til saltrening igjen i morgen, få litt variasjon.

 

 

Niks, ræva kom seg aldri på sykkelen i kveld, ble heller til at jeg malte en kommode og vaska litt hus. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Ble ingen sykkel i grå kveld nei, men i dag har jeg og en venninne gått tur med hver sin barnevogn i 2 gode timar med noen GODE oppover bakker. ;) Trur vi fikk trimmet oss bra der, holdt høyt tempo hele veien, tross bakker. Fikk i alle fall testet kondisen i oppoverbakkene.. :P Men er vel mye som skal til for å stoppe kjeften min når den først er i gang. :o Men i bratt oppoverbakke og tyte i et sett må jo være tegn på god kondis eller??? ;) Hadde da ca 15kg oppi vognen jeg trillet på. ;)

 

Vel hjemme igjen, ble det 100g cottage chees med litt bringebær syltetøy på... Så får en vel til å tenke ut hva en skal ha til middag før saltrimmen. ;)

 

See ya!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Og DEEEER!!! var jeg klar for å sige ned i sofaen etter dagens økter. Nett ferdig i dusjen etter saltrimmen i kveld. Nå er "ho mor" slliten og klar for sengen etter en god kvelds. ;) Spent på veiing og måling i morgen. ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Ble ingen gledelig veiing på onsdag, våknet med ugg ugg kropp og MENSEN som ga kjempe oppblåst mage og 2 TO kg opp. :( Men...;) vekten igjen i dag, ned 1kg på siden forrige uke. ;) Men cm står på det samme. :/ Men regner med det går i boks med en cm inn når tanta har forlatt bygningen. ;)

 

Har hatt noen rolige dager siden tirsdag nå, ikke en dag med trim. SLIIIITEN i kroppen, tror den trenger litt tid å hente seg inn igjen på nå. Får helgen, så er det på sykkelen mandagen håper jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...