Gå til innhold

Trilleren starter opp med sin egen tråd...


Gjest Fjelljenta
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Fjelljenta

PHA!!! Lite futt å hente hos meg for tiden. Sovnet t.o.m på sofen under 71grader i går. :o WHAT??? Nei... får ta meg noen dager hvile, halsen krangler og hodet og nakken er ikke venner. Fysio om noen dager, håper jeg kommer meg litt etter det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

I`M BACK!!! :D

 

Etter å ha vært sengeliggende siden onsdagskveld pga smell i ryggen så har jeg nett hatt min første tur (inne) på sykkelen igjen. Tatt det rolig, men lell. Ble 1 mil på ca 50 min. ;) Men liker lite at jeg ikke har hatt mosjon på nesten 2 uker. :( Ligger årlig an med vekta ja. :/ Men så så vidt innen 67 tallet forrige dagen. ;) 67.9kg. WEEEE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Neeeeeeeeeiiiiii, ka du truuuuur? Skal jeg gå bort ut på badet å bytte klær, for så å gå heeeeeelt tilbake til stuen for å rigge sykkelen opp forran tv, så sette meg på sykkelen for å trø meg en mil eller tooo?

 

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!! Jeg har jo ikke slankekrigen å se på denne uken. :( Den teite opptakeren har kuttet opptaket i det slankekrigen skulle begynne. Skulle se det i går, men snakk om nedtur da. :o

 

Jaja...finner vel annet å se på. ;) Kjøpte meg ny bukse i går, egentlig fornøyd. Å komme inn i str 38 igjen, ME LIKE!!! :D Må jo gå med noe annet enn joggebukse så jeg kan stolt vise frem den stramme fine TIDLIGERE sofasliter rumpen min. ;):P

 

Nei, opp meg seg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

HO HO HO HOOOOOOOOOOOO!!! Da har jeg lagt bak meg 2 mil på sykkelen igjen i dag. :D Deilig å være i form igjen. ;) 63min tok det i dag, så har nå vært bedre. Men dette var det resultatet som ble i dag, og det er jeg fornøyd med. :D Dusjen så mat og på jobb. ;)

 

SE YA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Og der var 1 time moderat saltime unnagjort i dag og. PHU!!! Men har nå vært en effektiv dag. ;)

 

NÅ! skal jeg i dusjen og deretter sige godt ned i sofaen under dynen.... Tenker det er vel fortjent i dag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

I går når jeg var alene hjemme med ungene på kvelden så satte jeg meg rett og slett på sykkelen. Når jeg var ferdig så hadde jeg kommet meg 2.6 mil avgårde på 90min. :D Må si meg fornøyd med den økten vel!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

gangsperr en vond plass.... Montro om jeg kommer meg på sykkelen i kveld. :o Går seg jo til bare jeg blir varm. ;) Litt til i sofaen, så får jeg komme meg i alle fall en mil videre tenker jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

gangsperr en vond plass.... Montro om jeg kommer meg på sykkelen i kveld. :o Går seg jo til bare jeg blir varm. ;) Litt til i sofaen, så får jeg komme meg i alle fall en mil videre tenker jeg. :D

 

 

Jaudå! Da er jeg herved forberedt på mer gangsperr i rumpa i morgen. :P Men fikk bare unnagjort 1.5mil på 60 min i kveld. Meeeeen, bedre enn å sitte i sofaen å spise is med sjokoladesaus på vel. ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Ser jeg ligger litt etter her. Men tirsdag var det saltrim på meg, og ga det jeg hadde den timen. ;)

 

I dag har vi hatt en topp tur. :D Nydelig!!! Nydelig vær og såååå deilig å gå i fjellet igjen. Ikke vært på ca 1.5 mnd. :D Ble opp opp opp (bratt) i 1.5 timer og ca 1 time ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Da har jeg endelig fått ny pulsklokke i hus som jeg skal prøve ut i kveld på sykkelen, pluss at jeg har bestilt med en treningsdvd på cdon.com til 99kr. :D Boxaerobics. :D Skal visst få fart på forbrenningen. :D Gleder meg til den komemr i posten. Nå minker det på ukene til den store dagen, og vekten min står jo HELT stille. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Og der var 2 mil unnagjort på sykkelen igjen, og denne gangen med pulsklokke. ;) Lagt på forbrenningspuls i 1time og 5min. :D Fått nok og ikke for mange kcal i dag, og fortsetter det slik så MÅÅÅÅÅ det vel gi resultater igjen snart vel???

 

Det jeg har begynt med nå er å ha nutrilet barer liggende som jeg kan ta med meg om jeg vet at nå skal jeg en plass hvor det er vanskelig å få til et "riktig kcalmåltid". En bar inneholder 220 kcal. Spiser hver 3 time som vanlig, men nå veier jeg ALT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Da var det kveld igjen. :D I dag har det vært en kaos dag, men en 45 min vanngym fikk jeg med meg likevel. :D Vært flink å telle hver minste kcal i dag og, har og passet på tiden mellom måltidene. KRYSSER KRYSSER KRYSSER for at det blir resultater igjen nå. Holdt meg lenge nok stabil nå for å stablisere vekten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Trillet tur i nydelig høstvær i omtrent 2 timer i dag. ;) Nå er det middag også på jobb og så å komme seg på saltrening. ;)

 

 

Phu.. ga ALT på treningen i kveld. Parkerte på bensinstasjonen, er noen minutter i motabakke for å komme til gymsalen, og måtte jo gå tilbake igjen til bilen etterpå og. ;) Kvelden har bestått av speilegg, squash og tomater (stekt vel og merke) og et glass lett melk. Nam nam... Nå skal jeg ta meg en velfortjent dusj og krype under dynene. :D

 

SEEEEE YAAAA!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

GOOOOOOD MOOOOORGEN!!! :D

 

Da har jeg vært å hatt pilates i 45 min alt i dag. ;) Og siden det eronsdag er det jammen meg veie dag og! Og jeg er FERDIG MED 68KG-TALLET og kommet ned på 67kg-tallet. :D :D :D Og gått inn en cm siste uken.( måler kun midjen) :D ME HAPPY!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Hm... synes det norske språket plutselig er blitt veldig likt svensk. :o Dvdèn skulle ha norsk tale. Midt i den bak!!! Var et stort nedtur. :( Men men... tok litt styrketrening i stdet uten dvdèn. ;)

 

I kveld har det blitt myyye løping...phu!!! Jeg har barnetrimmen er jeg bor, og har to grupper. (to timer) Jammen får jeg løpt av meg noen kcal på det og. ;) Alle munner drar sies det. ;):D Koset meg max på trimmen med ungene, er jo bare å "leke" med de. ;):D

 

N¨skal jeg lage meg en god kyllingtaco til middag. Ble "kvelds til middag i dag" så får ta middagen til kvelds tenker eg. :D

 

Ha en fin fin kveld dere!!!

 

 

Psst... www.cdon.com har faktisk veldig god service, selv om jeg har brukt filmen får jeg retunere den siden det var feil på den!!! KJEMPE SERVICE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Da er føttene såre og kroppen nydusja etter ca 8km gåtur hittil i dag. ;) Kjempe godt egentlig, men skulle gjerne gått på noe annet enn dumme asfalten. ;) Men det skal jeg i kveld, i kveld skal jeg og en god venninne på hodelykt-tur. :D Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

7 dager siden jeg var innpå her nå. Men i live er jeg. ;) Ikke vært saltrening denne uken da den har vært avlyst og ser ut til å bli det neste uke også. Men jeg har gått turer og syklet. I dag har jeg gått meg en liiiiten tur, måtte bare ut å nyyyyyyte den første snøen i dag. Er såååå deilig med den stillheten og hamoniske følelsen snøen gir. :D Det laver ned, kunne det bare vare. :D Skal heller overleve med at det ikke blir fjelltur på en stund. Men nå har nå ikke jeg tro på at vinteren er kommet for å bli da. HALLO!!! Vestlandet!!!! Do I need to say more??? :P SÅ blir nok fjellet igjen før julen er her. Og i går var det bare 2 mnd igjen til jul, flere som gleder seg? Og nå er det ikke mange uken før jeg skal være i mål med vekten min. Montro om det går. Denne uken fikk jeg ikke målt noe særlig, mensenuke gir meg 2kg+ Men det er heldigvis bare vann, og er fort vekke igjen. :D Nei, nå får jeg bytte klær og komem meg på sykkelen før jeg skal på jobb. :D

Ha en fin fin dag dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

God moooooorgen!!!

 

Da ble det hvit dag ute i dag og. :D Og barna har fri i barnehagen. Så i dag er det på med tykke dresser og ut i snøen med akebrett og ski. :D Har en 5 åring som gleder seg VELDIG til å gå på ski igjen, eeeer jooooo såååååååå leeeeenge siden sist mammaaaaaa.... *skjønningen*

 

I går ble det en liten økt på sykkelen før jobb, 30 min og 1mil på kvelden ble det 1t 10min og 2 mil. Så ble nå litt trim på meg i går. I dag blir det nok bare bakkene, gode akebakker her utenfor, og de må vi jo gå opp igjen og. ;) God trim det! :D

 

På vekten i dag, mensen er ferdig og jeg har gått ned 300g siden forrige uke. ;) Håper den fortsetter nedover. Er 5kg unna målet mitt nå!!! HEIA MEG HEIA MEG!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Hiv og hoi! Da var det søndag morgen. :D I går kveld før vi fikk besøk ble det en 30min økt på sykel og la bak meg 1mil og så ble det ca 15 min styrke etterpå. :D Er spent på onsdag på vekt og måling av magen.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Hei og hopp!

 

I går ble det INGEN trim, det ble familiebesøk i stedet. Unnet meg litt vaffel, men rømmen kom ikke på min vaffel i allefall. ;)

 

I dag har jeg vel trimmet for både i går og i dag. ;) Først 1 time sykkel med 2 mil tilbakelagt. Så 10 min svømming før 30 min vanngym. :D

 

I kveld skal jeg kose meg med god mat som karbonadedeig i stedet for vanlig kjøttdeig til pasta med squash, champingnon(jong) elelr hvordan det skrives. Så raspet gulerot oppi. Ved siden av skal vi ha fullkornpasta. :D Trur jeg må ha litt tomat oppi og. :D NAM NAM.... Så er jeg klar for 71 grader på tv med min kjære i sofaen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Hiv og hopp!!!

 

Da har jeg hatt det kjempe kjekt på juniortrim, har to grupper, så nesten 2 timer.Og ja, dete r hardt å følge de, gjennomvåt av svette etter mye løping. KJEMPE KJEKT!!! ;)

Nå får jeg rydde litt hus tenker jeg, så sette meg på sykkelen for å legge bak meg 2 mil i kveld og mens jeg ser på slankekrigen. Opptak fra i går. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

66.4KG!!! Det tallet 66 har jeg jobbet mot i MANGE år. :D Endelig!!! Var det som var målet mitt helt til jeg var til kontroll hos legen. Hun ville at jeg skulle stablisere meg på 62kg.

 

JEG HAR NÅDD MITT MÅL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

 

Nå skal jwg bare nå legen sitt mål, så er vekten i boks. ;) Skal faktisk unne meg en ny genser i dag, de jeg har er så store og posete. Har ikke vært flink til å kjøpe klær til min nye str, lever fortsatt i xl-verden, selv om jeg egentlig hører til m-verden nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...